MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
Soledad
Rhythm & Poetry schreef:
Ik merk sinds gisteren dat ik mij steeds vaker opnieuw moet inloggen, terwijl ik standaard ingelogd heb aangevinkt. Ik heb dit probleem in ieder geval met mijn telefoon (het enige hulpmiddel dat ik gebruik voor internet).

Heb ik ook inderdaad

Ik heb ook al een paar keer opnieuw moeten inloggen de voorbije dagen. Telkens nadat ik laptop even had dichtgeklapt en even later in een topic op die nieuwe functie 'toon nieuwe berichten' klikte.

Hmn ik hou het in de gaten, kan het nog even niet naspelen

Dardan
Hoe zorg ik er voor dat mijn avatar, op mijn profielpagina, gewoon onder mijn naam verschijnt en zichtbaar blijft? Ik vind niets terug bij instellingen. Alvast bedankt. Op movietermeter heb ik hetzelfde voor, op boekmeter niet.

Dardan schreef:
Hoe zorg ik er voor dat mijn avatar, op mijn profielpagina, gewoon onder mijn naam verschijnt en zichtbaar blijft? Ik vind niets terug bij instellingen.

Avatars kleiner dan 108x108 worden niet getoond op de profielpagina's.
Wellicht dat dit de oorzaak is?

Dardan
brajoapau schreef:
(quote)

Avatars kleiner dan 108x108 worden niet getoond op de profielpagina's.
Wellicht dat dit de oorzaak is?
Bedankt. Heb deze al zeer lang, kan zijn dat ik daar destijds niet op gelet heb.

Voor de mensen die wel eens gebruik maakten van de kooplinkjes bij albums (de overzichten met webshops waar de albums te koop waren)

Er gaat e.e.a. veranderen bij de partner die deze gegevens aanlevert waardoor het niet zeker is of deze overzichten in de huidige vorm kunnen blijven bestaan. Hier ga ik de komende tijd onderzoek naar doen. Vraag is ook (met de steeds minder wordende interesse in fysieke producten) of deze prijsvergelijking nog wel erg interessant is.

Voor nu zijn de kooplinkjes bij de albums even aangepast naar linkjes naar (alleen) bol.com, maar zoals gezegd ga ik de komende tijd kijken of er nog iets aan te doen is.

Rhythm & Poetry schreef:
Ik merk sinds gisteren dat ik mij steeds vaker opnieuw moet inloggen, terwijl ik standaard ingelogd heb aangevinkt. Ik heb dit probleem in ieder geval met mijn telefoon (het enige hulpmiddel dat ik gebruik voor internet).

Heb ik ook last van sinds begin vorige week alleen op mijn i-phone nu ook op de i-pad, op mijn laptop en desktop nog geen last van gehad (beiden niet van apple)

Ik heb er ook last van. Ik word regelmatig ineens uitgelogd. Ik gebruik een iPad met Chrome.

Arrie schreef:
Ik heb er ook last van. Ik word regelmatig ineens uitgelogd. Ik gebruik een iPad met Chrome.

Aan de browser ligt het waarschijnlijk dus niet want ik gebruik safari op beide apple's en op laptop en desktop firefox......

Hmn ik zal kijken of ik kan vinden wat dat veroorzaakt.

Ik meld nog een allerlaatste keer dat ik na het plaatsen van een nieuwe stem nog steeds geen pop-up krijg om het op FB te plaatsen. Volgens mij ben ik de enige met dit probleem, dus ik vrees dat ik het maar gewoon op moet geven

Misschien heb je geen Facebook meer?

Zou dat het zijn denk je?

/edit: nee, dat is het niet helaas.

Na een langdurige en zeer uitgebreide test kunnen we die optie inderdaad wel schrappen!

Er is iets op je computer dat de browserpopup blokkeert. Ik zal er binnenkort nog eens induiken, of ik daar nog iets aan kan doen, maar ik denk het niet.

Je kunt eventueel bij je browserinstellingen aangeven dat vanaf musicmeter.nl wel popups accepteert

Ik heb dit probleem voorheen nooit gehad en heb niets aangepast aan wat voor instellingen dan ook. Heb het op zowel de pc thuis als die op werk, waar ik sowieso niet over de instellingen ga. Uiteraard heb ik het ook al geprobeerd met het aangeven dat pop-ups wel toegestaan zijn bij MuMe en ook het volledig uitzetten van de pop-up blocker helpt niet.

ik vermoed desondanks toch dat het iets met popups te maken heeft, en zal daar een fix voor proberen te doen

als het na vanavond nog niet werkt, dan houdt het helaas echt op, sorry

thelion schreef:
(quote)

Heb ik ook last van sinds begin vorige week alleen op mijn i-phone nu ook op de i-pad, op mijn laptop en desktop nog geen last van gehad (beiden niet van apple)

speelt dit (vanaf) nu nog steeds?

Net nog opnieuw in moeten loggen op iphone ongeveer 17.48 uur....

Vanaf 17.50 uur dus toen is de wijziging doorgevoerd

Heb nog niet opnieuw moeten inloggen, probleem lijkt mij opgelost......

Jordy schreef:
ik vermoed desondanks toch dat het iets met popups te maken heeft, en zal daar een fix voor proberen te doen

als het na vanavond nog niet werkt, dan houdt het helaas echt op, sorry

Hoewel ik nog niet te vroeg wil juichen lijkt het er op dat het weer werkt

Jordy schreef:

speelt dit (vanaf) nu nog steeds?

Gisteren avond leek het opgelost, maar vandaag heb ik al 6 x in moeten loggen, alleen op apple divices...... Op laptop en desktop geen probleem.

okee dan moet ik even verder zoeken

GrafGantz schreef:
(quote)

Hoewel ik nog niet te vroeg wil juichen lijkt het er op dat het weer werkt

mooi!

Dardan
Bij elk album dat in de 250-toplijst staat wordt dit twee keer vermeld. Voorbeeld: http://oi57.tinypic.com/2dhsdh4.jpg

ik vermoed dat dit zich morgen weer hersteld heeft

bennerd schreef:
De site heeft bij mij niet het gebruikelijke wit(-achtige) als achtergrondkleur. Het is eerder de tweede kleur die gebruikt wordt om updates van elkaar te scheiden.

Nu ben ik er redelijk zeker van dat het aan mijn systeem ligt (Firefox 38.0.1 op Fedora 22), maar ik vraag me af waar het probleem ligt. Op mijn smartphone is het namelijk nog steeds het gebruikelijke wit.

Dit probleem heeft zich intussen opgelost, maar geen idee hoe Enig idee wat er was, Jordy? Ik vraag het louter als note to self.

Nee geen idee, sorry. Iets aan jouw kant van de lijn

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:37 uur

geplaatst: vandaag om 05:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.