De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 1 maart 2016, 13:47 uur
Rudi S schreef:
Het "vreemde"is dat het enkel niet werkt bij eigen berichten die je wil bewerken, je hebt een leeg smiley scherm.
Zowel in android als in chrome.
misschien kun je een screenshot maken? het is me niet helemaal duidelijk nog(quote)
Het "vreemde"is dat het enkel niet werkt bij eigen berichten die je wil bewerken, je hebt een leeg smiley scherm.
Zowel in android als in chrome.
0
geplaatst: 1 maart 2016, 13:56 uur

Edit: ik wilde ook nog een hartje toevoegen, maar dat gaat dus helaas nog niet.
0
geplaatst: 1 maart 2016, 16:12 uur
Heb al een tijdje last van het volgende: als ik bij een album mijn favoriete tracks wil wijzigen verdwijnt er geen blauw sterretje wanneer ik een nieuwe aanklik. Ik moet dan dus de pagina vernieuwen om te zien bij welke track er een vinkje verdwijnt.
0
Maartenn (crew)
geplaatst: 1 maart 2016, 19:35 uur
Teunnis schreef:
En wat als ik bijvoorbeeld een goede hamer-op-je-kop- of dansende cheerleadersmiley vind, ben je dan bereid die toe te voegen?
En wat als ik bijvoorbeeld een goede hamer-op-je-kop- of dansende cheerleadersmiley vind, ben je dan bereid die toe te voegen?
Die mis ik nog iedere dag

0
geplaatst: 1 maart 2016, 23:23 uur
Ik mis die hamer-op-je-kop-smiley ook. Vind ik persoonlijk de leukste, en het was een nogal duidelijke gebaar van 'ik begrijp niet waarom..'
0
geplaatst: 2 maart 2016, 00:06 uur
Mocht deze klassieke smiley nog ooit weer officieel worden toegevoegd dan ben ik Jordy eeuwig dankbaar. Emoji heeft een geweldige verzameling aan smileys in alle soorten en maten, maar daar zit helaas geen dansende cheerleader bij die het gevoel van euforie en overwinning perfect uitdrukt.
0
geplaatst: 2 maart 2016, 00:11 uur
Andere smileys die ook nog wel gemist worden:

Het mooiste zou zijn als Emoji ooit nog eens met bewegende smileys komt die in de buurt komen van deze.
Het mooiste zou zijn als Emoji ooit nog eens met bewegende smileys komt die in de buurt komen van deze.
0
buizen
geplaatst: 2 maart 2016, 06:55 uur
Met veel gebruik van bewegende smileys' wordt het wellicht onrustig voor het oog.
Maar bedankt voor die lijst, Gretz

