De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 30 september 2015, 10:13 uur
De lijst met releases per maand lijkt niet meer zo goed te werken. Als ik naar oktober wil gaan, springt hij meteen naar 2016. En als ik dan de hyperlink verander naar 2015 gebeurt er nog steeds niets. Is met de andere maanden ook zo.
Albums > overzicht
Albums > overzicht
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 30 september 2015, 19:19 uur
Het komt me voor dat bij twee gelijknamige tracks die allebei "favorietensterren" hadden, er in het statistiekenlijstje tussen haakjes vermeld stond om welk tracknummer het ging. Dat is niet meer zo (zie bijv de tracks Ghosts hier).
0
geplaatst: 2 oktober 2015, 14:22 uur
was de website offline? Ik kwam op een bepaald moment niet eens voorbij de cookiewall.
0
geplaatst: 2 oktober 2015, 14:45 uur
Ik had ook allerhande problemen. Kon niets meer posten, had bovenin geen knoppen naar forum/berichten/tags/profiel en ook de zoekfunctie deed het niet. Maar omdat ik niet kon posten was ik ook niet in de gelegenheid om te klagen 

0
geplaatst: 2 oktober 2015, 14:46 uur
Ik zag overigens wel wat nieuwe berichten op het forum in de tijd dat ik deze problemen had, dus blijkbaar was de site voor een deel van de users wel gewoon te gebruiken.
0
Hendrik68
geplaatst: 2 oktober 2015, 14:54 uur
Bij mij was de bovenste balk weg en ik kon ook niks meer posten. Trouwens onderaan staat een kopje contact, dus een mail sturen kan altijd. Sinds een kwartier doet alles het weer bij mij.
0
geplaatst: 2 oktober 2015, 16:34 uur
Zephyr schreef:
Niet om vervelend te doen, maar er zijn wel wat veel (toevallige ?) overeenkomsten bij deze gebruiker en bij deze.
broer en zus? Niet om vervelend te doen, maar er zijn wel wat veel (toevallige ?) overeenkomsten bij deze gebruiker en bij deze.

0
geplaatst: 2 oktober 2015, 16:37 uur
0
geplaatst: 2 oktober 2015, 18:16 uur
0
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 8 oktober 2015, 15:50 uur
Gisteren is het me opgevallen dat ik geen CSV-export meer zie bij de diverse toplijsten. Jammer, ik maak daar graag (niet vaak) gebruik van
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 8 oktober 2015, 16:44 uur
Mijn updates: albums is ineens leeg?
Ik zie maar 1 album staan?
Alle albums die ik heb aangevinkt als update zijn dus verdwenen als update,
Ik zie maar 1 album staan?
Alle albums die ik heb aangevinkt als update zijn dus verdwenen als update,
0
geplaatst: 9 oktober 2015, 12:01 uur
Ik krijg een foutmelding als ik bij dit album (of andere albums van hetzelfde label) op de link naar het label klik:
Anthony Rother - 62 Minutes on Mars (2011)
Anthony Rother - 62 Minutes on Mars (2011)
0
geplaatst: 10 oktober 2015, 19:31 uur
Is er iets veranderd in het script bij URLs?
Nu: MovieMeter.nl
Oud: Rabbits (2002) - MovieMeter.nl
(die laatste heb ik dus handmatig aangepast)
Nu: MovieMeter.nl
Oud: Rabbits (2002) - MovieMeter.nl
(die laatste heb ik dus handmatig aangepast)
0
geplaatst: 11 oktober 2015, 14:44 uur
komt door de cookie wall, zal op de lijst zetten om hier naar te kijken
0
geplaatst: 11 oktober 2015, 15:02 uur
Ik had nooit eerder zin om het aan te kaarten, maar sinds de mobiele update (is alweer een tijdje dus) met het nieuwe menu werkt het menu voor mij niet goed. Als ik op het icoontje tik om hem uit te klappen werkt dit vaak niet, maar bovenal kan ik geen zoekopdrachten meer uitvoeren: wanneer ik iets intyp verschijnen de albums of topics die je aan kunt klikken achter het menu, waardoor ik deze niet aan kan klikken. Als ik iets wil zoeken op mijn mobiel moet ik dus altijd eerst naar de volledige site gaan.
0
geplaatst: 11 oktober 2015, 16:15 uur
Samsung GT-I9070 / Android versie 2.3.6 / Het standaardinternet dat daar op zit (is dat IE?).
Wel vreemd dat niemand anders er last van lijkt te hebben.
0
geplaatst: 11 oktober 2015, 16:45 uur
Goed dat je dit aankaart Niels. Ik heb hetzelfde probleem, maar vergat telkens om het hier te posten. 
Het uitklappen werkt bij mij wel goed, maar zodra ik begin te typen verschijnen de zoekresultaten achter het menu.
HTC Desire X met Android 4.1.1 hier.

Het uitklappen werkt bij mij wel goed, maar zodra ik begin te typen verschijnen de zoekresultaten achter het menu.
HTC Desire X met Android 4.1.1 hier.
0
geplaatst: 11 oktober 2015, 17:49 uur
Android 2.3.6 is echt te oud voor mij om nog te kunnen ondersteunen. Ik heb geloof ik nog ergens een test toestel met Android 4, welke browser gebruik je?
0
geplaatst: 11 oktober 2015, 17:53 uur
De standaardbrowser. Geen idee welke dat is. IE denk ik?
Op Chrome werkt het trouwens wel goed.
Op Chrome werkt het trouwens wel goed.
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 12 oktober 2015, 22:30 uur
niels94 schreef:
Samsung GT-I9070 / Android versie 2.3.6 / Het standaardinternet dat daar op zit (is dat IE?).
Ik heb er ook last van. Maar gezien er niets op mijn telefoon geinstalleerd kan worden, kan ik geen andere browser op mijn foon zetten. Ach pech. Hoef ik tenministe niet voortdurend op mijn mobiel te spelen...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.