De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 20 november 2016, 11:15 uur
Serieus probleem hier. Krijg opeens bij het bezoeken van MuMe op de laptop het scherm met het verhaaltje over cookies. Enige optie die ik heb is klikken op "geef toestemming", maar ik kan klikken tot ik een ons weeg, er gebeurt helemaal niets. Heb alles al geleegd en opgeschoond en opnieuw opgestart, maar kan MuMe helaas alleen nog maar met m'n telefoon bezoeken. Suggesties?
Windows 10 en Firefox. Heb het net met Microsoft Edge geprobeerd en helaas hetzelfde probleem
/edit: zelfde probleem op MuMe overigens, maar op 1 plaats klagen leek me wel voldoende
Windows 10 en Firefox. Heb het net met Microsoft Edge geprobeerd en helaas hetzelfde probleem

/edit: zelfde probleem op MuMe overigens, maar op 1 plaats klagen leek me wel voldoende

0
geplaatst: 20 november 2016, 12:26 uur
Jordy
Ik krijg via Last.fm bericht van E-Clect-Eddy dat hij niet meer kan inloggen. Hij schrijft dat hij niet voorbij de cookiemuur komt. Hij heeft het in verschillende browsers geprobeerd.
Ik krijg via Last.fm bericht van E-Clect-Eddy dat hij niet meer kan inloggen. Hij schrijft dat hij niet voorbij de cookiemuur komt. Hij heeft het in verschillende browsers geprobeerd.
0
geplaatst: 20 november 2016, 12:34 uur
Alleen op m'n telefoon zoals ik hierboven al heb aangegeven. Als ik op m'n telefoon m'n cookies delete (of gewoon uitlog) en opnieuw in wil loggen loop ik ongetwijfeld tegen hetzelfde probleem aan. Zolang je ingelogd blijft kom je dat cookievenster niet tegen en merk je dus niets van het probleem.
0
geplaatst: 20 november 2016, 12:46 uur
Het vreemde is dat ik vanochtend opnieuw moest inloggen. Heb ik normaal nooit. Maar opnieuw inloggen ging probleemloos.
0
geplaatst: 20 november 2016, 12:47 uur
Wellicht mazzel gehad? Of het is alleen gerelateerd aan Windows 10?
0
geplaatst: 20 november 2016, 12:52 uur
Ik zit ook op Windows 10. En ik zie dat er 213 users online zijn. Vast niet allemaal op hun telefoon....
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 20 november 2016, 12:53 uur
Ik kan dit bevestigen.
Geen probleem in Chrome, wel in Firefox.
Edit: ook in Chrome.
Geen probleem in Chrome, wel in Firefox.
Edit: ook in Chrome.
0
geplaatst: 20 november 2016, 15:55 uur
kan nu weer inloggen. Kon met geen enkele browser (Edge, Internet Explorer, Opera/Chrome) inloggen niet van Vista niet van W10. Op vista ook niet met PaleMoon/Firefox
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 22 november 2016, 20:23 uur
De "stemtabel"-functionaliteit lijkt niet te werken. Als ik er bij een discografie op klik, zie ik achter elk album "Mijn stem", alsof ik die nog moet invoeren (wat ik bij alle albums in kwestie dus al gedaan had).
0
geplaatst: 22 november 2016, 20:30 uur
Het valt me op dat de stemmen bij albums gesorteerd staan op alfabet (usernames). Eerder was dat op hoogte van de stem en dat vond ik eigenlijk wel prettig, omdat je dan in één oogopslag kunt zien welke users een hoge stem op een album hebben uitgebracht. Wellicht kan dit weer zo ingesteld worden?
1
geplaatst: 22 november 2016, 20:31 uur
Casartelli schreef:
De "stemtabel"-functionaliteit lijkt niet te werken. Als ik er bij een discografie op klik, zie ik achter elk album "Mijn stem", alsof ik die nog moet invoeren (wat ik bij alle albums in kwestie dus al gedaan had).
opgelostDe "stemtabel"-functionaliteit lijkt niet te werken. Als ik er bij een discografie op klik, zie ik achter elk album "Mijn stem", alsof ik die nog moet invoeren (wat ik bij alle albums in kwestie dus al gedaan had).
