MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
De snelzoekfunctie geeft geen tussentijdse resultaten meer. Werkt alleen nog maar door de hele zoekterm te typen, dan op enter te drukken om vervolgens het album/de artiest in de lijst die verschijnt aan te klikken.

Micha, loop eens niet zo te spammen.

zijn er misschien ook nog problemen met het zoeken?

WTF? Waar slaat dat nu weer op?

Casartelli (moderator)
GrafGantz schreef:
WTF? Waar slaat dat nu weer op?
Zeg eens eerlijk, gisteravond in het café je feedback ingediend na een meter bier?

Na een meter bier binnen 'n minuut zeven berichten versturen. Ik zeg: respect.

kan geen edits op post uitvoeren op dit moment

Franck Maudit
Ook al bekijk ik mijn nieuwe meldingen, ze blijven 'ongelezen'.

En ik kan niet stemmen momenteel. Het systeem lijkt de stem wel in te voeren, maar hij wordt niet verwerkt.

Franck Maudit
HET IS DE APOCALYPS

oh jee

gaat er nu nog ergens iets mis?

Franck Maudit
Hier lijkt alles weer in orde

Franck Maudit
Of toch niet...

Bij albums kan je niet langer zien of je ze aan jouw updates/albums hebt toegevoegd.

Berichten editten lukt ook niet.

edit: nu wel

Niet dat het heel erg van belang is, maar kan mijn Top 30 in het 1985 topic niet plaatsen en ook geen voorbeeld oproepen. Kan wel corrigeren/aanpassen. Maar niet opslaan of voorbeeld oproepen.

nu nog problemen?

site was even niet bereikbaar, voor onderhoud melding. verder lijkt het weer normaal

even editen post testen. dat lukt ook weer

Mijn bericht hierboven kon ik wel aanpassen, maar hier lukt het niet:

Muziek >> Toplijsten en favorieten >> MuMeAfrekening 2016 (voor persoonlijke hitlijsten)

edit: test

Idem wat Herman zegt, zelfde topic

Geldt ook nog steeds voor 1985
Als je kiest om het te plaatsen krijg je een witte pagina met alleen nog "index" en "nieuw topic"

Jordy schreef:
nu nog problemen?
Ik kan weer stemmen!

bij deze opnieuw het verzoek om even te checken of het bewerken nu wel goed gaat, bedankt

Bewerken lukt mij wel, posten in dat andere topic nog steeds niet.

Helaas.... Hetzelfde als mijn post van daarnet

Posten lukt wel, alleen niet als ik content ergens anders vandaan (in dit geval Word) kopieer. Idem voor een bestaand bericht bewerken en kopiëren.

vreemd ik kan, ook als "normale" gebruiker, wel posten in dat topic

Muziek >> Toplijsten en favorieten >> MuMeAfrekening 2016 (voor persoonlijke hitlijsten)

Het woord test kan ik wel schrijven en geplaatst krijgen in het 1985 topic.

Mijn lijst van vorige week naar voren halen, aanpassen en dan willen plaatsen lukt niet. Ook niet als voorbeeld.

Vince vega schreef:
Posten lukt wel, alleen niet als ik content ergens anders vandaan (in dit geval Word) kopieer. Idem voor een bestaand bericht bewerken en kopiëren.

Dat is bij mij ook het geval. Ik wil mijn lijst kopiëren vanuit een Google spreadsheet.

Ik gebruik overigens geen externe bron. Ik pas alleen een oud bericht aan van mezelf en wil het dan opnieuw plaatsen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:32 uur

geplaatst: vandaag om 23:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.