MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
GrafGantz schreef:
Voor mij heeft deze functie nu in elk geval geen nut meer, dus had net zo goed niet gefixt kunnen worden

nou nou wat dramatisch. Ik zal er naar kijken

legian schreef:
Bij albums was er altijd een onderkopje 'recent' naast 'nieuw deze week', 'verwacht' en 'overzicht'. Maar die kan ik nu niet meer vinden. Is die gewoon verdwenen of ergens anders naartoe verhuist?

Denk dat die per ongeluk uit het menu is verdwenen, zal daar morgen even naar kijken

Ik ben de afgelopen weken bezig met groot onderhoud aan de onderliggende code van de sites, daarom is er af en toe wat kapot. Bedankt voor jullie oplettendheid

Jordy schreef:
(quote)

nou nou wat dramatisch. Ik zal er naar kijken

Ik overdrijf nu eenmaal graag

GrafGantz schreef:
(quote)

Ik overdrijf nu eenmaal graag

Je kan ook zoeken op albums in eigen stemmen uit het jaartal naar wens, via de geavanceerde zoekfunctie. Dan kan je sorteren hoe je maar wilt.

als ik een bericht plaats bij een album, wordt het album niet toegevoegd aan Mijn Albumupdates.

bennerd schreef:
(quote)

Je kan ook zoeken op albums in eigen stemmen uit het jaartal naar wens, via de geavanceerde zoekfunctie. Dan kan je sorteren hoe je maar wilt.
Ik vond het ook een erg handige functie bij het uitzoeken van albums uit een specifiek jaar uit stemmenlijsten van andere users. Ook daar zou sortering op basis van hoogte van stemmen fijn zijn.

GrafGantz schreef:
(quote)

Probleem is een soort van opgelost, maar waar je voorheen een lijst kreeg met de album gesorteerd op stem (laagste gewaardeerde bovenaan en verder naar onder steeds hoger) is het nu alfabetisch. Geen idee wie daar op zit te wachten, maar ik in elk geval niet. Ik gebruik die functie eigenlijk vooral voor het samenstellen van allerhande jaarlijsten dus het was fijn dat alles naar score gesorteerd stond. Is er een specifieke reden om het nu alfabetisch te rangschikken? Voor mij heeft deze functie nu in elk geval geen nut meer, dus had net zo goed niet gefixt kunnen worden

Tja de oude optie was o.a. handig voor het album per jaar topic.
Deze " verandering" is niet zo fijn

bennerd schreef:
(quote)

Correct, maar de oude methode gaat gewoon veel sneller en makkelijker. Verder wat Masimo hierboven zegt, ik gebruik het meerdere keren per week in de stemmenlijsten van andere users, en daar is verder geen zoekfunctie voor.

kistenkuif
Sunderland schreef:
als ik een bericht plaats bij een album, wordt het album niet toegevoegd aan Mijn Albumupdates.

Dat viel mij onlangs ook op. Volgens mij wordt het album aan je updates toegevoegd bij een bericht/reactie van een volgende user bij het betreffende album. Of niet...?

daar zal ik over even naar kijken

kistenkuif
Fijn dat je er even naar kijkt, merci. Even als voorbeeld: woensdag 16/11 was mijn laatst getoonde reactie en rating onder Mijn Updates. Daarna niet meer ondanks een aantal berichten van mij met ratings erna.

vanaf nu moet dat weer goed gaan

en iedereen kan weer rustig slapen, de sortering van de "stemmen per jaartal" pagina is weer als vanouds

Jordy schreef:
vanaf nu moet dat weer goed gaan

en iedereen kan weer rustig slapen, de sortering van de "stemmen per jaartal" pagina is weer als vanouds

nee de waardering was eerst oplopend en nu aflopend, maar goed het is nu weer gesorteerd en dus prima

Eigenlijk nog beter, waar ik naar zoek staat gelijk bovenaan nu

Jordy blijft er verbeteringen uitpersen.

Rudi S schreef:
Jordy blijft er verbeteringen uitpersen.

En je hoeft er geeneens 9 maanden op te wachten

Het lukt me niet om I Pooh als alias in te stellen van Pooh.
Want de laatste wordt niet in het zoekveld 'Originele artiest' herkend.

opgelost?

Jordy schreef:
opgelost?
Yes! Dank je wel.

Op artiestenpagina's van bands staat nu dat de band in een bepaald jaar is 'geboren'.
Ik hou wel van bloemrijke taal, maar dan moeten we ook zeggen dat een band in een bepaald jaar is 'overleden'.

Op mijn telefoon (Huawei, Android) werken 'mijn updates' niet, ik zie alleen de blauwe en zwarte balk van de bovenkant van de website. Op de computer werkt het wel. Wellicht was je er al van op de hoogte, maar ik zag het niet op de bugs-lijst staan.

Als ik de released van december 2016 wil bekijken verandert wel de link (https://www.musicmeter.nl/release/full/2016/dec) maar zie ik nog steeds november 2016. Diverse andere jaren en maanden geklikt en daar gebeurt hetzelfde. Zowel op windows machine als ipad.

Klein en onbeduidend, lijkt me, maar als er een 7 in het gemiddelde staat, is deze één lettertypegrootte kleiner in het mouse-over pop-up scherm.

Yann Samsa
Dit
Musichiel schreef:
Als ik de released van december 2016 wil bekijken verandert wel de link (https://www.musicmeter.nl/release/full/2016/dec) maar zie ik nog steeds november 2016. Diverse andere jaren en maanden geklikt en daar gebeurt hetzelfde. Zowel op windows machine als ipad.

Bij 'Albums - Overzicht' wordt altijd November getoond, wat ik ook aanklik.

herman schreef:
Op mijn telefoon (Huawei, Android) werken 'mijn updates' niet, ik zie alleen de blauwe en zwarte balk van de bovenkant van de website. Op de computer werkt het wel. Wellicht was je er al van op de hoogte, maar ik zag het niet op de bugs-lijst staan.

open je wel de juiste url? niet een oude bookmark

Musichiel schreef:
ga ik even naar kijken!

Jordy schreef:
(quote)

open je wel de juiste url? niet een oude bookmark

Net even getest en inderdaad deed ik dat laatste (die link staat in het geheugen van mijn telefoon gegrift). Bedankt voor het oplossen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:15 uur

geplaatst: vandaag om 03:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.