1
geplaatst: 22 november 2016, 20:33 uur
herman schreef:
Het valt me op dat de stemmen bij albums gesorteerd staan op alfabet (usernames). Eerder was dat op hoogte van de stem en dat vond ik eigenlijk wel prettig, omdat je dan in één oogopslag kunt zien welke users een hoge stem op een album hebben uitgebracht. Wellicht kan dit weer zo ingesteld worden?
ook opgelost
mag ik nu verder met m'n game?

0
geplaatst: 22 november 2016, 23:49 uur
Lang niet ingelogd gekeken hier, hoi. Zie dat ik nu mijn albums die ik in bezit heb kan toevoegen (geen idee hoelang dat al kan, maar desalniettemin een toffe functie ^^). Alleen, wanneer ik op de pagina van een artiest kom en daar een hele rits albums in een lijst krijg, dan staat bovenaan wel 'toevoegen aan mijn albums', maar die knop werkt bij mij dus niet. :/
Doe ik iets fout, is dit probleem al bekend? En is het misschien mogelijk om zulke albums als batch te kunnen toevoegen in je 'mijn albums', dat je zelf selecteert welke je wel en welke je niet toevoegt aan 'In bezit'?
Doe ik iets fout, is dit probleem al bekend? En is het misschien mogelijk om zulke albums als batch te kunnen toevoegen in je 'mijn albums', dat je zelf selecteert welke je wel en welke je niet toevoegt aan 'In bezit'?

0
geplaatst: 23 november 2016, 08:39 uur
Dat laatste is een leuk idee inderdaad, zal het op de wensenlijst zetten
Dat eerste kan ik even niet nabootsen, op welke link bij welke artiest klik je precies?
Dat eerste kan ik even niet nabootsen, op welke link bij welke artiest klik je precies?
0
geplaatst: 23 november 2016, 15:26 uur
Het viel me op dat je op een userpagina bij het stemoverzicht niet meer op beginletter van de artiest kan sorteren (alleen nog op rating). Is dit bewust? Zo ja, zou ik het jammer vinden, ik gebruikte het regelmatig om iemands stemmen van een bepaalde artiest op te zoeken.
Mocht deze functie terugkeren heb ik ook nog suggesties:
De mogelijkheid (of als standaardinstelling) dat de albums van een artiest chronologisch (op jaar van verschijnen) gesorteerd worden, in plaats van op alfabet. Dat zou denk ik een beter overzicht geven.
En eventueel de optie om in dat overzicht de verzamelalbums (en eventueel livealbums) niet te tonen; ik ben vaak vooral benieuwd naar iemand's stemmen op de originele albums.
Mocht deze functie terugkeren heb ik ook nog suggesties:
De mogelijkheid (of als standaardinstelling) dat de albums van een artiest chronologisch (op jaar van verschijnen) gesorteerd worden, in plaats van op alfabet. Dat zou denk ik een beter overzicht geven.
En eventueel de optie om in dat overzicht de verzamelalbums (en eventueel livealbums) niet te tonen; ik ben vaak vooral benieuwd naar iemand's stemmen op de originele albums.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 23 november 2016, 16:11 uur
Jaep schreef:
Het viel me op dat je op een userpagina bij het stemoverzicht niet meer op beginletter van de artiest kan sorteren (alleen nog op rating). Is dit bewust? Zo ja, zou ik het jammer vinden, ik gebruikte het regelmatig om iemands stemmen van een bepaalde artiest op te zoeken.
Ja, idem hier. Wilde dit nog aankaarten, maar je bent me voor.Het viel me op dat je op een userpagina bij het stemoverzicht niet meer op beginletter van de artiest kan sorteren (alleen nog op rating). Is dit bewust? Zo ja, zou ik het jammer vinden, ik gebruikte het regelmatig om iemands stemmen van een bepaalde artiest op te zoeken.
