MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
Het lukt me niet meer om album aan te passen via de automatische tool.

Bv. hier:
Joe Henderson - The Elements (1973)

Als ik op 'gebruik deze cover' klik, gebeurt er niets.

Gisteren had ik hetzelfde, al weet ik niet meer bij welk album dat was. Volgens mij ook een plaatje dat afkomstig is van last.fm, wellicht heeft dat er nog iets mee te maken.

herman schreef:

Bv. hier:

Gisteren had ik hetzelfde, al weet ik niet meer bij welk album dat was. Volgens mij ook een plaatje dat afkomstig is van last.fm, wellicht heeft dat er nog iets mee te maken.

Er zijn wat vage problemen op Last.fm sinds er eergisteren een server (node) problemen heeft/had en krijg ik bij het opvragen van pagina's en bij uploaden van plaatjes een vertraging, soms een 10tal seconden soms wel een halve minuut. Het rare is als je de actie onderbreekt en opnieuw uitvoert (op Last.fm) dat je dan wel de normale reactie-tijd krijgt. Mogelijk heeft je probleem daarmee te maken.

herman schreef:

Bv. hier:

Hoes handmatig aangepast.

Ja, nu je het zegt, Last.FM scrobblede gisteren ook lang niet alles wat ik draaide. Het probleem zal dan misschien ook wel aan hun kant liggen.

Thanks Gerard.

herman schreef:
Ja, nu je het zegt, Last.FM scrobblede gisteren ook lang niet alles wat ik draaide. Het probleem zal dan misschien ook wel aan hun kant liggen.

Thanks Gerard.

Ja, schijnt dat vooral degenen die op server node (4.1 en/of 4.2) zitten problemen ondervinden, waaronder andere ikzelf bij hoor. Die server problemen begonnen net nadat de vaste crew of vrijdag weekend waren gaan vieren, dus wachten tot morgenochtend op een oplossing. Hou een kleine hoop dat de 8 scrobbles die ik kwijt ben toch nog ge-cached zijn.

Het truukje op Last.fm werkt trouwens niet voor alles heb ik gemerkt, kan geen plaatjes daar uploaden.

Zephyr
Zijn alle moderators (Lukas; Panjoe; Tuktak) op vakantie o.i.d. ? Of is er iemand anders die de titel van dit topic zou kunnen en/of willen wijzigen ?

Zo ja, mijn dank.

panjoe (moderator)
Ik heb hem aangepast.

Foutje op de mobiele site (al kan het natuurlijk ook aan m'n telefoon liggen): als ik op het linkknopje (dus het knopje waarmee je een link in je berichten kan zetten) boven de balk van berichten schrijven druk, sluit de pagina meteen automatisch af.

hoi123 schreef:
Foutje op de mobiele site (al kan het natuurlijk ook aan m'n telefoon liggen): als ik op het linkknopje (dus het knopje waarmee je een link in je berichten kan zetten) boven de balk van berichten schrijven druk, sluit de pagina meteen automatisch af.
Apple?

Iphone ja.

Zelfde probleem op Ipad en Iphone. Oplossing: zodra je in tekstveld staat eerst toetsenbord wegklikken en daarna pas een vd icoontjes klikken

Vervelend inderdaad, niet iets waar ik veel aan kan doen helaas

Simon Smith (crew)
Simon Smith schreef:
(quote)

Ja, ik heb gisteren de 2 namen 'Tempations' en 'The Tempations' gewijzigd in 'Temptations'.
Als ik zoek op artiest, dus eerst klikken op het vergrootglas en dan de optie 'Zoeken op artiest', dan staan ze er nog steeds.
En als je er op zoekt, zijn er (uiteraard) geen albums meer te vinden.

Jordy, ik heb volgens mij nog geen reactie gehad op bovenstaand bericht van 11 augustus.

Het gebeurt mij op de mobiele site nog wel eens dat de reclamebanner niet onder maar over de menubalk staat afgebeeld. Heb het blind aantikken van de menu-knop ondertussen aardig onder de knie, maar vaak klik ik toch de banner aan en word ik doorgelink naar een andere site.

Simon Smith schreef:
(quote)

Jordy, ik heb volgens mij nog geen reactie gehad op bovenstaand bericht van 11 augustus.

Excuus, dat is inderdaad een bug. Gaat op de lijst

crosskip schreef:
Het gebeurt mij op de mobiele site nog wel eens dat de reclamebanner niet onder maar over de menubalk staat afgebeeld. Heb het blind aantikken van de menu-knop ondertussen aardig onder de knie, maar vaak klik ik toch de banner aan en word ik doorgelink naar een andere site.
Dit heb ik zelf nog niet gezien, kun je daar eens een screenshot van maken? bedankt

Jordy schreef:
(quote)
Dit heb ik zelf nog niet gezien, kun je daar eens een screenshot van maken? bedankt

Zal ik doen zodra ik het weer tegen kom!

