De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 29 maart 2016, 22:33 uur
Jordy schreef:
Ik kan het niet direct nabootsen, het zal waarschijnlijk onder bepaalde omstandigheden gebeuren?
Ik kan het niet direct nabootsen, het zal waarschijnlijk onder bepaalde omstandigheden gebeuren?
Ik heb t ook en het is echt regelmatig.
0
geplaatst: 30 maart 2016, 09:49 uur
Als ik nu op "bericht plaatsen" klik, krijg ik de melding ook. Eigenlijk krijg ik het bij elke klik die ik op de site doe en als ik de pagina ververs moet ik zelfs 2 keer klikken.
0
Maartenn (crew)
geplaatst: 2 april 2016, 12:39 uur
Zit er een restrictie op het aantal nummers wat je kan importeren via iTunes? Ik voegde deze plaat toe, maar er werden maar 50 nummers automatisch toegevoegd, in plaats van alle 67.
0
geplaatst: 2 april 2016, 12:53 uur
Maartenn schreef:
Zit er een restrictie op het aantal nummers wat je kan importeren via iTunes? Ik voegde deze plaat toe, maar er werden maar 50 nummers automatisch toegevoegd, in plaats van alle 67.
Dat album heb ik al aangeboden? Het zou niet mogelijk moeten zijn om twee keer dat te kunnen en geen waarschuwing te krijgen!?
Maar ik had het zelfde probleem, slechts 50 nummers import
Heb de rest met de hand ingevoegd.
0
geplaatst: 3 april 2016, 10:32 uur
Kunnen deze twee forumtopics niet samengevoegd worden?
Muziek >> Algemeen >> Het grote webwinkeltopic
Muziek >> Algemeen >> Online muziek kopen
De eerste ging oorspronkelijk enkel over de webshop cdwow/wowhd, maar op 20 maart 2014 is het onderwerp van dit topic veranderd naar een algemeen webwinkeltopic. En dat is de laatste natuurlijk ook. Inhoudelijk wordt mijns inziens hetzelfde onderwerp besproken.
De eerste ging oorspronkelijk enkel over de webshop cdwow/wowhd, maar op 20 maart 2014 is het onderwerp van dit topic veranderd naar een algemeen webwinkeltopic. En dat is de laatste natuurlijk ook. Inhoudelijk wordt mijns inziens hetzelfde onderwerp besproken.
0
geplaatst: 5 april 2016, 05:41 uur
Ik probeerde zojuist te zoeken op verzamelaars (van het 'diverse artiesten'-soort) van de laatste jaren, om een overzicht te krijgen van wat er op dit gebied zoal in de database stond. Dat lukte helaas niet. Je kunt bij deze zoekopdracht ook niet 'diverse artiesten' of 'various artists' invullen als uitvoerende artiest.
Zoeken met Google heb ik ook al geprobeerd. Maar omdat er op de pagina's met verzamelcd's nergens een overkoepelende, bij dit type cd's horende term staat die ik als zoekopdracht in kan voeren ('various artists' of 'diverse artiesten'), kreeg ik ook op deze manier geen resultaat.
Misschien is het iets om aan te werken.
Zoeken met Google heb ik ook al geprobeerd. Maar omdat er op de pagina's met verzamelcd's nergens een overkoepelende, bij dit type cd's horende term staat die ik als zoekopdracht in kan voeren ('various artists' of 'diverse artiesten'), kreeg ik ook op deze manier geen resultaat.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 5 april 2016, 11:47 uur
Als je zoekt op "the best of" krijg je enkel releases te zien waarbij deze is ingegeven als alternatieve titel. Is daar een reden voor?
0
geplaatst: 5 april 2016, 12:04 uur
tnf schreef:
Ik probeerde zojuist te zoeken op verzamelaars (van het 'diverse artiesten'-soort) van de laatste jaren, om een overzicht te krijgen van wat er op dit gebied zoal in de database stond. Dat lukte helaas niet. Je kunt bij deze zoekopdracht ook niet 'diverse artiesten' of 'various artists' invullen als uitvoerende artiest.
gaat op de wensenlijst!
