De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 2 januari 2017, 09:50 uur
Ik heb geen invloed op die zoekresultaten. Dat zou dan een bug in je browser zijn.
0
geplaatst: 2 januari 2017, 09:55 uur
dynamo d schreef:
Hoe kan mijn nummer 1 nu op 0 staan bij mijn rotatielijst?
"Rotatielijsten
De volgende gebruikers hebben dit album in hun rotatielijst staan:
dynamo d (0)"
Hoe kan mijn nummer 1 nu op 0 staan bij mijn rotatielijst?
"Rotatielijsten
De volgende gebruikers hebben dit album in hun rotatielijst staan:
dynamo d (0)"
Bug inderdaad
0
geplaatst: 2 januari 2017, 09:57 uur
chevy93, Na een paar keer het zoekvenster sluiten en weer openen om opnieuw op arctic monkeys te zoeken kreeg ik zelfs 7 resultaten aangegeven terwijl het er maar 3 zijn.
screenshot
screenshot
0
geplaatst: 2 januari 2017, 19:22 uur
kan geen edit doen op mijn eigen post van zojuist.
Muziek >> Muziekgames >> MuMeLadder 2016 Finale Albums
Muziek >> Muziekgames >> MuMeLadder 2016 Finale Albums
0
geplaatst: 2 januari 2017, 19:44 uur
BIj dit album staat geen totale speelduur. De speelduur van alle afzonderlijke nummers staat er wel.
http://i.imgur.com/AST2Nm4.jpg
Ligt dit aan mij of hebben meer mensen dit probleem? Bij andere albums kom ik dit probleem zo snel even niet tegen.
http://i.imgur.com/AST2Nm4.jpg
Ligt dit aan mij of hebben meer mensen dit probleem? Bij andere albums kom ik dit probleem zo snel even niet tegen.
0
geplaatst: 2 januari 2017, 21:39 uur
stoepkrijt schreef:
BIj dit album staat geen totale speelduur. De speelduur van alle afzonderlijke nummers staat er wel.
(afbeelding)
(afbeelding)
Yep, bij diverse albums ontbreekt de totale speelduur.
0
geplaatst: 2 januari 2017, 23:51 uur
Jordy schreef:
verholpen?
yepverholpen?
heb wel een ander bug gevonden, link naar album in een post haalt niet de naam van het album meer op maar laat het volgende zien "[object object]" op de plek waar normaal artiest/album/jaar vermeldt staat.
0
geplaatst: 3 januari 2017, 07:56 uur
Jordy schreef:
Heb het hersteld / aangepast, is het zo naar wens?
Heb het hersteld / aangepast, is het zo naar wens?
Was keurig geregeld, bij standaard overname naam band, titel bij link vanaf youtube,
Er is wat gebeurd, waardoor er nu ook hier [object, object] staat. De functionaliteit werkt nog wel, je kunt gewoon bijvoorbeeld de titel van een nummer invoeren. Maar ik neem aan, dat het niet je bedoeling is/was.
0
johannesA
geplaatst: 3 januari 2017, 09:39 uur
Ik kan geen forum topics aan mijn updates toevoegen.
0
geplaatst: 3 januari 2017, 11:20 uur
stoepkrijt schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
Gister had ik er nog geen last van. Maar vanaf vanmorgen zie ik bij geen enkel album de totale speelduur staan.
0
geplaatst: 3 januari 2017, 17:06 uur
Manfield schreef:
Gister had ik er nog geen last van. Maar vanaf vanmorgen zie ik bij geen enkel album de totale speelduur staan.
Jordy ging er binnenkort naar kijken; zie enkele berichten hierboven.

0
geplaatst: 3 januari 2017, 17:28 uur
brajoapau bedankt voor je bericht. Ik had het natuurlijk wel gelezen. Maar het leek me nog een nuttige toevoeging. Voornamelijk omdat ik er gister nog geen last van had. Ik wil niemand onder druk zetten hoor 

0
geplaatst: 3 januari 2017, 18:44 uur
0
geplaatst: 5 januari 2017, 23:55 uur
zou graag een verbeterde zoekfunctie willen:
Zocht net naar de Frans artiest Savage: als ik dat intype krijg ik bij de diverse releases pas te zien welke Savage het is als ik er op heb geklikt waarna een volgende zoekactie moet starten als er geen match is. Bij de artiestennamen zie ik er twee staan maar er zijn er blijkbaar 4. gezien de Savage (III).
Zou graag bij het intypen ook willen dat die reageert op Savage I zodat ik tenminste de acts Savage I, Savage II, Savage III en Savage IV en mogelijk Savage VI of zelfs Savage IX kan zien in de resultaten als die er mochten zijn.
Of dat de resultaten zodanig gerangschikt zijn dat onder ze elkaar staan:
Savage
Savage I
Savage II
Savage III
Savage IV
etc
En niet door elkaar heen zoals nu het geval is.
