De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 26 november 2016, 23:24 uur
De snelzoekfunctie geeft geen tussentijdse resultaten meer. Werkt alleen nog maar door de hele zoekterm te typen, dan op enter te drukken om vervolgens het album/de artiest in de lijst die verschijnt aan te klikken.
2
Casartelli (moderator)
geplaatst: 27 november 2016, 11:21 uur
Zeg eens eerlijk, gisteravond in het café je feedback ingediend na een meter bier?
0
geplaatst: 27 november 2016, 13:10 uur
Na een meter bier binnen 'n minuut zeven berichten versturen. Ik zeg: respect.
0
Franck Maudit
geplaatst: 28 november 2016, 19:16 uur
Ook al bekijk ik mijn nieuwe meldingen, ze blijven 'ongelezen'.
0
geplaatst: 28 november 2016, 19:18 uur
En ik kan niet stemmen momenteel. Het systeem lijkt de stem wel in te voeren, maar hij wordt niet verwerkt.
0
Franck Maudit
geplaatst: 28 november 2016, 19:42 uur
Of toch niet...
Bij albums kan je niet langer zien of je ze aan jouw updates/albums hebt toegevoegd.
Bij albums kan je niet langer zien of je ze aan jouw updates/albums hebt toegevoegd.
0
geplaatst: 28 november 2016, 19:46 uur
Niet dat het heel erg van belang is, maar kan mijn Top 30 in het 1985 topic niet plaatsen en ook geen voorbeeld oproepen. Kan wel corrigeren/aanpassen. Maar niet opslaan of voorbeeld oproepen.
0
geplaatst: 28 november 2016, 20:05 uur
site was even niet bereikbaar, voor onderhoud melding. verder lijkt het weer normaal
even editen post testen. dat lukt ook weer
even editen post testen. dat lukt ook weer
0
geplaatst: 28 november 2016, 20:07 uur
Mijn bericht hierboven kon ik wel aanpassen, maar hier lukt het niet:
Muziek >> Toplijsten en favorieten >> MuMeAfrekening 2016 (voor persoonlijke hitlijsten)
edit: test
Muziek >> Toplijsten en favorieten >> MuMeAfrekening 2016 (voor persoonlijke hitlijsten)
edit: test
0
geplaatst: 28 november 2016, 20:09 uur
Geldt ook nog steeds voor 1985
Als je kiest om het te plaatsen krijg je een witte pagina met alleen nog "index" en "nieuw topic"
Als je kiest om het te plaatsen krijg je een witte pagina met alleen nog "index" en "nieuw topic"
0
geplaatst: 28 november 2016, 20:13 uur
bij deze opnieuw het verzoek om even te checken of het bewerken nu wel goed gaat, bedankt 

0
geplaatst: 28 november 2016, 20:17 uur
Bewerken lukt mij wel, posten in dat andere topic nog steeds niet. 

0
geplaatst: 28 november 2016, 20:19 uur
Posten lukt wel, alleen niet als ik content ergens anders vandaan (in dit geval Word) kopieer. Idem voor een bestaand bericht bewerken en kopiëren.
0
geplaatst: 28 november 2016, 20:20 uur
vreemd ik kan, ook als "normale" gebruiker, wel posten in dat topic
0
geplaatst: 28 november 2016, 20:22 uur
Het woord test kan ik wel schrijven en geplaatst krijgen in het 1985 topic.
Mijn lijst van vorige week naar voren halen, aanpassen en dan willen plaatsen lukt niet. Ook niet als voorbeeld.
Mijn lijst van vorige week naar voren halen, aanpassen en dan willen plaatsen lukt niet. Ook niet als voorbeeld.
0
geplaatst: 28 november 2016, 20:22 uur
Vince vega schreef:
Posten lukt wel, alleen niet als ik content ergens anders vandaan (in dit geval Word) kopieer. Idem voor een bestaand bericht bewerken en kopiëren.
Dat is bij mij ook het geval. Ik wil mijn lijst kopiëren vanuit een Google spreadsheet.
0
geplaatst: 28 november 2016, 20:25 uur
Ik gebruik overigens geen externe bron. Ik pas alleen een oud bericht aan van mezelf en wil het dan opnieuw plaatsen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.