De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 14 mei 2015, 21:46 uur
Deze artiest is Daniel Woodgate van Madness, maar hij komt niet tevoorschijn als ik z'n naam intyp in het aliasveld.
0
geplaatst: 14 mei 2015, 21:59 uur
ben even de zoekindex aan het herberekenen, zou over een paar uur opgelost moeten zijn
0
geplaatst: 15 mei 2015, 15:50 uur
Wanneer ik bij een artiestenpagina een foto wil toevoegen krijg ik constant de foutmelding: "ongeldige wikimedia url', ook al gebruik ik wel een juiste link van wikimedia commons. Normaal zou dit goed moeten gaan. Is er misschien sprake van een technisch probleem?
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 15 mei 2015, 19:20 uur
Jordy schreef:
Ik heb de check iets soepeler gemaakt, zodat ook bij incomplete albumtitels een match wordt gegeven. Ook zou er beter omgegaan moeten worden met speciale tekens, nu.
(quote)
Ik heb de check iets soepeler gemaakt, zodat ook bij incomplete albumtitels een match wordt gegeven. Ook zou er beter omgegaan moeten worden met speciale tekens, nu.
Gaat nog steeds niet goed, vandaag weer 2 dubbele Abrahma zelfde titel alles hetzelfde geschreven
Abrahma
0
geplaatst: 15 mei 2015, 19:44 uur
Vervelend, maar ook hier krijg ik netjes de foutmelding. Dus zonder dat iemand kan vertellen hoe dit na te bootsen is (dus hoe/wanneer krijg je GEEN melding), kan ik hier helaas niets mee.
0
geplaatst: 15 mei 2015, 19:45 uur
Gretz schreef:
Wanneer ik bij een artiestenpagina een foto wil toevoegen krijg ik constant de foutmelding: "ongeldige wikimedia url', ook al gebruik ik wel een juiste link van wikimedia commons. Normaal zou dit goed moeten gaan. Is er misschien sprake van een technisch probleem?
Welke url probeer je te plaatsen?
0
geplaatst: 15 mei 2015, 19:47 uur
Ik probeerde deze afbeelding toevoegen https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Indie_pop_band_Cults.jpg aan de betreffende artiestenpagina: Cults
0
geplaatst: 15 mei 2015, 19:48 uur
Vreemd ik kon 'm gewoon plaatsen. Heb daar even geen verklaring voor.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 15 mei 2015, 20:55 uur
Jordy schreef:
Vervelend, maar ook hier krijg ik netjes de foutmelding. Dus zonder dat iemand kan vertellen hoe dit na te bootsen is (dus hoe/wanneer krijg je GEEN melding), kan ik hier helaas niets mee.
ik weet hoe dit kan, als je eerst artiest en titel in geeft dan geeft die een dubbeling aan,
geef je echter eerst de titel, dan bv de tracklist, jaar label etc en op het laatst pas de artiest, dan krijg je geen melding. Zojuist uitgeprobeerd.
Dus als je het rijtje niet volgt dan krijg jer geen melding van een dubbeling
0
geplaatst: 15 mei 2015, 21:06 uur
okee bedankt, wie doet dat dan ook 
zal er binnenkort weer eens naar kijken

zal er binnenkort weer eens naar kijken
0
geplaatst: 15 mei 2015, 23:47 uur
In De Site > Algemeen > Zoekresultaat:
Het valt me op dat bij de zoekresultaten de laatste tijd regelmatig het kopje artiest ontbreekt waardoor je, door daar op te drukken, alle albums van de desbetreffende artiest in beeld krijgt.
Is dit een foute instelling bij mij of is er een foutje in de site geslopen?
Het valt me op dat bij de zoekresultaten de laatste tijd regelmatig het kopje artiest ontbreekt waardoor je, door daar op te drukken, alle albums van de desbetreffende artiest in beeld krijgt.
Is dit een foute instelling bij mij of is er een foutje in de site geslopen?
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 16 mei 2015, 08:17 uur
Een voorbeeld is H-Bomb, waarvan ik denk dat het te maken heeft met het ontbreken van artiestgegevens.
0
geplaatst: 16 mei 2015, 08:51 uur
Ik zal even kijken, die zou inderdaad wel bij de resultaten moeten verschijnen.
0
geplaatst: 16 mei 2015, 11:40 uur
Ik heb het gisteren ook een aantal keer gehad, ook bij 'grote' artiesten.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 16 mei 2015, 11:44 uur
Inderdaad, een test bij Iron Maiden levert dezelfde conclusie op. Werkje voor de baas.
0
geplaatst: 16 mei 2015, 11:44 uur
Edgar18 schreef:
Meatloaf? Mama Cass? Adele?
0
geplaatst: 16 mei 2015, 12:13 uur
GrafGantz schreef:
Meatloaf? Mama Cass? Adele?
In dit geval bij Corrie en de Grote Brokken, The Big Bopper en The Notorious B.I.G.Meatloaf? Mama Cass? Adele?
0
geplaatst: 17 mei 2015, 20:29 uur
Bij mij doen de toplijsten per genre het niet meer. Ik kan wel een genre selecteren, maar vervolgens verschijnt er geen toplijst. Andere toplijsten lijken het wel goed te doen.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 18 mei 2015, 01:00 uur
De "aanstoot gevend?"-functie springt hier standaard naar "Wel aanstootgevende afbeelding of tracklist".
0
geplaatst: 18 mei 2015, 09:54 uur
Jelle78 schreef:
Bij mij doen de toplijsten per genre het niet meer. Ik kan wel een genre selecteren, maar vervolgens verschijnt er geen toplijst. Andere toplijsten lijken het wel goed te doen.
ik ga er naar kijken
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 18 mei 2015, 11:51 uur
Jordy schreef:
in welke situatie / welk scherm?
Vannacht viel het mij op bij de albums die ik goedkeurde en diegene die ik zelf toevoegde. Net getest bij dit album: als je de optie verandert in "aanstootgevend" blijft hij op die optie staan, ook als ik het wil terugzetten.in welke situatie / welk scherm?
0
geplaatst: 18 mei 2015, 22:11 uur
zijn er nu nog (voorbeelden van) artiesten die niet gevonden kunnen worden?
0
geplaatst: 19 mei 2015, 19:39 uur
Bedankt, zal er naar kijken
Iets anders, er schijnen nog steeds soms gastartiesten verloren te gaan bij toevoegingen (ook na mijn laatste fix op dit gebied van +/- week geleden). Ik kan het helaas echt niet nabootsen. Mocht iemand meer info hebben over wanneer het voorkomt dan hoor ik het graag.
Iets anders, er schijnen nog steeds soms gastartiesten verloren te gaan bij toevoegingen (ook na mijn laatste fix op dit gebied van +/- week geleden). Ik kan het helaas echt niet nabootsen. Mocht iemand meer info hebben over wanneer het voorkomt dan hoor ik het graag.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.