MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
Jordy schreef:
(quote)

puur alleen een mogelijkheid om via een duimpje waardering voor een bericht uit te spreken, dat is wellicht toch wel iets wat ik eens wil uitproberen

Ik zie dat de functie er nu is, tof! Zou best eens goed kunnen gaan werken.

Ik merk bij het posten kleine vertragingen als gevolg van wachten op cass.criteo.com

Vanaf vandaag vind je ook iTunes / Apple music linkjes bij de albums. Het duurt nog een paar dagen voor dit voor alle 400.000 albums opgezocht is.

Er is iets raars aan de hand in het sporttopic. Een bericht van GrafGantz stond daar een paar keer dubbel, waarop ik de dubbele berichten heb verwijderd. Elke keer als ik nu in het sporttopic kijk, 'verschijnt' het dubbele bericht ineens onderaan als nieuw bericht, maar met de tijd waarop het gepost is. Ik begrijp dat dit bij andere mensen ook zo is.

Lukas schreef:
Er is iets raars aan de hand in het sporttopic. Een bericht van GrafGantz stond daar een paar keer dubbel, waarop ik de dubbele berichten heb verwijderd. Elke keer als ik nu in het sporttopic kijk, 'verschijnt' het dubbele bericht ineens onderaan als nieuw bericht, maar met de tijd waarop het gepost is. Ik begrijp dat dit bij andere mensen ook zo is.

Aanvankelijk - vanochtend - was het zelfs vijfvoudig en als non-jazzo als kwintet GrafGantz verschijnen is wel heel bijzonder.

Ah, dat zag ik zelf ook eerder vandaag, ik dacht dat het aan mij lag. Maar blijkbaar heb ik dus magische gaven, weet ik dat ook weer.

Mjuman schreef:
(quote)

Aanvankelijk - vanochtend - was het zelfs vijfvoudig en als non-jazzo als kwintet GrafGantz verschijnen is wel heel bijzonder.

Jules Deelder speelde ooit in het grootste jazztrio ter wereld: het "Trio-Me-Reet-Plus-Een".

Er gaat iets mis met de weergave van Cyrillische karakters in tracktitels, bijvoorbeeld

The Samuel Jackson Five - The Samuel Jackson Five (2012)
Drudkh - Estrangement (2007)

Bedankt, zal daar binnenkort naar kijken

Als ik op mijn mobiel (Android/Chrome) in het gedeelte 'snel een nieuwe cover vinden' druk op 'gebruik deze cover' gebeurt er niets. Ik heb het ook maar even geprobeerd op de pc, maar daar doet hetzelfde probleem zich voor.

link het lijkt net of er een "hard" of "soft return" zit in de naam van Hanin Elias bij track 8 Automatic People , visueel ziet het er vreemd uit.

CHIEP (crew)
Dat was mij gisteren bij een ander album ook al opgevallen. Zeer vreemd inderdaad.

Simon Smith (crew)
Bonk schreef:
Als ik op mijn mobiel (Android/Chrome) in het gedeelte 'snel een nieuwe cover vinden' druk op 'gebruik deze cover' gebeurt er niets. Ik heb het ook maar even geprobeerd op de pc, maar daar doet hetzelfde probleem zich voor.

Bij welke aanbieder van covers doet dit zich voor? Ik heb gemerkt dat de knop van Lastfm het niet meer doet. Itunes doet het wel. Misschien kan Jordy eens kijken naar de werking

Simon Smith schreef:
(quote)

Bij welke aanbieder van covers doet dit zich voor? Ik heb gemerkt dat de knop van Lastfm het niet meer doet. Itunes doet het wel. Misschien kan Jordy eens kijken naar de werking

Zijn inderdaad covers van Last FM waar dit probleem zich voordoet (bij de andere 'aanbieders' werd niets gevonden), dus wellicht dat er iets mis gaat met de connectie naar Last FM?
Hoewel er dus wel covers gevonden worden in de betreffende database. Nou ja, er moet dus iemand met verstand van zaken naar kijken, denk ik

Ik zet het op de lijst

Ik merkte laatste 2 weken wel dat bij het vinden van albumart / hoezen het soms lijkt of er niets gebeurd voor circa 30 seconden nadat er een keus is gemaakt maar dat de actie wel wordt uitgevoerd.

Volgens mij kreeg ik wel suggesties van Last.fm, maar bleef het zoeken soms hangen op coveralia(?), de laatste uit dat rijtje.

In De Site / Gebruikers / bericht verwijderen:

Ik heb een bericht geplaatst bij een nieuwe release. Vreemd genoeg komt mijn bericht nu drie keer in beeld. Hoe verwijder ik mijn berichten?

Door rechtsboven in je bericht op het rondje met kruisje te gaan staan.

Casartelli (moderator)
...vooropgesteld dat het bericht maximaal 12 uur oud is

Zwaagje schreef:
In De Site / Gebruikers / bericht verwijderen:

Ik heb een bericht geplaatst bij een nieuwe release. Vreemd genoeg komt mijn bericht nu drie keer in beeld. Hoe verwijder ik mijn berichten?

Ik heb die dubbele verwijderd, maar vreemd genoeg is nu alles weg, je zult je bericht even opnieuw moeten plaatsen. Sorry.

Geen probleem; thx.

Dit album met Portuguese letters ziet er bij mij in Opera en Pale Moon en Edge heel vreemd uit.

CHIEP (crew)
Klopt. Dat had da dude enkele weken gelden ook al opgemerkt.

CHIEP schreef:
Klopt. Dat had da dude enkele weken gelden ook al opgemerkt.

opnieuw invoeren / importeren?

CHIEP (crew)
Dat werkt blijkbaar wel. Vraag blijft natuurlijk waarom ze ineens veranderd waren.

Een probleem met een database update wellicht?

Er zijn meer cosmetische foutjes die me opvallen vooral gastartiesten hun naam wordt 'gebroken' weergegeven, had ik al eerder gemeld, zie een paar posts hierboven.

wat betreft die speciale tekens in track titels, dat staat op de lijst

ik denk dat dit een paar weken fout is gegaan, toen heb ik op het gebied van speciale tekens wat aanpassingen gedaan

dat van die gebroken namen zie/herken ik niet, kun je misschien een screenshot laten zien? bedankt

E-Clect-Eddy schreef:
link het lijkt net of er een "hard" of "soft return" zit in de naam van Hanin Elias bij track 8 Automatic People , visueel ziet het er vreemd uit.

Jordy
gebeurd niet consequent overal en zelfs ook niet bij elke gastartiest naam op hetzelfde album dat is dus ook raar. Dit album heb ik zelf aangeleverd en dat was een import van iTunes. Ik zo kijken of ik meer voorbeelden kan opsporen.

nog een voorbeeld: track 1 en 5 gastartiest album

Ik zie daar zelf niets vreemd

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:52 uur

geplaatst: vandaag om 22:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.