De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 20 december 2016, 10:57 uur
Ik ga binnenkort zorgen dat dit soort pagina's netjes een 404 niet gevonden melding geven
0
geplaatst: 20 december 2016, 11:48 uur
Jordy schreef:
Voor mij liever (standaard) wel, als staat het je natuurlijk vrij om het weg te halen.
Voor mij liever (standaard) wel, als staat het je natuurlijk vrij om het weg te halen.
. Is verder nu keurig geregeld! Ieder kan het naar eigen wensen aanpassen.
0
geplaatst: 20 december 2016, 20:07 uur
Een hele hoop berichten met een quote hebben ineens een scrollbalk (Google Chrome), zoals het bericht hierboven.
0
geplaatst: 20 december 2016, 21:38 uur
Teunnis schreef:
Een hele hoop berichten met een quote hebben ineens een scrollbalk (Google Chrome), zoals het bericht hierboven.
Zou me niets verbazen als dit gerelateerd is/was aan een ander (visueel) bug waarbij de tekst in het voorbeeld venster veel breder is (geworden) dan het uiteindelijk zal zijn bij het posten. In het verleden waren de twee min of meer even breed. Opera browser (= ook Chromium based)
Op dit moment lijkt in elk geval in dit voorbeeld venster alles weer bij het oude, maar er is door Opera vandaag ook een update uitgerold met nieuwere versie van Chromium, maar die zou vooral bugs met iMac hebben moeten pletten.
0
geplaatst: 20 december 2016, 22:09 uur
De mij bekende problemen zijn eerder deze avond opgelost, dus als er ergens nog iets fout gaat dan hoor ik het graag
0
geplaatst: 20 december 2016, 22:23 uur
Bij meningen staat nu twee keer het album vermeld, maar nog steeds niet de uitvoerende artiest.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 21 december 2016, 09:45 uur
Als ik pm-berichten die ik aan mezelf verstuurd heb verwijder, wordt dat keurig verrekend in het kopje linksboven ("Casartelli, 2 berichten"). De berichten zelf blijven echter, ondanks herhaalde pogingen tot verwijderen, staan.
Verder geen idee of dit een specifieke bug is van pm-berichten aan mezelf of van pm-berichten in het algemeen.
Verder geen idee of dit een specifieke bug is van pm-berichten aan mezelf of van pm-berichten in het algemeen.
0
geplaatst: 21 december 2016, 11:39 uur
ik heb mijn album top 10 iets veranderd, nl. een nieuwe nummer 2, maar nu staat in de statistieken achter mijn gebruikersnaam bij deze nummer 2 tussen haken (1) en bij mijn nummer 1 staat nu tussen haken (0). Kan dit worden hersteld?
0
geplaatst: 21 december 2016, 15:45 uur
De website is extreem traag en daardoor totaal niet bereikbaar vanaf W10 met Opera, en niet veel beter met Pale Moon op Vista.
0
geplaatst: 21 december 2016, 15:46 uur
posten is me niet gelukt vanaf W10 nu met veel moeite lukt het voor het eerst in een uur
0
geplaatst: 21 december 2016, 15:50 uur
Gezien bovenstaande bericht concludeer ik maar dat het niet aan mijn computer ligt?
Hier op Mac met Safari is de boel ook heel traaaaaaaaaag. En vaak niet bereikbaar vandaag.
Hier op Mac met Safari is de boel ook heel traaaaaaaaaag. En vaak niet bereikbaar vandaag.
0
geplaatst: 21 december 2016, 15:56 uur
er lijkt schot in de zaak te zitten want nu is het iets beter maar nog traag bij openen topic en posten
kan er weer bij vanaf W10
kan er weer bij vanaf W10
0
geplaatst: 21 december 2016, 16:04 uur
Zodra ik 3 pagina's vlug achter elkaar bezoek wordt het weer beretraag. Misschien staat die Cloudflare te strak afgesteld?
1
geplaatst: 21 december 2016, 16:09 uur
Tip voor MuMe: een simpele melding aangaande technische problemen op de homepage, of in de altijd zichtbare balk o.i.d, zou wel fijn zijn. Dat geldt eigenlijk voor elke site.
Dan weet de gebruiker dat het niet aan z'n eigen situatie ligt, en indien mogelijk ook hoe lang het duurt.
Dan weet de gebruiker dat het niet aan z'n eigen situatie ligt, en indien mogelijk ook hoe lang het duurt.
0
geplaatst: 21 december 2016, 16:13 uur
Minneapolis schreef:
Tip voor MuMe: een simpele melding aangaande technische problemen op de homepage, of in de altijd zichtbare balk o.i.d, zou wel fijn zijn.
Tip voor MuMe: een simpele melding aangaande technische problemen op de homepage, of in de altijd zichtbare balk o.i.d, zou wel fijn zijn.
Deze site is een hobby. Ik ben gewoon met andere dingen bezig overdag.
