De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
Ponty Mython
geplaatst: 29 augustus 2015, 21:35 uur
Is het mogelijk om de mods en crew members een ander kleurtje te geven (blauw?) in de lijst van gebruikers die momenteel online zijn?
0
geplaatst: 31 augustus 2015, 08:03 uur
Ah ja , kon niet naar mijn updates, toen dat rechthoekje (linksboven) maar geprobeerd en toen kreeg ik een prima menu.
Het aanraken is veel beter
Het aanraken is veel beter

0
Germ (crew)
geplaatst: 31 augustus 2015, 11:03 uur
Het zoeken via het hamburger menu werkt voor geen meter... Als ik zoek op artiest of album geeft ie automatisch suggesties, als ik één van de suggesties wilt kiezen opent het scherm wat daar achter zit (updates, forum etc)
Meer mensen met dit probleem?
(Mobiele versie heb ik het over )
Meer mensen met dit probleem?
(Mobiele versie heb ik het over )
0
Germ (crew)
geplaatst: 1 september 2015, 08:23 uur
Jordy schreef:
opgelost?
opgelost?
Het is nu opgelost!
Heb je daadwerkelijk iets gedaan of lag het probleem bij mij?
Hoe dan ook, thanks

0
geplaatst: 1 september 2015, 11:54 uur
Jordy schreef:
Dit heb ik zelf nog niet gezien, kun je daar eens een screenshot van maken? bedankt
Dit heb ik zelf nog niet gezien, kun je daar eens een screenshot van maken? bedankt
Zoiets dus:
http://i.imgur.com/pOs349i.png
http://i.imgur.com/qXEl3w4.png
Al scheelt het dat je nu met het nieuwe menu gewoon naar links of rechts kan slepen zonder te hoeven klikken

