MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
Casartelli (moderator)
Bericht zoeken op gebruikersnaam werkt nu ook niet.

Zoekfunctie doet ook raar en @ + naam gebruiken om iemand te taggen werkt ook niet.

Casartelli (moderator)
Dat lijken me allemaal bugs die Jordy vast wel weer op gaat lossen.

Zonet viel me op dat een bericht van dinsdag 11 oktober genoteerd staat als "afgelopen dinsdag" en dat de datum er niet meer bij staat. Dat vind ik eerlijk gezegd wel gewoon een achteruitgang.

Grappig, ik vind 'gisteren', 'afgelopen dinsdag' etc. juist een verbetering.

popupje bij albums werkt nu weer wel, as we speak

Ik moet vanavond / vannacht even de zoekindex opnieuw doorberekenen, dan zal het zoeken naar gebruikers morgenochtend weer moeten werken

Edgar18 schreef:
Grappig, ik vind 'gisteren', 'afgelopen dinsdag' etc. juist een verbetering.

Ik vind het ook minder - ik vind data veel makkelijker te gebruiken dan dagnamen - maar ik kan me wel voorstellen dat een groot deel dit juist fijner vind. En bovendien denk ik dat het wel snel zal wennen.

Jordy schreef:
Ik moet vanavond / vannacht even de zoekindex opnieuw doorberekenen, dan zal het zoeken naar gebruikers morgenochtend weer moeten werken

En zoals Casartelli eerder al meldde: ook het zoeken op albumtitels werkt niet meer. Wel nog op artiesten.

Casartelli (moderator)
En dan waren er vandaag ook nog diverse gevallen van mensen die een bericht (al dan niet quotend) in een bepaald topic probeerden te plaatsen en hun bericht in een willekeurig ander, vaak al jaren oud, topic terugvonden.

Hm, dat klinkt interessant... heb je een voorbeeld?

Casartelli (moderator)
Even niet... de personen in kwestie lijken telkens zelf ook door te hebben dat er iets misgaat.

west schreef:
(quote)

En zoals Casartelli eerder al meldde: ook het zoeken op albumtitels werkt niet meer. Wel nog op artiesten.

Ik denk dat dat morgen weer goed gaat. Zo niet, kijk ik er dan even naar

Ben grote schoonmaak aan het houden in de code van de sites. Hierbij kunnen wat bugs ontstaan in dingen die al 10 jaar stabiel goed werken ?

some weird shit going on opnieuw indienen rejected toevoeging gaat volgens mij niet helemaal goed

Ook krijg ik in de tab een ander album titel te lezen dan die ik aan het editen ben...

Jordy schreef:
(quote)

Ik denk dat dat morgen weer goed gaat. Zo niet, kijk ik er dan even naar

Het is net morgen geworden en inderdaad: het werkt weer!

Het taggen van users gaat hier nog niet probleemloos.

Het valt me op dat ik sinds vandaag als ik via uitgebreid zoeken > zoeken op overige gegevens wel resultaten krijg maar niet meer kan klikken op 2 of 3. Er wordt dus maar 1 pagina getoond. Ook kan ik niet meer naar boven scrollen waar voorheen altijd nog de opties voor zoeken stonden zodat ik nog wat aanpassingen kon doen in de zoekopdracht. Ik heb het in meerdere browsers geprobeerd (IE, Firefox, Chrome) cookies verwijderd maar dat geeft geen verbetering. Misschien heeft dit iets te maken met de codeschoonmaak van Jordy?

Gaat nog steeds niet goed met voorbeeld weergave's, probeerde net iets te posten met een quote maar mijn ingevoerde tekst verdween als ik in de bewerk-mode ging en dit keer toen ik posten verscheen het geheel niet op de site.

Zoekfunctie is weer lekker waardeloos, als je artiest en album invoert krijg je van alles behalve at je wil hebben...

CHIEP (crew)
Wat zijn we weer lekker positief ... Jordy zegt toch dat hij ermee bezig is?

freakey schreef:
Zoekfunctie is weer lekker waardeloos, als je artiest en album invoert krijg je van alles behalve at je wil hebben...

De feedback is weer lekker waardeloos, je krijgt van alles behalve de informatie die je wil hebben

bij welke zoekopdracht gaat het niet goed?

Geen enkele, zoals boven aangegeven...

Ik heb het pagineren van zoekresultaten opgelost.

De andere genoemde dingen (user taggen dat niet werkt, verdwijnende info, of dat geen enkele zoekopdracht het zou doen) kan ik niet nabootsen, dus mocht iemand daar meer informatie over hebben dan hoor ik het graag.

Genres >> Rock >> Stairs To Nowhere

hier staat een post die eigenlijk had moeten staan bij Gisteren gezien

Het voorbeeld venster van post werk de afgelopen dagen een beetje vreemd, soms gaat het 9x goed en dan plots niet meer, geheel geen data in beeld, of deels of alleen de quote, soms komt goed bij posten maar soms dus ook niet zie voorbeeld hierboven

maar vaak gaat het goed dus is moeilijk om te achterhalen waar een bug nu inzit

Cageman74 schreef:
Het valt me op dat ik sinds vandaag als ik via uitgebreid zoeken > zoeken op overige gegevens wel resultaten krijg maar niet meer kan klikken op 2 of 3. Er wordt dus maar 1 pagina getoond. Ook kan ik niet meer naar boven scrollen waar voorheen altijd nog de opties voor zoeken stonden zodat ik nog wat aanpassingen kon doen in de zoekopdracht. Ik heb het in meerdere browsers geprobeerd (IE, Firefox, Chrome) cookies verwijderd maar dat geeft geen verbetering. Misschien heeft dit iets te maken met de codeschoonmaak van Jordy?

Het uitgebreid zoeken werkt weer prima. Bedankt voor het oplossen

E-Clect-Eddy schreef:
maar vaak gaat het goed dus is moeilijk om te achterhalen waar een bug nu inzit

Ja vervelend, mocht iemand goede reproductiestappen hebben van wanneer het probleem optreedt, dan zal ik er even in duiken. En ook bv. een bepaalde username waarbij het taggen niet lukt.

Jordy schreef:
Ik heb het pagineren van zoekresultaten opgelost.

De andere genoemde dingen (user taggen dat niet werkt, verdwijnende info, of dat geen enkele zoekopdracht het zou doen) kan ik niet nabootsen, dus mocht iemand daar meer informatie over hebben dan hoor ik het graag.

Als ik zoek op "nicolas jaar sirens" via de snelzoekfunctie vind ik niks. Idem voor andere zoekopdrachten met hetzelfde format van "artiest albumnaam" bv "noname telefone"

edit: die laatste lukt nu wel, de eerst nog steeds niet. Andere ook niet bv: "tsar b ep" of "kuedo slow knife"

"tsar b ep" lijkt een probleem met hoofdlettergevoeligheid /spaties? want als je het intypt dan verschijnt het wel in beeld, alleen als je dat copy/paste in de zoekbalk zet dan verschijnt het niet, enige wat verschilt zijn de hoofdletters en mogelijk de spaties

E-Clect-Eddy schreef:
"tsar b ep" lijkt een probleem met hoofdlettergevoeligheid /spaties? want als je het intypt dan verschijnt het wel in beeld, alleen als je dat copy/paste in de zoekbalk zet dan verschijnt het niet, enige wat verschilt zijn de hoofdletters en mogelijk de spaties

Vreemd, bij mij niet:
http://i64.tinypic.com/2dvu70w.png

Als ik het houd bij "tsar b" lukt het trouwens wel

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:00 uur

geplaatst: vandaag om 11:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.