MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
Ponty Mython
Is het mogelijk om de mods en crew members een ander kleurtje te geven (blauw?) in de lijst van gebruikers die momenteel online zijn?

Mooie update, het nieuwe mobiele menu

Ah ja , kon niet naar mijn updates, toen dat rechthoekje (linksboven) maar geprobeerd en toen kreeg ik een prima menu.
Het aanraken is veel beter

Germ (crew)
Het zoeken via het hamburger menu werkt voor geen meter... Als ik zoek op artiest of album geeft ie automatisch suggesties, als ik één van de suggesties wilt kiezen opent het scherm wat daar achter zit (updates, forum etc)

Meer mensen met dit probleem?

(Mobiele versie heb ik het over )

welk os / telefoon ?

Ponty Mython
Nokia 3310

Germ (crew)
Jordy schreef:
welk os / telefoon ?

Samsung Galaxy S5

opgelost?

Germ (crew)
Jordy schreef:
opgelost?

Het is nu opgelost!

Heb je daadwerkelijk iets gedaan of lag het probleem bij mij?

Hoe dan ook, thanks

Ik heb daadwerkelijk iets gedaan

Jordy schreef:
Dit heb ik zelf nog niet gezien, kun je daar eens een screenshot van maken? bedankt

Zoiets dus:
http://i.imgur.com/pOs349i.png
http://i.imgur.com/qXEl3w4.png

Al scheelt het dat je nu met het nieuwe menu gewoon naar links of rechts kan slepen zonder te hoeven klikken

Als ik nu zoek (iPhone 5s) krijg ik alleen suggesties van albums. Snel zoeken op artiest lukt me niet.

mjk87 schreef:
Als ik nu zoek (iPhone 5s) krijg ik alleen suggesties van albums. Snel zoeken op artiest lukt me niet.

Lijkt het weer te doen.

Maartenn (crew)
Maartenn schreef:
Het is nu al een paar keer voorgekomen dat mijn toevoeging wordt afgekeurd (terecht) omdat ik eigen beheer niet met hoofdletters heb geschreven. Zou je evenals bij andere velden kunnen aanpassen dat dit automatisch wordt gecorrigeerd?

Ik quote ook vorige punt maar even, geen reactie op gehad.

Nieuw punt: als ik een album heb toegevoegd werkt de zoekfunctie niet meer goed. Ik kan dan wel zoeken, maar er worden geen resultaten weergegeven op basis van ik intype.

Dat laatste heb ik gisteren ook ondervonden.

Herkenbaar ja.

Dat duurt inderdaad een paar minuten, voor een wijziging is doorgevoerd in de zoek index

Maartenn schreef:
Het is nu al een paar keer voorgekomen dat mijn toevoeging wordt afgekeurd (terecht) omdat ik eigen beheer niet met hoofdletters heb geschreven. Zou je evenals bij andere velden kunnen aanpassen dat dit automatisch wordt gecorrigeerd?
stomme suggestie misschien, maar je kunt het toch ook gewoon wel met hoofdletters schrijven, als het je al een paar keer is foutgekeurd? Automatische correctie in dat veld is niet gewenst, net als bij andere naam velden , omdat er namen zijn die bewust ander hoofdlettergebruik hebben.

Maartenn (crew)
Jordy schreef:
(quote)
stomme suggestie misschien, maar je kunt het toch ook gewoon wel met hoofdletters schrijven, als het je al een paar keer is foutgekeurd? Automatische correctie in dat veld is niet gewenst, net als bij andere naam velden , omdat er namen zijn die bewust ander hoofdlettergebruik hebben.

Uiteraard, na drie keer fout heb ik het ook wel in de gaten dat het een hoofdletter moet, maar bijvoorbeeld bij het corrigeren van albumtitels wordt wel een autocorrectie gegeven. Ook hiervoor geldt dat 'er namen zijn die bewust ander hoofdlettergebruik hebben.'

Maartenn (crew)
Jordy schreef:
Dat duurt inderdaad een paar minuten, voor een wijziging is doorgevoerd in de zoek index

Ik bedoel niet zozeer nieuwe toevoegingen of wijzigingen, ik bedoel dat de hele zoekfunctie niet meer correct werkt.

Als je normaliter zoekt, dan krijg je al zoekresultaten terwijl je aan het typen bent. Die functionaliteit valt weg nadat je een album hebt toegevoegd.

Aha, je bedoelt op de pagina waar het "bedankt" tekstje staat? op de volgende pagina doet het het wel weer?

Maartenn (crew)
Dat bedoel ik precies! Op de volgende pagina werkt het inderdaad wel weer.

Okee dan lijkt het me niet zo'n groot probleem, maar wellicht dat ik er eens naar kijk.

Maartenn (crew)
Het is ook een heel klein probleem

Het enige wanneer het vervelend is, is als ik een nieuw album wil toevoegen waarvan ik niet zeker weet of het album al op de site, als ik net een album heb toegevoegd.

Ach, wat de mens bezig houdt

Maartenn schreef:
(quote)
Nieuw punt: als ik een album heb toegevoegd werkt de zoekfunctie niet meer goed. Ik kan dan wel zoeken, maar er worden geen resultaten weergegeven op basis van ik intype.
Dit viel me idd ook op, maar ik vond het het eigenlijk niet echt waard om te melden. Maar nu iemand anders het meldt kan ik dit idd bevestigen.

Ik krijg vrij vaak dit te zien in mijn user-updates:

http://i.imgur.com/ahkiNSn.png

Casartelli (moderator)
Dat lijkt me wat overbodig, één keer Sigur Rós is wel genoeg toch?

ik zal er naar kijken, bedankt

Allereerst, het nieuwe menu is cool en makkelijker. Alleen werkt bij mij de slidefunctie op het menu te openen niet meer (link/rechts swipen). Ik vond dat wel makkelijk, aangezien mijn iPhone 6 een hoog scherm heeft. Nog vreemder is dat als ik de swipe beweging heb gemaakt er blijkbaar wel iets getriggerd wordt, want de normale menubutton werkt dan ook niet meer. Pas na refresh werkt het weer.

Ik weet niet of meer mensen dit probleem herkennen, maar bij mij gaat het om de weergave op iPhone 6 met iOS 8.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:15 uur

geplaatst: vandaag om 08:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.