De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 11 november 2016, 17:29 uur
Jordy schreef:
En bij Mijn Updates hetzelfde verhaal? voor de mensen die dat gebruiken
Ik had het vnl. over "mijn updates", dat is wat ik vooral gebruik.En bij Mijn Updates hetzelfde verhaal? voor de mensen die dat gebruiken
1
geplaatst: 11 november 2016, 18:32 uur
Ik gebruik ook alleen de "MIJN UPDATES" tab. En daar mogen van mij gerust de albums en artiesten samengevoegd worden. Hierdoor zal waarschijnlijk artiesten nieuws vaker op de goede plek geplaatst worden. Nu worden vaak algemene nieuwsberichten vaak gepost in het topic van het meest recente/populaire album.
0
geplaatst: 11 november 2016, 19:56 uur
Omdat de Chef toch bezig is om de site te verbeteren heb ik nog een ander ding:
Als ik nu in het zoekveld een naam van een artiest begin te typen verschijnt deze met een lijst van albums in een bepaalde volgorde, waarschijnlijk die met de meeste hits bovenaan (internet hits bedoel ik dan). Kan dat niet in de volgorde die ik het meest bezocht heb, dan wel het meest recent bezocht heb? Daar zijn toch cookie's voor?
Als ik nu in het zoekveld een naam van een artiest begin te typen verschijnt deze met een lijst van albums in een bepaalde volgorde, waarschijnlijk die met de meeste hits bovenaan (internet hits bedoel ik dan). Kan dat niet in de volgorde die ik het meest bezocht heb, dan wel het meest recent bezocht heb? Daar zijn toch cookie's voor?
0
geplaatst: 12 november 2016, 14:12 uur
Ik krijg een melding dat Bruce Springsteen & The E Street Band - Gothenburg, Sweden, July 26, 2016 (2016) is toegevoegd aan de site. Goed nieuws natuurlijk, maar waarom krijg ik die melding?
0
geplaatst: 12 november 2016, 14:17 uur
bericht van een paar pagina's terug:
Arrie schreef:
Is een nieuwe functie. Bij artiesten die je volgt (in je updates staan) word je op de hoogte gehouden van nieuwe releaes van die artiest. Zie de berichten hierboven.
Arrie schreef:
Is een nieuwe functie. Bij artiesten die je volgt (in je updates staan) word je op de hoogte gehouden van nieuwe releaes van die artiest. Zie de berichten hierboven.
0
geplaatst: 12 november 2016, 14:18 uur
Ik gebruik vooral 'mijn updates'. De updates van albums, artiesten en forum door elkaar zou ik onoverzichtelijk vinden.
0
geplaatst: 12 november 2016, 14:25 uur
ah ok. Ik zit er niet echt op te wachten, maar dan zal het verder wel.
0
geplaatst: 12 november 2016, 14:28 uur
Ik kreeg precies dezelfde mededeling, en dat terwijl ik meneer Springsteen echt niet volg. Ik blijf het een vervelende functie vinden die er wat mij betreft zo snel mogelijk weer uit mag.
0
geplaatst: 12 november 2016, 14:48 uur
Het is een soort van Big Brother-functionaliteit die wat mij betreft een feestbroek aangetrokken mag worden. Zo weet ik nu ook ook dat er uitermate importante, niet te missen, onontbeerlijke krompilatie van The Byrds, genaamd Turn! Turn! Turn! op de site is geplaatst.
0
Misterfool
geplaatst: 12 november 2016, 14:54 uur
Misschien is het een idee om geen mededeling te geven als een verzamelalbum is toegevoegd. 9 van de tien keer is dat niet iets wat ik interessant vind.
0
geplaatst: 12 november 2016, 16:31 uur
Waarom? Sommigen vinden zoiets best handig. Misschien zou er wel een optie kunnen bestaan om het soort releases waar je meldingen van wilt ontvangen te filteren?
0
Misterfool
geplaatst: 12 november 2016, 16:33 uur
Ik vraag me af hoe veel mensen dat handig vinden, maar een optie om het soort releases te filteren zou inderdaad een nog betere optie zijn.
0
geplaatst: 12 november 2016, 16:56 uur
musicborst schreef:
Nee ik hou helaas niet bij welke pagina's iedereen hoe vaak bezoekt.
0
geplaatst: 12 november 2016, 16:56 uur
Edgar18 schreef:
Ik kreeg precies dezelfde mededeling, en dat terwijl ik meneer Springsteen echt niet volg. Ik blijf het een vervelende functie vinden die er wat mij betreft zo snel mogelijk weer uit mag.
Nogmaals, je kunt het uitzetten bij je instellingen
0
geplaatst: 12 november 2016, 17:01 uur
Hoe dan precies Jordy? Want ik krijg het nog even niet voor elkaar.
0
geplaatst: 12 november 2016, 17:19 uur
https://www.musicmeter.nl/account/config
Hier kun je aanvinken welk typen meldingen je wilt ontvangen, de onderste moet in jouw geval uit
Hier kun je aanvinken welk typen meldingen je wilt ontvangen, de onderste moet in jouw geval uit
0
geplaatst: 12 november 2016, 19:05 uur
Waarom staat dit verzamelalbum op nummer 1 in de lijst van 2016 en andere MuMe lijsten? Paul McCartney - Pure (2016)
Ik dacht dat alleen reguliere albums in dergelijke lijsten kunnen komen.
Ik dacht dat alleen reguliere albums in dergelijke lijsten kunnen komen.
0
geplaatst: 12 november 2016, 19:25 uur
Ik weet niet of het de bedoeling is maar elke link die ik open, komt op een nieuw tabblad. Ik vind het in ieder geval wel erg handig!
0
geplaatst: 12 november 2016, 19:29 uur
Ik heb het ook gemerkt. Vind het voorlopig vrij irritant, maar wellicht is het gewoon een kwestie van gewend raken.
0
geplaatst: 12 november 2016, 19:31 uur
ArthurDZ schreef:
Ik heb het ook gemerkt. Vind het voorlopig vrij irritant, maar wellicht is het gewoon een kwestie van gewend raken.
Ik bedacht al meteen dat velen het vrij vervelend zullen vinden. Misschien is het mogelijk om een optie in te bouwen dat je het aan en uit kan zetten?
0
geplaatst: 12 november 2016, 19:33 uur
Arrie schreef:
Ik bedacht al meteen dat velen het vrij vervelend zullen vinden. Misschien is het mogelijk om een optie in te bouwen dat je het aan en uit kan zetten?
(quote)
Zou ik erg fijn vinden. Zeker als je zoals ik uit gewoonte door topics en albumpagina's klikt op tabbladen die al vanuit het oorspronkelijke tabblad geopend zijn, wordt het al snel een rommeltje bovenaan je scherm.
0
geplaatst: 12 november 2016, 19:38 uur
Er opende een lege pagina bij het openen van updates forumtopics, wat normaliter deze pagina was: https://www.musicmeter.nl/updates/my_topics/
Kennelijk is het pagina-adres veranderd in : https://www.musicmeter.nl/forum/myupdates
Ik neem aan dat Jordy dit (helaas) bewust heeft veranderd...
Kennelijk is het pagina-adres veranderd in : https://www.musicmeter.nl/forum/myupdates
Ik neem aan dat Jordy dit (helaas) bewust heeft veranderd...