0
geplaatst: 21 december 2016, 16:16 uur
Het was niet zuur bedoeld Jordy. Ik ben groot liefhebber van deze site en mijn waardering naar diegenen die het mogelijk maken is heel groot.
Ik klaag dan ook niet als het eens wat minder werkt. Ik bedoel alleen dat het onduidelijk kan zijn of het aan de eigen situatie ligt. Maar als dit (zo'n melding) onzinnig of onhaalbaar is kun je mijn opmerking negeren.

0
geplaatst: 21 december 2016, 16:19 uur
Bij mij iig wel, kon m'n top 10 2016 ook niet aanpassen, nu weer wel
Hij is ook niet meer vreselijk traag, top Jordy
Hij is ook niet meer vreselijk traag, top Jordy
0
geplaatst: 21 december 2016, 17:09 uur
bij het posten krijg ik in elk geval met Opera op W10 nog vaak een time-out waarschuwing dat de website niet bereikbaar is. Met workaround lukt het dan te posten.
0
geplaatst: 21 december 2016, 17:16 uur
PS krijg nu (bijna?) standaard bij het posten die vraag met optie voorgelegd mbt tot teksten waarvan de rechten niet bij mezelf liggen. Ik zie em pas verschijnen als ik eerst een voorbeeld weergave heb gedaan, maar misschien stond die er al zonder dat het opviel/opvalt
Is dat nieuw of een bug?
Is dat nieuw of een bug?
0
geplaatst: 21 december 2016, 17:18 uur
Bij mij was de site geruime tijd ook niet meer bereikbaar of zeer traag. Je kunt testen of het aan jou ligt of niet want als de andere sites goed en snel laden dan ligt het aan de betreffende site zelf. Er kan dan van alles aan de hand zijn. Gewoon later even opnieuw proberen. Nu werkt MuME hier weer prima!
0
geplaatst: 21 december 2016, 17:29 uur
E-Clect-Eddy schreef:
Is dat nieuw of een bug?
Is dat nieuw of een bug?
Een nieuwe bug
0
Misterfool
geplaatst: 21 december 2016, 17:32 uur
Bij mij was de site ook een tijdje traag, maar op het moment is de snelheid wedergekeerd. 

0
geplaatst: 21 december 2016, 17:36 uur
Leden in een groep als Guns N' Roses worden momenteel even niet meer gegroepeerd op 1 regel getoond, als ze meerdere perioden in de band hebben gezeten. Ga ik naar kijken
0
geplaatst: 22 december 2016, 00:56 uur
Jordy schreef:
Leden in een groep als Guns N' Roses worden momenteel even niet meer gegroepeerd op 1 regel getoond, als ze meerdere perioden in de band hebben gezeten. Ga ik naar kijken
Bij sommige groepen wordt het jaar getoond met -00-00 erachter, dus (1990-00-00-2015-00-00)
Zie b.v.Nick Cave & The Bad Seeds
0
geplaatst: 22 december 2016, 11:43 uur
Misschien ook één of meerdere bugs
1.
Bij het importeren van iTunes bij invoeren nieuw album worden de remix namen niet meer meegenomen in elk geval voor dit album Lio Remix Discomix
2.
Bij invoeren van een diverse artiesten album worden wel de nummers en tracktijden geïmporteerd vanaf iTunes maar niet de verschillende artiesten die bij elk track horen
3.
deze is volgens mij al gemeld: bij tracks die geïmporteerd vanuit iTunes worden die zowel een remix naam en/of featuring artiest hebben en / of een dubbele toevoeging
zoals bijvoorbeeld : Tracknaam (Disco Remix) [radio edit] of Tracknaam (featuring ACT) [remixnaam]
dan gaat het fout met de plek waar ( ) en [ ] geplaatst worden.
1.
Bij het importeren van iTunes bij invoeren nieuw album worden de remix namen niet meer meegenomen in elk geval voor dit album Lio Remix Discomix
2.
Bij invoeren van een diverse artiesten album worden wel de nummers en tracktijden geïmporteerd vanaf iTunes maar niet de verschillende artiesten die bij elk track horen
3.
deze is volgens mij al gemeld: bij tracks die geïmporteerd vanuit iTunes worden die zowel een remix naam en/of featuring artiest hebben en / of een dubbele toevoeging
zoals bijvoorbeeld : Tracknaam (Disco Remix) [radio edit] of Tracknaam (featuring ACT) [remixnaam]
dan gaat het fout met de plek waar ( ) en [ ] geplaatst worden.
0
geplaatst: 22 december 2016, 12:42 uur
Punt 1 is een fout in de aanlevering door iTunes, daar kan ik helaas niet veel aan doen
Heb je voor punt 2 en 3 een voorbeeld album? waar het fout gaat
bedankt
Heb je voor punt 2 en 3 een voorbeeld album? waar het fout gaat
bedankt
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.