De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
Deranged
geplaatst: 19 januari 2014, 12:57 uur
Mij lukte het onlangs niet om een bericht te editen. De inhoud van het bericht verdween geheel en in werkelijkheid bleek er niets veranderd.
EDIT: Nu lukt het wel
EDIT: Nu lukt het wel
0
geplaatst: 19 januari 2014, 13:36 uur
Bij sommige labels gaat het niet helemaal goed, zoals: http://www.musicmeter.nl/label/Wolf+%C2%AC+Lamb
Ook zou het fijn zijn als je labels kunt koppelen, er bestaat nu bijvoorbeeld een Clown & Sunset (die ook niet goed gaat) en een Clown and Sunset
http://www.musicmeter.nl/label/Clown+%95+Sunset
Ook zou het fijn zijn als je labels kunt koppelen, er bestaat nu bijvoorbeeld een Clown & Sunset (die ook niet goed gaat) en een Clown and Sunset
http://www.musicmeter.nl/label/Clown+%95+Sunset
0
geplaatst: 19 januari 2014, 13:41 uur
0
tangmaster
geplaatst: 19 januari 2014, 16:40 uur
Manuel schreef:
Dubbel album:
Absurd - Shadows (1996) (eerder toegevoegd)
Absurd - Shadows (1996) (met tracktijden
Dubbel album:
Absurd - Shadows (1996) (eerder toegevoegd)
Absurd - Shadows (1996) (met tracktijden
Dit soort berichten gaarne in het topic te verwijderen releases.
0
geplaatst: 19 januari 2014, 17:22 uur
Mijn "Mijn updates" button werkt niet. Iemand meer last van?
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 19 januari 2014, 17:35 uur
Bezig aan een ontdekkingsreis doorheen mijn muziekbibliotheek op de computer (albumlijst "virtueel") en tijdens die reis dien ik correcties in voor grotere hoezen, waarvan de laatste in de rij het album Austral Alien van Alchemist.
Ik dien een nieuwe hoes in van 1000x1000, hij wordt aanvaard maar in de topic "wat draai je nu?" komt de hoes er bijzonder groot uit: klik.
Ik dien een nieuwe hoes in van 1000x1000, hij wordt aanvaard maar in de topic "wat draai je nu?" komt de hoes er bijzonder groot uit: klik.
0
geplaatst: 19 januari 2014, 17:54 uur
Ik ben met hetzelfde bezig als jij Sir Spamalot. Mijn ervaring is dat wanneer je een nog niet vergrote hoes in het topic 'wat draai je nu' plaatst, deze later in het groot komt te staan als de grotere hoes bij het album is goedgekeurd. Voor de nieuwe afbeeldingslocatie (weergave 300 x 300) moet je opnieuw op de albumpagina het adres van die afbeelding kopiëren. Dan komt, na correcte van je bericht, het plaatje in dat topic ook op 300 x 300 te staan.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 19 januari 2014, 17:59 uur
Bedankt, Kronos. Ik heb het ondertussen aangepast, dit klopt 100% want het heeft te maken met de extensie ".300.jpg" die aan het afbeeldingsadres wordt toegevoegd. Opgelost!
0
geplaatst: 19 januari 2014, 18:38 uur
freakey schreef:
Hier hetzelfde
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 19 januari 2014, 18:44 uur
De knop waarmee je een topic of album aan je updates toe kan voegen of eruit verwijderen doet het hier ook niet.
0
geplaatst: 19 januari 2014, 18:50 uur
panjoe schreef:
De knop waarmee je een topic of album aan je updates toe kan voegen of eruit verwijderen doet het hier ook niet.
Die bedoelde ik inderdaad
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 19 januari 2014, 20:32 uur
De performance van de snelzoekfunctie lijkt er sinds het nieuwe design niet op vooruitgegaan te zijn (IE11 vanwege het eerder besproken issue met Chrome). Gebeurt erg vaak dat ik iets intik wat afdoende zou moeten zijn en dat hij dan blijft zoeken. Op Enter drukken levert dan nog wel de reguliere resultatenlijst op.
0
geplaatst: 19 januari 2014, 20:33 uur
Vreemd, daar is niets aan veranderd bij het implementeren van het nieuwe design.
0
geplaatst: 20 januari 2014, 10:50 uur
Hallo, vroeger bestond er een zoekfunctie, waarbij je op genre, jaartal, aantal stemmen etc. kon opzoeken. Dit vind ik hier (en evenmin op moviemeter.nl) niet meer terug. Kan dit opnieuw voorzien worden? Of kijk ik er overheen? Alvast bedankt.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 20 januari 2014, 10:53 uur
tommusicmeter schreef:
Hallo, vroeger bestond er een zoekfunctie, waarbij je op genre, jaartal, aantal stemmen etc. kon opzoeken. Dit vind ik hier (en evenmin op moviemeter.nl) niet meer terug. Kan dit opnieuw voorzien worden? Of kijk ik er overheen? Alvast bedankt.
Als je in het snelzoekvenster op het vergrootglas klikt, kom je bij de uitgebreide zoekfunctie.
0
geplaatst: 20 januari 2014, 11:46 uur
Ik wist dat het iets evident ging zijn, bedankt voor de tip. Mooi werk van de beheerders trouwens!
0
geplaatst: 20 januari 2014, 16:52 uur
Ik vind het erg jammer dat je de albumhoes van de nummer 1 van de rotatielijst en de top 250 niet automatisch ziet, waarom is er besloten om die weg te laten?
0
geplaatst: 20 januari 2014, 17:16 uur
Ik vond het niet zo mooi, paste niet binnen het nieuwe design m.i.
0
geplaatst: 20 januari 2014, 17:39 uur
Hmm...
