menu

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
avatar van Jordy
heb je daar een voorbeeld van?

avatar van reptile71
Hier gaat het bijv. om Adrian Portas: Adrian Portas
Het lijkt me handig als de naam er boven staat. Dit is vermoedelijk bij elke artiest die geen albums heeft maar wel deel uitmaakt van meerdere bands.

avatar van Maartenn
Maartenn (crew)
Jordy schreef:
Je hoeft/kunt daar geen opmaak tags te gebruiken. Gewoon weglaten


Bedoel je dat als ik een hyperlink plak ik er geen url voor en achter hoef te zetten, maar dat deze dan wel als hyperlink wordt herkend en als zodanig kan worden geopend?

avatar van zaaf
in navolging van reptile71: als je bij een album de statistieken bekijkt en verder wilt bladeren bij de artiest, moet je eerst terug naar de infopagina, omdat de naam van artiest en album op die (statitieken)pagina zijn weggelaten.

er lijkt bezuinigd te zijn op het weergeven van de 'headline'

avatar van Jordy
Maartenn schreef:
(quote)


Bedoel je dat als ik een hyperlink plak ik er geen url voor en achter hoef te zetten, maar dat deze dan wel als hyperlink wordt herkend en als zodanig kan worden geopend?
ja

avatar van Jordy
reptile71 schreef:
Hier gaat het bijv. om Adrian Portas: Adrian Portas
Het lijkt me handig als de naam er boven staat. Dit is vermoedelijk bij elke artiest die geen albums heeft maar wel deel uitmaakt van meerdere bands.
bedankt, zal er naar kijken

avatar van panjoe
panjoe (moderator)
Ik krijg nog steeds een foutmelding als wordt geprobeerd mijn stemmen op Facebook te plaatsen.

Sietse
Heb net een grote hoes alhier toegevoegd: N - Prora (2009)
Maar nu klik ik op de kleine versie en krijg dan nog de oude nog kleinere hoes te zien.

Lijkt me niet helemaal hoe het bedoeld is.

avatar van trebremmit
Ik zie wel de grote, even f5 proberen denk ik.

avatar van chevy93
Maartenn schreef:
(quote)


Bedoel je dat als ik een hyperlink plak ik er geen url voor en achter hoef te zetten, maar dat deze dan wel als hyperlink wordt herkend en als zodanig kan worden geopend?
Dat hoeft in een regulier bericht ook niet trouwens.

Sietse
trebremmit schreef:
Ik zie wel de grote, even f5 proberen denk ik.


hmm, vreemd. Dat had ik natuurlijk al gedaan (crtl+f5 om de cache van die pagina te verwijderen dus).
Ik blijf de kleine hoes zien, ook nu nog.

Ik krijg dus de volgende afbeelding te zien: http://www.musicmeter.nl/images/cover/207000/207618.jpg

EDIT: na die een Ctrl+F5 te hebben gegeven krijg ik de grote afbeelding te zien...
Heel vreemd dat ie bij eerste F5 niet goed te zien kwam.

avatar van JSPR_G
Het is echt muggenziften, hoor, maar ik meld het toch maar even:
Als op een albumpagina wat naar beneden gescrold is waardoor de artiestnaam dicht bij de bovenste balk staat (en vooral als het iets overlapt) is enkel nog het onderste gedeelte van de naam aanklikbaar en niet meer de volledige naam zoals normaal het geval is.

avatar van P.O.W.
Albums toevoegen aan lijsten is erg frusterend op de telefoon. Ik begin er niet meer aan.

Dat vinksysteem is op de PC overigens wel een toegevoegde waarde.

avatar van Jordy
Zijn een beetje klein op mobiel he, die linkjes? zal ik nog wel eens naar kijken binnenkort

avatar van Jordy
JSPR_G schreef:
Het is echt muggenziften, hoor, maar ik meld het toch maar even:
Als op een albumpagina wat naar beneden gescrold is waardoor de artiestnaam dicht bij de bovenste balk staat (en vooral als het iets overlapt) is enkel nog het onderste gedeelte van de naam aanklikbaar en niet meer de volledige naam zoals normaal het geval is.

scherp gaat op de lijst

Ozric Spacefolk
Ark

en

Ark

en

Ark

is wel een erg groot zooitje geworden.
Er zijn denk 4 Ark-en. Een Franse, een Britse, een Noorse en een Amerikaanse hiphop artiest.

Cured
Hoe maak je een albumhoes 300.jpg ?

Ozric Spacefolk
Cured schreef:
Hoe maak je een albumhoes 300.jpg ?


Met een plaatjes/foto bewerkingsprogramma. Standaard staat erop je pc het programma MSPaint, maar er zijn betere programma's.
Ik gebruik een online editor: Photo editor online / free image editing direct in your browser - Pixlr.com

Cured
Oké, bedankt Ozric.

avatar van Jordy
Cured schreef:
Hoe maak je een albumhoes 300.jpg ?
waarom wil je dat?

Cured
Moeten alle hoezen niet zo zijn ? Ik ben trouwens totaal geen computer-nerd, dus misschien zeg ik het ook wel niet goed. Ik bedoel ermee dat er hoezen zijn die wel op de 'juiste'/dezelfde grootte bij het 'wat draai ik nu topic '' zijn en sommige niet.

Ozric Spacefolk
Cured schreef:
Moeten alle hoezen niet zo zijn ? Ik ben trouwens totaal geen computer-nerd, dus misschien zeg ik het ook wel niet goed. Ik bedoel ermee dat er hoezen zijn die wel op de 'juiste'/dezelfde grootte bij het 'wat draai ik nu topic '' zijn en sommige niet.


Voor die topic mag je gebruiken wat je wilt.

Voor de site zelf is alles vanaf 300x300 toegestaan, maar liever 800x800.
Maar je wilde geen plaat toevoegen, of wel?

avatar van Jordy
Bij toevoegen zo groot mogelijk graag

Cured
Nee hoor, het ging mij alleen om het plaatsen van een hoes en niet toevoegen, maar dat is nu ook duidelijk.

avatar van Kronos
Jordy schreef:
Bij toevoegen zo groot mogelijk graag

Waarbij kwaliteit hopelijk primeert op de grootte.

avatar van Jordy
Ja dat wel natuurlijk Ik bedoel vooral te zeggen dat verkleinen naar 300px niet nodig (zelfs ongewenst) is als je een grotere afbeelding gebruikt als bron.

avatar van CHIEP
CHIEP (crew)
Vreemde bug: bij het invoeren van een tracklist waarin het woord "with" voorkomt, komen de laatste drie letters momenteel niet door.
Viel mij op bij deze toevoeging (intussen aangepast), maar ook bij deze.

avatar van Jordy
Bizar, enig idee in welke stap ze verloren gaan? zijn ze ook al weggevallen als het album toegevoegd is, of pas na goedkeuren?

avatar van CHIEP
CHIEP (crew)
Pas na het goedkeuren. Maar blijkbaar is het maar van korte duur, want ik heb net een release toegevoegd waar het probleem niet meer speelt ...

avatar van Jordy
Dan ga ik er even van uit dat het niets (meer) is, tenzij het vaker voor gaat komen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:17 uur

geplaatst: vandaag om 11:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.