De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 16 oktober 2016, 23:28 uur
Dat heeft al zeker niets met hoofdletters te maken: elke combinatie van een artiest en een titel van een release geeft nu geen resultaten meer.
0
geplaatst: 16 oktober 2016, 23:34 uur
CHIEP schreef:
Dat heeft al zeker niets met hoofdletters te maken: elke combinatie van een artiest en een titel van een release geeft nu geen resultaten meer.
Niet altijd dus. Ik denk dat het pas vanaf zoekopdrachten met minstens drie woorden is in dat formaat
0
geplaatst: 17 oktober 2016, 00:08 uur
Jordy schreef:
De andere genoemde dingen (user taggen dat niet werkt) kan ik niet nabootsen, dus mocht iemand daar meer informatie over hebben dan hoor ik het graag.
De andere genoemde dingen (user taggen dat niet werkt) kan ik niet nabootsen, dus mocht iemand daar meer informatie over hebben dan hoor ik het graag.
Over het user taggen: wanneer je via het @ een user wilt taggen, lukt dit pas wanneer je meer dan drie letters typt. Voorheen kon ik (bijvoorbeeld) Jordy al direct vinden wanneer ik alleen "jo" intypte na het @, nu moet ik minstens "jord" intypen voordat die usernaam tevoorschijn komt.
0
geplaatst: 17 oktober 2016, 00:52 uur
FlyLo schreef:
Als ik het houd bij "tsar b" lukt het trouwens wel
Als ik het houd bij "tsar b" lukt het trouwens wel
dat bedoelde ik dus
0
geplaatst: 17 oktober 2016, 08:45 uur
Teunnis schreef:
Over het user taggen: wanneer je via het @ een user wilt taggen, lukt dit pas wanneer je meer dan drie letters typt. Voorheen kon ik (bijvoorbeeld) Jordy al direct vinden wanneer ik alleen "jo" intypte na het @, nu moet ik minstens "jord" intypen voordat die usernaam tevoorschijn komt.
(quote)
Okee dat is bewust, met die oude oplossing waren gebruikers met korte namen van 1 of 2 tekens moeilijk te vinden. Daarom is het nu overal gelijk getrokken, dat bij 2 of 3 karaters er alleen naar precieze matches wordt gezocht, en vanaf 4 wordt er een normale zoekopdracht gedaan.
0
geplaatst: 17 oktober 2016, 08:47 uur
FlyLo schreef:
Als ik zoek op "nicolas jaar sirens" via de snelzoekfunctie vind ik niks.
Als ik zoek op "nicolas jaar sirens" via de snelzoekfunctie vind ik niks.
okee bedankt, dat zal ik binnenkort even oplossen, tot die tijd even op artiest OF titel zoeken
0
geplaatst: 17 oktober 2016, 11:52 uur
Jordy, de avatarafbeeldingen zijn momenteel niet meer zichtbaar wanneer men met de muis over de gebruikersnamen zweeft. 

