De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 21 september 2016, 19:36 uur
ik ga even naar de gemelde problemen kijken 
ik ben de code van de site flink aan het opschonen, dus daar kunnen wat onbedoelde bugjes bij naar voren komen

ik ben de code van de site flink aan het opschonen, dus daar kunnen wat onbedoelde bugjes bij naar voren komen

0
geplaatst: 21 september 2016, 19:52 uur
deric raven schreef:
Als je bij de Top 250 jouw stemtabel wilt bekijken, dan werkt alleen de 1e pagina, niet de 2e en 3e, hebben meer dat probleem?
Als je bij de Top 250 jouw stemtabel wilt bekijken, dan werkt alleen de 1e pagina, niet de 2e en 3e, hebben meer dat probleem?
Probleem is nog niet opgelost Jordy
0
geplaatst: 21 september 2016, 20:12 uur
Casartelli schreef:
Ik heb de laatste dagen een paar keer gehad dat het laatste bericht in een topic ineens verdwenen was. D.w.z. de updates melden dat gebruiker X op tijd Y het laatste bericht geplaatst heeft, maar in het topic is dat bericht dan spoorloos. Het ging (in elk geval zonet) om het 31e bericht op de pagina. Er is net ook wat back-forward navigeren aan te pas gekomen.
Ik heb de laatste dagen een paar keer gehad dat het laatste bericht in een topic ineens verdwenen was. D.w.z. de updates melden dat gebruiker X op tijd Y het laatste bericht geplaatst heeft, maar in het topic is dat bericht dan spoorloos. Het ging (in elk geval zonet) om het 31e bericht op de pagina. Er is net ook wat back-forward navigeren aan te pas gekomen.
Dan heb je het waarschijnlijk over het Progladder topic want je zou volgens de updates 19:16 gepost moeten hebben maar ik zie dat bericht nergens terug
Muziek >> Muziekgames >> Prog Ladder 2016
0
geplaatst: 22 september 2016, 00:00 uur
Derrick May wordt niet gevonden bij het zoeken naar een alias, enkel zijn samenwerking. Zelfde geldt voor het zoeken naar de artiest, ook hier wordt hij niet gevonden, alleen zijn samenwerking.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 22 september 2016, 00:06 uur
vigil schreef:
Dan heb je het waarschijnlijk over het Progladder topic want je zou volgens de updates 19:16 gepost moeten hebben maar ik zie dat bericht nergens terug
Ik had dus precies hetzelfde met het voorgaande bericht van Finidi. Ik neem aan dat je inmiddels beide wel ziet?Dan heb je het waarschijnlijk over het Progladder topic want je zou volgens de updates 19:16 gepost moeten hebben maar ik zie dat bericht nergens terug
0
geplaatst: 22 september 2016, 00:10 uur
Geen idee of meer mensen het zien, maar hier doen de titels in het tabblad van de browser uitermate vreemd. In dit subforum staat er bijvoorbeeld slechts een streepje, bij toplijsten en favorieten staat er "radio" enzovoorts. Ter verdere verduidelijking hier een screenshot van het subforum Algemeen:
http://i.imgur.com/dqsK5pq.jpg
http://i.imgur.com/dqsK5pq.jpg
0
geplaatst: 22 september 2016, 07:34 uur
Casartelli schreef:
(quote)
Ik had dus precies hetzelfde met het voorgaande bericht van Finidi. Ik neem aan dat je inmiddels beide wel ziet? Die zag ik ook niet. Pas na de berichten van musicborst zag ik die twee berichten
0
geplaatst: 22 september 2016, 08:50 uur
GrafGantz schreef:
Geen idee of meer mensen het zien, maar hier doen de titels in het tabblad van de browser uitermate vreemd.
Geen idee of meer mensen het zien, maar hier doen de titels in het tabblad van de browser uitermate vreemd.
gaat niet goed inderdaad, zal even kijken
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 22 september 2016, 11:49 uur
Dat de links in een bericht niet meer onderstreept zijn, vind ik persoonlijk een achteruitgang.
0
geplaatst: 22 september 2016, 15:50 uur
Sinds een paar dagen beginnen op de mobiele site de reclames automatisch met afspelen en onderbreken daarmee spotify. Heel irritant.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 22 september 2016, 16:39 uur
Er klopt iets niet helemaal met het doorlinken naar Just a joke. Als ik in het subforum Overigen > Algemeen op pagina 89 klik is dit bericht van da dude het laatste bericht dat ik zie staan. Als ik klik op de topictitel of de link naar het laatste bericht zie ik het wel goed.
Oh en nog een klein dingetje: de paginatitel van de indexpagina van Overigen > Algemeen is nu Mijlpalen op musicmeter...
Oh en nog een klein dingetje: de paginatitel van de indexpagina van Overigen > Algemeen is nu Mijlpalen op musicmeter...
0
geplaatst: 22 september 2016, 17:33 uur
harm1985 schreef:
Sinds een paar dagen beginnen op de mobiele site de reclames automatisch met afspelen en onderbreken daarmee spotify. Heel irritant.
Als het goed is moet dit niet meer gebeuren, het betrof een specifieke type reclame op Android, die uitgezet is.
0
geplaatst: 22 september 2016, 19:20 uur
Ik heb het daarnet opnieuw gehad met de iPad. Plus alle informatie van stemstatistieken en dergelijke bij de albums is ook weg. Is dat een gekend probleem? Op de pc geen probleem.
0
geplaatst: 22 september 2016, 19:25 uur
Al mijn stemmen zijn onzichtbaar en bij alle albums staat nu ook "op dit album is nog niet gestemd". klopt dit?
0
geplaatst: 22 september 2016, 19:25 uur
SébastienY schreef:
Ik heb het daarnet opnieuw gehad met de iPad. Plus alle informatie van stemstatistieken en dergelijke bij de albums is ook weg. Is dat een gekend probleem? Op de pc geen probleem.
Hier hetzelfde maar dan op de PC
bij mijn posts staat wel dat ik gestemd heb maar op de plek van de stem is het leeg, alsof er nog niet door mij gestemd is.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 23 september 2016, 11:58 uur
Casartelli schreef:
Dit probleem speelt nog steeds. Zo zie ik op dit moment in dit topic de bijdrage van vigil die, volgens de Forumupdates om 11:56 geplaatst is, niet.Ik heb de laatste dagen een paar keer gehad dat het laatste bericht in een topic ineens verdwenen was. D.w.z. de updates melden dat gebruiker X op tijd Y het laatste bericht geplaatst heeft, maar in het topic is dat bericht dan spoorloos. Het ging (in elk geval zonet) om het 31e bericht op de pagina. Er is net ook wat back-forward navigeren aan te pas gekomen.
0
geplaatst: 23 september 2016, 12:05 uur
die heb ik net verwijderd omdat ik het bericht van Brunniepoo niet zag en daar een melding over maakte en na plaatsing zag ik het bericht wel verschijnen dus toen ik mijn bericht weer verwijderd.
edit: dat bericht van Brunniepoo is nu weer niet te zien en ook het 12:06 geposte bericht van Jacoto is (voor mij tenminste) niet te zien
edit: dat bericht van Brunniepoo is nu weer niet te zien en ook het 12:06 geposte bericht van Jacoto is (voor mij tenminste) niet te zien

