De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 24 april 2015, 16:15 uur
Fred Van Hove staat in twee stukken op Mume:
Fred Van Hove
Fred van Hove
( Fred Van Hove - Wikipedia - nl.wikipedia.org )
Alvast bedankt voor het samenvoegen!
Fred Van Hove
Fred van Hove
( Fred Van Hove - Wikipedia - nl.wikipedia.org )
Alvast bedankt voor het samenvoegen!
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 24 april 2015, 16:27 uur
Fred van Hove is incorrect, en die naam bestaat nu dus niet meer op MuMe. Dank voor het doorgeven.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 24 april 2015, 18:41 uur
Als ik een correctie wil indienen in verband met het aanvinken van bonustracks, komt deze de eerste keer nooit door. De tweede keer lukt het wel.
0
geplaatst: 24 april 2015, 21:11 uur
panjoe schreef:
Fred van Hove is incorrect, en die naam bestaat nu dus niet meer op MuMe. Dank voor het doorgeven.
Hahaha! Grapjurk! Fred Van Hove is een Belg, en dus géén Fred van Hove.
Tussenvoegsels worden in België altijd gespeld zoals ze op de identiteitskaart staan. Meestal is dit met een hoofdletter en vaak ook aan elkaar of aan het hoofdwoord vast geschreven, bijvoorbeeld Jan Van Den Berghe, Jan Van den Berghe, Jan Vanden Berghe of Jan Vandenberghe. Tussenvoegsels, inclusief hun schrijfwijze met hoofd- en kleine letters, maken integraal deel uit van de achternaam: Jan van den Berghe is dus niet dezelfde persoon als Jan Van den Berghe of Jan van Den Berghe. Persoonsnamen worden bijgevolg alfabetisch gesorteerd op de gehele achternaam inclusief tussenvoegsels, bijvoorbeeld Van den Berghe, Jan, Vanden Berghe, Jan of Vandenberghe, Jan onder de V.
wiki NL
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 24 april 2015, 21:13 uur
Cabeza Borradora schreef:
Volgens mij heb je me verkeerd begrepen, Cabeza Borradora.

Edit: Zie ook de link die ik gaf:
Belgische achternamen zijn onveranderlijk: ze worden geschreven zoals ze in het bevolkingsregister zijn vastgelegd. Als de achternaam vastgelegd is als Van der Meeren, is dat altijd de juiste schrijfwijze in België, of de voornaam er nu aan voorafgaat of niet: Patsy Van der Meeren, mevrouw Van der Meeren. Wie in Nederland over een Belg schrijft, volgt bij voorkeur het Belgische hoofdlettergebruik.
0
geplaatst: 24 april 2015, 21:20 uur
Hahaha, blijk ik de grapjurk te zijn...
Sorry, ik had bij de twee artiestenpagina's de verschillen in schrijfwijze niet eens opgemerkt....
Bedankt voor het ingrijpen
Sorry, ik had bij de twee artiestenpagina's de verschillen in schrijfwijze niet eens opgemerkt....
Bedankt voor het ingrijpen

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 28 april 2015, 12:59 uur
Ik kan Europe (2015) niet in mijn rotatielijst zetten, aangezien de term 'Europe' te algemeen is voor de zoekfunctie in de rotatielijst. Misschien een idee om het jaartal ook vindbaar te maken?
0
geplaatst: 28 april 2015, 13:37 uur
panjoe schreef:
Ik kan Europe (2015) niet in mijn rotatielijst zetten, aangezien de term 'Europe' te algemeen is voor de zoekfunctie in de rotatielijst. Misschien een idee om het jaartal ook vindbaar te maken?
Bij artiest "Various Artists" (wat het eigenlijk ook is en dan van een label) toevoegen en daarna op artiest en albumtitel zoeken.
Various Artists is ook wel algemeen (het is geloof ik ook een bandnaam) maar de combi met albumtitel werkt waarschijnlijk wel.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 28 april 2015, 14:26 uur
Rudi S schreef:
Bij artiest "Various Artists" (wat het eigenlijk ook is en dan van een label) toevoegen en daarna op artiest en albumtitel zoeken.
Various Artists is ook wel algemeen (het is geloof ik ook een bandnaam) maar de combi met albumtitel werkt waarschijnlijk wel.
(quote)
De regels zijn wat dit betreft duidelijk: bij verzamelalbums geen 'various artists', maar gewoon artiestloos. Het zou een beetje vreemd zijn om die regel te gaan veranderen alleen omdat mijn rotatielijst nu niet helemaal naar wens is.
0
Assurancetourix
geplaatst: 29 april 2015, 20:12 uur
Performed by Chingon - Comp...
Jos?aria Rodriguez
Pete Rodriguez Y Su Conjunto
Drie voorbeelden van loze artiestenpagina's als ik zoek op Rodriguez
Jos?aria Rodriguez
Pete Rodriguez Y Su Conjunto
Drie voorbeelden van loze artiestenpagina's als ik zoek op Rodriguez
0
geplaatst: 29 april 2015, 21:37 uur
Bedankt, dit soort artiestenpagina's zouden inderdaad niet gevonden moeten kunnen worden.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 29 april 2015, 23:21 uur
Jordy schreef:
Bedankt, dit soort artiestenpagina's zouden inderdaad niet gevonden moeten kunnen worden.
nog meer loze pagina's CHVE The House Of Love Pieces Of A Dream
0
geplaatst: 30 april 2015, 09:31 uur
Volgens google zijn het er 12.300

