MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
Hier nog een voorstander.

Overigens chapeau voor de andere wijzigingen van de laatste tijd!

Ook ik sluit me aan

Moest zo juist weer twee keer klikken om de cookie-muur voorbij te komen dat wil zeggen: bij bezoek eerste keer wordt pagina geladen met waarschuwing die niet weg te klikken is. Vervolgens moet er een page-refresh uitgevoerd worden om nu wel, de opnieuw ingeladen pagina en de waarschuwing weg te kunnen klikken.

Zo begon het de vorige keer ook al dagen ( / weken?) vooraf waarna er een cookie-muur stond die niet te beslechten was vanaf geen enkele PC/windows/browser.

Was net alsof er toen een IP-blokkade betrof en niet slechts een cookie-muur

De favoriete nummers zijn hier verdwenen onder Statistieken!

crosskip schreef:

inderdaad, ik dacht dat het aan mij lag

Ja! Ik kreeg een hartverzakking! Ik gebruik dat bij elk album wat ik luister. Ik begin bij de mindere nummers en bewaar het mooiste voor het laatst.

Ik luister zoveel albums. Dat kost veel tijd. Ik rangschik de nummers daarom op basis van de door gebruikers gekozen favorietenlijst. Ik begin dan met luisteren met de 'middenmoot'-nummers, richting de beste nummers.

Wanneer ik deze info niet heb kan het dus voorkomen dat ik per ongeluk de 3 slechtste nummers luister en het album meteen zat ben en weggooi. Waardoor mogelijke pareltjes verloren gaan.

En het resulteert erin dat ik dus klote-albums volledig moet gaan luisteren, omdat ik niet weet of ik het minste of beste nummer heb gehad. Dat maakt mijn leven zeker 10% minder leuk.

Mag het terugkomen?! Ik heb er zelfs geld voor over!

ik zal er even naar kijken

crosskip schreef:

wie doet er nou zo iets en waar zijn de mods als je ze nodig hebt

Je mist pas iets als het weg is....

(op zijn Cruyffiaans... ik mis hem ook trouwens)

maar de favoriete nummers zijn weer terug....gelukkig

Er gaat iets mis met de link naar iemands stemmen in een bepaald jaar. Je krijgt te zien dat er geen stemmen gevonden zijn (steekproef leert dat het jaar of user niets uitmaakt) terwijl die er wel zouden moeten zijn. Bijvoorbeeld:

https://www.musicmeter.nl/user/45865/votes/1983

De knop stemtabel bij mijn rotatielijst doet niks meer. Cache al leeggemaakt enz maar nog steeds noppes

T.A. schreef:
En het resulteert erin dat ik dus klote-albums volledig moet gaan luisteren, omdat ik niet weet of ik het minste of beste nummer heb gehad. Dat maakt mijn leven zeker 10% minder leuk.
Ik begrijp dat jij erg aan statistieken gehecht bent.

Rudi S schreef:
(quote)

wie doet er nou zo iets en waar zijn de mods als je ze nodig hebt
Die zijn ze dus nu aan het zoeken. De Site >> Algemeen >> Crew-mededelingen

FlyLo schreef:
De knop stemtabel bij mijn rotatielijst doet niks meer. Cache al leeggemaakt enz maar nog steeds noppes
Dit ga ik oplossen door die link daar weg te halen (sorry) de stemtabel "nieuwe stijl" werkt alleen boven normale lijsten

Bonk schreef:
Er gaat iets mis met de link naar iemands stemmen in een bepaald jaar. Je krijgt te zien dat er geen stemmen gevonden zijn (steekproef leert dat het jaar of user niets uitmaakt) terwijl die er wel zouden moeten zijn. Bijvoorbeeld:

https://www.musicmeter.nl/user/45865/votes/1983
is later dit weekend opgelost

als ik via mijn avatar rechtsboven naar Toevoegingen ga, staat de A geselecteerd zoals gebruikelijk, maar nu laat hij de hele lijst van toevoegingen zien, van A tot Z. Als ik vervolgens op B klik en weer terug ga naar A, dan zie ik wel alleen de toevoegingen die beginnen met een A.

Wellicht is zo bedoelt, maar als ik via Toevoegingen de hele lijst te zien krijg, toont het onder aan de lijst dat er 3 pagina's zijn. Klikken op pagina 2 en 3 laat de melding zien Geen toevoegingen gevonden.

bedankt voor het melden, ga ik naar kijken

Als ik op m'n telefoon op het hartje bij een van m'n eigen berichten wil klikken om te kijken wie het leuk gevonden hebben pakt ie automatisch het kruisje van verwijderen. En tot overmaat van ramp verschijnt het "ongedaan maken" venstertje ook niet op deze manier

Leuk geprobeerd vigil, maar dit overkomt me niet nog een keer

De zoekfunctie om artiesten te zoeken werkt niet meer. Om toch de gewenste album te vinden moet ik via google de artiest invoeren en muziekmeter erachter aan zetten. Op muziekmeter zelf werkt het niet meer. Ook niet via andere browsers.

Jordy schreef:
(quote)
Dit ga ik oplossen door die link daar weg te halen (sorry) de stemtabel "nieuwe stijl" werkt alleen boven normale lijsten

Krijgen we een andere manier om snel te surfen naar albums in de eigen rotatielijst? Nu moet ik telkens als ik wil stemmen/becommentariëren de titel overtypen in het zoekvenster
Op deze manier verdwijnt voor mij het belangrijkste nut van de rotatielijst en betwijfel ik of ik hem nog wel ga gebruiken. Lijkt me toch niet de bedoeling?

Je kunt toch gewoon je eigen profiel bezoeken? De betreffende functionaliteit is bedoeld om je rotatielijst te bewerken.

Jordy schreef:
Je kunt toch gewoon je eigen profiel bezoeken? De betreffende functionaliteit is bedoeld om je rotatielijst te bewerken.

Juist, niet aan gedacht. Macht der gewoonte om enkel naar rotatielijst te gaan..

Hakuna schreef:
De zoekfunctie om artiesten te zoeken werkt niet meer. Om toch de gewenste album te vinden moet ik via google de artiest invoeren en muziekmeter erachter aan zetten. Op muziekmeter zelf werkt het niet meer. Ook niet via andere browsers.

Heb ik ook last van

De snelzoekfunctie geeft geen tussentijdse resultaten meer. Werkt alleen nog maar door de hele zoekterm te typen, dan op enter te drukken om vervolgens het album/de artiest in de lijst die verschijnt aan te klikken.

De snelzoekfunctie geeft geen tussentijdse resultaten meer. Werkt alleen nog maar door de hele zoekterm te typen, dan op enter te drukken om vervolgens het album/de artiest in de lijst die verschijnt aan te klikken.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:22 uur

geplaatst: vandaag om 01:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.