0
geplaatst: 23 november 2016, 16:22 uur
Deze mogelijkheid is bij recente opschoonacties inderdaad komen te vervallen.
Is het niet handiger om deze lijst doorzoekbaar te maken, zoals je bij een album ook naar gebruikersnaam kunt zoeken? In plaats van de onderverdeling in beginletter
Een wens om verder in detail andermans stemmen te kunnen doorzoeken op allerlei eigenschappen (zoals je ook je eigen stemmen kunt doorzoeken) staat inderdaad op de wensenlijst.
Is het niet handiger om deze lijst doorzoekbaar te maken, zoals je bij een album ook naar gebruikersnaam kunt zoeken? In plaats van de onderverdeling in beginletter
Een wens om verder in detail andermans stemmen te kunnen doorzoeken op allerlei eigenschappen (zoals je ook je eigen stemmen kunt doorzoeken) staat inderdaad op de wensenlijst.
0
geplaatst: 23 november 2016, 17:09 uur
Jordy schreef:
Voor mij denk ik niet. Als ik een stem van een bepaalde gebruiker zoek dan gebruik ik meestal zoekfunctie van m'n browser (werkt alleen niet altijd als er meerdere pagina's zijn en de persoon in kwestie niet op p.1 staat).
De mogelijkheid om op beginletter van de artiest te sorteren is wat mij betreft handig omdat je in één oogopslag kunt zien hoe iemand alle albums van een bepaalde artiest heeft beoordeeld. En dat je dan in één ruk door kunt zoeken binnen dezelfde beginletter zonder de pagina opnieuw te hoeven laden (The Rolling Stones --> The Byrds --> Townes van Zandt om maar een voorbeeld te noemen).
1
Casartelli (moderator)
geplaatst: 23 november 2016, 17:32 uur
Het was wel een prettige functionaliteit om gewoon wat door de stemmen van een gebruiker te browsen. Je bent niet altijd gericht naar één artiest of één album op zoek.
0
geplaatst: 23 november 2016, 17:55 uur
Jaep schreef:
De mogelijkheid om op beginletter van de artiest te sorteren is wat mij betreft handig omdat je in één oogopslag kunt zien hoe iemand alle albums van een bepaalde artiest heeft beoordeeld.
Dat kan natuurlijk ook door op artiestnaam te zoeken. Maar het punt is duidelijk. Het was niet m'n bedoeling om functionaliteit weg te halen bij m'n huidige opschoonacties in de code van de sites. Maar ik vond dat specifieke onderdeel zo'n onduidelijk zooitje met al die linkjes / stemmen / letters / paginanummers, dat ik het in ieder geval niet meer zo wil hebben als het was. De mogelijkheid om op beginletter van de artiest te sorteren is wat mij betreft handig omdat je in één oogopslag kunt zien hoe iemand alle albums van een bepaalde artiest heeft beoordeeld.
Ik ga hier even over nadenken.
0
geplaatst: 23 november 2016, 19:01 uur
Hallo, even een vraagje aan de beheerder.
Als ik bij mijn stemmen in mijn menu kijk, zie ik niet meer de letters van het alfabet, maar slechts de cijfers van de gegeven sterren. Is er iets veranderd op de site of moet ik iets veranderen in mijn instellingen?
Als ik bij mijn stemmen in mijn menu kijk, zie ik niet meer de letters van het alfabet, maar slechts de cijfers van de gegeven sterren. Is er iets veranderd op de site of moet ik iets veranderen in mijn instellingen?
0
geplaatst: 23 november 2016, 19:05 uur
O, ik zie hierboven dat er al over gediscussieerd wordt. Mijn excuses voor het te vroeg plaatsen van het bericht.
Ik ben wel benieuwd of de functionaliteit terugkeert. Ik zou er een grote voorstander van zijn! Want zo kan ik in één oogopslag zien welke albums van een artiest ik de beste vind.
Ik ben wel benieuwd of de functionaliteit terugkeert. Ik zou er een grote voorstander van zijn! Want zo kan ik in één oogopslag zien welke albums van een artiest ik de beste vind.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.