De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 29 mei 2015, 18:15 uur
Hulde voor de "iTunes-tracklist-importeerknop", Jordy! 

0
geplaatst: 29 mei 2015, 18:52 uur
0
geplaatst: 31 mei 2015, 10:46 uur
CHIEP schreef:
Artiesten om te aliassen worden nog niet altijd gevonden.
Nieuwe voorbeelden:
deze moet gelinkt worden aan Fela Kuti
deze moet gelinkt worden aan Howie B
Artiesten om te aliassen worden nog niet altijd gevonden.
Nieuwe voorbeelden:
deze moet gelinkt worden aan Fela Kuti
deze moet gelinkt worden aan Howie B
hmn, ik zal er weer naar kijken
0
geplaatst: 31 mei 2015, 15:34 uur
Geen idee of het ooit al voorgesteld is geweest, maar is het mogelijk om bij de stemhistoriegrafiek van een album, wanneer je met je cursor over een bepaald deel van de grafiek gaat, te laten zien hoeveel het stemgemiddelde toen bedroeg? Nu heb je enkel de y-as en is het niet bepaald gemakkelijk om hieruit iets op te maken. Ik mis een dergelijke functie toch wel.
0
geplaatst: 31 mei 2015, 22:17 uur
Deze artiestenpagina mag verwijderd worden, denk ik: Fall Of Efrafa , aangezien die split ook naar de juiste artiestenpagina wijst: Fall of Efrafa
0
geplaatst: 1 juni 2015, 18:12 uur
dumb_helicopter schreef:
Geen idee of het ooit al voorgesteld is geweest, maar is het mogelijk om bij de stemhistoriegrafiek van een album, wanneer je met je cursor over een bepaald deel van de grafiek gaat, te laten zien hoeveel het stemgemiddelde toen bedroeg? Nu heb je enkel de y-as en is het niet bepaald gemakkelijk om hieruit iets op te maken. Ik mis een dergelijke functie toch wel.
Ik denk dat dat er niet van gaat komen, dat andere zaken voorrang zullen hebben. Ik denk dat het voor de meeste alleen/vooral interessant is om een trend te zien (bv. eerst populair, maar dat veranderde snel), en dat er niet veel mensen geinteresseerd zijn wat de precieze score was op een bepaalde datum in het verleden.
0
geplaatst: 1 juni 2015, 18:17 uur
Tja, ik vind de trend persoonlijk wat onvolledig als je de scores niet kan zien, maar dat is mijn mening natuurlijk. Ik weet ook niet of het technisch iets moeilijks is om in te passen of niet.
0
geplaatst: 1 juni 2015, 20:00 uur
Simon Smith schreef:
Wat doet die knop en waar is die te vinden?
Wat doet die knop en waar is die te vinden?
Die dient om een tracklist automatisch te importeren i.p.v. handmatig in te vullen bij een toevoeging.

