menu

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
Het valt me op dat als je bij verschillende users naar hun informatiepagina gaat via het klikken op hun naam, dat ik bij de één wel de avatar zie en bij de ander niet. Bijvoorbeeld hierboven: als ik Jordy aanklik zie ik wel zijn avatar voor zijn gegevens staan maar bij CHIEP niet. Is daar een reden voor?

Edit: heeft zeker iets te maken met een oude avatar die nog niet in het juiste formaat is geupload?!

CHIEP (crew)
Je hebt je eigen vraag beantwoord .

Ik heb toch een signaal afgegeven blijkbaar.

2MY
Ik wou daarnet eens kijken naar afzonderlijke volumes uit de "Now That's What I Call Music!"-reeks, dus ik dacht: als ik "Now that's what I Call" in de search-balk intyp, dan zal er wel een lijstje verschijnen met alle volumes op de site.

Maar dat gebeurde niet. Wat doe ik fout? Niet alle volumes verschijnen in het kleine vierkantje wanneer ik de titel begin te typen, dus is er een andere manier om ze allemaal onder elkaar te krijgen?

normaal gesproken zou ik zeggen, op enter drukken na je zoekopdracht voor het volledige zoekresultaat

maar dat lijkt hier niet goed te gaan, ik zal er eens naar kijken binnenkort

Ik kom niet heel veel meer op de site, maar ik wil graag wel gebruik maken van de zoekfunctie (om albums te zoeken #jwz). Waar kan ik deze nu vinden? Of had ik deze vraag moeten stellen in het "Vraag je Vraag Topic"? Anyway, teach me.

Op het "vergrootglas" klikken rechtsboven in het snelzoekvenster.

YOLOSWAG. Dank u meneer. xxx

Met vriendelijke groet,

Heerlijkheid

Vraagje: klopt het nog altijd dat je best niet én een correctie van de albumgegevens én een nieuwe hoes tegelijkertijd instuurt? Of heb ik het volledig verkeerd? Ik meen me dit nog van vroeger te herinneren...

Maartenn (crew)
Wat wel vreemd is dat bij de artiest Jon Snodgrass wel een plaatje te zien is als je over de artiest heen hoovert, maar niet als je de artiestenpagina opent. Zit hier ergens een foutje in de pagina?

Maartenn (crew)
Rhythm & Poetry schreef:
Ik kom niet heel veel meer op de site,

Schande!

Maartenn schreef:
Wat wel vreemd is dat bij de artiest Jon Snodgrass wel een plaatje te zien is als je over de artiest heen hoovert, maar niet als je de artiestenpagina opent. Zit hier ergens een foutje in de pagina?
denk het wel, zal binnenkort eens kijken

Maartenn (crew)
Jordy schreef:
(quote)
denk het wel, zal binnenkort eens kijken

Maartenn (crew)
Wellicht dat deze al eens is gepost, omdat het een vrij obvious bug is, maar als ik op iemand anders zijn recensie sterretje klik, krijg ik de volgende pop-up
(MOD ACTIE) weet je zeker dat je deze markering wilt verwijderen?

haha bedankt, je kunt deze actie niet uitvoeren, maar je mag deze tekst natuurlijk niet zien

brajoapau (sitemanager)
Sir Spamalot schreef:
Vraagje: klopt het nog altijd dat je best niet én een correctie van de albumgegevens én een nieuwe hoes tegelijkertijd instuurt? Of heb ik het volledig verkeerd?

Als ik dit tegelijkertijd doe gaat dat zonder problemen, dus denk dat je het volledig verkeerd voor hebt.

Maartenn (crew)
Jordy schreef:
haha bedankt, je kunt deze actie niet uitvoeren, maar je mag deze tekst natuurlijk niet zien

Graag gedaan

Waarom zijn hier de bonustracks van de bonus live cd komen vervallen?
Urban Dance Squad - Mental Floss for the Globe (1989)

Maartenn (crew)
freakey schreef:

Te weinig bezoeker op de albumpagina. Release wordt binnenkort verwijderd.

Maartenn schreef:
(quote)

Te weinig bezoeker op de albumpagina. Release wordt binnenkort verwijderd.

freakey schreef:

Maar werkelijk, iemand een uitleg? Ben nogal wat tijd kwijt geweest om ze toe te voegen, daarbij, de alternatieve titel die er bij hoort staat er nog wel....

brajoapau (sitemanager)
freakey schreef:
Maar werkelijk, iemand een uitleg? Ben nogal wat tijd kwijt geweest om ze toe te voegen, daarbij, de alternatieve titel die er bij hoort staat er nog wel....

Geen idee waarom die bonustracks verdwenen (verwijderd?) zijn.
Heb ze opnieuw toegevoegd.

brajoapau schreef:
(quote)

Geen idee waarom die bonustracks verdwenen (verwijderd?) zijn.
Heb ze opnieuw toegevoegd.

Maartenn (crew)

maar je kan ze toch zelf ook weer toevoegen?

Maartenn schreef:
(quote)

maar je kan ze toch zelf ook weer toevoegen?

ja. Blijf je lekker bezig...

Maartenn (crew)
freakey schreef:
(quote)

ja. Blijf je lekker bezig...

Wel, zoals je hieronder kan lezen had ik ook al een eigenaardigheid met een artiestenfoto die wel in hover zichtbaar is, maar niet op de artiestenpagina zelf. Toch nog een paar bugjes in de site

brajoapau (sitemanager)
Jordy schreef:
Ja het verbeteren van het toevoegproces staat op de wensenlijst.

Misschien dan ook maar eens (terug?) overwegen om er een invulveld bij te plaatsen voor de release datum?
Ik weet niet hoe de crew hierover staat, maar vond ik zoals het nu is nogal omslachtig en heb al opgemerkt dat het soms bij recente releases wel eens over het hoofd gezien word.
Uiteraard kan je dat dan melden aan iemand van de crew, maar toch...

Ja ook dat staat op de (heel lange) lijst met wensen en bugs. Ga de komende maanden proberen om de lijst zo veel mogelijk weg te werken. Is de afgelopen maanden niet veel van gekomen ivm het nieuwe design.

Geen idee of dit al op de lange lijst staat...

Ik heb in mijn instellingen onder updates het vinkje aanstaan dat links moeten openen in een nieuw tabblad. Maar dat doet hij niet altijd.
Ik heb nu gezien dat als je op het blauwe vakje klikt, er een nieuw tabblad wordt geopend. Als je klikt op 'laatste bericht/nieuw bericht' gebeurt dit niet. Met name bij Mijn updates/gebruikers is dat vrij onhandig.

Gaat er bij

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:16 uur

geplaatst: vandaag om 06:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.