De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 5 juli 2015, 22:25 uur
Gretz schreef:
Als ik een smiley wil plaatsen of een user wil taggen op mobiel crasht mijn browser. Zowel in Chrome als Safari. Meer mensen die hier last van hebben?
ik ook in beide browsers maar dan bij het plaatsen van een afbeelding via het icoontje al een tijdje. Ook 1x gehad bij het plaatsen van een link.Als ik een smiley wil plaatsen of een user wil taggen op mobiel crasht mijn browser. Zowel in Chrome als Safari. Meer mensen die hier last van hebben?
0
geplaatst: 5 juli 2015, 22:40 uur
Had het ook bij Safari (ipad) bij bv toevoegen/copieren link/afbeelding. Maar als ik eerst toetsenbord wegklik en dan weer op icoontje gaat het wel goed.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 6 juli 2015, 17:05 uur
Zijn er nog mensen die problemen hebben met het plaatsen van foto's op de artiestenpagina's? Ik krijg steeds de foutmelding "Ongeldige Wikimedia url".
0
geplaatst: 7 juli 2015, 20:04 uur
Albumpagina's laden (bij mij) bij vlagen moeizaam. Lijkt door albumcovers te komen die niet willen laden of zeer langzaam laden.
0
geplaatst: 8 juli 2015, 19:41 uur
En nu weer.
Edit: op de artiestenpagina's is dit ook (foto's die niet laden).
Edit 2: werkt weer.
Edit: op de artiestenpagina's is dit ook (foto's die niet laden).
Edit 2: werkt weer.
0
geplaatst: 8 juli 2015, 20:38 uur
Ben op vakantie met slechte wifi, dus ik heb dat momenteel op alle sites 

0
geplaatst: 8 juli 2015, 22:47 uur
Gretz schreef:
Als ik een smiley wil plaatsen of een user wil taggen op mobiel crasht mijn browser. Zowel in Chrome als Safari. Meer mensen die hier last van hebben?
ja elke iOS gebruiker. Bug die je bij apple zal moeten melden Als ik een smiley wil plaatsen of een user wil taggen op mobiel crasht mijn browser. Zowel in Chrome als Safari. Meer mensen die hier last van hebben?

0
Zephyr
geplaatst: 10 juli 2015, 21:11 uur
Kleinigheidje(s); als je kijkt bij :
Mijn Musicmeter >> Instellingen >> Meldingen, toon >> de 2 na onderste regel :
moet zijn : Wanneer iemand mij noemt bij een album ,
denk ik toch.
En bij Mijn Gegevens :
Deze afbeelding zal verschijnen naast de berichten die je op de site plaats.
hier hoort aan het eind nog een T bij.
Mijn Musicmeter >> Instellingen >> Meldingen, toon >> de 2 na onderste regel :
moet zijn : Wanneer iemand mij noemt bij een album ,
denk ik toch.
En bij Mijn Gegevens :
Deze afbeelding zal verschijnen naast de berichten die je op de site plaats.
hier hoort aan het eind nog een T bij.
0
geplaatst: 11 juli 2015, 12:58 uur
Mobiel werkt de optie menu niet meer en heb ik geen paginanummers meer, allemaal sinds gisteren.
Android.
Android.
0
geplaatst: 11 juli 2015, 13:02 uur
Hier geen problemen met mobiel, eveneens Android. Lijkt me dus niet een algemeen probleem. Samengevat: "you're screwed!" 

