De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 6 december 2015, 20:50 uur
Ik krijg als ik naar muziekgames wil de melding safari kan de Pagina niet openen omdat er te veel is doorverwezen.
Als ik op laatste bericht van muziekgames klik gaat hij wel
Maar waar op de site ik ook op muziekgames klik krijg ik steeds die melding
Als ik op laatste bericht van muziekgames klik gaat hij wel
Maar waar op de site ik ook op muziekgames klik krijg ik steeds die melding
0
geplaatst: 7 december 2015, 22:50 uur
Jordy schreef:
Heb de site weer even van https gehaald. Het is net wat zwaarder voor de server als de boel op https draait, waardoor het op drukke momenten zoals nu blijkbaar niet goed gaat.
Heb de site weer even van https gehaald. Het is net wat zwaarder voor de server als de boel op https draait, waardoor het op drukke momenten zoals nu blijkbaar niet goed gaat.
Niet alleen zwaar voor de servers!
Sommige pagina's (met videos) dat trekt mijn browser soms niet. Het lijkt dat de complete pagina geladen wordt ook het gedeelte dat niet actief is / niet in zicht is. Ik zie dat op andere website zoals bijvoorbeeld Facebook niet alles van een pagina wordt geladen maar pas als je naar boven of beneden scrolt. Ik kan me voorstellen dat dit ook effect heeft op de servers, de feedback/interactie tussen browser en server... als de server op de browser wacht en de browser op de server wacht kan je volgens mij ook een soort loop krijgen, die vertraging kan veroorzaken.
0
geplaatst: 8 december 2015, 12:28 uur
Ik kan spoilers niet meer openen op de mobiele versie van de site - als ik erop klik gebeurt er niks. Hebben meer mensen dit?
0
geplaatst: 8 december 2015, 13:05 uur
E-Clect-Eddy schreef:
Sommige pagina's (met videos) dat trekt mijn browser soms niet. Het lijkt dat de complete pagina geladen wordt ook het gedeelte dat niet actief is / niet in zicht is. Ik zie dat op andere website zoals bijvoorbeeld Facebook niet alles van een pagina wordt geladen maar pas als je naar boven of beneden scrolt. Ik kan me voorstellen dat dit ook effect heeft op de servers, de feedback/interactie tussen browser en server... als de server op de browser wacht en de browser op de server wacht kan je volgens mij ook een soort loop krijgen, die vertraging kan veroorzaken.
(quote)
Nee dit veroorzaakt alleen vertraging bij de gebruiker, niet op de server. Vervelend, maar is opgelost bij je volgende computer

0
geplaatst: 8 december 2015, 15:21 uur
Jordy schreef:
Nee dit veroorzaakt alleen vertraging bij de gebruiker, niet op de server. Vervelend, maar is opgelost bij je volgende computer
Dat zeggen ze telkens ook bij Microsoft

