De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 23 september 2016, 15:30 uur
Als jullie een voorbeeld hebben van een url die in de balk staat, op een moment dat bepaalde berichten niet te zien zijn? Bedankt
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 23 september 2016, 15:32 uur
Jordy, volgens de Forumupdates heb je om 15:30 hier ook iets geschreven, maar dat zie ik dan weer niet.
edit: nadat ik dit bericht getypt heb zie ik jouw (en mijn eigen) bericht wel
edit: nadat ik dit bericht getypt heb zie ik jouw (en mijn eigen) bericht wel
0
geplaatst: 23 september 2016, 17:03 uur
Ik heb hier zojuist het 31e bericht geschreven
Muziek >> Algemeen >> Radiohead Niet Op Spotify
deze is via alle mogelijke wegen (updates / forumindex) gewoon te lezen bij mij
lukt me dus nog even niet om het na te bootsen
Muziek >> Algemeen >> Radiohead Niet Op Spotify
deze is via alle mogelijke wegen (updates / forumindex) gewoon te lezen bij mij
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 23 september 2016, 17:07 uur
Jordy schreef:
Misschien gaat het mis als je eerste poging het bericht te benaderen via de forumupdates loopt?lukt me dus nog even niet om het na te bootsen
0
geplaatst: 23 september 2016, 17:09 uur
heb het bericht weer verwijderd
zal het in de gaten houden
zal het in de gaten houden
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 23 september 2016, 17:11 uur
Ik zal het ook melden als ik er nog een keer over struikel.
Nog een alternatieve mogelijkheid: het gaat niet mis bij een 31e bericht, maar wel bij een 61e, 91e, etc.
Nog een alternatieve mogelijkheid: het gaat niet mis bij een 31e bericht, maar wel bij een 61e, 91e, etc.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 23 september 2016, 19:31 uur
Jordy, dit is er weer een:
Muziek >> Toplijsten en favorieten >> 1990's time for vigil, een retrospectief
het topic meldt dat er 62 berichten zijn, maar ik zie er maar 60... in elk geval de laatste van deric raven (om 19:26) dus niet
Muziek >> Toplijsten en favorieten >> 1990's time for vigil, een retrospectief
het topic meldt dat er 62 berichten zijn, maar ik zie er maar 60... in elk geval de laatste van deric raven (om 19:26) dus niet
0
geplaatst: 24 september 2016, 17:17 uur
Normaal gesproken wordt je na het plaatsen van een bericht direct doorgestuurd naar de 'ververste' pagina. Ik plaats net een bericht op een artiestenpagina en daar gaat het even mis. In de link ontbreken een paar cijfers (na 'artist', voor 'messages'), waardoor ik op een lege pagina uitkom:
https://www.musicmeter.nl/artist//messages/0#5435586
Het bericht is overigens wel gewoon geplaatst. Op de forumpagina's heb ik hier geen last van.
https://www.musicmeter.nl/artist//messages/0#5435586
Het bericht is overigens wel gewoon geplaatst. Op de forumpagina's heb ik hier geen last van.
0
geplaatst: 25 september 2016, 15:19 uur
Zou je hier nog naar kunnen kijken Jordy. 

