De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 20 oktober 2016, 08:55 uur
Silky & Smooth schreef:
Zoals je ziet ontbreekt het menu, maar niet het submenu. En de 'Bericht plaatsen'-knop ontbreekt, waardoor ik nu genoodzaakt was om dit via Firefox te posten.
Zoals je ziet ontbreekt het menu, maar niet het submenu. En de 'Bericht plaatsen'-knop ontbreekt, waardoor ik nu genoodzaakt was om dit via Firefox te posten.
Als het wissen van je browsercache niet helpt, dan weet ik helaas niet wat het kan zijn.
0
geplaatst: 20 oktober 2016, 19:45 uur
Probleem met zoeken op artiest, als ik Jean Michel intype voor Jarre dan krijg ik die te zien, als ik op de artiestnaam click ga ik wel naar die pagina maar alles is leeg, ook geen knoppen in de zwarte balk met Mijn albums, niets ook verder zoeken kan dan niet meer.
Ik kan wel na deels intypen naam naar een release gaan die links werken wel
leeg gooien cache en opnieuw inloggen, geen enkel effect, bug blijft bestaan
Ik kan wel na deels intypen naam naar een release gaan die links werken wel
leeg gooien cache en opnieuw inloggen, geen enkel effect, bug blijft bestaan
0
geplaatst: 20 oktober 2016, 19:47 uur
Als ik van een albumpagina naar de informatie van de artiest wil gaan kijen krijg ik een lege pagina. Bij meerdere artiesten geprobeerd, met zelfde resultaat..
0
geplaatst: 20 oktober 2016, 19:51 uur
Jordy schreef:
opgelost?
opgelost?
lijkt opgelost maar nu is weer het lege voorbeeld van een post de kop op gestoken, zo te zien bij het bewerken van een reeds geplaatste post, want deze nieuwe daarbij werkt de functie 'voorbeeld post' wel zo als het hoort
0
geplaatst: 22 oktober 2016, 14:14 uur
Jordy schreef:
Als het wissen van je browsercache niet helpt, dan weet ik helaas niet wat het kan zijn.
(quote)
Ik heb nu mijn OSX teruggezet naar El Capitan en nu doet MuMe het wel, terwijl het gewoon Safari 10 is... Blijft vaag.
0
geplaatst: 22 oktober 2016, 23:08 uur
Jordy; indien men via het zoekveld naar gebruikers zoekt krijg je bij alle gebruikers 22 oktober 2016 als registratiedatum te zien; via de startpagina, alsook op de individuele gebruiker pagina's staat echter wel de juiste registratiedatum vermeld.
0
geplaatst: 24 oktober 2016, 14:31 uur
Ik heb na bijna 10 jaar uitgevonden dat het veel prettiger is om het nieuwste bericht bovenaan te zetten. Zodoende heb je altijd de laatste 30 berichten op die pagina.
Nu valt me op dat als een pagina een tijdje open staat, en je krijgt een melding dat er, bv, 3 nieuwe berichten zijn, deze 3 in de verkeerde volgorde worden getoond als je ze aanklikt, dus van oud naar nieuw, ipv nieuw naar oud.
Is dat bekend?
Nu valt me op dat als een pagina een tijdje open staat, en je krijgt een melding dat er, bv, 3 nieuwe berichten zijn, deze 3 in de verkeerde volgorde worden getoond als je ze aanklikt, dus van oud naar nieuw, ipv nieuw naar oud.
Is dat bekend?
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 24 oktober 2016, 15:50 uur
Als je met je muis boven een link naar een album zweeft waarbij het gemiddelde op een 0 eindigt (dus bijv. 3,10 of 2,80) valt die laatste 0 in het leuke previewschermpje dat dan verschijnt weg (dan staat er dus gemiddelde: 3,1 resp. 2,8). Gek genoeg gebeurt dat niet bij albums waarbij het gemiddelde op twee 0'en eindigt.
0
geplaatst: 25 oktober 2016, 00:23 uur
Nog een opmerking over dezelfde previewschermpjes die panjoe noemt: als er geen artiest is, bijvoorbeeld bij een verzamelaar of een soundtrack, dan verschijnt het schermpje helemaal niet.
En ik weet niet of het iets nieuws is, het me gewoon nooit opgevallen is, of dat er daadwerkelijk iets stuk is, maar de uitvoerende artiest wordt ook niet (meer) getoond in die schermpjes.
