De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
Franck Maudit
geplaatst: 3 oktober 2016, 23:25 uur
Ik kan zelfs geen privé bericht naar iemand sturen...
Ik voel me zo alleen
Ik voel me zo alleen

0
geplaatst: 4 oktober 2016, 20:38 uur
Franck Maudit schreef:
Jordy; het lukt me ook niet om iemand een nieuwe PM te sturen.
PM's die ik momenteel heb staan kan ik eventueel wel beantwoorden en versturen.
0
geplaatst: 4 oktober 2016, 20:39 uur
Wat gaat er precies mis? Bedoel je via het tabblad "nieuw bericht" ? wat gebeurt er precies
0
geplaatst: 4 oktober 2016, 20:40 uur
Jordy schreef:
Bedoel je via het tabblad "nieuw bericht" ? wat gebeurt er precies
Bedoel je via het tabblad "nieuw bericht" ? wat gebeurt er precies
Dat bedoel ik ja, en krijg dan een leeg tabblad te zien.
0
geplaatst: 4 oktober 2016, 21:57 uur
Jordy schreef:
wat is de url in je adresbalk op dat moment?
wat is de url in je adresbalk op dat moment?
Voorbeeld: https://www.musicmeter.nl/pm/to/1
Ik krijg dus enkel maar een leeg tabblad te zien...
0
geplaatst: 4 oktober 2016, 22:07 uur
Hoe kom je bij die link? Ik zie waarschijnlijk iets over het hoofd
0
geplaatst: 4 oktober 2016, 22:12 uur
Jordy schreef:
Via je user pagina > stuur bericht

0
geplaatst: 5 oktober 2016, 10:52 uur
Ik kan mijn rotatielijst wel aanpassen, maar vervolgens niet opslaan.
0
geplaatst: 5 oktober 2016, 12:36 uur
west schreef:
Dit.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 5 oktober 2016, 21:49 uur
Ik vind het eigenlijk jammer dat je via Toplijsten de eindejaarslijsten van ieder jaar niet kan terugvinden. Zijn die met een linkje nog terug te halen?
0
geplaatst: 5 oktober 2016, 21:58 uur
panjoe schreef:
Ik vind het eigenlijk jammer dat je via Toplijsten de eindejaarslijsten van ieder jaar niet kan terugvinden. Zijn die met een linkje nog terug te halen?
Jazeker. Dit is die van 2015, en de lijsten van voorgaande jaren kan je vinden door het jaartal in de link aan te passen.

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 5 oktober 2016, 22:23 uur
Arrie schreef:
Jazeker. Dit is die van 2015, en de lijsten van voorgaande jaren kan je vinden door het jaartal in de link aan te passen.
(quote)
Thanks!

0
geplaatst: 7 oktober 2016, 15:03 uur
Als ik via de balk bovenaan probeer te zoeken, wordt nog vóór het op enter drukken overgegaan naar het uitgebreid zoeken-scherm. Zoeken wordt daardoor heel lastig. Hebben anderen hier ook last van?
2
geplaatst: 7 oktober 2016, 15:57 uur
Nee, dit is een speciale feature die alleen werkt als je jarig bent.
0
geplaatst: 7 oktober 2016, 18:07 uur
Ik kan geen albums meer uit mijn lijsten verwijderen. Bij aanklikken in mijn albums licht e.e.a. wel donker op zoals normaal, maar de optie verwijderen verschijnt niet meer zoals voorheen wel het geval was
0
geplaatst: 7 oktober 2016, 18:54 uur
GrafGantz schreef:
Ik ben op dezelfde dag jarig als Heinrich Himmler. Nu jij weer.
0
geplaatst: 7 oktober 2016, 19:15 uur
tbouwh schreef:
Ik kan geen albums meer uit mijn lijsten verwijderen. Bij aanklikken in mijn albums licht e.e.a. wel donker op zoals normaal, maar de optie verwijderen verschijnt niet meer zoals voorheen wel het geval was
opgelost, als het goed isIk kan geen albums meer uit mijn lijsten verwijderen. Bij aanklikken in mijn albums licht e.e.a. wel donker op zoals normaal, maar de optie verwijderen verschijnt niet meer zoals voorheen wel het geval was
0
geplaatst: 8 oktober 2016, 18:25 uur
0
geplaatst: 9 oktober 2016, 20:44 uur
Iets raars voor Jordy.
Ik stemde daarnet 4* op een album met nog maar 12 stemmen en een stemgemiddelde boven de 4,0. Mijn 4* waren zichtbaar maar tot mijn verbazing zakte het stemgemiddelde tot een heel stuk onder 4*. Toen ging ik bij stemoverzicht kijken en zag bij mijn naam slechts 1,5* staan. Pas toen ik eerst 3,5* plaatste en naar 4* verhoogde ging het goed.
Hetzelfde daarna bij een album nog zonder sterren. Ik geef 4* en het gemiddelde wordt 1,5*.
Hieronder screenshot.
http://i.imgur.com/jXRCfjn.jpg
Ik stemde daarnet 4* op een album met nog maar 12 stemmen en een stemgemiddelde boven de 4,0. Mijn 4* waren zichtbaar maar tot mijn verbazing zakte het stemgemiddelde tot een heel stuk onder 4*. Toen ging ik bij stemoverzicht kijken en zag bij mijn naam slechts 1,5* staan. Pas toen ik eerst 3,5* plaatste en naar 4* verhoogde ging het goed.
Hetzelfde daarna bij een album nog zonder sterren. Ik geef 4* en het gemiddelde wordt 1,5*.

Hieronder screenshot.
http://i.imgur.com/jXRCfjn.jpg
0
geplaatst: 10 oktober 2016, 16:11 uur
Ben een lange tijd weg geweest van MM en heb nu een vraagje. Is er een overzichtslijst van alle jaarlijsten. Zo ja, waar en hoe kan ik die vinden?
0
geplaatst: 10 oktober 2016, 17:51 uur
Geelbuik schreef:
Ben een lange tijd weg geweest van MM en heb nu een vraagje. Is er een overzichtslijst van alle jaarlijsten. Zo ja, waar en hoe kan ik die vinden?
Scroll even naar boven, volgens mij is het antwoord vijf dagen geleden gegeven. Ben een lange tijd weg geweest van MM en heb nu een vraagje. Is er een overzichtslijst van alle jaarlijsten. Zo ja, waar en hoe kan ik die vinden?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.