MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
Jordy schreef:
Punt 1 is een fout in de aanlevering door iTunes, daar kan ik helaas niet veel aan doen

Heb je voor punt 2 en 3 een voorbeeld album? waar het fout gaat

bedankt

punt 2: voorbeeld staat nu in de wacht voor beoordeling: Electronic Latin Freaks (2004)
punt 3: ik meen bij dit album Amanda Lear - Boomlover (2013) bij track 19 dit voordeed

bedankt, zal op de lijst zetten om hier naar te kijken

in principe zijn de importeerknoppen hulpjes, en geen functionaliteiten die wat mij betreft 100% goed moet werken in alle gevallen, maar als er iets te verbeteren is dan is dat natuurlijk mooi meegenomen

Jordy schreef:
bedankt, zal op de lijst zetten om hier naar te kijken

in principe zijn de importeerknoppen hulpjes, en geen functionaliteiten die wat mij betreft 100% goed moet werken in alle gevallen, maar als er iets te verbeteren is dan is dat natuurlijk mooi meegenomen

Zo zie ik het ook, maar in het verleden heeft het volgens mij wel gewerkt dus dan valt het nu op.

https://www.musicmeter.nl/list/artists

R.E.M. staat tweemaal in de lijst. Zowel als R.E.M. en R.E.M

Ik zal zorgen dat je dit soort "lege" artiestenpagina's niet meer in je top 10 kunt zetten, en dit specifieke voorbeeld even samenvoegen

Ik krijg 2 keer een melding dat een toevoeging is geaccepteerd, nu staat dit album 2 keer op de site:

Bulimundo - Bulimundo (1982) - MusicMeter.nl

en

Bulimundo - Bulimundo (1982) - MusicMeter.nl

Over de artiesten top 100: R.E.M. staat er twee keer in: één keer op plaats 17 als R.E.M. en één keer op plaats 64 als R.E.M, dus zonder punt achter de -m.

Ik denk dat dit een foutje is, dus vandaar dat ik het even meld.

Zie 2 berichten eerder

Jordy schreef:
Zie 2 berichten eerder
Sorry! Niet gezien, stom van me.

De "opslaan en meer"-knop werkt niet goed in Chromium (knop doet niets na veelvuldig klikken) en Firefox/Nightly (doet hetzelfde als "opslaan en sluiten"). Gebeurt zowel in Windows als OS X als OpenBSD.

Gaat op de lijst!

Lol! Ik had vanmorgen 10 notificaties: elk uur is er vannacht een berichtje verzonden dat mijn rotatielijst is verlopen. ?

haha oops

panjoe (moderator)
Als ik de volgorde van mijn rotatielijst verander door de albums te slepen slaat hij die wijziging niet op. Andere wijzigingen gaan gewoon goed.

Casartelli (moderator)
Ik probeer mijn artiesten top 10 te veranderen: ik verwissel er twee van plaats, vervang er dan een door iets anders en druk op opslaan. Onder de popup "De wijzigingen zijn opgeslagen" springt hij echter weer terug naar het oude lijstje.

Lijkt een beetje in dezelfde hoek als wat panjoe hierboven schrijft.

Dat had ik gisteren ook.

Casartelli (moderator)
Het Top 10 2016 lijstje lijkt er dan weer geen last van te hebben.

Ja vervelend, kan het even niet nabootsen. Welke browser is dat?

*edit* bij de rotatielijst kan ik het overigens wel nabootsen, dat zou opgelost moeten zijn

Casartelli (moderator)
Bij mij in Chrome.

panjoe (moderator)
Casartelli schreef:
Ik probeer mijn artiesten top 10 te veranderen: ik verwissel er twee van plaats, vervang er dan een door iets anders en druk op opslaan. Onder de popup "De wijzigingen zijn opgeslagen" springt hij echter weer terug naar het oude lijstje.

Lijkt een beetje in dezelfde hoek als wat panjoe hierboven schrijft.

Ik had het net ook met mijn jaarlijst van 2016.

Ook ik gebruik Chrome (54.0.2840.99 m (64-bit)).

Als ik bij de Top 250 zoek op een artiest als David Bowie krijg ik vijf zoekresultaten, maar zie ik er maar vier. Datzelfde gebeurt ook bij bv. Arctic Monkeys. Enig idee waardoor het komt?

Zou het kunnen dat dit artiesten zijn met albums die nét buiten de top 250 staan?

Waar krijg je die zoekresultaten dan?

De kleine pop-up/zweefvenstertjes met info verschijnen niet bij de albums van mijn rotatielijst of top-10
Cache leegmaken helpt niet (Firefox)

bedankt, ga ik naar kijken

Staat de Album Top 10 van 2016 er niet een dag te vroeg?

Casartelli (moderator)
E-Clect-Eddy schreef:
Staat de Album Top 10 van 2016 er niet een dag te vroeg?
Daar kan op zich over getwist worden, maar hij wordt al zo lang als ik me herinner op de 31e gepubliceerd en dat staat ook altijd duidelijk in de uitnodiging om je jaartoptien in te dienen.

Casartelli schreef:
Daar kan op zich over getwist worden, maar hij wordt al zo lang als ik me herinner op de 31e gepubliceerd en dat staat ook altijd duidelijk in de uitnodiging om je jaartoptien in te dienen.

Het is gewoon dat gevoelsmatig het er één dag te vroeg staat, en die uitnodiging heb ik natuurlijk al weken niet naar gekeken.

Hoe kan mijn nummer 1 nu op 0 staan bij mijn rotatielijst?

"Rotatielijsten

De volgende gebruikers hebben dit album in hun rotatielijst staan:

dynamo d (0)"

Jordy schreef:
Waar krijg je die zoekresultaten dan?
Gewoon ctrl + f.

chevy93 schreef:
(quote)
Gewoon ctrl + f.

Ik gebruik hiervoor gewoon de knop F3 en daarmee krijg ik wel het juiste aantal zoekresultaten.

Maar als ik die functie meerdere keren opnieuw gebruik op dezelfde pagina dan wordt het aantal aangegeven zoekresultaten groter. Wellicht is dat de oorzaak.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:03 uur

geplaatst: vandaag om 04:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.