De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
Simon Smith (crew)
geplaatst: 13 januari 2017, 17:51 uur
Het label TopNotch staat zowel met als zonder spatie op de site. Wat is de beste keuze?
Zelf gebruiken ze ook beide varianten door elkaar, zie hun site:
http://top-notch.nl/
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 14 januari 2017, 12:07 uur
Casartelli schreef:
Als ik in de zoekfunctie zoek op songtitel "Backchannels", meldt de zoekresultaten "Er zijn 2 albums gevonden die aan je zoekopdracht voldoen.". De lijst is evenwel leeg.
Een week later gebeurt dit mij weer. Zoekopdracht op songtitel "Mean Spirits". Wederom 2 albums en een lege lijst.Als ik in de zoekfunctie zoek op songtitel "Backchannels", meldt de zoekresultaten "Er zijn 2 albums gevonden die aan je zoekopdracht voldoen.". De lijst is evenwel leeg.
In Chrome, mocht dat nog relevant zijn.
Edit: nog eens geprobeerd en nu krijg ik wel gewoon resultaten. Tja, dan valt er ook niet zo veel aan op te volgen.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 14 januari 2017, 17:20 uur
Simon Smith schreef:
Het label TopNotch staat zowel met als zonder spatie op de site. Wat is de beste keuze?
De variant met spatie gebruiken ze op het eerste zicht toch vaker. Die zonder spatie zie ik vooral in het logo terug.Het label TopNotch staat zowel met als zonder spatie op de site. Wat is de beste keuze?
0
geplaatst: 14 januari 2017, 17:21 uur
Ik probeer een stem te plaatsen. Maar het gedeelte waar ik sterren kan toewijzen aan een album is verdwenen. Ligt niet zozeer aan het album waar ik op wil stemmen. Want als ik enkele albums bekijk waar ik nog niet op gestemd heb, zie ik dat ik daar ook niet kan stemmen. Hebben meer mensen hier last van?
0
Manfield schreef:
Ik probeer een stem te plaatsen. Maar het gedeelte waar ik sterren kan toewijzen aan een album is verdwenen. Ligt niet zozeer aan het album waar ik op wil stemmen. Want als ik enkele albums bekijk waar ik nog niet op gestemd heb, zie ik dat ik daar ook niet kan stemmen. Hebben meer mensen hier last van?
Ik ging het net zelf posten, dus ja. Wel via tablet.
0
CHIEP (crew)
Er staat momenteel bij geen enkele release waarop gestemd is een gemiddelde, dus het ligt niet aan jullie
.
.
0
geplaatst: 14 januari 2017, 17:25 uur
Manfield schreef:
Bij mij ook, ook op tablet...
1
geplaatst: 14 januari 2017, 19:10 uur
Was al even bang dat Russen de site gekaapt hadden en dat jij op het vliegtuig naar Moskou zat 

0
geplaatst: 16 januari 2017, 17:07 uur
0
buizen
geplaatst: 16 januari 2017, 22:11 uur
Er gaat de hele tijd iets mis als ik een bericht m.b.t. Nashville Pussy wil plaatsen.
Andere berichten, zoals deze, kunnen wel geplaatst.
Raar.
Raar.
0
geplaatst: 16 januari 2017, 22:25 uur
Gaat hier zo te zien iets mis met de echte naam van de artiest: r.roo
0
geplaatst: 16 januari 2017, 22:27 uur
buizen schreef:
Er gaat de hele tijd iets mis als ik een bericht m.b.t. Nashville Pussy wil plaatsen.
Raar.
Raar.
opgelost?
0
geplaatst: 16 januari 2017, 22:29 uur
heb het even hersteld, kan volgende keer ook via een "normale" correctie, als dit nog ergens fout gaat
0
buizen
geplaatst: 16 januari 2017, 22:34 uur
Ja. Nu wel. Echt belachelijk, kon alom berichten plaatsen maar niet daar. Bedankt in ieder geval.
Wat het nou was.
0
buizen
geplaatst: 16 januari 2017, 22:45 uur
Waarom bestaat er in het submenu 'berichten' onder een artiest niet meer de mogelijkheid om media of een foto in te voegen in een bericht, dat was toch eerder wel zo?
Jammer.
Jammer.
0
geplaatst: 17 januari 2017, 11:58 uur
Ik probeer bij een album de favoriete tracks aan te vinken. Dit lukt wel, maar na refreshen van de pagina zijn de aangevinkte tracks al weer verdwenen.
0
geplaatst: 18 januari 2017, 10:39 uur
Heb altijd bij instellingen...Toon automatisch bonustracks bij albums aangevinkt staan
Maar dit gemak werkt al een poosje niet ,ook niet na heractiveren
Blijkbaar valt het niemand op ,of heb ik wat gemist ? lees hier idg niks over
Maar dit gemak werkt al een poosje niet ,ook niet na heractiveren
Blijkbaar valt het niemand op ,of heb ik wat gemist ? lees hier idg niks over
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.