MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
Jordy schreef:
(quote)

Bij albums met minimaal 4 tracks is er die mogelijkheid

Ah, dat wist ik nog niet. thanx

CHIEP (crew)
Hulde voor de "iTunes-tracklist-importeerknop", Jordy!

CHIEP schreef:

Hulde inderdaad!

Ja graag gedaan, hopelijk hebben jullie er iets aan

CHIEP (crew)
Artiesten om te aliassen worden nog niet altijd gevonden.
Nieuwe voorbeelden:

deze moet gelinkt worden aan Fela Kuti

deze moet gelinkt worden aan Howie B

Ozric Spacefolk
Ik had netjes allemaal datums ingevoerd van Saga

En nu zijn ze weer weg. Hoe komt dat nou toch?

CHIEP schreef:
Artiesten om te aliassen worden nog niet altijd gevonden.
Nieuwe voorbeelden:

deze moet gelinkt worden aan Fela Kuti

deze moet gelinkt worden aan Howie B

hmn, ik zal er weer naar kijken

Geen idee of het ooit al voorgesteld is geweest, maar is het mogelijk om bij de stemhistoriegrafiek van een album, wanneer je met je cursor over een bepaald deel van de grafiek gaat, te laten zien hoeveel het stemgemiddelde toen bedroeg? Nu heb je enkel de y-as en is het niet bepaald gemakkelijk om hieruit iets op te maken. Ik mis een dergelijke functie toch wel.

Deze artiestenpagina mag verwijderd worden, denk ik: Fall Of Efrafa , aangezien die split ook naar de juiste artiestenpagina wijst: Fall of Efrafa

dumb_helicopter schreef:
Geen idee of het ooit al voorgesteld is geweest, maar is het mogelijk om bij de stemhistoriegrafiek van een album, wanneer je met je cursor over een bepaald deel van de grafiek gaat, te laten zien hoeveel het stemgemiddelde toen bedroeg? Nu heb je enkel de y-as en is het niet bepaald gemakkelijk om hieruit iets op te maken. Ik mis een dergelijke functie toch wel.

Ik denk dat dat er niet van gaat komen, dat andere zaken voorrang zullen hebben. Ik denk dat het voor de meeste alleen/vooral interessant is om een trend te zien (bv. eerst populair, maar dat veranderde snel), en dat er niet veel mensen geinteresseerd zijn wat de precieze score was op een bepaalde datum in het verleden.

Tja, ik vind de trend persoonlijk wat onvolledig als je de scores niet kan zien, maar dat is mijn mening natuurlijk. Ik weet ook niet of het technisch iets moeilijks is om in te passen of niet.

Simon Smith (crew)
CHIEP schreef:

Wat doet die knop en waar is die te vinden?

Simon Smith schreef:
Wat doet die knop en waar is die te vinden?

Die dient om een tracklist automatisch te importeren i.p.v. handmatig in te vullen bij een toevoeging.

Simon Smith (crew)
Kijk aan, handig!

Als ik een user wil verwijderen uit Mijn Updates klik ik met de linker muisknop op het vinkje. Dan verschijnt er een plusje, en dat is dan gewoon weer in een vinkje veranderd bij bij nacontrole. Gebeurt ook bij andere users. Heb ook de proef op de som genomen bij albums, daar treedt dit ook op.

Nu is mijn vraag: ligt dit aan mij, of aan iets anders ? Er worden wel meer problemen door mij geconstateerd de laatste tijd als ik MuMe bezoek.Soms moet ik opnieuw opstarten als ik blijf hangen bij het navigeren. Mijn vriend die me hier soms mee hielp, is ernstig ziek geworden, en ik ben zelf niet echt een slimme computerjongen.

Sorry voor het lange bericht. Bij voorbaat mijn dank voor uw aandacht.

Dat ligt aan jou (sorry). Ik weet even niet hoe dit kan.

Jordy schreef:
Ja graag gedaan, hopelijk hebben jullie er iets aan
Ik wilde deze nieuwe functie testen met dit album, maar hij gaf aan dat ie het album niet kon vinden. Artiest en albumtitel had ik precies ingevuld zoals iTunes ze weergaf.

Edit: bij dit album deed ie het dan weer wel.

zal wel door de "&" komen, zal er binnenkort even naar kijken

bedankt

Jordy schreef:
Dat ligt aan jou (sorry). Ik weet even niet hoe dit kan.

Bedankt voor het antwoord in ieder geval, Jordy. Misschien iets met mijn browser of gemiste updates? Zal volgende week wat studie doen. Wel raar dat het alleen op MuMe plaatsvindt.

De site heeft bij mij niet het gebruikelijke wit(-achtige) als achtergrondkleur. Het is eerder de tweede kleur die gebruikt wordt om updates van elkaar te scheiden.

Nu ben ik er redelijk zeker van dat het aan mijn systeem ligt (Firefox 38.0.1 op Fedora 22), maar ik vraag me af waar het probleem ligt. Op mijn smartphone is het namelijk nog steeds het gebruikelijke wit.

MusicMeter schreef:
toon 2 nieuwe berichten
Er komt zelfs '(2)' op het tabblad te staan.

Echt heel handig dit, Jordy!

Franck Maudit
Ja, nu zie ik het ook!

Sublieme toevoeging

Waylon Jennings is niet te vinden met de zoekfunctie. Niet bijzonder vervelend, maar wel een klein gemis.

LuukRamaker schreef:
Waylon Jennings is niet te vinden met de zoekfunctie. Niet bijzonder vervelend, maar wel een klein gemis.

Geen probleem hier.

Hier werkt het ook niet. Hij heeft het specifiek over de artiestenpagina, hè?

Gaat om de artiestenpagina inderdaad.

Edit: inmiddels opgelost zie ik

dankzij hulpvaardig speurwerk van MJ_DA_MAN zou eindelijk het probleem met de verdwijnende gastartiesten opgelost moeten zijn

panjoe (moderator)
Spoilers zijn zo veel beter!

Inderdaad! Werkt vooral een stuk beter op een tablet.

De optie om nieuwe berichten te laten verschijnen ipv te refreshen werkt echter nog niet optimaal. Vaak vallen er berichten weg.

Ik merk sinds gisteren dat ik mij steeds vaker opnieuw moet inloggen, terwijl ik standaard ingelogd heb aangevinkt. Ik heb dit probleem in ieder geval met mijn telefoon (het enige hulpmiddel dat ik gebruik voor internet).

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:01 uur

geplaatst: vandaag om 09:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.