De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 1 mei 2016, 18:47 uur
Edgar18 schreef:
Helaas Jordy, de irritante pop-up reclames van allerhande dubieuze websites zijn weer terug. Meer mensen die er last van hebben?
Helaas Jordy, de irritante pop-up reclames van allerhande dubieuze websites zijn weer terug. Meer mensen die er last van hebben?
Van reclames geen last, maar op m'n smartphone loopt musicmeter sinds een week na een minuut of 5 steeds vast. Met ander internetgebruik of sites heb ik geen problemen.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 2 mei 2016, 10:01 uur
Ik kan in IE op dit moment geen berichten plaatsen of priveberichten versturen (de knoppen zijn afwezig. Verder doet de snelzoekfunctie het daar niet en ontbreken de koppelingen naar de updates, toplijsten, etc ook
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 2 mei 2016, 11:14 uur
Hier ook IE11. Net voor de zekerheid maar even de cookies verwijderd.
Nu kan ik ook niet meer inloggen
Nu kan ik ook niet meer inloggen
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 3 mei 2016, 09:34 uur
Ik weet niet of Jordy gisteravond/vannacht nog iets uitgespookt heeft, maar vanmorgen werkt alles hier weer normaal in IE11. 

0
geplaatst: 3 mei 2016, 19:02 uur
Even kijken of mijn probleem hier al eerder is gemeld. Jazeker:
Edgar18 schreef:
Zodra ik een pagina op MuMe probeer te openen wordt ik meteen doorgelinkt naar een reclame. Niet zomaar een banner, maar gewoon een volledige website. Ik heb het zowel op de standaardbrowswer (geen idee welke dat is op mijn Android) en op Chrome.Helaas Jordy, de irritante pop-up reclames van allerhande dubieuze websites zijn weer terug. Meer mensen die er last van hebben?
0
geplaatst: 3 mei 2016, 19:28 uur
Van die 'Gefeliciteerd, je hebt wat gewonnen!'-websites. Heb niet op de adressen gelet. 
Normaal staat er altijd een banner bovenaan de pagina's met updates, nu stond er soms een gewone banner en soms een leeg, wit kader. Een banner die hij niet laadt lijkt het. Als ik zo'n wit kader krijg wordt ik direct doorgelinkt naar zo'n dubieuze site, zonder erop te klikken.

Normaal staat er altijd een banner bovenaan de pagina's met updates, nu stond er soms een gewone banner en soms een leeg, wit kader. Een banner die hij niet laadt lijkt het. Als ik zo'n wit kader krijg wordt ik direct doorgelinkt naar zo'n dubieuze site, zonder erop te klikken.
0
geplaatst: 3 mei 2016, 19:28 uur
Dat heb ik ook. Het gaat om de site go.freemobiworld.com.
Zeer irritant, want je kunt de betreffende site alleen maar afsluiten door het hele tabblad te sluiten. Als je op de site komt en probeert terug te gaan begint m'n telefoon herhaaldelijk te trillen.
Indien gewenst heb ik screenshots.
Zeer irritant, want je kunt de betreffende site alleen maar afsluiten door het hele tabblad te sluiten. Als je op de site komt en probeert terug te gaan begint m'n telefoon herhaaldelijk te trillen.
Indien gewenst heb ik screenshots.
0
geplaatst: 3 mei 2016, 19:35 uur
Overigens lijkt het nu (tijdelijk?) opgelost, want ik krijg nu andere banners. Het lijkt alsof er per x aantal minuten een nieuwe banner wordt geplaatst en dat de tijd van deze 'foute' advertentie nu voorbij is. Zou dat kunnen?
Neemt natuurlijk niet weg dat die advertentie binnenkort misschien weer gewoon terugkomt en dan hebben we weer hetzelfde probleem.
Neemt natuurlijk niet weg dat die advertentie binnenkort misschien weer gewoon terugkomt en dan hebben we weer hetzelfde probleem.
0
geplaatst: 4 mei 2016, 08:25 uur
Jordy schreef:
welke website?
Vandaag zijn ze er weer. Deze websites onder andere:welke website?
Loading... - global.msmtrakk06c.com
Update Android - supernovaoffers.click
Congrats! - facebook.mobile-contests.website
0
geplaatst: 4 mei 2016, 10:48 uur
Jordy schreef:
ik hoor graag of het nu nog voorkomt
Wauw, heb je het nu al geregeld? ik hoor graag of het nu nog voorkomt

Ik zal het in de gaten houden. Gisterenavond ging het ook een tijdje goed, dus ik wacht even af of het nog een keer terugkomt.
0
geplaatst: 4 mei 2016, 11:22 uur
Een deel van de reclame is uitgezet, om te proberen te identificeren waar het probleem zit.
0
geplaatst: 4 mei 2016, 16:39 uur

ik heb nog wat meer aanpassingen gedaan, die over een minuut of 30 doorgevoerd moeten zijn
0
geplaatst: 4 mei 2016, 17:32 uur
Bij mij blijven die ads komen... Hebben anderen ook nog steeds last of ligt het gewoon aan mijn telefoon?
Ik heb wel €500 aan boodschappen gewonnen. Elk nadeel heeft z'n voordeel!
Ik heb wel €500 aan boodschappen gewonnen. Elk nadeel heeft z'n voordeel!

0
CHIEP (crew)
geplaatst: 5 mei 2016, 11:51 uur
Zijn er nog mensen bij wie de iTunes-importeerknop het niet meer doet?
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 5 mei 2016, 16:10 uur
stoepkrijt schreef:
Bij mij blijven die ads komen... Hebben anderen ook nog steeds last of ligt het gewoon aan mijn telefoon?
Ik heb er ook weer constant last van. Ik zit via 4G op Chrome op een Android telefoon, die overigens spiksplinternieuw is.
0
geplaatst: 5 mei 2016, 16:30 uur
CHIEP schreef:
Hier doet ie het momenteel ook niet meer.
0
geplaatst: 5 mei 2016, 17:04 uur
Ik heb nog meer reclame uitgezet, ik hoor graaf of het probleem nu nog voorkomt op Android of iOS
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 5 mei 2016, 17:23 uur
Ik heb er al zo'n halfuur geen probleem meer mee.
0
geplaatst: 5 mei 2016, 17:39 uur
Dat iTunes probleem schijnt een tijdelijk iets aan de kant van Apple te zijn
0
geplaatst: 5 mei 2016, 18:56 uur
Jordy schreef:
Ik heb nog meer reclame uitgezet, ik hoor graaf of het probleem nu nog voorkomt op Android of iOS
Ik heb het vandaag een paar keer gecheckt en vanaf vanmorgen leek er al minder reclame te zijn. Vandaag heb ik nergens last van gehad, weliswaar niet veel op mobiel (Android) gezeten, maar toch.Ik heb nog meer reclame uitgezet, ik hoor graaf of het probleem nu nog voorkomt op Android of iOS
0
geplaatst: 6 mei 2016, 16:44 uur
Jordy schreef:
anders moet ik de fanart optie helemaal weg halen?
anders moet ik de fanart optie helemaal weg halen?
ik zou hem niet missen, in mijn herinnering nog nooit een afbeelding vanuit die bron gebruikt (en inmiddels vermoedelijk duizenden vanaf itunes en last.fm). Overigens loopt het vervangingsproces er vandaag nog steeds wel eens op 'vast', maar minder dan enkele weken geleden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.