De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 12 november 2016, 19:48 uur
Ik zie het al, ga het even oplossen. Er wordt niet naar de juiste configuratie optie geluisterd, bij de forumupdates.
Als je het handig vond, kun je dus eerder genoemde configuratie optie aanzetten

0
geplaatst: 12 november 2016, 19:52 uur
Jordy schreef:
Ik zie het al, ga het even oplossen. Er wordt niet naar de juiste configuratie optie geluisterd, bij de forumupdates.
Is de bug toch nog ergens goed voor. Nooit geweten dat die optie bestond.
0
geplaatst: 12 november 2016, 19:54 uur
Alles is weer zoals het oude. The madness is over. Bedankt om het zo snel te fixen Jordy! 

0
geplaatst: 12 november 2016, 20:04 uur
Op Android mobile geeft de link uit het menu naar "mijn updates" een lege pagina. Op pc werkt de menulink wel.
0
geplaatst: 12 november 2016, 20:58 uur
Waarom heb ik hier eigenlijk een grijze balk?
Screenshot
Ik vermoed dat ik daar een reclame hoor te zien? Ik gebruik Chrome op een iPad.
Screenshot
Ik vermoed dat ik daar een reclame hoor te zien? Ik gebruik Chrome op een iPad.
0
geplaatst: 12 november 2016, 21:24 uur
Als je niets blokkeert dan hoort daar inderdaad reclame te staan
0
geplaatst: 12 november 2016, 21:41 uur
Jordy schreef:
Het enige dat ik blokkeer zijn pop-ups.
0
geplaatst: 12 november 2016, 21:41 uur
Jordy schreef:
Ga ik even fixen, bedankt voor het melden
Ik zie dat je er mee bezig bent geweest. Bij "mijn updates" staat nu echter hetzelfde als bij de "updates" menulink (en dus niet de persoonlijke albums, artiesten, forumtopics, en gebruikers als kolommen.Ga ik even fixen, bedankt voor het melden
0
geplaatst: 12 november 2016, 21:42 uur
Geen idee of je iets hebt gedaan, maar de reclame is weer terug. 

0
geplaatst: 12 november 2016, 21:43 uur
Salvadore schreef:
(quote)
Ik zie dat je er mee bezig bent geweest. Bij "mijn updates" staat nu echter hetzelfde als bij de "updates" menulink (en dus niet de persoonlijke albums, artiesten, forumtopics, en gebruikers als kolommen. gaat dat nu wel goed?
0
geplaatst: 12 november 2016, 21:47 uur
Oh, ik zie nu dat dat grijze vlak er alleen is als ik op het overzichtscherm ben van de updates, zowel bij albums als bij artiesten, forum en toevoegingen. Als ik echter naar een topic ga komt de reclame wel tevoorschijn.
0
geplaatst: 12 november 2016, 21:58 uur
Ik zal morgen nog eens kijken. Het maakt mij verder vrij weinig uit, maar wellicht hebben meer mensen dit en aangezien reclame toch best belangrijk is voor de site... 

0
geplaatst: 13 november 2016, 10:43 uur
0
geplaatst: 13 november 2016, 10:58 uur
Ik vind het trouwens wel een geweldige update waar ik al jaren op wachtte. Bedankt!
Gaat de site ooit nog iets doen met info rond labels? Bv. ook labelpagina's, mogelijkheid een label toe te voegen aan je updates waardoor je op de hoogte wordt gehouden van nieuwe releases? Misschien niet handig voor de grote massa maar de releases op bepaalde nichelabels zijn wel leuk om bij te houden.
0
geplaatst: 13 november 2016, 11:29 uur
0
geplaatst: 13 november 2016, 11:30 uur
FlyLo schreef:
Ik vind het trouwens wel een geweldige update waar ik al jaren op wachtte. Bedankt!
Gaat de site ooit nog iets doen met info rond labels? Bv. ook labelpagina's, mogelijkheid een label toe te voegen aan je updates waardoor je op de hoogte wordt gehouden van nieuwe releases? Misschien niet handig voor de grote massa maar de releases op bepaalde nichelabels zijn wel leuk om bij te houden.
(quote)
Leuk idee, maar het staat niet direct in de planning voor de korte termijn.
0
geplaatst: 13 november 2016, 11:54 uur
0
geplaatst: 13 november 2016, 13:14 uur
De link bij je persoonlijke rotatielijst naar de MuMe rotatielijst werkt niet meer. Hij geeft aan dat de url niet gevonden wordt.
0
geplaatst: 13 november 2016, 15:39 uur
Het valt me op dat de lettergrootte op de pagina's voor artiestenupdates is veranderd. De onderste regel is nu even groot als de bovenste, terwijl die volgens mij altijd een tikkeltje kleiner was. Zie het verschil met de albumupdates.
http://i66.tinypic.com/2h2nymx.jpg
Ik zie nu ook dat het kruisje om de pagina uit je updates te verwijderen verdwenen is.
http://i66.tinypic.com/2h2nymx.jpg
Ik zie nu ook dat het kruisje om de pagina uit je updates te verwijderen verdwenen is.
0
geplaatst: 13 november 2016, 15:47 uur
Zal even kijken
Wat betreft het laatste, is er een optie "artiesten beheren" voor in de plaats gekomen.
Wat betreft het laatste, is er een optie "artiesten beheren" voor in de plaats gekomen.
0
geplaatst: 13 november 2016, 15:48 uur
Zo, dát is handig!
Anders moest je altijd ik-weet-niet-hoe-vaak doorklikken voor je een artiest in je updates kon zetten.
Anders moest je altijd ik-weet-niet-hoe-vaak doorklikken voor je een artiest in je updates kon zetten.
0
geplaatst: 13 november 2016, 18:38 uur
In de gebruikersupdates valt de 'artiest' weg:
stem van 3,5 geplaatst bij Skeleton Tree (2016)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.