De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 12 februari 2014, 16:54 uur
stoepkrijt schreef:
Op de albumpagina van London Grammar staat hun debuutalbum zowel onder 'Reguliere albums' als onder 'Gastoptredens'. Dat laatste hoort dus niet.
Er zijn meer artiesten waar dit zo is. Bijvoorbeeld: BeyoncéOp de albumpagina van London Grammar staat hun debuutalbum zowel onder 'Reguliere albums' als onder 'Gastoptredens'. Dat laatste hoort dus niet.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 12 februari 2014, 17:47 uur
Dan dien je daar toch gewoon een correctie voor in?
0
geplaatst: 12 februari 2014, 20:01 uur
Blijkbaar weet de crew zelf (zie reactie Svendra hierboven) niet eens hoe er hiermee om gegaan moet worden. Hoe kan je van ons dan verwachten een correctie in te sturen?
Feitelijk is het inderdaad een gastoptreden, maar een gastoptreden op je eigen album ziet er toch raar uit. Ook hier betreft het namelijk een bonustrack van een andere artiest waar ze wél een gastrol speelt.
Feitelijk is het inderdaad een gastoptreden, maar een gastoptreden op je eigen album ziet er toch raar uit. Ook hier betreft het namelijk een bonustrack van een andere artiest waar ze wél een gastrol speelt.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 12 februari 2014, 23:05 uur
Het ging er mij in dit geval vooral om dat het na dat bericht al was besproken en men vervolgens tot een "besluit" was gekomen (lees: ik vond jouw toevoeging nogal overbodig).
0
geplaatst: 13 februari 2014, 09:44 uur
Is het mogelijk dat de breedte van de tekst-layout verschillend is, naargelang je scherm-instellingen? In het OOR topic, probeer ik mijn quote altijd maximum vijf regels lang te laten zijn. Ik merk op dat een tekst die thuis bij opmaak niet langer dan vijf regels was, soms zes regels telt op mijn werk.
0
geplaatst: 13 februari 2014, 12:07 uur
CHIEP schreef:
Het ging er mij in dit geval vooral om dat het na dat bericht al was besproken en men vervolgens tot een "besluit" was gekomen (lees: ik vond jouw toevoeging nogal overbodig).
Welke oplossing? Svendra suggereert om de artiest maar helemaal te verwijderen. Vervolgens wordt er door Gretz en panjoe (beiden geen crew!) gesuggereerd om de originele artiest maar gastartiest te maken.Het ging er mij in dit geval vooral om dat het na dat bericht al was besproken en men vervolgens tot een "besluit" was gekomen (lees: ik vond jouw toevoeging nogal overbodig).
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 13 februari 2014, 14:29 uur
chevy93 schreef:
(quote)
Welke oplossing? Svendra suggereert om de artiest maar helemaal te verwijderen. Vervolgens wordt er door Gretz en panjoe (beiden geen crew!) gesuggereerd om de originele artiest maar gastartiest te maken. Het was misschien niet helemaal duidelijk, maar bij het betreffende album van London Grammar is het nu aangepast zodat het album niet meer op twee plekken in de discografie verschijnt - volgens de oplossing die Gretz suggereerde, en die mij de meest logische leek.
0
geplaatst: 15 februari 2014, 18:23 uur
Toch maar even vermelden, ik werd in De Site >> Algemeen >> Te verwijderen / verwijderde releases gister genoemd, maar heb daar geen melding van gekregen zoals je dat normaal gesproken krijgt. Staat overigens gewoon allemaal aangevinkt bij instellingen.
http://oi57.tinypic.com/qxne3c.jpg
http://oi57.tinypic.com/qxne3c.jpg
0
geplaatst: 15 februari 2014, 19:04 uur
Dat noemen is daar niet op de correctie manier gebeurd, er is daar de url naar je profielpagina geplaatst (wat er toevallig hetzelfde uit ziet) ipv dat je naam tussen user-tags is gezet DonOswaldo
0
geplaatst: 16 februari 2014, 19:42 uur
Ik heb enkele aanpassingen gedaan op het gebied van speciale tekens, zoals bv. Cyrillisch of Japanse tekens. Deze zouden in berichten en titels nu goed weergegeven moeten worden, ook bij het bewerken. Ook zou er nu goed gezocht moeten kunnen worden naar (alternatieve) titels met speciale tekens of alternatieve tekensets.
