MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
Maartenn (crew)
Ik kan iedere willekeurige plaat invoeren die ik wil in mijn top10 van 2015. Op dit moment heb ik Sgt Pepper op #1 staan. Ik denk dat er een filterfoutje in zit.

Daarnaast mis ik de link naar mijn stemmen op platen uit 2015.

bedankt, zal even kijken

Maartenn schreef:
Op dit moment heb ik Sgt Pepper op #1 staan.

Goed idee, ik doe mee.

Maartenn (crew)
GrafGantz schreef:
(quote)

Goed idee, ik doe mee.

Vorig jaar heb ik mijn top 10 van dat jaar via Facebook kunnen delen.

Dit jaar lukt me dat niet, of ben ik gewoon vergeten hoe ik dat heb gedaan

Iemand een idee?

Nee dat kan niet meer helaas.

Maartenn schreef:
Ik kan iedere willekeurige plaat invoeren die ik wil in mijn top10 van 2015. Op dit moment heb ik Sgt Pepper op #1 staan. Ik denk dat er een filterfoutje in zit.

Ik vind het eigenlijk prima, als dat album voor jou "het" album van 2015 is dan zet je het lekker in je toplijst. Zo gaat het op MovieMeter ook. Maar goed, hier deden we dat nooit zo, dus heb het jaarfilter er inmiddels als het goed is weer in zitten.

Maartenn (crew)
Jordy schreef:
(quote)

Ik vind het eigenlijk prima, als dat album voor jou "het" album van 2015 is dan zet je het lekker in je toplijst. Zo gaat het op MovieMeter ook. Maar goed, hier deden we dat nooit zo, dus heb het jaarfilter er inmiddels als het goed is weer in zitten.

Haha, dat was niet mijn #1 plaat van 2015 .

Thanks voor het aanpassen Jordy. Ik ga m'n lijstje invullen!

Jordy schreef:
(quote)

Kun je dat ook niet laten gelden voor platen die ook 2014 uitgebracht werden? Ik wil graag Black Messiah opnemen in mijn top 2015 lijst, maar die kwam uit in december 2014 (waardoor ik hem net miste voor de toplijst van vorig jaar)....

Nee sorry, we houden het even zoals we het al jaren doen.

buizen
Hoe kun je eigenlijk de titeltekst van een (zelf gestart) topic wijzigen? Kom er niet uit.
Ik weet dat het kan omdat sommige topics opgebouwd zijn uit 'edities' met telkens een ander thema en de topictitels mee wijzigen met de editities.

moderator lief aan kijken

buizen schreef:
Hoe kun je eigenlijk de titeltekst van een (zelf gestart) topic wijzigen? Kom er niet uit.
Ik weet dat het kan omdat sommige topics opgebouwd zijn uit 'edities' met telkens een ander thema en de topictitels mee wijzigen met de editities.

Aan één van de moderators vragen of ze de titel van een topic willen wijzigen.

buizen
Oh gaat dat zo? Dacht al, hoe krijg je dat voor elkaar.
Verzoek inmiddels ingediend bij een moderator.

Update:
Krijg nou wat, dat is snel. Het is al voor de bakker.

Ozric Spacefolk

Ozric Spacefolk
Rudi S schreef:
(quote)

Bedankt voor het attenderen

Ik zocht op de band Asia, en die user kwam tevoorschijn.

Hier nog eentje: http://www.musicmeter.nl/user/31651

No way

Ozric Spacefolk

Ze hadden om zn minst toch even een top-10 kunnen invullen

Dit betreft twee verschillende bands met dezelfde naam. Kan dat gesplitst worden?

Preacher

Jordy is het mogelijk om op voorhand te doneren?

Wat bedoel je precies?

simpel gezegd mijn reclame vrije periode loopt nog, is het mogelijk om nu al te doneren zodat ik vanavond om 19.59 uur niet word overvallen door een berg ongewenste zooi op mijn beeld scherm.

Als ik nu op doneren klik zie ik alleen tot waneer ik geen reclame te zien krijg, maar kan nergens vinden waar ik moet doneren.

Nee sorry, dat kan niet

Iets anders, als test zijn we weer eventjes over op https, zodat ik de eventuele problemen die we de vorige keer hadden kan onderzoeken.

Jordy schreef:
Nee sorry, dat kan niet

Helaas ik zal mij er mentaal op voor bereiden........

Ik heb moeite met de site.
Hij reageert erg traag (tot niet) als ik wil doorklikken.

Op andere websites geen probleem.

Heb de site weer even van https gehaald. Het is net wat zwaarder voor de server als de boel op https draait, waardoor het op drukke momenten zoals nu blijkbaar niet goed gaat.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:09 uur

geplaatst: vandaag om 10:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.