https://www.google.nl/?gws_rd=ssl#q=%22Van+deze+artiest+staan+geen+albums+op+MusicMeter%22
0
geplaatst: 30 april 2015, 11:12 uur
Dat de pagina's bestaan is niet zo erg, maar ze moeten onze zoekresultaten niet vervuilen
dus daar zal ik een keer naar kijken
dus daar zal ik een keer naar kijken
0
geplaatst: 1 mei 2015, 10:05 uur
The Mallett Brothers - Ligh...
Er staan al drie albums onder The Mallet Brothers Band; wellicht deze daar ook onderbrengen?
Vento Vivimus ter info
Er staan al drie albums onder The Mallet Brothers Band; wellicht deze daar ook onderbrengen?
Vento Vivimus ter info
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 1 mei 2015, 17:04 uur
Jordy schreef:
Ik heb de check iets soepeler gemaakt, zodat ook bij incomplete albumtitels een match wordt gegeven. Ook zou er beter omgegaan moeten worden met speciale tekens, nu.
(quote)
Ik heb de check iets soepeler gemaakt, zodat ook bij incomplete albumtitels een match wordt gegeven. Ook zou er beter omgegaan moeten worden met speciale tekens, nu.
Toch heb ik nog steeds dubbelingen deze week al weer 3
The Phuss - On the Prowl exact dezelfde titel
Borracho - Splitting Sky ook gewoon hetzelfde gespeld
The Linus Pauling Quartet - Horns of Ammon hier had ik alleen The als extra toevoeging
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 1 mei 2015, 19:37 uur
Nou krijg ik die melding ook, maar toen ik die gisteravond toevoegde niet. Koenr zag dit wel nadat die goedgekeurd was. Voorheen kreeg je een hele lijst waar de toevoeging op kon lijken, die is er nu niet.
0
geplaatst: 1 mei 2015, 22:31 uur
Ik kan het album van Noir - Noir niet toevoegen aan mijn rotatielijst!
Hij staat niet tussen de keuzemogelijkheden, wellicht omdat er te veel titels met 'noir' bestaan?
Hij staat niet tussen de keuzemogelijkheden, wellicht omdat er te veel titels met 'noir' bestaan?
0
geplaatst: 2 mei 2015, 07:39 uur
Ja bekend probleem, zal daar binnenkort even iets op proberen te verzinnen
0
geplaatst: 4 mei 2015, 17:35 uur
Wife - Stoic (2012) en WIFE - What's Between (2014) zijn volgens mij dezelfde band/act, ook volgens last.fm. Staan separaat op MuMe en volgens mij kan ik dit niet zelf aanpassen?
Wife ? Free listening, videos, concerts, stats and pictures at Last.fm
Wife ? Free listening, videos, concerts, stats and pictures at Last.fm
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 4 mei 2015, 17:46 uur
Zo beter?
Volgens mij wordt zijn naam op de albums wel in hoofdletters geschreven, maar ik kan verder niet vinden of dit een andere reden heeft dan een typografische.
Volgens mij wordt zijn naam op de albums wel in hoofdletters geschreven, maar ik kan verder niet vinden of dit een andere reden heeft dan een typografische.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.