trebremmit schreef:
Derrick May wordt niet gevonden bij het zoeken naar een alias, enkel zijn samenwerking. Zelfde geldt voor het zoeken naar de artiest, ook hier wordt hij niet gevonden, alleen zijn samenwerking.
Derrick May wordt niet gevonden bij het zoeken naar een alias, enkel zijn samenwerking. Zelfde geldt voor het zoeken naar de artiest, ook hier wordt hij niet gevonden, alleen zijn samenwerking.
0
Yann Samsa
geplaatst: 26 september 2016, 09:04 uur
Ik wist niet goed waar dit te plaatsen, hier lijkt me het uiteindelijk nog wel het beste te passen: voor de mensen die graag een csv bestandje van hun stemmen zouden willen, waar moeten/kunnen die zich melden? Ik meen me het bericht van Jordy te herinneren waarin hij aankondigde dat deze functie zou worden afgeschaft omdat het toch niet genoeg gebruikt wordt, maar dat je nog steeds op aanvraag eraan zou kunnen raken.
0
geplaatst: 30 september 2016, 07:19 uur
De links naar de toplijsten van een bepaald land, genre of jaar die staan bij de statistieken van een album, werken niet meer. Ze leiden je naar een lege pagina. Ik heb het bij meerdere albums geprobeerd.
Je kan de lijsten wel gewoon oproepen door ze via toplijsten te zoeken, maar er lijkt dus iets mis te gaan met de link.
Je kan de lijsten wel gewoon oproepen door ze via toplijsten te zoeken, maar er lijkt dus iets mis te gaan met de link.
0
geplaatst: 1 oktober 2016, 21:37 uur
Als ik iemand een PB stuur, krijg ik sinds vandaag steeds een melding dat ik een PB heb, terwijl dit dus mijn uitgaande bericht is...
0
geplaatst: 1 oktober 2016, 23:59 uur
Zou iemand kunnen kijken naar het overzicht van de releases. Het tijdperk begint namelijk bij maart 1950 en elke keer moet er naar beneden gescrolled worden tot je weer bij nu bent 2016/17 bijvoorbeeld. Alvast bedankt.
0
geplaatst: 2 oktober 2016, 00:32 uur
Onder Toplijsten -> Overig kun je de toplijst per decennium opvragen. De toplijst van de jaren '80 bevat echter alleen albums uit het jaar 1980, de toplijst van de jaren '90 alleen albums uit 1990 etc. Het kan natuurlijk zijn dat dat extreem goede jaren waren waarbij de rest van het decennium in de schaduw staat, maar ik vermoed toch dat er iets niet goed is.
0
geplaatst: 2 oktober 2016, 02:03 uur
Met die deepwater horizon advertentie gaat de muziek die ik draai op mn telefoon constant op stil als ik naar nieuwe pagina's op MuMe ga. Niet heel prettig.
0
geplaatst: 2 oktober 2016, 03:28 uur
Njal schreef:
Onder Toplijsten -> Overig kun je de toplijst per decennium opvragen. De toplijst van de jaren '80 bevat echter alleen albums uit het jaar 1980, de toplijst van de jaren '90 alleen albums uit 1990 etc. Het kan natuurlijk zijn dat dat extreem goede jaren waren waarbij de rest van het decennium in de schaduw staat, maar ik vermoed toch dat er iets niet goed is.
Ja maar het ging me meer om het stukje overzicht van maand tot maand wat er aan releases uitkomt??
0
geplaatst: 2 oktober 2016, 07:41 uur
hoi123 schreef:
Met die deepwater horizon advertentie gaat de muziek die ik draai op mn telefoon constant op stil als ik naar nieuwe pagina's op MuMe ga. Niet heel prettig.
Dat is absoluut niet de bedoeling inderdaad, zal het even doorgeven. Andere genoemde dingen zal ik vandaag even fixen
0
geplaatst: 2 oktober 2016, 13:35 uur
coldwarkids schreef:
Ja maar het ging me meer om het stukje overzicht van maand tot maand wat er aan releases uitkomt
Ja maar het ging me meer om het stukje overzicht van maand tot maand wat er aan releases uitkomt
Mijn opmerking gaat over iets wat me opviel, en staat los van jouw probleem.
Ik zie trouwens dat Jordy het al opgelost heeft.

0
geplaatst: 3 oktober 2016, 00:22 uur
Mijn inbox (de berichten die ik naar mezelf stuur) doet raar..staan allerlei berichtenwisselingen in met andere mensen uit het verleden, kan mezelf ook geen bericht sturen..
2
geplaatst: 3 oktober 2016, 10:06 uur
luigifort schreef:
Mijn inbox (de berichten die ik naar mezelf stuur) doet raar.., kan mezelf ook geen bericht sturen..
Mijn inbox (de berichten die ik naar mezelf stuur) doet raar.., kan mezelf ook geen bericht sturen..
Je weet neem ik aan dat er mensen zijn die daar voor behandeld worden

1
geplaatst: 3 oktober 2016, 12:31 uur
Zal daar zsm even naar kijken. Tot die tijd even op een andere manier met jezelf praten 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.