MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
Ik zie het al, ga het even oplossen. Er wordt niet naar de juiste configuratie optie geluisterd, bij de forumupdates.

Als je het handig vond, kun je dus eerder genoemde configuratie optie aanzetten

Jordy schreef:
Ik zie het al, ga het even oplossen. Er wordt niet naar de juiste configuratie optie geluisterd, bij de forumupdates.

Als je het handig vond, kun je dus eerder genoemde configuratie optie aanzetten

Is de bug toch nog ergens goed voor. Nooit geweten dat die optie bestond.

Alles is weer zoals het oude. The madness is over. Bedankt om het zo snel te fixen Jordy!

Op Android mobile geeft de link uit het menu naar "mijn updates" een lege pagina. Op pc werkt de menulink wel.

Ga ik even fixen, bedankt voor het melden

Waarom heb ik hier eigenlijk een grijze balk?

Screenshot

Ik vermoed dat ik daar een reclame hoor te zien? Ik gebruik Chrome op een iPad.

Als je niets blokkeert dan hoort daar inderdaad reclame te staan

Jordy schreef:
Als je niets blokkeert dan hoort daar inderdaad reclame te staan

Het enige dat ik blokkeer zijn pop-ups.

Jordy schreef:
Ga ik even fixen, bedankt voor het melden
Ik zie dat je er mee bezig bent geweest. Bij "mijn updates" staat nu echter hetzelfde als bij de "updates" menulink (en dus niet de persoonlijke albums, artiesten, forumtopics, en gebruikers als kolommen.

Geen idee of je iets hebt gedaan, maar de reclame is weer terug.

Salvadore schreef:
(quote)
Ik zie dat je er mee bezig bent geweest. Bij "mijn updates" staat nu echter hetzelfde als bij de "updates" menulink (en dus niet de persoonlijke albums, artiesten, forumtopics, en gebruikers als kolommen.

gaat dat nu wel goed?

Yep, top

Oh, ik zie nu dat dat grijze vlak er alleen is als ik op het overzichtscherm ben van de updates, zowel bij albums als bij artiesten, forum en toevoegingen. Als ik echter naar een topic ga komt de reclame wel tevoorschijn.

Ik denk dat zich over een paar uur wel hersteld heeft.

Ik zal morgen nog eens kijken. Het maakt mij verder vrij weinig uit, maar wellicht hebben meer mensen dit en aangezien reclame toch best belangrijk is voor de site...

Ja bedankt voor het meedenken

Jordy schreef:
Ja bedankt voor het meedenken

Nog altijd een grijs vlak.

Arrie schreef:
(quote)

Gamma-reclame voor grijze verf.

Jordy schreef:
(quote)

Nogmaals, je kunt het uitzetten bij je instellingen

Ik vind het trouwens wel een geweldige update waar ik al jaren op wachtte. Bedankt!

Gaat de site ooit nog iets doen met info rond labels? Bv. ook labelpagina's, mogelijkheid een label toe te voegen aan je updates waardoor je op de hoogte wordt gehouden van nieuwe releases? Misschien niet handig voor de grote massa maar de releases op bepaalde nichelabels zijn wel leuk om bij te houden.

Arrie schreef:
(quote)

Ik zal er even naar kijken

FlyLo schreef:
(quote)

Ik vind het trouwens wel een geweldige update waar ik al jaren op wachtte. Bedankt!

Gaat de site ooit nog iets doen met info rond labels? Bv. ook labelpagina's, mogelijkheid een label toe te voegen aan je updates waardoor je op de hoogte wordt gehouden van nieuwe releases? Misschien niet handig voor de grote massa maar de releases op bepaalde nichelabels zijn wel leuk om bij te houden.

Leuk idee, maar het staat niet direct in de planning voor de korte termijn.

Jordy schreef:
(quote)

Ik zal er even naar kijken

Het is opgelost.

bedankt voor de oplettendheid

De link bij je persoonlijke rotatielijst naar de MuMe rotatielijst werkt niet meer. Hij geeft aan dat de url niet gevonden wordt.

Zal daar ook even naar kijken

Het valt me op dat de lettergrootte op de pagina's voor artiestenupdates is veranderd. De onderste regel is nu even groot als de bovenste, terwijl die volgens mij altijd een tikkeltje kleiner was. Zie het verschil met de albumupdates.
http://i66.tinypic.com/2h2nymx.jpg

Ik zie nu ook dat het kruisje om de pagina uit je updates te verwijderen verdwenen is.

Zal even kijken

Wat betreft het laatste, is er een optie "artiesten beheren" voor in de plaats gekomen.

Zo, dát is handig! Anders moest je altijd ik-weet-niet-hoe-vaak doorklikken voor je een artiest in je updates kon zetten.

In de gebruikersupdates valt de 'artiest' weg:
stem van 3,5 geplaatst bij Skeleton Tree (2016)

zoeken doet het niet, niet album niet artiest

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:04 uur

geplaatst: vandaag om 10:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.