De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 20 mei 2015, 19:32 uur
Jordy schreef:
zijn er nu nog (voorbeelden van) artiesten die niet gevonden kunnen worden?
nogmaals deze vraag zijn er nu nog (voorbeelden van) artiesten die niet gevonden kunnen worden?
bedankt alvast
0
Zephyr
geplaatst: 20 mei 2015, 19:58 uur
Voorlopig zijn de artiesten niet meer onzichtbaar voor zover ik kan zien... 
Gelijk een vraag : in Het Oude Design was er naar ik meen een button Home, waarmee je naar de startpagina vam Mume kon gaan. Is die er nu niet meer, of zie ik iets over het hoofd ?

Gelijk een vraag : in Het Oude Design was er naar ik meen een button Home, waarmee je naar de startpagina vam Mume kon gaan. Is die er nu niet meer, of zie ik iets over het hoofd ?
0
geplaatst: 20 mei 2015, 21:16 uur
hoi iedereen!
ik hoop da jullie mij hiermee kunnen helpen.
Ben al lange tijd op zoek naar een liedje waar in de videoclip
een meisje in bikini uit een zwembad kruipt en achtervolgt word door de camera terwijl ze naar een douche wandelt. en dan doucht en ik denk, ben ni meer zeker, da ze dan terug naar het zwembad wandelt
ik hoop da jullie mij hiermee kunnen helpen.
Ben al lange tijd op zoek naar een liedje waar in de videoclip
een meisje in bikini uit een zwembad kruipt en achtervolgt word door de camera terwijl ze naar een douche wandelt. en dan doucht en ik denk, ben ni meer zeker, da ze dan terug naar het zwembad wandelt
0
geplaatst: 20 mei 2015, 21:38 uur
Zephyr schreef:
in Het Oude Design was er naar ik meen een button Home, waarmee je naar de startpagina vam Mume kon gaan. Is die er nu niet meer, of zie ik iets over het hoofd ?
in Het Oude Design was er naar ik meen een button Home, waarmee je naar de startpagina vam Mume kon gaan. Is die er nu niet meer, of zie ik iets over het hoofd ?
Je kunt op het logo klikken
0
geplaatst: 23 mei 2015, 13:27 uur
Zo te zien worden nieuwe stemmen op albums niet meer op Facebook geplaatst. Bij mij niet in elk geval, zijn er nog meer mensen met dit probleem? Staat nog gewoon aangevinkt in m 'n instellingen, dus dat kan het niet zijn.
0
geplaatst: 23 mei 2015, 13:51 uur
Het is een tijdje kapot geweest, omdat er aan de kant van Facebook het een en ander gewijzigd is. Inmiddels moet er als het goed is een popup venstertje getoond worden, na een stem, waar je nog even je FB berichtje moet bevestigen
0
geplaatst: 23 mei 2015, 13:59 uur
Nee, heb al enige tijd dat pop-up venstertje niet meer helaas. Anders was ik hier niet komen klagen natuurlijk 

0
geplaatst: 23 mei 2015, 14:14 uur
Aha dat heeft wel gewerkt dus, sinds dit 2 weken geleden veranderd is? Dan weet ik het helaas niet, misschien dat je browser de popup blokkeert.
0
geplaatst: 23 mei 2015, 14:23 uur
Ja, dat heeft even gewerkt inderdaad. Gebruik trouwens al jaren dezelfde browser, maar wellicht is er pas een update geweest die wat gewijzigd heeft.
/edit: zal zo eens kijken of het wel werkt als ik Adblock uitzet voor MuMe, heb ik als donateur toch niet nodig hier
/edit2: nope, gebeurt helemaal niets als ik een stem uitdeel
/edit: zal zo eens kijken of het wel werkt als ik Adblock uitzet voor MuMe, heb ik als donateur toch niet nodig hier

/edit2: nope, gebeurt helemaal niets als ik een stem uitdeel

0
geplaatst: 23 mei 2015, 14:54 uur
Nou, weet niet of je al aan het werk gegaan bent, maar voor het eerst sinds tijden werkt het weer 

0
geplaatst: 25 mei 2015, 16:09 uur
Zijn er meer mensen die niet bij dit album kunnen komen? Common - Be (2005)
Zowel in Firefox als in Chrome krijg ik alleen de header te zien.
Zowel in Firefox als in Chrome krijg ik alleen de header te zien.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 25 mei 2015, 20:09 uur
Idem hier. Zowel via bovenstaande link als zelf zoekend via de snelzoek.
0
geplaatst: 25 mei 2015, 21:17 uur
Als ik via mijn iPad het icoontje aanklik om een user te adresseren valt MuMe volledig weg. Al enige tijd last van. Herkenbaar bij andere iPad gebruikers? Irritant.
Edit. Doet dit bij Safari. Bij Google blijft de site hangen en moet ik er helemaal uit. Vreemd.
Edit. Doet dit bij Safari. Bij Google blijft de site hangen en moet ik er helemaal uit. Vreemd.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 25 mei 2015, 22:13 uur
Als een artiest op de site staat onder z'n echte naam, verschijnt de profielpagina niet als je zoekt op z'n artiestennaam (wat een zin).
0
geplaatst: 26 mei 2015, 10:07 uur
Broem schreef:
Als ik via mijn iPad het icoontje aanklik om een user te adresseren valt MuMe volledig weg. Al enige tijd last van. Herkenbaar bij andere iPad gebruikers? Irritant.
Bug in/van iOS, kan ik helaas niets aan doen
0
geplaatst: 26 mei 2015, 11:07 uur
Ik zie nu dat er een 'ongedaan maken'-knopje is als je een bericht verwijdert. Hulde! 

0
geplaatst: 26 mei 2015, 11:17 uur
Ah, dat is dus inderdaad nieuw. Ik vroeg me al af hoe ik die knop al die jaren heb kunnen missen 

0
geplaatst: 27 mei 2015, 00:56 uur
Kan geen favoriet nummer aangegeven bij dit album. San Holo - Victory (2015)
tot nu toe het enige voorbeeld waar ik deze bug bij constateer.
0
geplaatst: 27 mei 2015, 09:08 uur
Nou, die ene keer dat ik na het plaatsen van een stem wel een pop-up kreeg om hem op FB te plaatsen was blijkbaar een uitzondering. Dus nogmaals: zijn er nog meer mensen die deze functie voorheen altijd probleemloos gebruikten en waar het nu niet of nauwelijks meer bij werkt? 

0
geplaatst: 27 mei 2015, 16:23 uur
De band This Routine is Hell heet tegenwoordig Swain
This band is now called Swain | This Routine is Hell - thisroutineishell.bandcamp.com
Is er een manier om dit aan te passen of toe te voegen?
This band is now called Swain | This Routine is Hell - thisroutineishell.bandcamp.com
Is er een manier om dit aan te passen of toe te voegen?
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 27 mei 2015, 16:39 uur
Volgens mij pas als ze een album uitbrengen of featuren onder die naam. Als 'Swain (II)' (een andere artiest met die naam bestaat al op de site) op de site staat kan die artiest worden gecorrigeerd naar een alias van This Routine Is Hell.
0
geplaatst: 27 mei 2015, 19:01 uur
E-Clect-Eddy schreef:
Bij albums met minimaal 4 tracks is er die mogelijkheid
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.