0
geplaatst: 8 december 2015, 16:22 uur
hoi123 schreef:
Ik kan spoilers niet meer openen op de mobiele versie van de site - als ik erop klik gebeurt er niks. Hebben meer mensen dit?
Hm, lijkt nu opgelost te zijn.Ik kan spoilers niet meer openen op de mobiele versie van de site - als ik erop klik gebeurt er niks. Hebben meer mensen dit?
0
Germ (crew)
geplaatst: 10 december 2015, 20:58 uur
Weet iemand of het mogelijk je jaarlijstjes van voorgaande jaren nog eens te bekijken?
0
geplaatst: 10 december 2015, 22:01 uur
Ik kan met Firefox niet meer binnen de topics bladeren?!
Chrome, Explorer, Opera en Safari doen het allemaal prima.
Chrome, Explorer, Opera en Safari doen het allemaal prima.
0
zaaf
geplaatst: 10 december 2015, 23:16 uur
Germ schreef:
Weet iemand of het mogelijk je jaarlijstjes van voorgaande jaren nog eens te bekijken?
ja dat kan. verander in je adresbalk het jaartal naar keuze.... (als je 2015 in beeld hebt...)Weet iemand of het mogelijk je jaarlijstjes van voorgaande jaren nog eens te bekijken?
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 13 december 2015, 15:59 uur
Hoi!
Ik zie bij het tabblad [meer info] van de artiestenpagina niet mee de vergelijkbare artiesten staan. Vond het altijd leuk om zo te browsen.
Ik gebruik een samsung neo 5 (geloof ik).
Ik zie bij het tabblad [meer info] van de artiestenpagina niet mee de vergelijkbare artiesten staan. Vond het altijd leuk om zo te browsen.
Ik gebruik een samsung neo 5 (geloof ik).
0
geplaatst: 17 december 2015, 01:02 uur
Is die reclame altijd zo groot op smartphones? : http://oi63.tinypic.com/bguxd2.jpg
0
geplaatst: 19 december 2015, 21:23 uur
Site werkt hier erg traag, is dit bij iedereen het geval of ligt het aan mijn computer?
0
geplaatst: 19 december 2015, 21:26 uur
Hier is het ook heel moeizaam, ik ben met een topic bezig maar stop even.
0
buizen
geplaatst: 24 december 2015, 17:07 uur
Wordt MuMe gesponsored door Bol.com? Als daarmee inkomsten om de site te onderhouden mee komen is dat ergens wel goed natuurlijk. Maar er zijn ook andere plekken waar je geluidsdragers kunt aanschaffen.
In elk geval: er klopt heel vaak geen snars van die prijzen die bij de albums (rechtsboven, bij de links) staan. Als er staat 'koop vinyl voor 24,99' dan klik je het aan en kom je dus (altijd) op verkoper Bol.com en daar kost de elpee dan doodleuk 29,99.
Gratis verzending, dat wel.
In elk geval: er klopt heel vaak geen snars van die prijzen die bij de albums (rechtsboven, bij de links) staan. Als er staat 'koop vinyl voor 24,99' dan klik je het aan en kom je dus (altijd) op verkoper Bol.com en daar kost de elpee dan doodleuk 29,99.
Gratis verzending, dat wel.
0
geplaatst: 24 december 2015, 17:13 uur
De reclame op smartphone is intussen wel heel erg irritant geworden. Zeventig procent van het beginscherm gevuld door reclame... Jammer.
Ik snap het wel, natuurlijk, inkomsten enzo. Maar ik sta al even op het punt het te zeggen
Ik snap het wel, natuurlijk, inkomsten enzo. Maar ik sta al even op het punt het te zeggen

0
geplaatst: 27 december 2015, 12:36 uur
Bij deze artiest Spellbound staan albums van twee bands door elkaar (duitse en ierse band met dezelfde naam)
0
geplaatst: 29 december 2015, 13:19 uur
Als ik op mijn mobiel naar Moviemeter of Musicmeter ga, word ik automatisch doorgelinkt naar een of andere spamsite waarop ik gratis een iPhone 6 kan winnen - er is vervolgens geen mogelijkheid om terug te gaan, met als gevolg dat Musicmeter en Moviemeter dus onbegaanbaar zijn via mobiele telefoon. Ik ben er redelijk zeker van dat het niet aan een virus op m'n telefoon ligt, aangezien andere sites probleemloos te bezoeken zijn. Zijn er nog wat mensen met dit probleem?
0
geplaatst: 29 december 2015, 13:26 uur
hoi123 schreef:
Als ik op mijn mobiel naar Moviemeter of Musicmeter ga, word ik automatisch doorgelinkt naar een of andere spamsite waarop ik gratis een iPhone 6 kan winnen - er is vervolgens geen mogelijkheid om terug te gaan, met als gevolg dat Musicmeter en Moviemeter dus onbegaanbaar zijn via mobiele telefoon. Ik ben er redelijk zeker van dat het niet aan een virus op m'n telefoon ligt, aangezien andere sites probleemloos te bezoeken zijn. Zijn er nog wat mensen met dit probleem?
Ook zo iets maar dan steeds een melding van onveilige site ,word ik doorgelinkt naar een of andere Virusscan aanbieder ...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.