MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
Ah, dat werkt inderdaad.

herman schreef:
Ik had er 32.422
Grappig dat de site zo'n irreëel aantal gewoon kan verwerken .

Verbeeld ik het me, maar was er vroeger een optie "Zoek Topic" en nu niet meer ?

Svendra schreef:
De fixcover pagina hangt bij mij steeds omdat hij bij 'Fanart.tv' blijft zoeken zonder iets te vinden.
Jordy schreef:
hij lijkt het inderdaad (tijdelijk?) niet te doen, maar bij mij zorgt dat er niet voor dat de pagina hangt, de rest kan ik wel gewoon gebruiken
Zelf kan ik niet meer met [back] deze fixcover pagina verlaten. Sterker, ik kan pas weer op MuMe komen als ik alle pagina's van mijn browser (Firefox) heb afgesloten. Hebben niet meer mensen dit probleem?

Svendra: Vreemd... Zou het een script zijn dat de boel doet blokkeren? Heb je eens geprobeerd om f6 te drukken en een ander www-adres in te typen?

Njal schreef:
Verbeeld ik het me, maar was er vroeger een optie "Zoek Topic" en nu niet meer ?

Rechtsboven ; zoek albums, artiesten, gebruikers of topic.

Het is inderdaad helaas niet meer mogelijk om het hele forum te doorzoeken op inhoud. Wel kun je door het zoekboxje rechtsboven gewoon nog steeds op de titel van een topic zoeken. En binnen een bepaald topic zoeken naar een bericht op inhoud.

CHIEP (crew)
Svendra schreef:
Zelf kan ik niet meer met [back] deze fixcover pagina verlaten. Sterker, ik kan pas weer op MuMe komen als ik alle pagina's van mijn browser (Firefox) heb afgesloten. Hebben niet meer mensen dit probleem?
Check! Maar vreemd genoeg niet altijd ...

anders moet ik de fanart optie helemaal weg halen?

Ik kies meestal (circa 90%) de art van iTunes, af en toe die van Last.fm en soms een upload maar bijna nooit die van fanart.

Je zou ook een aparte knop op die plek kunnen maken met de tekst: controleren op Fanart? en de tekst : ( resultaat kan een minuut duren en de browser kan dan tijdelijk bevriezen)

Helaas Jordy, de irritante pop-up reclames van allerhande dubieuze websites zijn weer terug. Meer mensen die er last van hebben?

is dat op mobiel? android?

Waar is de pagina nummering gebleven?

Is overigens niet in elk topic het geval

excuus, foutje

Jordy schreef:
is dat op mobiel? android?
mobiel ja, op een iPhone en verbonden via WiFi.

wat krijg je dan precies te zien?

Pop-ups van malafide sites die me vertellen dat ik de duizendste bezoeker van de dag ben en een iPhone gewonnen heb, dat soort dingen.

Wanneer ik een topic open klik linkt MuMe me direct door naar deze pop-up waar ik vervolgens niet meer uit kom. Als ik de browser sluit en vervolgens opnieuw open gaat het wel weer even goed maar op een bepaald moment herhaalt het proces zich weer van voren af aan.

Mocht je een screenshot kunnen maken en plaatsen, dan zou dat mooi zijn. Ben het zelf nog niet tegen gekomen, weet dus niet of het aan de site ligt of aan je telefoon

Om problemen zoals vorige week (toen de site het een tijdje niet deed) te voorkomen, heb ik de afgelopen uren onderhoud gepleegd aan de database van de site

ik hoor graag of je ergens vreemde dingen ziet, of alles nog werkt zoals eerder.

Sir Spamalot (crew)
Ik weet niet of het ermee te maken heeft maar... MuMe telt drie albums van Wicked Maraya, ik tel er vier. Link naar Maraya / Wicked Maraya: Maraya.

gaat op de lijst, bedankt

Ik weet dat het probleem een tijdje terug ook speelde en toen hadden meer mensen er last van. Ik weet ook vrij zeker dat het niet aan de telefoon ligt maar ik zal proberen een screenshot te maken als het probleem zich weer voordoet.

Ik weet dat er problemen waren op iOS met mensen die naar de AppStore werden verwezen, en popups op Android. Maar de combinatie popups/iOS is nieuw voor mij, dus daar zou ik graag meer over weten. Bedankt.

Idem hier. Alleen op Musicmeter op de mobiel op de 4G. Vorige week steeds een zgn. Whatsapp update pop-up en vandaag continu naar een zgn. malafide Facebook prijs die ik zou hebben gewonnen. Bloedirritant. Wegklikken lukt niet, Musicmeter op de iPhone 5 via de 4G is nu gewoon niet te doen. Blij dat ik niet de enige ben. Andere sites geen probleem.
begin dit jaar speelde dit probleem ook al bij iOS. Dit is een bericht van 5 jan van Running on Empty. Ik ben tot dinsdag in het buitenland, als de ellende daarna nog niet klaar is zorg ik voor screenshots.

Het zoekvenster rechtsboven werkt hier niet

Sir Spamalot (crew)
Noch de uitgebreide zoekfunctie (IE, Firefox en Google Chrome geprobeerd).

Geduld is een schone zaak, laten wij Jordy niet wakker bellen

Het zoekvenster binnen een topic werkt gedeeltelijk, zoeken op gebruikersnaam werkt niet.

weer goed?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:03 uur

geplaatst: vandaag om 02:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.