De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 21 januari 2014, 20:57 uur
Niet lang geleden zat ik te snuffelen in de lijst "toegevoegde albums" en daar kwam ik deze:
Пророчество Вёльвы - Имя (2013)
Een Russische cd geschreven en geplaatst op MuME in het cyrillische alfabet. Echter als iemand deze wilt opzoeken in het cyrillische schrift gaat de zoekfunctie van MuMe over zijn nek. Als ik de tekst omzet naar het Latijnse schrift, Prorochestvo Vjol'vy - Imja (2013), dan vind MuMe niets. Wat op zich niet vreemd is natuurlijk.
Het is dan jammer dat zo'n gave cd eigenlijk in een soort van zwart gat verdwijnt... Als de cd niet op te zoeken is zal niemand er op kunnen klikken, behalve via een directe link (ik had hem toegevoegd aan mijn albums).
Waarschijnlijk zijn er dus wel meer cd's, geschreven in een niet Latijns alfabet welke onvindbaar zijn.
Zelf heb ik nog een stapeltje Земфира (Zemfira) cd's die ik wel zou willen toevoegen maar zo heeft het geen zin. (en misschien zijn ze al toegevoegd maar voor mij onvindbaar....)
Ik zie hierboven dat wanneer ik Russisch typ in de "tekstbox" dat dit wel goed gaat maar dit in het voorbeeld venster verminkt raakt maar na het plaatsen alsnog goed staat....
Пророчество Вёльвы - Имя (2013)
Een Russische cd geschreven en geplaatst op MuME in het cyrillische alfabet. Echter als iemand deze wilt opzoeken in het cyrillische schrift gaat de zoekfunctie van MuMe over zijn nek. Als ik de tekst omzet naar het Latijnse schrift, Prorochestvo Vjol'vy - Imja (2013), dan vind MuMe niets. Wat op zich niet vreemd is natuurlijk.
Het is dan jammer dat zo'n gave cd eigenlijk in een soort van zwart gat verdwijnt... Als de cd niet op te zoeken is zal niemand er op kunnen klikken, behalve via een directe link (ik had hem toegevoegd aan mijn albums).
Waarschijnlijk zijn er dus wel meer cd's, geschreven in een niet Latijns alfabet welke onvindbaar zijn.
Zelf heb ik nog een stapeltje Земфира (Zemfira) cd's die ik wel zou willen toevoegen maar zo heeft het geen zin. (en misschien zijn ze al toegevoegd maar voor mij onvindbaar....)
Ik zie hierboven dat wanneer ik Russisch typ in de "tekstbox" dat dit wel goed gaat maar dit in het voorbeeld venster verminkt raakt maar na het plaatsen alsnog goed staat....
0
geplaatst: 21 januari 2014, 20:59 uur
Afspraak op de Meter-sites is dat de primaire titel in "Westerse tekens" geschreven moet zijn, in dit soort gevallen dus svp een correctie indienen (met de Cyrillische tekst als alternatieve titel)
bedankt
bedankt
0
geplaatst: 22 januari 2014, 07:57 uur
In dit topic is het plaatje bij mijn tweede album (nummer 6) dat ik plaats in mijn laatste bericht niet zichtbaar als ik niet ben ingelogd (dan krijg ik alleen maar de link te zien), maar wel zichtbaar als ik wel ben ingelogd. Klein foutje volgens mij.
0
geplaatst: 22 januari 2014, 08:17 uur
Nee dat is bewust zo. Oningelog zie je geen externe afbeeldingen om de kans op copyright claims te verkleinen.
0
geplaatst: 22 januari 2014, 14:58 uur
Ik had gehoopt dat het sinds de overhaul mogelijk zou worden om binnen te toplijsten te zoeken naar een lijst albums van een bepaald genre én een bepaald jaartal. Dus bijvoorbeeld de beste hiphop albums uit 1999 ofzo, om te kijken wat ik dat jaar heb gemist.
Is dat iets wat ooit nog gaat komen of...?
Is dat iets wat ooit nog gaat komen of...?
0
geplaatst: 22 januari 2014, 15:02 uur
0
geplaatst: 22 januari 2014, 15:17 uur
Nice, dat kende ik ook nog niet. Maaaaaaar, zou je daarin ook - net zoals bij het toevoegen - twee genre's kunnen selecteren? Rock én Punk bijvoorbeeld?
0
geplaatst: 22 januari 2014, 15:25 uur
Dat werkt inderdaad prima, beetje omslachtig (vergeleken met het simpele toplijsten systeem) maar zeker goed om te weten. Bedankt.
0
geplaatst: 22 januari 2014, 15:36 uur
Ik heb speciaal een account aangevraagd voor deze opmerking. Ik ben iemand die zo nu en dan deze site checkt (eens in de maand). Tegenwoordig kun je niet meer als je niet bent ingelogd de berichten bij de artiesten lezen. Is dit opzettelijk zo of is dit een bug?
0
geplaatst: 22 januari 2014, 16:00 uur
eightynine schreef:
Nice, dat kende ik ook nog niet. Maaaaaaar, zou je daarin ook - net zoals bij het toevoegen - twee genre's kunnen selecteren? Rock én Punk bijvoorbeeld?
Wellicht in de toekomst.
0
Ponty Mython
geplaatst: 23 januari 2014, 00:34 uur
Is er een mogelijkheid om een pagina terug-knop bij het toevoegen van albums te introduceren? Nu heb je drie seperate pagina's zonder dat je terug kunt gaan naar de vorige pagina. Erg lastig als je niet meer weet wat je precies hebt ingevuld. Is het niet een idee om er gewoon één pagina van te maken?
0
geplaatst: 23 januari 2014, 09:21 uur
Ja het verbeteren van het toevoegproces staat op de wensenlijst.
0
Simon Smith (crew)
geplaatst: 23 januari 2014, 14:59 uur
Als je nieuwe updates hebt, dan staat er een rood cirkeltje met daarin het aantal nieuwe updates. Ik probeer steeds te klikken op dat cirkeltje, maar dat is niet klikbaar. Alleen door te klikken op de cirkel met het uitroepteken, kom je bij je updates terecht.
Is het misschien mogelijk het rode cirkeltje ook klikbaar te maken?
Is het misschien mogelijk het rode cirkeltje ook klikbaar te maken?
0
geplaatst: 23 januari 2014, 15:05 uur
Je kunt toch gewoon op het icoontje klikken voortaan?
lijkt me de meest voor de hand liggen oplossing 
lijkt me de meest voor de hand liggen oplossing 
0
geplaatst: 23 januari 2014, 15:06 uur
Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar mijn header is ineens Moviemeter...
0
geplaatst: 23 januari 2014, 22:27 uur
De avatars (maar niet de gebruikersnamen) van uitgeschreven gebruikers zijn klikbaar, en als je erop klikt kom je (uiteraard) op een lege pagina. Hier een paar voorbeelden: The Moody Blues - To Our Children's Children's Children (1969)
Dit lijkt me een foutje?
Dit lijkt me een foutje?
0
geplaatst: 25 januari 2014, 11:38 uur
Er gaat het een en ander verkeerd in de rotatielijst:http://oi39.tinypic.com/14eaxy9.jpg
16 punten van 3 stemmers kan natuurlijk niet
En die 15 punten voor QotSA lijken me ook niet ter kloppen, want dat horen er op dit moment 23 te zijn (dat kan afgelopen nacht anders geweest zijn, maar dit verschil vind ik erg groot voor een album dat al zo oud is).

