MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
panjoe (moderator)
Alsnog even naar WIFE aangepast, ik zag dat hij op Facebook ook zo heet, en ook op festivalaffiches met hoofdletters staat afgebeeld.

CHIEP (crew)
Bij het toevoegen geldt het probleem van verdwijnende gastartiesten bij het verzenden blijkbaar nog steeds. Volgens mij komt het enkel voor bij nummers die meer dan één gastartiest hebben (de eerste komt altijd door, de andere(n) niet).

Lol, nadat er bij de artiest STS iets corrigeerde gaat er iets niet goed.

MuMe slaat op hol.

Zit die artiest in de glitterrock?

panjoe (moderator)
Moeten STS (I) en STS worden samengevoegd tot één artiest?

CHIEP schreef:
Bij het toevoegen geldt het probleem van verdwijnende gastartiesten bij het verzenden blijkbaar nog steeds. Volgens mij komt het enkel voor bij nummers die meer dan één gastartiest hebben (de eerste komt altijd door, de andere(n) niet).

Ik zal daar weer een keer naar kijken. Het betreft nieuwe toevoegingen door niet-crewleden? of zijn het titels die bv. ook langs de afgekeurde toevoegingen zijn gegaan

CHIEP (crew)
Ik heb het enkel nog maar gemerkt bij releases die ik zelf toevoeg.

aha okee

Is ook met ''normale'' users, dat probleem. Heb ik iig al meerdere keren gehad.

CHIEP schreef:

Volgens mij heb ik het nu opgelost. Het ging fout als je het formulier (door een foutmelding) opnieuw te zien kreeg. Alle velden die je handmatig had toegevoegd ("gastartiest toevoegen...") waren dan weg.

Weet niet of het al een keer eerder gemeld is, maar bij dit album gaat het niet helemaal goed met de tijdsduur.

Robert Rich

Assurancetourix
trebremmit schreef:
Weet niet of het al een keer eerder gemeld is, maar bij dit album gaat het niet helemaal goed met de tijdsduur.

Robert Rich

7 uur muziek op een DVD

trebremmit schreef:

Robert Rich

gaat op de lijst, bedankt

panjoe schreef:
Ik kan Europe (2015) niet in mijn rotatielijst zetten, aangezien de term 'Europe' te algemeen is voor de zoekfunctie in de rotatielijst. Misschien een idee om het jaartal ook vindbaar te maken?

opgelost, een match in de titel krijg nu voorrang boven een match in de artiestennaam, waardoor dit soort albums beter te vinden zijn

shampos schreef:
Ik kan het album van Noir - Noir niet toevoegen aan mijn rotatielijst!
Hij staat niet tussen de keuzemogelijkheden, wellicht omdat er te veel titels met 'noir' bestaan?
albums zonder stemmen en berichten waren bijna niet te vinden, is nu opgelost

panjoe (moderator)
Scherp, bedankt Jordy!

CHIEP (crew)
De LastFM-plugin om tracklists te importeren werkt volgens mij niet meer (en ook de YT-plugin heeft het weer begeven).

YouTube zal ik naar kijken, Last.fm lijkt bij mij nog te werken

CHIEP (crew)
Thanks! Bij mij doet Last.fm niets in zowel Chrome als Firefox.

Welk album?

CHIEP (crew)
Gisteren getest met enkele "grote" albums van Oasis en Radiohead, maar intussen werkt hij weer. Vreemd, vreemd, vreemd, ...

Een feature waar de afgelopen jaren vaak om gevraagd is, vooral door crewleden: de releasedatum bij een album is nu voor iedereen te corrigeren / in te voeren, zoals alle andere velden bij een album

Gevolg van deze actie is wel dat het niet meer mogelijk om re-releases in te voeren. Een album heeft 1 releasedatum.

Hopelijk is de wijziging overal goed doorgevoerd. Mochten jullie ergens iets raars zien, dan hoor ik het graag.

Jordy schreef:
Een feature waar de afgelopen jaren vaak om gevraagd is, vooral door crewleden: de releasedatum bij een album is nu voor iedereen te corrigeren / in te voeren, zoals alle andere velden bij een album

Top Jordy!

Jordy schreef:
Mochten jullie ergens iets raars zien, dan hoor ik het graag.

Datum en uur van de laatste toevoegingen zijn niet langer meer zichtbaar.

http://www.musicmeter.nl/updates/additions/

okee bedankt, opgelost

Jordy schreef:
Mochten jullie ergens iets raars zien, dan hoor ik het graag.

Als je bij een album op corrigeren klikt dan staat bovenaan nog

"Let op: als je een release-datum wilt doorgeven, kan dat via een privébericht naar een crewlid."

bedankt, ga ik even weghalen

Waar is de Top 250 gebleven....?????
http://www.musicmeter.nl/list/top/

heb 'm weer terug gevonden

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:41 uur

geplaatst: vandaag om 12:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.