MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
Yann Samsa schreef:
Een vraagje. Het is me ondertussen al vele malen voorgevallen dat ik merk geen stem te hebben staan bij een album waar ik zeker van ben reeds te hebben op gestemd. Worden er soms, bij vergissing of met reden, stemmen verwijderd? Ik heb nogal vaak een plaat gehoord voor de officiële release uit is, en nu dacht ik: misschien worden dergelijke stemmen verwijderd om de 'trollstemmers' te neutraliseren ofzo? Ondertussen gebeurde het net iets te veel om te blijven denken dat het wel aan mijn verstrooidheid zal liggen.

Als er een stem verwijderd wordt krijg je altijd een bericht van een moderator. Denk dus echt dat het aan je verstrooidheid ligt. Of Lukas en panjoe moeten hier meer van afweten?

panjoe (moderator)
Precies, wij (en ook ik dus) doen dat in de regel nooit zonder er een PM bij te sturen naar de stemmer.

Ook ik heb geen stemmen van je weggehaald. Weet je zeker dat ze er wel gestaan hebben? Ik kan me nog voorstellen dat de site je stem bij het plaatsen door iets van een browserprobleem niet 'pakt'.

Wellicht iemand die je WW weet?

Yann Samsa
Lukas schreef:
Ik kan me nog voorstellen dat de site je stem bij het plaatsen door iets van een browserprobleem niet 'pakt'.
Hm, dat lijkt me een aannemelijke verklaring, ik ga daar eens extra op letten in de toekomst.

Verder niet dramatisch hoor. Bedankt voor de responses alleszins.

Yann Samsa herkenbare situatie, ik heb ook het afgelopen jaar soms dat ik denk dat ik al op een album gestemd had (of dat een album al toegevoegd was) en dat het niet zo is.

Laatst nog met een Kim Wilde album, heb even gecheckt bij Last.fm maar dat gaf geen 100% uitsluitsel. Ik vermoed dat er nog honderden albums zijn waarop ik niet gestemd heb, maar een deel daarvan staat hier (nog) niet, en de rest heb ik in meer dan 5-7 jaar niet meer (volledig) naar geluisterd. Ik had een paar weken terug een vraag uit staan bij het topic verwijderde releases over een ander album (van Deacon Blue) maar kon niets vinden. Dacht het album (zelf) toegevoegd en op gestemd te hebben maar blijkbaar niet (ondertussen wel). Nog steeds verbaasd daarover maar het zij zo.

PS Jordy vandaag lijk MuMe weer minder snel dan ik gisteren geconstateerd had.

Jordy Heb een PC opnieuw ingericht en die visuele bug is verdwenen bij een drietal albums die ik heb vergeleken. Lijkt een combinatie van Windows en Chromium te zijn, mogelijk sinds de updates van Microsoft deze maand of zelfs vorige maand, waarschijnlijk in combinatie met één van de updates van Chromium.

Okee mooi. Dit soort exotische browsers kan ik helaas ook niet ondersteunen, daar heb ik de tijd niet voor. Maar goed dat het weer werkt

Is de periode aangepast van de rotatielijst? Ik dacht dat dit 3 weken was?

Sinds gisteren is MuMe trager dan de afgelopen week, iedereen weer terug van vakantie of zo?

Of de server is met vakantie.

Wil iemand deze topic-titel wijzigen naar 50 tinten: Drummer boy
Muziek >> Muziekgames >> 50 Tinten: Studiofouten. Alvast bedankt

Vraagje. Bij het overzicht van de albums zijn de releases van alle maanden weg. Dat balkje is er niet meer. Komt dat nog terug?

Het is vervangen door een selectbox/dropdown, maar die is leeg zie ik. Daar moet ik even naar kijken

panjoe (moderator)
gigage schreef:
Wil iemand deze topic-titel wijzigen naar 50 tinten: Drummer boy
Muziek >> Muziekgames >> 50 Tinten: Studiofouten. Alvast bedankt

Aangepast. Kan je zo'n verzoek in het vervolg doen door een mod te taggen of te pm'en?

Jordy schreef:
Het is vervangen door een selectbox/dropdown, maar die is leeg zie ik. Daar moet ik even naar kijken

Ja precies maar ik zie nu ook dat het inmiddels werkbaar is. Bedankt!

OK, sorry voor het ongemak.

Kos
Mijn 'favoriete tracks' blijven niet staan. Ik vink ze aan, ga naar een andere pagina en weg zijn ze weer.

Casartelli (moderator)
Ah ja, favoriete tracks...

Dat functioneert bij mij op de pc over het algemeen wel. Op de smartphone is het minder: om een eenmaal aangevinkt nummer uit te vinken, moet ik er meestal tweemaal op klikken. Als ik dat gedaan heb en een ander nummer in plaats van de eerste aangevinkt heb, ziet het er op de smartphone correct uit. Als ik het later op de pc nakijk, blijkt er één minder aangevinkt te staan en moet ik het aldaar herstellen.

Heb hetzelfde probleem, geen enkel aangevinkt nummer blijft hangen, na elke page-refresh van de browser op de pc verdwijnt het weer.

Nog steeds niet mogelijk.

En hier nog een melding ; aangevinkte tracks blijven niet als favoriet staan. Misschien browser gerelateerd? Ik gebruik Chrome.

ga het even oplossen

Vandaag is er een update van Opera uitgekomen met de laatste versie van Chromium en dat visuele bug met het soms/willekeurig afbreken van namen van gastartiesten is er niet meer bij de paar albums die heb gecontroleerd.

Vandaag lijkt dat andere bug met de favorieten nummers ook weer verholpen te zijn. thanx Jordy

Klein dingetje hier. Als ik met het gespecificeerde zoekvenster in m'n eigen stemmen zoek krijg ik in eerste instantie deze melding:

http://i.imgur.com/Fdz7iiU.jpg

Na een paar tellen worden toch de resultaten weergegeven, dus het is geen groot probleem. Maar ik dacht ik meld het toch maar even. De wachttijd is lang genoeg om te denken dat er niets meer gaat verschijnen en het venster weg te klikken of op teruggaan te klikken, wat ik de eerste keer dus ook daadwerkelijk deed.

bedankt, zal even kijken

Als je bij de Top 250 jouw stemtabel wilt bekijken, dan werkt alleen de 1e pagina, niet de 2e en 3e, hebben meer dat probleem?

Klopt, werkt hier ook niet. Probleempje met de link, denk ik:

Not Found

The requested URL /votingtable/200 was not found on this server.

Casartelli (moderator)
Ik heb de laatste dagen een paar keer gehad dat het laatste bericht in een topic ineens verdwenen was. D.w.z. de updates melden dat gebruiker X op tijd Y het laatste bericht geplaatst heeft, maar in het topic is dat bericht dan spoorloos. Het ging (in elk geval zonet) om het 31e bericht op de pagina. Er is net ook wat back-forward navigeren aan te pas gekomen.

Ik had dat gister ook in het Album Top 10 per jaar topic. Voor zover van belang het ging om dit bericht: Muziek >> Muziekgames >> Album Top 10 Per Jaar
Overal zag je dat de betreffende user het bericht gepost had maar de post zag ik het topic niet terug.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:10 uur

geplaatst: vandaag om 18:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.