0
geplaatst: 17 oktober 2016, 13:07 uur
zoeken naar albums in mijn eigen rotatielijst gaat niet meer zoals voorheen. Sowieso lukte het niet meer met artiesten, maar moest ik de naam van het album ingeven. Ik probeer nu Love & hate van Michael Kiwanuka in mijn rotatielijst te plaatsen maar lukt me niet, zelfs niet met het ingeven van de juiste titel.
Keep up the good work!
Keep up the good work!
0
geplaatst: 17 oktober 2016, 14:31 uur
Jordy dit is een voorbeeld van laatst, met andere album titel in de tab dan degene die ik bewerk. Beck - Morning Phase 2014 ipv Donna Summer
http://i63.tinypic.com/244yv54.jpg
http://i63.tinypic.com/244yv54.jpg
0
geplaatst: 17 oktober 2016, 17:08 uur
herbeer schreef:
zoeken naar albums in mijn eigen rotatielijst gaat niet meer zoals voorheen. Sowieso lukte het niet meer met artiesten, maar moest ik de naam van het album ingeven. Ik probeer nu Love & hate van Michael Kiwanuka in mijn rotatielijst te plaatsen maar lukt me niet, zelfs niet met het ingeven van de juiste titel.
Keep up the good work!
Keep up the good work!
er gaat waarschijnlijk iets mis door het & - teken, zal ik vanavond ook even naar kijken
0
geplaatst: 17 oktober 2016, 19:31 uur
Bug? Bewerken rotatielijst:
Probeerde Bayonne toe te voegen maar artiestennaam werd niet herkend? (in typen)
via albumtitel wel kunnen vinden.
Probeerde Bayonne toe te voegen maar artiestennaam werd niet herkend? (in typen)
via albumtitel wel kunnen vinden.
0
geplaatst: 17 oktober 2016, 19:55 uur
gaat bij mij wel goed
zoekopdrachten als "love & hate" of "radiohead ok computer" of "radiohead - ok computer" moeten het ook weer doen
zoekopdrachten als "love & hate" of "radiohead ok computer" of "radiohead - ok computer" moeten het ook weer doen
0
geplaatst: 17 oktober 2016, 20:06 uur
Het toevoegen van albums aan de map Mijn Albums lukt mij niet meer.
0
geplaatst: 17 oktober 2016, 21:13 uur
Jordy schreef:
gaat bij mij wel goed
gaat bij mij wel goed
Ja nu werkt het weer. Vaag.
0
geplaatst: 18 oktober 2016, 00:14 uur
Na de installatie van OSX Sierra ben ik in Safari mijn menubalk kwijt, ontbreken knoppen of knoppen werken niet en werkt de zoekfunctie niet meer. Het submenu doet het overigens wel.
Opnieuw opstarten van zowel Mac als Safari helpt niet. Ik kwam dit probleem ook tegen op een troubleshooting-forum, dus het heeft ongetwijfeld te maken met de update.
Zijn er meer mensen die dit probleem herkennen?
Opnieuw opstarten van zowel Mac als Safari helpt niet. Ik kwam dit probleem ook tegen op een troubleshooting-forum, dus het heeft ongetwijfeld te maken met de update.
0
geplaatst: 18 oktober 2016, 23:38 uur
Bij dit album gaat iets mis met de favoriete tracks op de statistiekenpagina:
Musique - Keep on Jumpin' (1978)
Er is 1 stemmer, nochtans staan er van (vermoedelijk) 2 stemmers favoriete tracks geregistreerd.
Musique - Keep on Jumpin' (1978)
Er is 1 stemmer, nochtans staan er van (vermoedelijk) 2 stemmers favoriete tracks geregistreerd.
0
geplaatst: 19 oktober 2016, 08:47 uur
Silky & Smooth schreef:
Na de installatie van OSX Sierra ben ik in Safari mijn menubalk kwijt, ontbreken knoppen of knoppen werken niet en werkt de zoekfunctie niet meer. Het submenu doet het overigens wel.
Nee hier niet, ik denk dat je even je browsercache moet legen
0
geplaatst: 19 oktober 2016, 12:43 uur
Allemaal al gedaan, cache legen, Safari en Mac opnieuw starten. Het is wel een bekend probleem blijkbaar, maar het is vreemd dat jij het niet hebt...
Link
Link
0
geplaatst: 19 oktober 2016, 16:44 uur
Wat is een bekend probleem? dat MusicMeter het niet doet onder Sierra? 
om welke van de genoemde punten (op die link) gaat het dan precies?

om welke van de genoemde punten (op die link) gaat het dan precies?
0
geplaatst: 19 oktober 2016, 17:50 uur
Haha, dat en het feit dat het voorkomt dat knoppen ontbreken/niet werken.
"Some users are reporting that Safari is problematic after updating to macOS Sierra, where links don’t work at all, or you type a URL into the address bar and hit return and nothing happens."
"Additionally, another oddball Safari problem is when the browser URL bar and buttons vanishes entirely and no webpage loads at all."
"Some users are reporting that Safari is problematic after updating to macOS Sierra, where links don’t work at all, or you type a URL into the address bar and hit return and nothing happens."
"Additionally, another oddball Safari problem is when the browser URL bar and buttons vanishes entirely and no webpage loads at all."
0
geplaatst: 19 oktober 2016, 17:57 uur
http://i64.tinypic.com/smwxw2.png
http://i66.tinypic.com/ors4mp.png
Zoals je ziet ontbreekt het menu, maar niet het submenu. En de 'Bericht plaatsen'-knop ontbreekt, waardoor ik nu genoodzaakt was om dit via Firefox te posten.
http://i66.tinypic.com/ors4mp.png
Zoals je ziet ontbreekt het menu, maar niet het submenu. En de 'Bericht plaatsen'-knop ontbreekt, waardoor ik nu genoodzaakt was om dit via Firefox te posten.

0
geplaatst: 20 oktober 2016, 02:48 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.