0
CHIEP (crew)
geplaatst: 13 juli 2015, 15:58 uur
Als je bij een tracklist iets aan de bonustracks wijzigt, verdwijnen er na het bevestigen telkens enkele haakjes (maar nooit allemaal) bij die bonustracks.
0
geplaatst: 14 juli 2015, 10:26 uur
Voor het geval er hier vragen komen over evt. problemen met embedded youtube video's, dat ligt niet aan musicmeter:
Firefox blokkeert Flash standaard vanwege lek | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
Firefox blokkeert Flash standaard vanwege lek | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
0
geplaatst: 14 juli 2015, 14:12 uur
CHIEP schreef:
Als je bij een tracklist iets aan de bonustracks wijzigt, verdwijnen er na het bevestigen telkens enkele haakjes (maar nooit allemaal) bij die bonustracks.
gaat op de lijstAls je bij een tracklist iets aan de bonustracks wijzigt, verdwijnen er na het bevestigen telkens enkele haakjes (maar nooit allemaal) bij die bonustracks.
0
geplaatst: 14 juli 2015, 18:56 uur
Het lijkt erop dat MuMe mij (en waarschijnlijk ook anderen) uitlogt na een tijd van afwezigheid. Wanneer ik de browser afsluit en daarna direct weer open ben ik nog wel aangemeld, maar als er een bepaalde tijd tussen zit (weet niet hoelang precies) moet ik me opnieuw aanmelden. Dit heb ik op meerdere plekken (verschillende PC's) en op zowel Chrome als IE (waarschijnlijk dus alle browsers). Geen groot probleem, maar toch.
0
geplaatst: 14 juli 2015, 20:20 uur
overbodige vraag waarschijnlijk, maar je hebt wel "blijf ingelogd" aangevinkt staan bij inloggen?
0
geplaatst: 14 juli 2015, 20:51 uur
Jordy schreef:
overbodige vraag waarschijnlijk, maar je hebt wel "blijf ingelogd" aangevinkt staan bij inloggen?
Uiteraard. Ik had me ook nergens uitgelogd.overbodige vraag waarschijnlijk, maar je hebt wel "blijf ingelogd" aangevinkt staan bij inloggen?
0
geplaatst: 14 juli 2015, 23:36 uur
Volgens mij krijg ik 'wijzigingen aan persoonlijke top-10' bij mijn gebruikersupdates niet meer door. Kan dat?
0
geplaatst: 15 juli 2015, 00:17 uur
Site crasht om de haverklap, bij switchen van tabblad [album] >>> [forum] en dan doorklikken; desbetreffend window wordt dan afgesloten en er verschijnt een melding dat IE - IE 11.0.20 - problemen ondervindt met de site. Window wordt wel heropend.
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 15 juli 2015, 09:18 uur
Toen ik The Tremeloes wilde samenvoegen met alle Brian Poole & The Tremeloes-varianten die op de site staan ging het helemaal mis.
The Tremeloes is niet meer opvraagbaar
en Brian Poole and The Tremeloes laat geen discografie meer zien.
Kan iemand van het team zich hierover buigen?
0
geplaatst: 15 juli 2015, 15:11 uur
Mjuman schreef:
Site crasht om de haverklap, bij switchen van tabblad [album] >>> [forum] en dan doorklikken; desbetreffend window wordt dan afgesloten en er verschijnt een melding dat IE - IE 11.0.20 - problemen ondervindt met de site. Window wordt wel heropend.
Ik bedenk het niet:
Toen ik net vanuit [Albums] naar Rickie Lee Jones - The Other Side of Desire (2015) ging, was 't weer zo ver:
IE: er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma wordt gesloten en er wordt een melding weergegeven als een oplossing beschikbaar is.
Het tabblad is gesloten en opnieuw geopend vanwege een probleem met deze webpagina.
0
geplaatst: 15 juli 2015, 21:46 uur
Dat lijkt me een bugmelding voor Microsoft, het is gelukkig normaal gesproken buiten mijn macht om browsers te laten crashen met mijn code 

0
geplaatst: 15 juli 2015, 21:47 uur
Masimo schreef:
Volgens mij krijg ik 'wijzigingen aan persoonlijke top-10' bij mijn gebruikersupdates niet meer door. Kan dat?
Zal op de lijst zetten om hier naar te kijkenVolgens mij krijg ik 'wijzigingen aan persoonlijke top-10' bij mijn gebruikersupdates niet meer door. Kan dat?
0
geplaatst: 15 juli 2015, 23:43 uur
Jordy schreef:
Dat lijkt me een bugmelding voor Microsoft, het is gelukkig normaal gesproken buiten mijn macht om browsers te laten crashen met mijn code
Vond het al een knap stukje werk

Momenteel installeer ik gemiddeld 1 * p.w. updates van de heren van het evil empire. Heb het alleen met MuMe - en da's wel vreemd. I.t.t. vroeger blijven andere browser-sessies wel intact.
0
geplaatst: 16 juli 2015, 00:32 uur
Ozric Spacefolk schreef:
Toen ik The Tremeloes wilde samenvoegen met alle Brian Poole & The Tremeloes-varianten die op de site staan ging het helemaal mis.
Maar als je zoekt op de titel van een nummer (bijvoorbeeld Suddenly You Love Me van The Tremeloes) vind je wel al hun albums die dat nummer bevatten.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.