En die 15 punten voor QotSA lijken me ook niet ter kloppen, want dat horen er op dit moment 23 te zijn (dat kan afgelopen nacht anders geweest zijn, maar dit verschil vind ik erg groot voor een album dat al zo oud is).
0
geplaatst: 25 januari 2014, 13:15 uur
Ik denk dat ik toch wat lang ben weggeweest hier maar wat een mooie overzichtelijke site is dit geworden ,mooi hoor complimenten 

0
geplaatst: 25 januari 2014, 13:48 uur
stoepkrijt schreef:
Er gaat het een en ander verkeerd in de rotatielijst:(afbeelding)
Er gaat het een en ander verkeerd in de rotatielijst:(afbeelding)

inderdaad vreemd
ga ik even naar kijken binnenkort, bedankt
0
geplaatst: 25 januari 2014, 14:20 uur
Ik weet niet of dat probleem bij iedereen optreedt en of het te maken heeft met de nieuwe indeling, maar in mijn profiel krijg ik nu een lege pagina bij het tabblad toevoegingen.
0
geplaatst: 25 januari 2014, 14:20 uur
De toevoegingen in m'n wachtrij zijn verdwenen.
Melding: "heeft nog geen albums aan de site toegevoegd."
Ook de lijst van m'n toevoegingen is verdwenen trouwens...
http://www.musicmeter.nl/user/36220/additions
Melding: "heeft nog geen albums aan de site toegevoegd."
Ook de lijst van m'n toevoegingen is verdwenen trouwens...
http://www.musicmeter.nl/user/36220/additions
0
Maartenn (crew)
geplaatst: 27 januari 2014, 04:07 uur
Als ik een album aan de site wil toevoegen, voeg ik uiteraard ook altijd links waar de info omtrent het betreffende album gevonden kan worden. Echter, ik moet iedere keer met de hand (url) en (/url) intypen omdat die handig balk die wel boven dit bericht staat ontbreekt. Zou deze kunnen worden toegevoegd?
0
geplaatst: 27 januari 2014, 07:46 uur
Je hoeft/kunt daar geen opmaak tags te gebruiken. Gewoon weglaten
0
geplaatst: 27 januari 2014, 18:34 uur
Als ik op een bandpagina sta en vervolgens op een aanklikbaar bandlid klik dan kom ik op een pagina van die persoon waar helemaal niet meer de naam van die persoon op staat.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.