De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 7 maart 2016, 20:25 uur
Als man van het woord moet het mij van het hart dat er toch wel erg veel woorden vuil gemaakt worden over 'symbooltjes' die eigenlijk veel woorden en de uitdrukkingskracht ervan zouden moeten vervangen.
Soit - blijkbaar is het moeilijk om ironie in teksten te duiden. De vraag die Nick Carr ooit stelde: Is Google Making Us Stupid lijkt inmiddels wel beantwoord.
Soit - blijkbaar is het moeilijk om ironie in teksten te duiden. De vraag die Nick Carr ooit stelde: Is Google Making Us Stupid lijkt inmiddels wel beantwoord.
0
geplaatst: 7 maart 2016, 20:30 uur
Mjuman schreef:
Als man van het woord moet het mij van het hart dat er toch wel erg veel woorden vuil gemaakt worden over 'symbooltjes' die eigenlijk veel woorden en de uitdrukkingskracht ervan zouden moeten vervangen.
Als man van het woord zou je moeten weten dat het 'woorden vuilmaken aan' is en niet 'woorden vuilmaken over'.
0
geplaatst: 14 maart 2016, 19:01 uur
Volgens mij klopt er iets niet in de zoekfunctie.
Als ik de volgende gegevens invoer (bij overige gegevens):
Aantal stemmen: 250+
Stemgemiddelde: 3,75+
Albumtpes: verzamel (nieuw)
.. krijg ik 30 albums. Waarvan het overgrote deel overigens verre van een verzamelaar van nieuwe muziek is, maar dat is wellicht een andere discussie.
Als ik het aantal stemmen van 250 naar 200 breng, geeft hij namelijk de melding dat er meer dan 1000 albums gevonden zijn. Het lijkt me sterk dat er 970+ verzamelaars tussen de 200 en 250 stemmen gehad hebben.
edit: als ik verzamelaars (nieuw) in verzamelaars (oud) wijzig, krijg ik grotendeels dezelfde lijst, maar nu 32 hits
edit2: het probleem treedt ook bij het zoeken naar EP's
Als ik de volgende gegevens invoer (bij overige gegevens):
Aantal stemmen: 250+
Stemgemiddelde: 3,75+
Albumtpes: verzamel (nieuw)
.. krijg ik 30 albums. Waarvan het overgrote deel overigens verre van een verzamelaar van nieuwe muziek is, maar dat is wellicht een andere discussie.
Als ik het aantal stemmen van 250 naar 200 breng, geeft hij namelijk de melding dat er meer dan 1000 albums gevonden zijn. Het lijkt me sterk dat er 970+ verzamelaars tussen de 200 en 250 stemmen gehad hebben.
edit: als ik verzamelaars (nieuw) in verzamelaars (oud) wijzig, krijg ik grotendeels dezelfde lijst, maar nu 32 hits
edit2: het probleem treedt ook bij het zoeken naar EP's
0
geplaatst: 14 maart 2016, 19:26 uur
Ja bekend probleem, het staat op de wensenlijst om het zoeken opnieuw te bouwen.
0
buizen
geplaatst: 16 maart 2016, 18:20 uur
Bijvoorbeeld naar aanleiding van topics (Prog Top 300, Afrikaans Album v/d Week, etc.) raakt het tegenwoordig steeds meer in zwang om 'Spotify afspeellijsten' te compileren. Waarvoor hulde.
Misschien kan bij de naamgeving van dergelijke afspeellijsten gekozen worden voor altijd beginnen met "MuMe -" in de titel. Zoekt wat makkelijker. En zo krijgt MuMe een eigen herkenbaar plekje op Spotify.
Misschien kan bij de naamgeving van dergelijke afspeellijsten gekozen worden voor altijd beginnen met "MuMe -" in de titel. Zoekt wat makkelijker. En zo krijgt MuMe een eigen herkenbaar plekje op Spotify.