0
geplaatst: 23 september 2016, 12:26 uur
Casartelli schreef:
Herkenbaar. Op het moment dat je zelf een bericht aanmaakt wordt een nieuwe pagina aangemaakt waarbij de laatste (dus de verdwenen) berichten ook weer worden getoond. Het moet dus idd iets te maken hebben met het 31e en latere berichten.Ik heb de laatste dagen een paar keer gehad dat het laatste bericht in een topic ineens verdwenen was. D.w.z. de updates melden dat gebruiker X op tijd Y het laatste bericht geplaatst heeft, maar in het topic is dat bericht dan spoorloos. Het ging (in elk geval zonet) om het 31e bericht op de pagina. Er is net ook wat back-forward navigeren aan te pas gekomen.
Het valt vooral op in topics met een hoge omloopsnelheid, bv Kink 1600 K.O.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 23 september 2016, 13:28 uur
Het wordt op deze manier wel goed opletten bij KO's en ladders dat er geen punten verloren gaan
0
geplaatst: 23 september 2016, 15:14 uur
oh vervelend, dacht dat gisteren opgelost te hebben
Het zal waarschijnlijk spelen bij discussies waar de laatste pagina eigenlijk maar max 3 berichten heeft. Die worden dan altijd bij de vorige pagina getrokken
zal vanavond weer even kijken
Het zal waarschijnlijk spelen bij discussies waar de laatste pagina eigenlijk maar max 3 berichten heeft. Die worden dan altijd bij de vorige pagina getrokken
zal vanavond weer even kijken
0
geplaatst: 23 september 2016, 15:20 uur
speelt dit bij de standaard instelling "oudste bericht eerst"? of het omgekeerde "nieuwste bericht eerst"
0
geplaatst: 23 september 2016, 15:26 uur
zomaar een willekeurig topic met 31 berichten
Muziek >> Algemeen >> commercieel of niet?
zien jullie hier het laatste bericht (van starbright boy) ook niet?
Muziek >> Algemeen >> commercieel of niet?
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 23 september 2016, 15:28 uur
Jordy schreef:
Ja, die zie ik dan weer wel. En ik heb de standaard instelling "oudste bericht eerst". Het fenomeen duikt zowel in IE als in Chrome op, dus het lijkt niet browserafhankelijk.zien jullie hier het laatste bericht (van starbright boy) ook niet?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.