0
buizen
geplaatst: 6 april 2016, 16:02 uur
De artiestenpagina van een band/artiest is als volgt opgebouwd (v. l naar r):
Informatie - Discografie - Meer Info - Berichten
Informatie is eigenlijk de 'hoofdpagina' met de bandleden, de albums, etc.;
Discografie is gewoon een letterlijke copie van Informatie (meer: een link, die je naar Discografie leidt);
Meer Info biedt mogelijkheid voor videoclips (maar die kun je al aan tracks op albums toevoegen);
Berichten is de pagina waar discussies/nieuws buiten de albumbesprekingen vallend kunnen plaatsvinden.
Moeten Discografie en Meer Info niet eens worden 'geëvalueerd', hebben deze opties nog wel zin, is het nog wel actueel of is het misschien achterhaald? Iedereen kan toch zelf de weg vinden op YT?
Ik zou het wel fijn vinden als er een 'Concerten'(review)-optie zou komen. Dus dat je per artiest veel kunt lezen over de albums (bij de albumtopics) maar ook over hun live-optredens (in die nieuwe menuoptie).
Nu zijn concertbesprekingen niet gekoppeld aan artiestenpagina's maar staan 'ergens' in het topic Gisteren .. gezien.
Al eens eerder gevraagd/voorgesteld maar nooit een reactie gekregen, dus vraag ik het gewoon nog een keer.
Informatie - Discografie - Meer Info - Berichten
Informatie is eigenlijk de 'hoofdpagina' met de bandleden, de albums, etc.;
Discografie is gewoon een letterlijke copie van Informatie (meer: een link, die je naar Discografie leidt);
Meer Info biedt mogelijkheid voor videoclips (maar die kun je al aan tracks op albums toevoegen);
Berichten is de pagina waar discussies/nieuws buiten de albumbesprekingen vallend kunnen plaatsvinden.
Moeten Discografie en Meer Info niet eens worden 'geëvalueerd', hebben deze opties nog wel zin, is het nog wel actueel of is het misschien achterhaald? Iedereen kan toch zelf de weg vinden op YT?
Ik zou het wel fijn vinden als er een 'Concerten'(review)-optie zou komen. Dus dat je per artiest veel kunt lezen over de albums (bij de albumtopics) maar ook over hun live-optredens (in die nieuwe menuoptie).
Nu zijn concertbesprekingen niet gekoppeld aan artiestenpagina's maar staan 'ergens' in het topic Gisteren .. gezien.
Al eens eerder gevraagd/voorgesteld maar nooit een reactie gekregen, dus vraag ik het gewoon nog een keer.
0
geplaatst: 7 april 2016, 18:21 uur
Bug? Komt heel vaak voor dat als ik iets wil toevoegen aan Mijn Updates dat het wel twee of drie keer moet worden gedaan voordat het 'pakt'. Ondanks dat de eerste en tweede keer er wel een vinkje verschijnt maar bij een page-refresh verdwijnt die weer, dit gebeurde nu weer hier > Muziek >> Toplijsten en favorieten >> De MuMe Top 40 (editie 6): 50s
gebeurd met diverse browsers (Opera en Pale Moon) op verschillende Windows versies.
gebeurd met diverse browsers (Opera en Pale Moon) op verschillende Windows versies.
0
geplaatst: 9 april 2016, 15:00 uur
Rogyros schreef:
Is er nog een crew-lid dat interesse heeft in een reactie op mijn hierboven gepende post?
dazzler, freddze of CHIEP bijvoorbeeld?

0
CHIEP (crew)
geplaatst: 9 april 2016, 15:08 uur
Ik geef je gelijk, maar enkel moderators kunnen dat (zoals trebremmit).