Maar bedankt voor die lijst, Gretz
0
geplaatst: 2 maart 2016, 22:18 uur
Ik zie geen emojis in het voorbeeld van posts, was dat al gemeld?
0
geplaatst: 2 maart 2016, 22:36 uur
Gretz schreef:
Voor Gretz:
Wat mis ik deze smiley's. Ik hoopte dat de nieuwe smiley's toen deze alweer enige tijd geleden werden geïntroduceerd zouden wennen, maar i.t.t. bijv. een nieuwe lay-out wenden deze níet. Al kan ik me nog herinneren dat het voornamelijk een verandering was vanwege technische redenen.
0
geplaatst: 3 maart 2016, 13:09 uur
Als ik op de mobiele versie van de site op mijn avatar rechtsboven klik en albumlijsten selecteer kom ik op de niet bestaande pagina met "films"... heb het zowel op telefoon als op tablet. Op mijn pc gaat t wel gewoon goed.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 3 maart 2016, 18:34 uur
De laatste maand heb ik weer veel last dat ik een toevoeging doe die er al opstaat. Maar de melding krijg ik niet zoals vooral brajoapau vaak tegenkomt. Zijn toevalligerwijze ook veel metalbands. Enig idee hoe dit kan?
0
geplaatst: 3 maart 2016, 19:27 uur
The Scientist schreef:
Als ik op de mobiele versie van de site op mijn avatar rechtsboven klik en albumlijsten selecteer kom ik op de niet bestaande pagina met "films"... heb het zowel op telefoon als op tablet. Op mijn pc gaat t wel gewoon goed.
bedankt, ga ik naar kijkenAls ik op de mobiele versie van de site op mijn avatar rechtsboven klik en albumlijsten selecteer kom ik op de niet bestaande pagina met "films"... heb het zowel op telefoon als op tablet. Op mijn pc gaat t wel gewoon goed.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 3 maart 2016, 19:38 uur
Jordy schreef:
heb je een voorbeeld?
heb je een voorbeeld?
Krull - Metal Swords and Fire
Of Spire & Throne - Sanctum in the Light
Hoaxbane - Messengers of Change
Dune - Progenitor
0
geplaatst: 3 maart 2016, 19:45 uur
Ik weet helaas niet wat dat kan zijn, ik krijg bij deze titels gewoon een melding als ik ze wil toevoegen
0
geplaatst: 3 maart 2016, 19:52 uur
Jordy schreef:
Ik weet helaas niet wat dat kan zijn, ik krijg bij deze titels gewoon een melding als ik ze wil toevoegen
Ik kom het trouwens alleen maar tegen bij DjFrankie.

0
geplaatst: 3 maart 2016, 20:42 uur
DjFrankie schreef:
Is toch raar Paul?
Is toch raar Paul?
Ja, dat is raar; maar ik weet verder ook echt niet hoe dat komt Frank; misschien helpt het als je je cachegeheugen eens leegmaakt?
0
geplaatst: 3 maart 2016, 21:07 uur
0
geplaatst: 6 maart 2016, 14:33 uur
Toch nog heel even over die smileys. Persoonlijk vind ik het wel verwarrend dat ook in alle oude berichten de voor-je-kop-slaan smiley vervangen is door
. Dat drukt voor mij toch echt een behoorlijk ander gevoel uit, waardoor dat bij terug lezen van oude berichten soms wat raar overkomt. Er zal wel niets meer aan te doen zijn, maar meld het toch even. Het is immers ook voor feedback bedoeld dit topic en voor het geval ooit nog eens de smileys vervangen worden 
. Dat drukt voor mij toch echt een behoorlijk ander gevoel uit, waardoor dat bij terug lezen van oude berichten soms wat raar overkomt. Er zal wel niets meer aan te doen zijn, maar meld het toch even. Het is immers ook voor feedback bedoeld dit topic en voor het geval ooit nog eens de smileys vervangen worden 
0
geplaatst: 7 maart 2016, 18:49 uur
Ik heb het gevoel dat smileys (sorry, emoji) niet helemaal centraal uitgelijnd zijn. Ze lopen naar mijn gevoel onderaan de regel verder door dan bovenaan. Wellicht ligt het aan mijn computer (Windows 8.1; Firefox). Of wellicht is het de bedoeling.
Vooral wanneer de emoji in lopende tekst staat (zoals in het vorige bericht), is de opmaak gewoonweg lelijk. Alsof de emoji er opgeplakt is i.p.v. in de tekstregel staat.
Vooral wanneer de emoji in lopende tekst staat (zoals in het vorige bericht), is de opmaak gewoonweg lelijk. Alsof de emoji er opgeplakt is i.p.v. in de tekstregel staat.
0
geplaatst: 7 maart 2016, 18:52 uur
Blijkbaar werkt 1 spatie voor de smiley (sorry, emoji) ook niet. Het plakt dan tegen de laatste letter van de zin aan, wat niet de bedoeling is.
Met een spatie ziet het er zo uit
Met twee spaties is het wel goed
Met een spatie ziet het er zo uit

Met twee spaties is het wel goed

0
geplaatst: 7 maart 2016, 18:54 uur
Yup, dat was mij ook al opgevallen. Al vergeet ik het nog geregeld 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.