Zocht net naar de Frans artiest Savage: als ik dat intype krijg ik bij de diverse releases pas te zien welke Savage het is als ik er op heb geklikt waarna een volgende zoekactie moet starten als er geen match is. Bij de artiestennamen zie ik er twee staan maar er zijn er blijkbaar 4. gezien de Savage (III).
Zou graag bij het intypen ook willen dat die reageert op Savage I zodat ik tenminste de acts Savage I, Savage II, Savage III en Savage IV en mogelijk Savage VI of zelfs Savage IX kan zien in de resultaten als die er mochten zijn.
Of dat de resultaten zodanig gerangschikt zijn dat onder ze elkaar staan:
Savage
Savage I
Savage II
Savage III
Savage IV
etc
En niet door elkaar heen zoals nu het geval is.
0
geplaatst: 6 januari 2017, 08:34 uur
Het snelzoekvenstertje heeft niet als doel om perfect en compleet te zijn. Als je daar niet vindt wat je zoekt, kun je beter even op enter drukken.
Een verbeterpunt in het zoekresultaat dat je dan krijgt, zou ik dan wel weer vinden om exacte matches op je zoekopdracht beter uit te lichten, zodat je niet die grote lijst met resultaten door hoeft.
Een verbeterpunt in het zoekresultaat dat je dan krijgt, zou ik dan wel weer vinden om exacte matches op je zoekopdracht beter uit te lichten, zodat je niet die grote lijst met resultaten door hoeft.
0
geplaatst: 6 januari 2017, 12:27 uur
Ik had dit geprobeerd bij: Zoeken op artiest - in de veronderstelling daar sneller tot een resultaat of overzicht te komen.
Als ik Savage intype kan ik Enter drukken tot ik een ons weeg maar er gebeurd niets. Er is een lijst die verschijnt tijdens het intypen maar die komt erg ongeorganiseerd over.
Ik zou het liefst een gewone html pagina met linkjes naar de acts in plaats van die pop-up. Als ik iets uit de pop-up aanklik en dat is niet wat ik zoek, moet ik voor elke mis-match het zoekgegeven opnieuw intypen. Vandaar liever een (goolge-achtige) pagina met linkjes, die kan ik elk in een aparte tab openen totdat er een match is, of totdat ik zeker weet dat het een nieuwe/unieke artiest is.
Als ik Savage intype kan ik Enter drukken tot ik een ons weeg maar er gebeurd niets. Er is een lijst die verschijnt tijdens het intypen maar die komt erg ongeorganiseerd over.
Ik zou het liefst een gewone html pagina met linkjes naar de acts in plaats van die pop-up. Als ik iets uit de pop-up aanklik en dat is niet wat ik zoek, moet ik voor elke mis-match het zoekgegeven opnieuw intypen. Vandaar liever een (goolge-achtige) pagina met linkjes, die kan ik elk in een aparte tab openen totdat er een match is, of totdat ik zeker weet dat het een nieuwe/unieke artiest is.
0
geplaatst: 6 januari 2017, 12:31 uur
Hmn okee, op die pagina vind je inderdaad niet wat je zoekt. Dat is een functionaliteit om naar albums te zoeken, bv. van een bepaalde artiest, niet zozeer naar artiesten zelf.
Ik bedoelde het zoekvenster helemaal bovenaan de pagina. Typ daar "savage" + enter, en je komt op een resultatenpagina
Het staat op de wensenlijst om het zoeken eens goed aan te pakken.
Ik bedoelde het zoekvenster helemaal bovenaan de pagina. Typ daar "savage" + enter, en je komt op een resultatenpagina
Het staat op de wensenlijst om het zoeken eens goed aan te pakken.
0
geplaatst: 6 januari 2017, 12:36 uur
okay dit is wel een verbetering dan die via Zoeken op artiestOverigens zie ik nog niet de door mij toegevoegde Savage (IV) er tussen staan
Is dat omdat het album met deze gastartiest pas een paar minuten geleden is goedgekeurd?
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 7 januari 2017, 13:30 uur
Als ik in de zoekfunctie zoek op songtitel "Backchannels", meldt de zoekresultaten "Er zijn 2 albums gevonden die aan je zoekopdracht voldoen.". De lijst is evenwel leeg.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 7 januari 2017, 22:25 uur
Jordy schreef:
oh dat is vreemd, ik zie wel 2 resultaten
Ik inmiddels ook weer. Geen idee wat er vanmiddag aan de hand was (heb hem toen ook wel gerefreshed en zo).oh dat is vreemd, ik zie wel 2 resultaten
0
geplaatst: 8 januari 2017, 17:36 uur
Ik kom net tot de ontdekking dat The Waterboys - This Is the Sea (1985) niet in de Top 250 staat. Op de statistiekenpagina staat echter dat er 42 gebruikers zijn die het in hun top 10 hebben staan. Dit zou volgens mij goed moeten zijn voor 213 punten en een mooie notering in de Top 250, dus volgens mij gaat er ergens iets mis.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.