En ik weet niet of het iets nieuws is, het me gewoon nooit opgevallen is, of dat er daadwerkelijk iets stuk is, maar de uitvoerende artiest wordt ook niet (meer) getoond in die schermpjes.
0
geplaatst: 28 oktober 2016, 09:43 uur
Als ik voor een afgekeurde toevoeging een correctie indien en dan het scherm krijg met de tekst "Bedankt. Je correcties aan deze toevoeging zijn ter beoordeling naar de crew gestuurd. Mocht je correctie niet goedgekeurd worden zul je hier via een privébericht van op de hoogte gesteld worden."
Dan is de zwarte balk geheel zonder knoppen!
(Wel zoekschermpje rechts en enige link is het logo van MuMe.)
Dan is de zwarte balk geheel zonder knoppen!
(Wel zoekschermpje rechts en enige link is het logo van MuMe.)
0
geplaatst: 28 oktober 2016, 11:31 uur
lijkt me niet zo heel dramatisch
maar zal toch even kijken binnenkort, bedankt voor het melden
maar zal toch even kijken binnenkort, bedankt voor het melden
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 29 oktober 2016, 18:15 uur
Als ik Kevin morby open singing saw, zie ik 1 bericht.
De andere 30 niet, alleen als ik op het knopje berichten klik.
En dan is het ene beticht wat ik wel Kon zie weer weg?
De andere 30 niet, alleen als ik op het knopje berichten klik.
En dan is het ene beticht wat ik wel Kon zie weer weg?
0
geplaatst: 29 oktober 2016, 19:53 uur
Binnen topics is het niet mogelijk om te zoeken op cijfers. Sommige liedjes bestaan alleen uit cijfers dus als ik 1979 van The Smashing Pumpkings zoek in de MuMeLadder, krijg ik een blanco pagina. Ook als ik zoek op 1979. (dus inclusief punt), de notatie zoals deze bekend is in het topic. 10cc vindt hij dan wel weer.
Een testje wijst uit dat als ik bij Vive La Fete Grand Prix zoek op het nummer 2005 (als test heb ik een berichtje aangemaakt met dat getal), geen resultaat wordt weergegeven, maar wel de melding: Dit album is niet bekend in het systeem.
Een testje wijst uit dat als ik bij Vive La Fete Grand Prix zoek op het nummer 2005 (als test heb ik een berichtje aangemaakt met dat getal), geen resultaat wordt weergegeven, maar wel de melding: Dit album is niet bekend in het systeem.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 30 oktober 2016, 14:34 uur
Iemand die bij deze release wel de hoes kan veranderen? Mij lukt het niet. (en ik kan mij niet voorstellen dat ik deze er ooit met deze hoes zou opzetten)
http://cps-static.rovicorp.com/3/JPG_500/MI0003/177/MI0003177966.jpg?partner=allrovi.com
http://cps-static.rovicorp.com/3/JPG_500/MI0003/177/MI0003177966.jpg?partner=allrovi.com
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 30 oktober 2016, 14:39 uur
Mmm, dan doet mijn cache vreemd. Al x keer op F5 gedrukt maar hij blijft onveranderd.
Anyway: thanks!
Anyway: thanks!
0
geplaatst: 30 oktober 2016, 14:44 uur
Ctrl f5 wil ook wel eens helpen, maar ik zag de oude hoes ook nog dus ik denk dat er wat anders aan de hand was.
0
geplaatst: 30 oktober 2016, 15:02 uur
trebremmit schreef:
maar ik zag de oude hoes ook nog dus ik denk dat er wat anders aan de hand was.
maar ik zag de oude hoes ook nog dus ik denk dat er wat anders aan de hand was.
Het duurt altijd even een poosje vooraleer de site de gecorrigeerde hoes verwerkt heeft.

0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 30 oktober 2016, 22:28 uur
Ik heb nu een "je bent genoemd"-notificatie die maar niet verdwijnt.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 30 oktober 2016, 22:45 uur
Aanvulling op mijn bericht van zojuist. Een nieuwe notificatie (een "vindt je bericht leuk") kwam over mijn avatar heen, dus iets rechts van de gebruikelijke plek. Daar staat nadien overigens nog steeds een 1-tje.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 30 oktober 2016, 23:51 uur
Ben ik nog één keer. Ik bleek om 22:18 ook een pm ontvangen te hebben (nee, niet van freitzen), maar daar heb ik hier op de pc nooit een notificatie van gezien. Op de mobiel wel, dat dan weer wel.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.