0
Maartenn (crew)
geplaatst: 21 maart 2016, 11:47 uur
Kleinigheidje voor Jordy: Waarom wordt bij deze release Bonnie 'Prince' Billie niet aan de juiste artiest gekoppeld?
0
Maartenn (crew)
geplaatst: 21 maart 2016, 11:49 uur
Nog een kleinigheidje: ik was laatst een artiestenpagina aan het wijzigen en had de verkeerde common ingevoerd. Hierop kreeg een foutmelding dat ik niet de juiste link had geplakt wat prima is, maar het formulier werd hier ook twee keer weergegeven waardoor ik de correctie niet meer kon versturen.
0
geplaatst: 21 maart 2016, 12:00 uur
Maartenn schreef:
Kleinigheidje voor Jordy: Waarom wordt bij deze release Bonnie 'Prince' Billie niet aan de juiste artiest gekoppeld?
Had te maken met de verkeerde aanhalingstekens. Schuine (‘ ’) i.p.v. rechte (' '). Ik heb dit aangepast.Kleinigheidje voor Jordy: Waarom wordt bij deze release Bonnie 'Prince' Billie niet aan de juiste artiest gekoppeld?
0
Maartenn (crew)
geplaatst: 21 maart 2016, 12:01 uur
freddze schreef:
(quote)
Had te maken met de verkeerde aanhalingstekens. Schuine (‘ ’) i.p.v. rechte (' '). Ik heb dit aangepast. Die heb ik volledig over het hoofd gezien. Dank freddze!
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 21 maart 2016, 12:19 uur
Maartenn schreef:
Nog een kleinigheidje: ik was laatst een artiestenpagina aan het wijzigen en had de verkeerde common ingevoerd. Hierop kreeg een foutmelding dat ik niet de juiste link had geplakt wat prima is, maar het formulier werd hier ook twee keer weergegeven waardoor ik de correctie niet meer kon versturen.
Da's een bug die inderdaad helaas blijft terugkomen.Nog een kleinigheidje: ik was laatst een artiestenpagina aan het wijzigen en had de verkeerde common ingevoerd. Hierop kreeg een foutmelding dat ik niet de juiste link had geplakt wat prima is, maar het formulier werd hier ook twee keer weergegeven waardoor ik de correctie niet meer kon versturen.
0
geplaatst: 21 maart 2016, 13:19 uur
Is die bug ooit aan me gemeld? anders worden ze ook niet opgelost he
ik zet het op de lijst
0
Rudi1984
geplaatst: 21 maart 2016, 13:32 uur
Is het probleem bekend dat de mobiele site vaak niet werkt op iPhone? De twee cruciale buttons links- en rechtsboven (menu en profiel) zijn vaker niet dan wel aanklikbaar, dus dan kun je niet navigeren.
Het ligt niet aan mijn scherm/telefoon, had het bij mijn vorige iPhone en nu ook met m'n nieuwe.
Het ligt niet aan mijn scherm/telefoon, had het bij mijn vorige iPhone en nu ook met m'n nieuwe.
0
geplaatst: 21 maart 2016, 13:38 uur
Nee dat is mij niet bekend. Je moet wel even wachten tot de pagina is ingeladen, voor deze knoppen het doen.
0
Rudi1984
geplaatst: 21 maart 2016, 13:39 uur
Zal het in dit geval eens een tijdje op 4G proberen in plaats van wifi, misschien zit het daarin.
0
geplaatst: 21 maart 2016, 19:46 uur
zoekactie op Dollkraut Schimansk laat iets vreemds in de albumtitel zien.
0
geplaatst: 21 maart 2016, 21:21 uur
hier geen problemen iig met mume op iphone. Via wifi en 4g werkt het prima.
0
Maartenn (crew)
geplaatst: 22 maart 2016, 08:14 uur
Jordy schreef:
ik zet het op de lijst
(quote)
ik zet het op de lijst Thanks Jordy
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 22 maart 2016, 12:44 uur
E-Clect-Eddy schreef:
zoekactie op Dollkraut Schimansk laat iets vreemds in de albumtitel zien.