Ik zelf vind dat vooral je eigen top 10/rotatielijst er nu wel erg saai uit ziet.
Ik zelf vind dat vooral je eigen top 10/rotatielijst er nu wel erg saai uit ziet.
0
geplaatst: 21 januari 2014, 11:18 uur
Er heeft nog niemand gereageerd op mijn vraag over de bewegende smileys. Ik vind het echt jammer dat deze er niet meer zijn. Kunnen deze terugkomen in de nieuwe site of is dat niet mogelijk?
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 21 januari 2014, 11:40 uur
Kees-Jan schreef:
Er heeft nog niemand gereageerd op mijn vraag over de bewegende smileys. Ik vind het echt jammer dat deze er niet meer zijn. Kunnen deze terugkomen in de nieuwe site of is dat niet mogelijk?
Dat heeft Jordy al uitgelegd in De Site >> Algemeen >> nieuw design (januari 2014)
Jordy schreef:
Wat betreft de smileys alvast het volgende. Ik verwacht veel kritiek/teleurgestelde reacties op de nieuwe set aan smileys. Ik vind ze zelf ook net iets minder leuk en grappig dan de huidige. Punt is echter dat dit design weer zeker 5 jaar mee moet, en ik het vanuit dat oogpunt belangrijk vindt dat we scherpe, hoge resolutie smileys/emoticons kunnen tonen. Nu zie je op schermen met een hoge pixeldichtheid (wat Apple bv. "retina" noemt) dat de smileys er een stuk lelijker en korreliger uit zien dan de rest van de site. Als we over 2 jaar allemaal scherpe schermen hebben zal dit verschil steeds duidelijker worden.
De keuze voor nieuwe smileys staat wat mij betreft om deze redenen vast. Dit is wat mij betreft het moment om over te stappen. Binnen deze voorwaarden zijn de nieuwe smileys de beste die ik kon vinden, die ook het meest leken op wat we al hadden, en die ik zelf best leuk vind. Mocht iemand een betere set aan smileys vinden (afmetingen minstens 40x40) dan is dat wat mij betreft nog wel bespreekbaar. Als je denkt, wat een flauwekul, die smileys zien er nog prima uit op mijn scherm, dan kan dat natuurlijk maar dan zijn we het gewoon oneens
Ohja, er verdwijnen ook enkele smileys. Je moet dat denken aan exotische smileys als de teleurgestelde cheerleader enzo. Zo lang het nieuwe ontwerp "in beta" is kun je in nieuwe berichten deze smileys nog gewoon gebruiken, als we straks helemaal over zijn niet meer. In oude berichten blijven deze smileys wel zichtbaar.
Wat betreft de smileys alvast het volgende. Ik verwacht veel kritiek/teleurgestelde reacties op de nieuwe set aan smileys. Ik vind ze zelf ook net iets minder leuk en grappig dan de huidige. Punt is echter dat dit design weer zeker 5 jaar mee moet, en ik het vanuit dat oogpunt belangrijk vindt dat we scherpe, hoge resolutie smileys/emoticons kunnen tonen. Nu zie je op schermen met een hoge pixeldichtheid (wat Apple bv. "retina" noemt) dat de smileys er een stuk lelijker en korreliger uit zien dan de rest van de site. Als we over 2 jaar allemaal scherpe schermen hebben zal dit verschil steeds duidelijker worden.
De keuze voor nieuwe smileys staat wat mij betreft om deze redenen vast. Dit is wat mij betreft het moment om over te stappen. Binnen deze voorwaarden zijn de nieuwe smileys de beste die ik kon vinden, die ook het meest leken op wat we al hadden, en die ik zelf best leuk vind. Mocht iemand een betere set aan smileys vinden (afmetingen minstens 40x40) dan is dat wat mij betreft nog wel bespreekbaar. Als je denkt, wat een flauwekul, die smileys zien er nog prima uit op mijn scherm, dan kan dat natuurlijk maar dan zijn we het gewoon oneens

Ohja, er verdwijnen ook enkele smileys. Je moet dat denken aan exotische smileys als de teleurgestelde cheerleader enzo. Zo lang het nieuwe ontwerp "in beta" is kun je in nieuwe berichten deze smileys nog gewoon gebruiken, als we straks helemaal over zijn niet meer. In oude berichten blijven deze smileys wel zichtbaar.
Mocht je iemand kennen die de bewegende smileys in hoge resolutie na kan maken, dan zou het dus mogelijk zijn, ja.
0
geplaatst: 21 januari 2014, 12:46 uur
Dat bericht had ik gemist. Dank je wel voor de uitleg, het is mij duidelijk. Jammer, maar ik ben absoluut niet computerdeskundig genoeg dat ik zoiets ook maar bij benadering zou kunnen en ik weet ook niemand die dat wel kan, dus we zullen het helaas zonder die leuke smileys moeten doen.
0
geplaatst: 21 januari 2014, 13:50 uur
Die smileys waren inderdaad zo essentieel en functioneel, ik kan ook niet zonder (not). Zeker die treitersmiley of die zwaaiende.
0
geplaatst: 21 januari 2014, 18:46 uur
Ik kreeg bij een toevoeging de opmerking dat ik een toelichting per PM gekregen heb. Echter verwees de link naar de PM naar een niet-bestaande pagina.
Dit is de link: http://www.musicmeter.nl/my_mm/pm/discussion/20910
Zo hoort de link te zijn: http://www.musicmeter.nl/pm/discussion/20910/0#1158943
Het gedeelte "my_mm/" moet er dus tussenuit.
Dit is de link: http://www.musicmeter.nl/my_mm/pm/discussion/20910
Zo hoort de link te zijn: http://www.musicmeter.nl/pm/discussion/20910/0#1158943
Het gedeelte "my_mm/" moet er dus tussenuit.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.