MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
CHIEP (crew)
Deze artiest is Daniel Woodgate van Madness, maar hij komt niet tevoorschijn als ik z'n naam intyp in het aliasveld.

zal daar even naar kijken

ben even de zoekindex aan het herberekenen, zou over een paar uur opgelost moeten zijn

Wanneer ik bij een artiestenpagina een foto wil toevoegen krijg ik constant de foutmelding: "ongeldige wikimedia url', ook al gebruik ik wel een juiste link van wikimedia commons. Normaal zou dit goed moeten gaan. Is er misschien sprake van een technisch probleem?

DjFrankie (moderator)
Jordy schreef:
(quote)

Ik heb de check iets soepeler gemaakt, zodat ook bij incomplete albumtitels een match wordt gegeven. Ook zou er beter omgegaan moeten worden met speciale tekens, nu.

Gaat nog steeds niet goed, vandaag weer 2 dubbele Abrahma zelfde titel alles hetzelfde geschreven
Abrahma

Vervelend, maar ook hier krijg ik netjes de foutmelding. Dus zonder dat iemand kan vertellen hoe dit na te bootsen is (dus hoe/wanneer krijg je GEEN melding), kan ik hier helaas niets mee.

Gretz schreef:
Wanneer ik bij een artiestenpagina een foto wil toevoegen krijg ik constant de foutmelding: "ongeldige wikimedia url', ook al gebruik ik wel een juiste link van wikimedia commons. Normaal zou dit goed moeten gaan. Is er misschien sprake van een technisch probleem?

Welke url probeer je te plaatsen?

Ik probeerde deze afbeelding toevoegen https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Indie_pop_band_Cults.jpg aan de betreffende artiestenpagina: Cults

Vreemd ik kon 'm gewoon plaatsen. Heb daar even geen verklaring voor.

DjFrankie (moderator)
Jordy schreef:
Vervelend, maar ook hier krijg ik netjes de foutmelding. Dus zonder dat iemand kan vertellen hoe dit na te bootsen is (dus hoe/wanneer krijg je GEEN melding), kan ik hier helaas niets mee.

ik weet hoe dit kan, als je eerst artiest en titel in geeft dan geeft die een dubbeling aan,
geef je echter eerst de titel, dan bv de tracklist, jaar label etc en op het laatst pas de artiest, dan krijg je geen melding. Zojuist uitgeprobeerd.

Dus als je het rijtje niet volgt dan krijg jer geen melding van een dubbeling

okee bedankt, wie doet dat dan ook

zal er binnenkort weer eens naar kijken

DjFrankie (moderator)
Jordy schreef:
okee bedankt, wie doet dat dan ook

zal er binnenkort weer eens naar kijken

Kwestie van knippen en plakken

In De Site > Algemeen > Zoekresultaat:

Het valt me op dat bij de zoekresultaten de laatste tijd regelmatig het kopje artiest ontbreekt waardoor je, door daar op te drukken, alle albums van de desbetreffende artiest in beeld krijgt.
Is dit een foute instelling bij mij of is er een foutje in de site geslopen?

Bij welke zoekopdracht, bijvoorbeeld?

Sir Spamalot (crew)
Een voorbeeld is H-Bomb, waarvan ik denk dat het te maken heeft met het ontbreken van artiestgegevens.

Ik zal even kijken, die zou inderdaad wel bij de resultaten moeten verschijnen.

Ik heb het gisteren ook een aantal keer gehad, ook bij 'grote' artiesten.

Sir Spamalot (crew)
Inderdaad, een test bij Iron Maiden levert dezelfde conclusie op. Werkje voor de baas.

Edgar18 schreef:
Ik heb het gisteren ook een aantal keer gehad, ook bij 'grote' artiesten.

Meatloaf? Mama Cass? Adele?

GrafGantz schreef:
Meatloaf? Mama Cass? Adele?
In dit geval bij Corrie en de Grote Brokken, The Big Bopper en The Notorious B.I.G.

Bij mij doen de toplijsten per genre het niet meer. Ik kan wel een genre selecteren, maar vervolgens verschijnt er geen toplijst. Andere toplijsten lijken het wel goed te doen.

CHIEP (crew)
De "aanstoot gevend?"-functie springt hier standaard naar "Wel aanstootgevende afbeelding of tracklist".

in welke situatie / welk scherm?

Jelle78 schreef:
Bij mij doen de toplijsten per genre het niet meer. Ik kan wel een genre selecteren, maar vervolgens verschijnt er geen toplijst. Andere toplijsten lijken het wel goed te doen.

ik ga er naar kijken

Jordy schreef:
(quote)

ik ga er naar kijken

Dat is net het probleem. Er is niets om naar te kijken.

CHIEP (crew)
Jordy schreef:
in welke situatie / welk scherm?
Vannacht viel het mij op bij de albums die ik goedkeurde en diegene die ik zelf toevoegde. Net getest bij dit album: als je de optie verandert in "aanstootgevend" blijft hij op die optie staan, ook als ik het wil terugzetten.

okee bedankt

zijn er nu nog (voorbeelden van) artiesten die niet gevonden kunnen worden?

Zephyr
Ja, o.a. deze kon ik daarstrax en kan ik nu niet vinden.

En deze bijvoorbeeld ook niet.

3e voorbeeld is deze artiest.

Bedankt, zal er naar kijken

Iets anders, er schijnen nog steeds soms gastartiesten verloren te gaan bij toevoegingen (ook na mijn laatste fix op dit gebied van +/- week geleden). Ik kan het helaas echt niet nabootsen. Mocht iemand meer info hebben over wanneer het voorkomt dan hoor ik het graag.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:44 uur

geplaatst: vandaag om 10:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.