De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 15 oktober 2016, 17:18 uur
Bericht zoeken op gebruikersnaam werkt nu ook niet.
0
geplaatst: 15 oktober 2016, 17:19 uur
Zoekfunctie doet ook raar en @ + naam gebruiken om iemand te taggen werkt ook niet.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 15 oktober 2016, 17:24 uur
Dat lijken me allemaal bugs die Jordy vast wel weer op gaat lossen.
Zonet viel me op dat een bericht van dinsdag 11 oktober genoteerd staat als "afgelopen dinsdag" en dat de datum er niet meer bij staat. Dat vind ik eerlijk gezegd wel gewoon een achteruitgang.
Zonet viel me op dat een bericht van dinsdag 11 oktober genoteerd staat als "afgelopen dinsdag" en dat de datum er niet meer bij staat. Dat vind ik eerlijk gezegd wel gewoon een achteruitgang.
0
geplaatst: 15 oktober 2016, 18:01 uur
Grappig, ik vind 'gisteren', 'afgelopen dinsdag' etc. juist een verbetering.
0
geplaatst: 15 oktober 2016, 21:15 uur
Ik moet vanavond / vannacht even de zoekindex opnieuw doorberekenen, dan zal het zoeken naar gebruikers morgenochtend weer moeten werken
0
geplaatst: 15 oktober 2016, 21:37 uur
Edgar18 schreef:
Ik vind het ook minder - ik vind data veel makkelijker te gebruiken dan dagnamen - maar ik kan me wel voorstellen dat een groot deel dit juist fijner vind. En bovendien denk ik dat het wel snel zal wennen.
0
geplaatst: 15 oktober 2016, 22:14 uur
Jordy schreef:
Ik moet vanavond / vannacht even de zoekindex opnieuw doorberekenen, dan zal het zoeken naar gebruikers morgenochtend weer moeten werken
En zoals Casartelli eerder al meldde: ook het zoeken op albumtitels werkt niet meer. Wel nog op artiesten.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 15 oktober 2016, 22:20 uur
En dan waren er vandaag ook nog diverse gevallen van mensen die een bericht (al dan niet quotend) in een bepaald topic probeerden te plaatsen en hun bericht in een willekeurig ander, vaak al jaren oud, topic terugvonden.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 15 oktober 2016, 22:30 uur
Even niet... de personen in kwestie lijken telkens zelf ook door te hebben dat er iets misgaat.
0
geplaatst: 15 oktober 2016, 22:38 uur
west schreef:
En zoals Casartelli eerder al meldde: ook het zoeken op albumtitels werkt niet meer. Wel nog op artiesten.
(quote)
Ik denk dat dat morgen weer goed gaat. Zo niet, kijk ik er dan even naar
0
geplaatst: 15 oktober 2016, 22:40 uur
Ben grote schoonmaak aan het houden in de code van de sites. Hierbij kunnen wat bugs ontstaan in dingen die al 10 jaar stabiel goed werken ?
0
geplaatst: 15 oktober 2016, 23:57 uur
some weird shit going on opnieuw indienen rejected toevoeging gaat volgens mij niet helemaal goed
Ook krijg ik in de tab een ander album titel te lezen dan die ik aan het editen ben...
Ook krijg ik in de tab een ander album titel te lezen dan die ik aan het editen ben...
0
geplaatst: 16 oktober 2016, 12:52 uur
Het valt me op dat ik sinds vandaag als ik via uitgebreid zoeken > zoeken op overige gegevens wel resultaten krijg maar niet meer kan klikken op 2 of 3. Er wordt dus maar 1 pagina getoond. Ook kan ik niet meer naar boven scrollen waar voorheen altijd nog de opties voor zoeken stonden zodat ik nog wat aanpassingen kon doen in de zoekopdracht. Ik heb het in meerdere browsers geprobeerd (IE, Firefox, Chrome) cookies verwijderd maar dat geeft geen verbetering. Misschien heeft dit iets te maken met de codeschoonmaak van Jordy?
0
geplaatst: 16 oktober 2016, 13:58 uur
Gaat nog steeds niet goed met voorbeeld weergave's, probeerde net iets te posten met een quote maar mijn ingevoerde tekst verdween als ik in de bewerk-mode ging en dit keer toen ik posten verscheen het geheel niet op de site. 

