De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
1
Casartelli (moderator)
geplaatst: 11 oktober 2016, 09:44 uur
Het aantal keer dat die vraag opduikt is wel een indicatie dat er vraag zou kunnen zijn naar een toegankelijker ingang voor die lijsten.
0
geplaatst: 11 oktober 2016, 16:50 uur
Als ik mijn rotatielijst bezoek dan opent deze automatisch in de edit mode, is dat nieuw of een bug?
0
geplaatst: 11 oktober 2016, 19:30 uur
Casartelli schreef:
Het aantal keer dat die vraag opduikt is wel een indicatie dat er vraag zou kunnen zijn naar een toegankelijker ingang voor die lijsten.
Ja ik zal er eens over nadenken. Ik vind persoonlijk die lijsten alleen (erg) leuk zo rond de jaarwisseling, en een paar dagen later totaal achterhaald en oninteressant. Vanaf dan kun je bij de normale jaarlijst terecht.
0
geplaatst: 11 oktober 2016, 19:39 uur
Klein probleempje (en eigenlijk zelfs dat niet want het valt te omzeilen), maar ik meld het toch maar even: bij 'mijn forumupdates' staat geen kruisje meer om topics uit mijn updates te verwijderen. Bij albums en artiesten nog wel.
Edit 22:08: weer in orde.
Edit 22:08: weer in orde.

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 11 oktober 2016, 19:47 uur
Bij toevoegen kan ik de release datum niet meer invullen. Vak wordt leeg als ik daar de datum heb ingevuld.
0
geplaatst: 11 oktober 2016, 20:00 uur
okee ik zal zorgen dat dat ook weer ondersteund wordt.
Je kunt tot die tijd ook "11 okt" of "11 oktober" of "11 okt 2016" of "11 10 2016" typen
Je kunt tot die tijd ook "11 okt" of "11 oktober" of "11 okt 2016" of "11 10 2016" typen
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 12 oktober 2016, 07:07 uur
Jordy, formaat dd/mm/jjjj of 12/10/2016 wordt ook niet meer ondersteund.
1
geplaatst: 12 oktober 2016, 08:39 uur
Okee zal ik ook aanpassen. Al lijkt het me voor jullie makkelijker om bv "12 okt" te typen
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 12 oktober 2016, 14:14 uur
Bij mij wordt op de mobiele site dit gehele topic gecentreerd:
Muziek >> Toplijsten en favorieten >> MuMeAfrekening 2016 (voor persoonlijke hitlijsten)
Via desktop en in andere topics heb ik er nog geen last van gehad.
Muziek >> Toplijsten en favorieten >> MuMeAfrekening 2016 (voor persoonlijke hitlijsten)
Via desktop en in andere topics heb ik er nog geen last van gehad.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 12 oktober 2016, 17:30 uur
Jordy schreef:
Okee zal ik ook aanpassen. Al lijkt het me voor jullie makkelijker om bv "12 okt" te typen
Ach, macht der gewoonte... boekhouder... need I say more? Bedankt!

1
geplaatst: 12 oktober 2016, 17:36 uur
Zo komen alle apen wel uit de mouw

Ik vind nl makkelijker om de datum gewoon uit te schrijven - creëer je ook nooit het misverstand dat 9/11 wordt opgevat als 9 november.

0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 12 oktober 2016, 17:43 uur
Het doet me aan iets denken: in ons boekhoudprogramma kan ik de datums inbrengen zonder spaties, koppeltekens, schuine strepen, ... gewoon los achter elkaar: bvb. 12102016. Programma zet dan zelf wel de datumnotering en dat is dan bij ons 12-10-2016. Ben ik weer raar bezig met mijn "/". 

0
geplaatst: 12 oktober 2016, 18:57 uur
Volgens mij kun je nergens meer de releases van de komende maanden terug vinden, alleen die van deze maand.
0
geplaatst: 12 oktober 2016, 19:43 uur
er gaat inderdaad iets mis met de selectbox, waar alle maanden in horen te staan
is na middernacht opgelost als het goed is
is na middernacht opgelost als het goed is
0
geplaatst: 12 oktober 2016, 20:04 uur
Voorbeeld functie van Posts werkt af en toe niet. tekst komt niet in beeld, maar bij posten staat het er uiteindelijk wel.
0
geplaatst: 12 oktober 2016, 21:35 uur
Als ik met de cursor over het icoontje van de pm's ga,
krijg ik als eerste een ouder bericht dan het laatste als update te lezen.
Daaronder een meer recent bericht, maar het nieuwe en dus meest recente zie ik niet.
krijg ik als eerste een ouder bericht dan het laatste als update te lezen.
Daaronder een meer recent bericht, maar het nieuwe en dus meest recente zie ik niet.
0
geplaatst: 12 oktober 2016, 21:47 uur
Zal even kijken, denk dat er iets mis gaat bij de sorteerinstelling "nieuwste bericht eerst"
0
Simon Smith (crew)
geplaatst: 13 oktober 2016, 06:19 uur
Ik heb een ideetje: bij het toevoegen van een nieuwe release moet je eerst het veld 'releasedatum' invullen en daarna het veld 'jaartal'. Als die volgorde nu zou worden omgedraaid en het jaartal wordt automatisch overgenomen van de releasedatum (indien aanwezig), dan gaat t iets sneller.
0
geplaatst: 14 oktober 2016, 17:47 uur
Feature verzoek:
Als ik met mijn muis over een link van een album hang dat komt er een pop-up met wat info in beeld.
Zou het mogelijk zijn dat ook de aanstaande release-datum dan in beeld komt? Scheelt weer wat clicks en het opvragen / openen van een pagina('s).
Als ik met mijn muis over een link van een album hang dat komt er een pop-up met wat info in beeld.
Zou het mogelijk zijn dat ook de aanstaande release-datum dan in beeld komt? Scheelt weer wat clicks en het opvragen / openen van een pagina('s).
0
geplaatst: 14 oktober 2016, 18:50 uur
Jordy schreef:
En de tracklist dan ook maar? ?
En de tracklist dan ook maar? ?
Nee, tracklist niet, gaat alleen voor aanstaande releases.
Even snel kunnen zien wanneer die uitkomt, op sommige overzichtspagina's handig om niet telkens daar naar terug te hoeven keren noch extra tabs te openen. Gaat gewoon vlugger als dat het enig is wat ik wil weten.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 15 oktober 2016, 16:26 uur
Het snelzoekscherm reageert niet meer op albumtitels...?
0
geplaatst: 15 oktober 2016, 16:36 uur
E-Clect-Eddy schreef:
Even snel kunnen zien wanneer die uitkomt, op sommige overzichtspagina's handig om niet telkens daar naar terug te hoeven keren noch extra tabs te openen. Gaat gewoon vlugger als dat het enig is wat ik wil weten.
(quote)
het is een lastige afweging wat er wel en niet in het popupje staat, wat voor de een belangrijk is, is voor de ander weer niet belangrijk. Ik wil echter niet teveel info in dat schermpje hebben omdat het net genoeg moet zijn om in een oogopslag even te checken welk album het ook al weer is.
0
geplaatst: 15 oktober 2016, 17:17 uur
Er loopt het een en ander fout met de site. Pagina's worden niet behoorlijk geladen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.