0
geplaatst: 12 november 2016, 19:39 uur
Dat is denk ik een bug, waar klik je bijvoorbeeld, waar het in een nieuw venster opent?
Sommige urls zijn inderdaad gewijzigd van pagina's, update your bookmarks

0
geplaatst: 12 november 2016, 19:41 uur
Op Android mobile gewoon op een snelkoppeling
Zelfde resultaat op PC (met chrome), daar "bouw" je snelkoppelingen op van de 8 meest bezochte pagina's/websites.
Ik klik dus niet op een link in MusicMeter.
edit: OK, daar was ik al bang voor
Zelfde resultaat op PC (met chrome), daar "bouw" je snelkoppelingen op van de 8 meest bezochte pagina's/websites.
Ik klik dus niet op een link in MusicMeter.
edit: OK, daar was ik al bang voor

0
geplaatst: 12 november 2016, 19:42 uur
Ik begrijp het probleem helaas niet helemaal. Elke link, waar dan ook, wordt in een nieuw venster geopend?
0
geplaatst: 12 november 2016, 19:44 uur
Bij mij is het alles wat ik aanklik vanuit mijn updates -> forum
0
geplaatst: 12 november 2016, 19:44 uur
staat hier niet de optie "updates: Links in een nieuw venster openen" aan?
0
geplaatst: 12 november 2016, 19:45 uur
Jordy schreef:
Dat is denk ik een bug, waar klik je bijvoorbeeld, waar het in een nieuw venster opent?
Ik merk dat het alleen gaat om de links in de topic-updates, dat ie een nieuw tab opent. Precies waar ik het erg handig vind.
0
geplaatst: 12 november 2016, 19:46 uur
Jordy schreef:
Nope, staat geen vinkje naast.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.