Cured
N.a.v. het sport topic :

Ik ben voor een apart voetbal-topic en een topic andere sport(en). Door de vele voetbalberichten/chats sneeuwen die onder en er wordt er dan ook minder snel op gereageerd, omdat die al weer snel uit het 'beeld' verdwijnen.

Cured schreef:
N.a.v. het sport topic :

Ik ben voor een apart voetbal-topic en een topic andere sport(en). Door de vele voetbalberichten/chats sneeuwen die onder en er wordt er dan ook minder snel op gereageerd, omdat die al weer snel uit het 'beeld' verdwijnen.

Eens. Nu is het in feite al een voetbaltopic, terwijl het aangenaam zou zijn om het eens over een andere sport te hebben.

bennerd schreef:
(quote)

Eens. Nu is het in feite al een voetbaltopic, terwijl het aangenaam zou zijn om het eens over een andere sport te hebben.

Of toch een eredivisie topic of zo. Ik post ook al niets meer over eender welke andere sport omdat dat onmiddellijk volledig overspoeld wordt door het wereldnieuws dat de bloedende pink van de linksachter van Groningen is.

corn1holio1 schreef:
(quote)

Of toch een eredivisie topic of zo. Ik post ook al niets meer over eender welke andere sport omdat dat onmiddellijk volledig overspoeld wordt door het wereldnieuws dat de bloedende pink van de linksachter van Groningen is.

Triestig, maar waar. Ik wil zo heel af en toe over NBA kunnen brabbelen met MuMe-users.

Cured schreef:
N.a.v. het sport topic :
Dat was er ooit al (als ik het goed heb), maar is toentertijd gesloten. Zo'n beetje zo lang ik me kan herinneren op MuMe plijt men om de zoveel tijd voor (wederom) een voetbaltopic, maar men kiest er blijkbaar voor om dat te laten voor wat het is, ongetwijfeld met een goede reden. Al is die reden wellicht wat gedateerd nu gezien het naar mijn gevoel al een paar jaar rusitiger is op MuMe (weinig opstootjes, vervelende discussies, massale ''bezem-acties'' van mod's etc., maar voornamelijk ook minder posts). Al leiden voetbaldiscussies, zowel in kleine als grote groep, dan wel vaak tot narigheid, wat wellicht ook meteen de kern van het hele verhaal is.

MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Dat was er ooit al (als ik het goed heb), maar is toentertijd gesloten. Zo'n beetje zo lang ik me kan herinneren op MuMe plijt men om de zoveel tijd voor (wederom) een voetbaltopic, maar men kiest er blijkbaar voor om dat te laten voor wat het is, ongetwijfeld met een goede reden. Al is die reden wellicht wat gedateerd nu gezien het naar mijn gevoel al een paar jaar rusitiger is op MuMe (weinig opstootjes, vervelende discussies, massale ''bezem-acties'' van mod's etc., maar voornamelijk ook minder posts). Al leiden voetbaldiscussies, zowel in kleine als grote groep, dan wel vaak tot narigheid, wat wellicht ook meteen de kern van het hele verhaal is.

Dat is het voordeel van een apart voetbaltopic: bij andere sporten gebeuren die opstootjes niet.

bennerd schreef:
Triestig, maar waar. Ik wil zo heel af en toe over NBA kunnen brabbelen met MuMe-users.
Daar ben ik bij! Veel interessanter dat het zoveelste matige eredivisieseizoen.

CHIEP (crew)
Deze artiest zou een alias moeten worden van deze, maar hij komt niet tevoorschijn als ik hem in het desbetreffende veld invul.

vreemd, bij mij wel

CHIEP (crew)
Intussen bij mij ook.
Opgelost dus .

had je toevallig net een wijziging gedaan aan deze artiest? het kan een paar minuten duren voor deze ook doorgevoerd wordt in de zoekindex

anders weet ik het ook niet

Onweerwolf
Cured schreef:
N.a.v. het sport topic :

Dit.

Kan deze Slash featuring Myles Kennedy - Made in Stoke 24/7/11 (2011) bij deze Slash featuring Myles Kennedy & The Conspirators artiest geplaatst worden? Hoewel niet vermeld op de hoes spelen ze toch echt meer dan 2 man.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:06 uur

geplaatst: vandaag om 13:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.