MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
Fijn want ik kwam ook niet meer binnen

Ik krijg als ik naar muziekgames wil de melding safari kan de Pagina niet openen omdat er te veel is doorverwezen.

Als ik op laatste bericht van muziekgames klik gaat hij wel

Maar waar op de site ik ook op muziekgames klik krijg ik steeds die melding

Probleem lijkt weer opgelost

Jordy schreef:
Heb de site weer even van https gehaald. Het is net wat zwaarder voor de server als de boel op https draait, waardoor het op drukke momenten zoals nu blijkbaar niet goed gaat.

Niet alleen zwaar voor de servers!

Sommige pagina's (met videos) dat trekt mijn browser soms niet. Het lijkt dat de complete pagina geladen wordt ook het gedeelte dat niet actief is / niet in zicht is. Ik zie dat op andere website zoals bijvoorbeeld Facebook niet alles van een pagina wordt geladen maar pas als je naar boven of beneden scrolt. Ik kan me voorstellen dat dit ook effect heeft op de servers, de feedback/interactie tussen browser en server... als de server op de browser wacht en de browser op de server wacht kan je volgens mij ook een soort loop krijgen, die vertraging kan veroorzaken.

Ik kan spoilers niet meer openen op de mobiele versie van de site - als ik erop klik gebeurt er niks. Hebben meer mensen dit?

E-Clect-Eddy schreef:
(quote)

Niet alleen zwaar voor de servers!

Sommige pagina's (met videos) dat trekt mijn browser soms niet. Het lijkt dat de complete pagina geladen wordt ook het gedeelte dat niet actief is / niet in zicht is. Ik zie dat op andere website zoals bijvoorbeeld Facebook niet alles van een pagina wordt geladen maar pas als je naar boven of beneden scrolt. Ik kan me voorstellen dat dit ook effect heeft op de servers, de feedback/interactie tussen browser en server... als de server op de browser wacht en de browser op de server wacht kan je volgens mij ook een soort loop krijgen, die vertraging kan veroorzaken.

Nee dit veroorzaakt alleen vertraging bij de gebruiker, niet op de server. Vervelend, maar is opgelost bij je volgende computer

Jordy schreef:

Nee dit veroorzaakt alleen vertraging bij de gebruiker, niet op de server. Vervelend, maar is opgelost bij je volgende computer

Dat zeggen ze telkens ook bij Microsoft

hoi123 schreef:
Ik kan spoilers niet meer openen op de mobiele versie van de site - als ik erop klik gebeurt er niks. Hebben meer mensen dit?
Hm, lijkt nu opgelost te zijn.

Germ (crew)
Weet iemand of het mogelijk je jaarlijstjes van voorgaande jaren nog eens te bekijken?

Ik kan met Firefox niet meer binnen de topics bladeren?!
Chrome, Explorer, Opera en Safari doen het allemaal prima.

Zelfde probleem hier

Verrek, hier gaat het ook niet meer.

En weer opgelost zie ik

yup, bedankt voor het melden

zaaf
Germ schreef:
Weet iemand of het mogelijk je jaarlijstjes van voorgaande jaren nog eens te bekijken?
ja dat kan. verander in je adresbalk het jaartal naar keuze.... (als je 2015 in beeld hebt...)

Germ (crew)
Top, dankjewel!

Ozric Spacefolk
Hoi!

Ik zie bij het tabblad [meer info] van de artiestenpagina niet mee de vergelijkbare artiesten staan. Vond het altijd leuk om zo te browsen.

Ik gebruik een samsung neo 5 (geloof ik).

Is die reclame altijd zo groot op smartphones? : http://oi63.tinypic.com/bguxd2.jpg

Nee niet altijd

Site werkt hier erg traag, is dit bij iedereen het geval of ligt het aan mijn computer?

Hier is het ook heel moeizaam, ik ben met een topic bezig maar stop even.

Zul je niet zien dat het nu weer beter gaat.

zaaf
nee idd

Ik bedoelde net, uiteraard.

buizen
Wordt MuMe gesponsored door Bol.com? Als daarmee inkomsten om de site te onderhouden mee komen is dat ergens wel goed natuurlijk. Maar er zijn ook andere plekken waar je geluidsdragers kunt aanschaffen.
In elk geval: er klopt heel vaak geen snars van die prijzen die bij de albums (rechtsboven, bij de links) staan. Als er staat 'koop vinyl voor 24,99' dan klik je het aan en kom je dus (altijd) op verkoper Bol.com en daar kost de elpee dan doodleuk 29,99.
Gratis verzending, dat wel.

De reclame op smartphone is intussen wel heel erg irritant geworden. Zeventig procent van het beginscherm gevuld door reclame... Jammer.

Ik snap het wel, natuurlijk, inkomsten enzo. Maar ik sta al even op het punt het te zeggen

Bij deze artiest Spellbound staan albums van twee bands door elkaar (duitse en ierse band met dezelfde naam)

Als ik op mijn mobiel naar Moviemeter of Musicmeter ga, word ik automatisch doorgelinkt naar een of andere spamsite waarop ik gratis een iPhone 6 kan winnen - er is vervolgens geen mogelijkheid om terug te gaan, met als gevolg dat Musicmeter en Moviemeter dus onbegaanbaar zijn via mobiele telefoon. Ik ben er redelijk zeker van dat het niet aan een virus op m'n telefoon ligt, aangezien andere sites probleemloos te bezoeken zijn. Zijn er nog wat mensen met dit probleem?

hoi123 schreef:
Als ik op mijn mobiel naar Moviemeter of Musicmeter ga, word ik automatisch doorgelinkt naar een of andere spamsite waarop ik gratis een iPhone 6 kan winnen - er is vervolgens geen mogelijkheid om terug te gaan, met als gevolg dat Musicmeter en Moviemeter dus onbegaanbaar zijn via mobiele telefoon. Ik ben er redelijk zeker van dat het niet aan een virus op m'n telefoon ligt, aangezien andere sites probleemloos te bezoeken zijn. Zijn er nog wat mensen met dit probleem?

Ook zo iets maar dan steeds een melding van onveilige site ,word ik doorgelinkt naar een of andere Virusscan aanbieder ...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:52 uur

geplaatst: vandaag om 11:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.