Kwam door de scheve ' in Schimanski's.zoekactie op Dollkraut Schimansk laat iets vreemds in de albumtitel zien.
0
geplaatst: 23 maart 2016, 15:42 uur
Had al zo'n vermoeden.
Wat is er eigenlijk het verschil tussen de ene ' en de andere? Zie op veel meer websites die scheve ' en dat ziet er lelijk uit.
0
Misterfool
geplaatst: 27 maart 2016, 15:07 uur
Zou het wellicht mogelijk zijn om een soort ctrl- z functie aan MuMe toe te voegen. Zo wilde ik een wat langer bericht posten, maar verwijderde per ongeluk een deel
.Uiteraard kun je beter gebruik maken van Word, maar desondanks denk ik wel dat het een toegevoegde waarde kan zijn.
.Uiteraard kun je beter gebruik maken van Word, maar desondanks denk ik wel dat het een toegevoegde waarde kan zijn.
0
geplaatst: 27 maart 2016, 15:12 uur
Misterfool schreef:
Zou het wellicht mogelijk zijn dat er een soort ctrl- z functie aan MuMe wordt toegevoegd. Ik wilde een wat langer bericht posten, maar verwijderde per ongeluk een deel
.Uiteraard kun je beter gebruik maken van word, maar desondanks denk ik wel dat het een toegevoegde waarde kan zijn.
In Chrome kán dat gewoon: ctrl-z gebruiken om een vorige actie in een bericht (zoals, in jouw geval, een per abuis verwijderd stuk tekst) ongedaan te maken (ctrl-y werkt overigens ook gewoon).Zou het wellicht mogelijk zijn dat er een soort ctrl- z functie aan MuMe wordt toegevoegd. Ik wilde een wat langer bericht posten, maar verwijderde per ongeluk een deel
.Uiteraard kun je beter gebruik maken van word, maar desondanks denk ik wel dat het een toegevoegde waarde kan zijn.
0
geplaatst: 29 maart 2016, 07:24 uur
De laatste tijd krijg ik bij MusicMeter steeds een pop up met de vraag "weet u zeker dat u de pagina wilt verlaten?" als ik op een linkje klik binnen MusicMeter. Dat probleem speelt alleen bij MusicMeter, niet op andere sites (ook niet op MovieMeter). Ik moet dan in het pop upje klikken "deze pagina verlaten" en dan ga ik naar de gewenste pagina, of wordt mijn bericht geplaatst etc.
Ik gebruik internet explorer 11 en Windows 7.
0
geplaatst: 29 maart 2016, 16:29 uur
Dat ligt aan de browser denk ik. Ik heb het ook met IE, maar niet met Firefox en Chrome.
0
geplaatst: 29 maart 2016, 17:06 uur
Kees-Jan schreef:
De laatste tijd krijg ik bij MusicMeter steeds een pop up met de vraag "weet u zeker dat u de pagina wilt verlaten?" als ik op een linkje klik binnen MusicMeter. Dat probleem speelt alleen bij MusicMeter, niet op andere sites (ook niet op MovieMeter). Ik moet dan in het pop upje klikken "deze pagina verlaten" en dan ga ik naar de gewenste pagina, of wordt mijn bericht geplaatst etc.
hier ook het geval
0
geplaatst: 29 maart 2016, 17:11 uur
Ik kan het niet direct nabootsen, het zal waarschijnlijk onder bepaalde omstandigheden gebeuren?
0
geplaatst: 29 maart 2016, 22:20 uur
Jordy schreef:
Ik kan het niet direct nabootsen, het zal waarschijnlijk onder bepaalde omstandigheden gebeuren?
Het gebeurt inderdaad niet altijd, maar er is totaal geen logica in te ontdekken wanneer het wel en wanneer het niet gebeurt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.