0
geplaatst: 16 oktober 2016, 14:33 uur
Zoekfunctie is weer lekker waardeloos, als je artiest en album invoert krijg je van alles behalve at je wil hebben...
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 16 oktober 2016, 15:14 uur
Wat zijn we weer lekker positief ... Jordy zegt toch dat hij ermee bezig is?
0
geplaatst: 16 oktober 2016, 15:48 uur
freakey schreef:
Zoekfunctie is weer lekker waardeloos, als je artiest en album invoert krijg je van alles behalve at je wil hebben...
De feedback is weer lekker waardeloos, je krijgt van alles behalve de informatie die je wil hebben
bij welke zoekopdracht gaat het niet goed?
0
geplaatst: 16 oktober 2016, 16:01 uur
Ik heb het pagineren van zoekresultaten opgelost.
De andere genoemde dingen (user taggen dat niet werkt, verdwijnende info, of dat geen enkele zoekopdracht het zou doen) kan ik niet nabootsen, dus mocht iemand daar meer informatie over hebben dan hoor ik het graag.
De andere genoemde dingen (user taggen dat niet werkt, verdwijnende info, of dat geen enkele zoekopdracht het zou doen) kan ik niet nabootsen, dus mocht iemand daar meer informatie over hebben dan hoor ik het graag.
0
geplaatst: 16 oktober 2016, 16:01 uur
Genres >> Rock >> Stairs To Nowhere
hier staat een post die eigenlijk had moeten staan bij Gisteren gezien
hier staat een post die eigenlijk had moeten staan bij Gisteren gezien
0
geplaatst: 16 oktober 2016, 16:04 uur
Het voorbeeld venster van post werk de afgelopen dagen een beetje vreemd, soms gaat het 9x goed en dan plots niet meer, geheel geen data in beeld, of deels of alleen de quote, soms komt goed bij posten maar soms dus ook niet zie voorbeeld hierboven
maar vaak gaat het goed dus is moeilijk om te achterhalen waar een bug nu inzit
0
geplaatst: 16 oktober 2016, 16:17 uur
Cageman74 schreef:
Het valt me op dat ik sinds vandaag als ik via uitgebreid zoeken > zoeken op overige gegevens wel resultaten krijg maar niet meer kan klikken op 2 of 3. Er wordt dus maar 1 pagina getoond. Ook kan ik niet meer naar boven scrollen waar voorheen altijd nog de opties voor zoeken stonden zodat ik nog wat aanpassingen kon doen in de zoekopdracht. Ik heb het in meerdere browsers geprobeerd (IE, Firefox, Chrome) cookies verwijderd maar dat geeft geen verbetering. Misschien heeft dit iets te maken met de codeschoonmaak van Jordy?
Het uitgebreid zoeken werkt weer prima. Bedankt voor het oplossen

0
geplaatst: 16 oktober 2016, 16:20 uur
E-Clect-Eddy schreef:
Ja vervelend, mocht iemand goede reproductiestappen hebben van wanneer het probleem optreedt, dan zal ik er even in duiken. En ook bv. een bepaalde username waarbij het taggen niet lukt.
0
geplaatst: 16 oktober 2016, 22:50 uur
Jordy schreef:
Als ik zoek op "nicolas jaar sirens" via de snelzoekfunctie vind ik niks. Idem voor andere zoekopdrachten met hetzelfde format van "artiest albumnaam" bv "noname telefone"
edit: die laatste lukt nu wel, de eerst nog steeds niet. Andere ook niet bv: "tsar b ep" of "kuedo slow knife"
0
geplaatst: 16 oktober 2016, 23:15 uur
"tsar b ep" lijkt een probleem met hoofdlettergevoeligheid /spaties? want als je het intypt dan verschijnt het wel in beeld, alleen als je dat copy/paste in de zoekbalk zet dan verschijnt het niet, enige wat verschilt zijn de hoofdletters en mogelijk de spaties
0
geplaatst: 16 oktober 2016, 23:17 uur
E-Clect-Eddy schreef:
"tsar b ep" lijkt een probleem met hoofdlettergevoeligheid /spaties? want als je het intypt dan verschijnt het wel in beeld, alleen als je dat copy/paste in de zoekbalk zet dan verschijnt het niet, enige wat verschilt zijn de hoofdletters en mogelijk de spaties
Vreemd, bij mij niet:
http://i64.tinypic.com/2dvu70w.png
Als ik het houd bij "tsar b" lukt het trouwens wel
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.