0
geplaatst: 9 april 2016, 15:09 uur
E-Clect-Eddy schreef:
Bug? Komt heel vaak voor dat als ik iets wil toevoegen aan Mijn Updates dat het wel twee of drie keer moet worden gedaan voordat het 'pakt'. Ondanks dat de eerste en tweede keer er wel een vinkje verschijnt maar bij een page-refresh verdwijnt die weer, dit gebeurde nu weer hier > Muziek >> Toplijsten en favorieten >> De MuMe Top 40 (editie 6): 50s
meer mensen met dit probleem? het lijkt er op dat het met gangbare browsers wel goed werkt
0
geplaatst: 9 april 2016, 15:12 uur
buizen schreef:
het staat je vrij om concerten te bespreken op de artiestenpagina, dat lijkt me een goed idee
verder begrijp ik niet zo goed wat er geëvalueerd moet worden, wat schieten we er mee op als we het overzicht van videoclips weghalen? Als je alles moet weghalen wat ook op andere sites te vinden is, dan blijft er niet veel meer over.
0
geplaatst: 9 april 2016, 15:41 uur
Rogyros schreef:
Is er nog een crew-lid dat interesse heeft in een reactie op mijn hierboven gepende post?
(quote)
Samenvoegen lijkt me niet handig, dan krijg je een wirwar van berichten door elkaar, wel kan er een slotje op één van de twee.
0
geplaatst: 10 april 2016, 00:52 uur
Jordy schreef:
meer mensen met dit probleem? het lijkt er op dat het met gangbare browsers wel goed werkt
Ik gebruik altijd Chrome. Hier geen problemen.(quote)
0
Franck Maudit
geplaatst: 10 april 2016, 12:15 uur
Ik zie geen grafiek bij stemhistorie.
Nog iemand met dit probleem?
Nog iemand met dit probleem?
0
geplaatst: 10 april 2016, 13:09 uur
0
buizen
geplaatst: 11 april 2016, 15:03 uur
Jordy schreef:
.. wat schieten we er mee op als we het overzicht van videoclips weghalen? Als je alles moet weghalen wat ook op andere sites te vinden is, dan blijft er niet veel meer over.
(quote)
.. wat schieten we er mee op als we het overzicht van videoclips weghalen? Als je alles moet weghalen wat ook op andere sites te vinden is, dan blijft er niet veel meer over.
In het specifieke geval van videoclips (die staan op die pagina van het menu Meer Info).. is toch niet meer van deze tijd? Wie kijkt daar nou. Alles staat op YT.
Er blijft nog voldoende over, Jordy, wat MuMe uniek maakt. Maar dat zijn niet die videoclips.
0
geplaatst: 16 april 2016, 11:29 uur
Ik heb nu een aantal keer ervaren dat het toevoegen van de spotify-url niet werkt.
Zo ook nu bij de laatste van Santana.
Het album staat op spotify maar ik krijg van mume de melding : album niet beschikbaar in Nederland.
Als ik Jordy tag, krijg ik dan snel antwoord?
Zo ook nu bij de laatste van Santana.
Het album staat op spotify maar ik krijg van mume de melding : album niet beschikbaar in Nederland.
Als ik Jordy tag, krijg ik dan snel antwoord?

0
geplaatst: 16 april 2016, 12:07 uur
Das snel!
spotify:album:1P6bQkdQZ6JMuy0ikZPEgO
Maar goed, het is mij al een paar keer eerder overkomen...
Edit: verdulleme! Nu staat de spotify-link er wél bij.
0
geplaatst: 16 april 2016, 12:44 uur
Ik weet niet of dit al is gevraagd is:
Is het mogelijk om Discogs (naast musicbrainz, last.fm, en itunes) ook als automatische generator te gebruiken? Hun data base is eigenlijk (bijna) altijd perfect compleet.
Is het mogelijk om Discogs (naast musicbrainz, last.fm, en itunes) ook als automatische generator te gebruiken? Hun data base is eigenlijk (bijna) altijd perfect compleet.
0
geplaatst: 16 april 2016, 12:45 uur
Als je een voorbeeld hebt de volgende keer, dan kan ik even uitzoeken waarom hij niet geaccepteerd wordt
0
geplaatst: 17 april 2016, 08:21 uur
De fixcover pagina hangt bij mij steeds omdat hij bij 'Fanart.tv' blijft zoeken zonder iets te vinden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.