0
geplaatst: 3 juni 2015, 19:32 uur
Als ik een user wil verwijderen uit Mijn Updates klik ik met de linker muisknop op het vinkje. Dan verschijnt er een plusje, en dat is dan gewoon weer in een vinkje veranderd bij bij nacontrole. Gebeurt ook bij andere users. Heb ook de proef op de som genomen bij albums, daar treedt dit ook op.
Nu is mijn vraag: ligt dit aan mij, of aan iets anders ? Er worden wel meer problemen door mij geconstateerd de laatste tijd als ik MuMe bezoek.Soms moet ik opnieuw opstarten als ik blijf hangen bij het navigeren. Mijn vriend die me hier soms mee hielp, is ernstig ziek geworden, en ik ben zelf niet echt een slimme computerjongen.
Sorry voor het lange bericht.
Bij voorbaat mijn dank voor uw aandacht.
Nu is mijn vraag: ligt dit aan mij, of aan iets anders ? Er worden wel meer problemen door mij geconstateerd de laatste tijd als ik MuMe bezoek.Soms moet ik opnieuw opstarten als ik blijf hangen bij het navigeren. Mijn vriend die me hier soms mee hielp, is ernstig ziek geworden, en ik ben zelf niet echt een slimme computerjongen.
Sorry voor het lange bericht.
Bij voorbaat mijn dank voor uw aandacht.
0
geplaatst: 4 juni 2015, 10:24 uur
Jordy schreef:
Ja graag gedaan, hopelijk hebben jullie er iets aan
Ik wilde deze nieuwe functie testen met dit album, maar hij gaf aan dat ie het album niet kon vinden. Artiest en albumtitel had ik precies ingevuld zoals iTunes ze weergaf.Ja graag gedaan, hopelijk hebben jullie er iets aan
Edit: bij dit album deed ie het dan weer wel.
0
geplaatst: 4 juni 2015, 11:23 uur
zal wel door de "&" komen, zal er binnenkort even naar kijken
bedankt
bedankt
0
geplaatst: 4 juni 2015, 12:06 uur
Jordy schreef:
Dat ligt aan jou (sorry). Ik weet even niet hoe dit kan.
Dat ligt aan jou (sorry). Ik weet even niet hoe dit kan.
Bedankt voor het antwoord in ieder geval, Jordy. Misschien iets met mijn browser of gemiste updates? Zal volgende week wat studie doen. Wel raar dat het alleen op MuMe plaatsvindt.

0
geplaatst: 4 juni 2015, 23:07 uur
De site heeft bij mij niet het gebruikelijke wit(-achtige) als achtergrondkleur. Het is eerder de tweede kleur die gebruikt wordt om updates van elkaar te scheiden.
Nu ben ik er redelijk zeker van dat het aan mijn systeem ligt (Firefox 38.0.1 op Fedora 22), maar ik vraag me af waar het probleem ligt. Op mijn smartphone is het namelijk nog steeds het gebruikelijke wit.
Nu ben ik er redelijk zeker van dat het aan mijn systeem ligt (Firefox 38.0.1 op Fedora 22), maar ik vraag me af waar het probleem ligt. Op mijn smartphone is het namelijk nog steeds het gebruikelijke wit.
0
geplaatst: 7 juni 2015, 12:00 uur
MusicMeter schreef:
toon 2 nieuwe berichten
Er komt zelfs '(2)' op het tabblad te staan.toon 2 nieuwe berichten
Echt heel handig dit, Jordy!

0
geplaatst: 8 juni 2015, 12:44 uur
Waylon Jennings is niet te vinden met de zoekfunctie. Niet bijzonder vervelend, maar wel een klein gemis.
0
geplaatst: 8 juni 2015, 12:51 uur
LuukRamaker schreef:
Waylon Jennings is niet te vinden met de zoekfunctie. Niet bijzonder vervelend, maar wel een klein gemis.
Geen probleem hier.
0
geplaatst: 8 juni 2015, 12:52 uur
Hier werkt het ook niet. Hij heeft het specifiek over de artiestenpagina, hè?
0
geplaatst: 8 juni 2015, 12:53 uur
Gaat om de artiestenpagina inderdaad.
Edit: inmiddels opgelost zie ik
Edit: inmiddels opgelost zie ik

0
geplaatst: 9 juni 2015, 17:19 uur
dankzij hulpvaardig speurwerk van MJ_DA_MAN zou eindelijk het probleem met de verdwijnende gastartiesten opgelost moeten zijn
0
geplaatst: 9 juni 2015, 20:21 uur
Inderdaad! Werkt vooral een stuk beter op een tablet.
De optie om nieuwe berichten te laten verschijnen ipv te refreshen werkt echter nog niet optimaal. Vaak vallen er berichten weg.
De optie om nieuwe berichten te laten verschijnen ipv te refreshen werkt echter nog niet optimaal. Vaak vallen er berichten weg.
0
geplaatst: 9 juni 2015, 22:22 uur
Ik merk sinds gisteren dat ik mij steeds vaker opnieuw moet inloggen, terwijl ik standaard ingelogd heb aangevinkt. Ik heb dit probleem in ieder geval met mijn telefoon (het enige hulpmiddel dat ik gebruik voor internet).
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.