Mocht er ergens iets mis gaan dan hoor ik het graag.
Mocht er ergens iets mis gaan dan hoor ik het graag.
0
Zephyr
geplaatst: 17 februari 2014, 13:03 uur
Als ik een bericht quote, worden alle regels in dat bericht achter elkaar gezet. Dus de oorspronkelijke regel-indeling gaat verloren. Hebben meer gebruikers daar last van ?
Edit : dit gebeurde bij mij nooit eerder t/m afgelopen zaterdag. Viel me gisteren voor het eerst op.
Edit : dit gebeurde bij mij nooit eerder t/m afgelopen zaterdag. Viel me gisteren voor het eerst op.
0
geplaatst: 17 februari 2014, 13:30 uur
Zephyr schreef:
Als ik een bericht quote, worden alle regels in dat bericht achter elkaar gezet. Dus de oorspronkelijke regel-indeling gaat verloren. Hebben meer gebruikers daar last van ?
Het lijkt er op dat je Internet Explorer versie 7 gebruikt. Deze (erg) oude browser kan ik helaas niet meer ondersteunen, sorry. Mocht dit in recentere browsers ook voorkomen dan hoor ik het graag.
0
geplaatst: 18 februari 2014, 22:53 uur
Datzelfde heb ik bij het bewerken van mijn eigen berichten met een oude IE versie, Chrome heeft het probleem inderdaad niet.
0
Maartenn (crew)
geplaatst: 19 februari 2014, 12:00 uur
Kleinigheidje: ik kwam weer een artiestenfoto tegen die wel is ingevoerd, maar niet zichtbaar is: Miss Montreal
0
geplaatst: 19 februari 2014, 13:12 uur
die afbeelding is (inmiddels?) niet meer vrij om op andere sites gebruikt te worden
0
Maartenn (crew)
geplaatst: 19 februari 2014, 14:33 uur
Arme Sanne. Nieuwe foto toegevoegd dan maar 

0
Maartenn (crew)
geplaatst: 19 februari 2014, 15:12 uur
Nog een dingetje. Zojuist albumhoezen gewijzigd, maar de uitvergroting werkt niet. Het gaat om deze twee:
Frank Turner - Take to the Road (2010) en
Jim Croce - You Don't Mess Around with Jim (1972)
Zit dit nog ergens vast in de registers van MuMe?
0
geplaatst: 19 februari 2014, 15:45 uur
Maartenn schreef:
Nog een dingetje. Zojuist albumhoezen gewijzigd, maar de uitvergroting werkt niet. Het gaat om deze twee:
De oude afbeeldingen zitten vast in de registers van je browser Nog een dingetje. Zojuist albumhoezen gewijzigd, maar de uitvergroting werkt niet. Het gaat om deze twee:

0
geplaatst: 21 februari 2014, 13:09 uur
Vraagje, is het mogelijk om Updates te filteren op genre? Niet mijn eigen updates maar de algemene.
Op deze manier kan je makkelijker bijhouden waar veel over gepraat wordt en wat ik in de gaten moet houden.
Op deze manier kan je makkelijker bijhouden waar veel over gepraat wordt en wat ik in de gaten moet houden.
0
geplaatst: 23 februari 2014, 09:22 uur
Deze pagina is weer bijgewerkt, zou nu altijd een lijst moeten geven van populaire albums waar niet overal een tijdsduur is ingevuld. Bedankt alvast voor de hulp!
0
geplaatst: 23 februari 2014, 09:22 uur
P.O.W. schreef:
Vraagje, is het mogelijk om Updates te filteren op genre? Niet mijn eigen updates maar de algemene.
Momenteel niet, misschien in de toekomstVraagje, is het mogelijk om Updates te filteren op genre? Niet mijn eigen updates maar de algemene.
0
geplaatst: 23 februari 2014, 19:27 uur
Bij de statistieken van Stromaes wortel is te zien hoeveel users Papaoutai goed vinden, maar waarom daar Papaoutai (track 2) staat is mij een raadsel.
www.musicmeter.nl/album/378439/stats/
www.musicmeter.nl/album/378439/stats/
0
geplaatst: 23 februari 2014, 19:54 uur
het antwoord op die vraag kun je verder in deze lijst vinden
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.