MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
CHIEP (crew)
Van "The Tremeloes" terug de "hoofdartiest" gemaakt, maar waarom zou je die aliassen er willen aan linken als er onder die namen geen albums op deze site staan? Of zijn er onder die aliassen zoveel nummers terug te vinden op albums van het type "verzamel (nieuwe tracks)"?

Ozric Spacefolk
Er moeten van die aliassen sowieso albums worden toegevoegd. Ik dacht dat ze al op stonden, maar blijkbaar niet. Dus dat doe ik tzt nog wel.

Op verzamelplaten zullen ze ook wel voorkomen, anders zouden ze toch niet op deze site bestaan, me dunkt.

Bedankt in elk geval.

De John MacLean die hier genoemd wordt: Six Finger Satellite is dezelfde persoon als The Juan MacLean.

Geen idee hoe (en of) ik deze zelf aan elkaar kan linken, dus als er iemand me uit de brand kan helpen die wel hersens heeft dan graag. Dus.

CHIEP (crew)
done

import functie van iTunes lijkt niet te werken. voor nieuwe EP van Cold War Kids.

bedankt voor het melden, heb wat verbeteringen doorgevoerd in de iTunes import

CHIEP schreef:
Als je bij een tracklist iets aan de bonustracks wijzigt, verdwijnen er na het bevestigen telkens enkele haakjes (maar nooit allemaal) bij die bonustracks.
Kun je dit toelichten? Begrijp niet precies wat er mis gaat

CHIEP (crew)
Ik heb er intussen al even niets meer van gemerkt, dus hopelijk is het definitief in orde .

Maar waar het op neer kwam: als je bij een tracklist waar al bonustracks bij staan bijvoorbeeld een extra bonustrack wilde toevoegen, dan gebeurde het vaak dat het systeem (na het bevestigen van de gewijzigde tracklist) er bijvoorbeeld een of meerdere van de eerdere bonustracks "uitgooide" (lees: ze stonden er nog wel, maar ze waren niet meer aangevinkt als bonustrack).

CHIEP schreef:
...bijvoorbeeld een extra bonustrack wilde toevoegen, dan gebeurde het vaak dat het systeem (na het bevestigen van de gewijzigde tracklist) er bijvoorbeeld een of meerdere van de eerdere bonustracks "uitgooide" (lees: ze stonden er nog wel, maar ze waren niet meer aangevinkt als bonustrack).

Volgens mij is dit mij ook één of twee keer overkomen.

De site doet wil het afgelopen uur niet echt werken. In eerste instantie deed de site helemaal niks, nu wil ie met veel moeite af en toe wel een pagina (half) openen. Iedereen hier last van of ligt het aan mij?

Franck Maudit
Ik denk dat het aan jou ligt Teunnis. Hier geen problemen.

MUME website is wat aan de trage kant op dit moment

edit: is nu weer normaal...

Zoals je waarschijnlijk hebt gezien, heb ik een zogenaamde "cookie wall" moeten implementeren. Voor je op de site kan, moet je nu eerst aangeven dat je akkoord gaat met het gebruik van cookies op de site. Als het goed is hoef je deze toestemming maar een keer (per browser) te geven.

Er wordt (onder dreiging van grote boetes) steeds meer opgetreden tegen sites die cookies plaatsen zonder de gebruiker te informeren en hier toestemming voor te vragen. Ook Google (die een groot deel van onze advertenties verzorgt) stelt dit sinds kort verplicht. Ik kan deze site helaas niet runnen zonder dat er cookies geplaatst worden. Naast dat cookies nodig zijn voor het geautomatiseerd tonen van advertenties, kan ik ook om andere redenen niet garanderen dat ze niet geplaatst worden. Bijvoorbeeld wanneer een gebruiker een externe afbeelding plaatst in het forum, of bij het tonen van YouTube filmpjes, heb ik er geen invloed op wat er voor cookies geplaatst worden door deze (externe) bronnen.

Ik heb geen zin en (vooral) tijd om een soort alternatieve "beperkte" versie van de sites te maken voor mensen die niet willen dat er via Meter-sites cookies geplaatst worden. Vandaar de (voor mij) makkelijkste oplossing: een cookie wall. Ik ben niet blij met de gekozen oplossing, maar zie voor nu even geen andere weg.

Geen probleem ja!

Misterfool
Een hele click extra om de site te bereiken. Wat doe je ons aan, Jordy

Op de laptop kom ik er nu niet meer op.

Zolgang het geen cookie-monster wordt heb ik er geen probleem mee.

Zijn er nog steeds mensen die vechten tegen websites die cookies plaatsen?

weight watchers

DjFrankie (moderator)
In internet Explorer doet die het niet, je kunt klikken wat je wil, in Firefox wel

Dat probleem heb ik dus ook.

een recente versie van Internet Explorer?

Jammer van die cookiewall.

Ik heb mijn browser zo ingesteld dat ze tijdelijk cookies accepteren maar bij verlaten van de website worden ze automatisch verwijdert. Dat betekend helaas voor mij dat bij elke website die een cookiewall heeft telkens opnieuw op moeten accepteren van die (tracking)cookies (maar ook elke keer voor het inloggen op die website, wat ik tot nu toe ook al moest doen).

Heb geen probleem met cookies tenzij de info met derden worden gedeeld of zogenaamde tracking-cookies zijn.

Volgens mij is de wet zo opgesteld dat men juist voor deze cookies moet worden gewaarschuwd en impliciet toestemming voor moet geven. Dat je dus bewust bent dat gegevens die je hier creëert gedeeld kan/zal worden met anderen dan degene achter die initiële website en/of je webgedrag op een bepaalde manier wordt gelogd anders dan voor het optimaliseren van je webbrowser op deze initiële website.

Blijkbaar gebeurde dit al in het verleden...

E-Clect-Eddy schreef:
Ik heb mijn browser zo ingesteld dat ze tijdelijk cookies accepteren maar bij verlaten van de website worden ze automatisch verwijdert.
Welke browser(s) heb/gebruik je?

MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Welke browser(s) heb/gebruik je?

Pale Moon en Opera

E-Clect-Eddy schreef:
(quote)
Pale Moon en Opera
Hier al mee bekend?

MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Hier al mee bekend?

ken deze niet maar weet dat er plugins zijn die waarschijnlijk vergelijkbaar daarmee zijn. Ik moet dit nog verder voor mezelf uitzoeken. Heb geen trek in automatische klikkers als dat is wat ze doen.

E-Clect-Eddy schreef:
(quote)
Heb geen trek in automatische klikkers als dat is wat ze doen.
Dat zijn het dus (al werken ze volgens mij niet op álle sites).

Jordy schreef:
een recente versie van Internet Explorer?

Internet Explorer 9 heeft hier in ieder geval last van.

Okee die wordt eigenlijk niet meer ondersteund (daar zal waarschijnlijk wel meer niet 100% werken) maar zal er even naar kijken

Weet niet of je al iets gewijzigd hebt, maar hier lijkt alles inmiddels te werken onder IE9.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:52 uur

geplaatst: vandaag om 11:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.