0
geplaatst: 2 september 2015, 21:02 uur
Als ik nu zoek (iPhone 5s) krijg ik alleen suggesties van albums. Snel zoeken op artiest lukt me niet.
0
geplaatst: 3 september 2015, 06:48 uur
mjk87 schreef:
Als ik nu zoek (iPhone 5s) krijg ik alleen suggesties van albums. Snel zoeken op artiest lukt me niet.
Lijkt het weer te doen.
0
Maartenn (crew)
geplaatst: 8 september 2015, 21:01 uur
Maartenn schreef:
Het is nu al een paar keer voorgekomen dat mijn toevoeging wordt afgekeurd (terecht) omdat ik eigen beheer niet met hoofdletters heb geschreven. Zou je evenals bij andere velden kunnen aanpassen dat dit automatisch wordt gecorrigeerd?
Het is nu al een paar keer voorgekomen dat mijn toevoeging wordt afgekeurd (terecht) omdat ik eigen beheer niet met hoofdletters heb geschreven. Zou je evenals bij andere velden kunnen aanpassen dat dit automatisch wordt gecorrigeerd?
Ik quote ook vorige punt maar even, geen reactie op gehad.
Nieuw punt: als ik een album heb toegevoegd werkt de zoekfunctie niet meer goed. Ik kan dan wel zoeken, maar er worden geen resultaten weergegeven op basis van ik intype.
0
geplaatst: 8 september 2015, 22:26 uur
Dat duurt inderdaad een paar minuten, voor een wijziging is doorgevoerd in de zoek index
0
geplaatst: 8 september 2015, 22:29 uur
Maartenn schreef:
stomme suggestie misschien, maar je kunt het toch ook gewoon wel met hoofdletters schrijven, als het je al een paar keer is foutgekeurd? Automatische correctie in dat veld is niet gewenst, net als bij andere naam velden , omdat er namen zijn die bewust ander hoofdlettergebruik hebben.Het is nu al een paar keer voorgekomen dat mijn toevoeging wordt afgekeurd (terecht) omdat ik eigen beheer niet met hoofdletters heb geschreven. Zou je evenals bij andere velden kunnen aanpassen dat dit automatisch wordt gecorrigeerd?
0
Maartenn (crew)
geplaatst: 9 september 2015, 08:21 uur
Jordy schreef:
(quote)
stomme suggestie misschien, maar je kunt het toch ook gewoon wel met hoofdletters schrijven, als het je al een paar keer is foutgekeurd? Automatische correctie in dat veld is niet gewenst, net als bij andere naam velden , omdat er namen zijn die bewust ander hoofdlettergebruik hebben. Uiteraard, na drie keer fout heb ik het ook wel in de gaten dat het een hoofdletter moet, maar bijvoorbeeld bij het corrigeren van albumtitels wordt wel een autocorrectie gegeven. Ook hiervoor geldt dat 'er namen zijn die bewust ander hoofdlettergebruik hebben.'
0
Maartenn (crew)
geplaatst: 9 september 2015, 08:23 uur
Jordy schreef:
Dat duurt inderdaad een paar minuten, voor een wijziging is doorgevoerd in de zoek index
Ik bedoel niet zozeer nieuwe toevoegingen of wijzigingen, ik bedoel dat de hele zoekfunctie niet meer correct werkt.
Als je normaliter zoekt, dan krijg je al zoekresultaten terwijl je aan het typen bent. Die functionaliteit valt weg nadat je een album hebt toegevoegd.
0
geplaatst: 9 september 2015, 08:41 uur
Aha, je bedoelt op de pagina waar het "bedankt" tekstje staat? op de volgende pagina doet het het wel weer?
0
Maartenn (crew)
geplaatst: 10 september 2015, 09:03 uur
Dat bedoel ik precies! Op de volgende pagina werkt het inderdaad wel weer.
0
geplaatst: 10 september 2015, 09:16 uur
Okee
dan lijkt het me niet zo'n groot probleem, maar wellicht dat ik er eens naar kijk.
dan lijkt het me niet zo'n groot probleem, maar wellicht dat ik er eens naar kijk.
0
Maartenn (crew)
geplaatst: 10 september 2015, 10:48 uur
Het is ook een heel klein probleem 
Het enige wanneer het vervelend is, is als ik een nieuw album wil toevoegen waarvan ik niet zeker weet of het album al op de site, als ik net een album heb toegevoegd.
Ach, wat de mens bezig houdt

Het enige wanneer het vervelend is, is als ik een nieuw album wil toevoegen waarvan ik niet zeker weet of het album al op de site, als ik net een album heb toegevoegd.
Ach, wat de mens bezig houdt

0
geplaatst: 10 september 2015, 13:38 uur
Maartenn schreef:
Dit viel me idd ook op, maar ik vond het het eigenlijk niet echt waard om te melden. Maar nu iemand anders het meldt kan ik dit idd bevestigen.(quote)
Nieuw punt: als ik een album heb toegevoegd werkt de zoekfunctie niet meer goed. Ik kan dan wel zoeken, maar er worden geen resultaten weergegeven op basis van ik intype.
0
geplaatst: 10 september 2015, 14:23 uur
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 10 september 2015, 14:55 uur
Dat lijkt me wat overbodig, één keer Sigur Rós is wel genoeg toch?
0
geplaatst: 11 september 2015, 09:37 uur
Allereerst, het nieuwe menu is cool en makkelijker. Alleen werkt bij mij de slidefunctie op het menu te openen niet meer (link/rechts swipen). Ik vond dat wel makkelijk, aangezien mijn iPhone 6 een hoog scherm heeft. Nog vreemder is dat als ik de swipe beweging heb gemaakt er blijkbaar wel iets getriggerd wordt, want de normale menubutton werkt dan ook niet meer. Pas na refresh werkt het weer.
Ik weet niet of meer mensen dit probleem herkennen, maar bij mij gaat het om de weergave op iPhone 6 met iOS 8.
Ik weet niet of meer mensen dit probleem herkennen, maar bij mij gaat het om de weergave op iPhone 6 met iOS 8.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.