MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
Oké, dan wacht ik geduldig op de aanpassing. Dank!

stoepkrijt schreef:
Op de albumpagina van London Grammar staat hun debuutalbum zowel onder 'Reguliere albums' als onder 'Gastoptredens'. Dat laatste hoort dus niet.
Er zijn meer artiesten waar dit zo is. Bijvoorbeeld: Beyoncé

CHIEP (crew)
Dan dien je daar toch gewoon een correctie voor in?

Blijkbaar weet de crew zelf (zie reactie Svendra hierboven) niet eens hoe er hiermee om gegaan moet worden. Hoe kan je van ons dan verwachten een correctie in te sturen?

Feitelijk is het inderdaad een gastoptreden, maar een gastoptreden op je eigen album ziet er toch raar uit. Ook hier betreft het namelijk een bonustrack van een andere artiest waar ze wél een gastrol speelt.

CHIEP (crew)
Het ging er mij in dit geval vooral om dat het na dat bericht al was besproken en men vervolgens tot een "besluit" was gekomen (lees: ik vond jouw toevoeging nogal overbodig).

Is het mogelijk dat de breedte van de tekst-layout verschillend is, naargelang je scherm-instellingen? In het OOR topic, probeer ik mijn quote altijd maximum vijf regels lang te laten zijn. Ik merk op dat een tekst die thuis bij opmaak niet langer dan vijf regels was, soms zes regels telt op mijn werk.

Ja dat is mogelijk.

CHIEP schreef:
Het ging er mij in dit geval vooral om dat het na dat bericht al was besproken en men vervolgens tot een "besluit" was gekomen (lees: ik vond jouw toevoeging nogal overbodig).
Welke oplossing? Svendra suggereert om de artiest maar helemaal te verwijderen. Vervolgens wordt er door Gretz en panjoe (beiden geen crew!) gesuggereerd om de originele artiest maar gastartiest te maken.

panjoe (moderator)
chevy93 schreef:
(quote)
Welke oplossing? Svendra suggereert om de artiest maar helemaal te verwijderen. Vervolgens wordt er door Gretz en panjoe (beiden geen crew!) gesuggereerd om de originele artiest maar gastartiest te maken.

Het was misschien niet helemaal duidelijk, maar bij het betreffende album van London Grammar is het nu aangepast zodat het album niet meer op twee plekken in de discografie verschijnt - volgens de oplossing die Gretz suggereerde, en die mij de meest logische leek.

Toch maar even vermelden, ik werd in De Site >> Algemeen >> Te verwijderen / verwijderde releases gister genoemd, maar heb daar geen melding van gekregen zoals je dat normaal gesproken krijgt. Staat overigens gewoon allemaal aangevinkt bij instellingen.

http://oi57.tinypic.com/qxne3c.jpg

Dat noemen is daar niet op de correctie manier gebeurd, er is daar de url naar je profielpagina geplaatst (wat er toevallig hetzelfde uit ziet) ipv dat je naam tussen user-tags is gezet DonOswaldo

Ah oke, geen bug dus.

CHIEP (crew)
Dan weten we dat ook weer .

Ik heb enkele aanpassingen gedaan op het gebied van speciale tekens, zoals bv. Cyrillisch of Japanse tekens. Deze zouden in berichten en titels nu goed weergegeven moeten worden, ook bij het bewerken. Ook zou er nu goed gezocht moeten kunnen worden naar (alternatieve) titels met speciale tekens of alternatieve tekensets.

Mocht er ergens iets mis gaan dan hoor ik het graag.

Zephyr
Als ik een bericht quote, worden alle regels in dat bericht achter elkaar gezet. Dus de oorspronkelijke regel-indeling gaat verloren. Hebben meer gebruikers daar last van ?

Edit : dit gebeurde bij mij nooit eerder t/m afgelopen zaterdag. Viel me gisteren voor het eerst op.

Zephyr schreef:
Als ik een bericht quote, worden alle regels in dat bericht achter elkaar gezet. Dus de oorspronkelijke regel-indeling gaat verloren. Hebben meer gebruikers daar last van ?

Edit : dit gebeurde bij mij nooit eerder t/m afgelopen zaterdag. Viel me gisteren voor het eerst op.

Het lijkt er op dat je Internet Explorer versie 7 gebruikt. Deze (erg) oude browser kan ik helaas niet meer ondersteunen, sorry. Mocht dit in recentere browsers ook voorkomen dan hoor ik het graag.

Datzelfde heb ik bij het bewerken van mijn eigen berichten met een oude IE versie, Chrome heeft het probleem inderdaad niet.

Maartenn (crew)
Kleinigheidje: ik kwam weer een artiestenfoto tegen die wel is ingevoerd, maar niet zichtbaar is: Miss Montreal

die afbeelding is (inmiddels?) niet meer vrij om op andere sites gebruikt te worden

Maartenn (crew)
Arme Sanne. Nieuwe foto toegevoegd dan maar

Maartenn (crew)
Nog een dingetje. Zojuist albumhoezen gewijzigd, maar de uitvergroting werkt niet. Het gaat om deze twee:

Frank Turner - Take to the Road (2010) en
Jim Croce - You Don't Mess Around with Jim (1972)

Zit dit nog ergens vast in de registers van MuMe?

Werkt hier anders prima.

Maartenn schreef:
Nog een dingetje. Zojuist albumhoezen gewijzigd, maar de uitvergroting werkt niet. Het gaat om deze twee:

Frank Turner - Take to the Road (2010) en
Jim Croce - You Don't Mess Around with Jim (1972)

Zit dit nog ergens vast in de registers van MuMe?
De oude afbeeldingen zitten vast in de registers van je browser

Maartenn (crew)
Jordy schreef:
(quote)
De oude afbeeldingen zitten vast in de registers van je browser

Snel registers verversen dan maar. Dank!

Inderdaad, gewoon ff je kast legen

Vraagje, is het mogelijk om Updates te filteren op genre? Niet mijn eigen updates maar de algemene.

Op deze manier kan je makkelijker bijhouden waar veel over gepraat wordt en wat ik in de gaten moet houden.

Deze pagina is weer bijgewerkt, zou nu altijd een lijst moeten geven van populaire albums waar niet overal een tijdsduur is ingevuld. Bedankt alvast voor de hulp!

P.O.W. schreef:
Vraagje, is het mogelijk om Updates te filteren op genre? Niet mijn eigen updates maar de algemene.

Op deze manier kan je makkelijker bijhouden waar veel over gepraat wordt en wat ik in de gaten moet houden.
Momenteel niet, misschien in de toekomst

Bij de statistieken van Stromaes wortel is te zien hoeveel users Papaoutai goed vinden, maar waarom daar Papaoutai (track 2) staat is mij een raadsel.

www.musicmeter.nl/album/378439/stats/

het antwoord op die vraag kun je verder in deze lijst vinden

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:02 uur

geplaatst: vandaag om 10:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.