De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
buizen
geplaatst: 18 januari 2017, 16:27 uur
Jordy schreef:
Inderdaad een bug, zal zorgen dat dat weer terug komt
Inderdaad een bug, zal zorgen dat dat weer terug komt
Alvast bedankt, Jordy. Alhoewel het nog niet geregeld is nu maar komt vast goed.
0
geplaatst: 19 januari 2017, 21:17 uur
Ik ben die ene user die de instelling zo heeft, dat het laatste bericht bovenaan staat. Als ik een topic open laat staan, en er berichten worden geplaatst, zag ik de melding Toon # nieuw berichten niet meer. Ik dacht dat deze was verwijderd.
Maar nee, ik heb hem terug gevonden: hij staat bovenaan het 30e en laatste bericht onder aan de pagina, daar waar hij normaliter staat als ik de instelling weer om zou zetten naar nieuwste bericht onderaan.
Maar nee, ik heb hem terug gevonden: hij staat bovenaan het 30e en laatste bericht onder aan de pagina, daar waar hij normaliter staat als ik de instelling weer om zou zetten naar nieuwste bericht onderaan.

0
geplaatst: 20 januari 2017, 19:20 uur
Ik heb veel onderhoud gepleegd op het gebied van de weergave van berichten en discussies. Mocht er ergens iets mis gaan, dan hoor ik het graag.
0
geplaatst: 20 januari 2017, 19:21 uur
Sunderland schreef:
hij staat bovenaan het 30e en laatste bericht onder aan de pagina, daar waar hij normaliter staat als ik de instelling weer om zou zetten naar nieuwste bericht onderaan.
hij staat bovenaan het 30e en laatste bericht onder aan de pagina, daar waar hij normaliter staat als ik de instelling weer om zou zetten naar nieuwste bericht onderaan.
Daar zal ik nog even naar kijken, vandaag of morgen
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 21 januari 2017, 02:23 uur
Oproep: momenteel staan er 118 albums op de site van het label Phantom. In 99% van de gevallen klopt dit echter niet (ik vermoed dat sites als Amazon dat vroeger vaak invulden als ze de label-info niet hadden). Wie helpt mee om een en ander te corrigeren? Discogs is the place to be
.
.
0
geplaatst: 21 januari 2017, 10:42 uur
De functie om een nieuw bericht weer te geven zonder de pagina te vernieuwen werkt niet meer. Er komt nog wel een melding dat er een nieuw bericht is, maar als je er op klikt verschijnt dat niet.
0
geplaatst: 21 januari 2017, 10:49 uur
inderdaad werkt bij mij ook niet meer in Opera (Chromium-based) op W10
1
geplaatst: 21 januari 2017, 19:22 uur
CHIEP schreef:
Oproep: momenteel staan er 118 albums op de site van het label Phantom. In 99% van de gevallen klopt dit echter niet (ik vermoed dat sites als Amazon dat vroeger vaak invulden als ze de label-info niet hadden). Wie helpt mee om een en ander te corrigeren? Discogs is the place to be
.
. Zijn allemaal gecorrigeerd volgens mij.

Dikke pluim aan allen die geholpen hebben!

0
geplaatst: 23 januari 2017, 08:47 uur
Bericht verplaatst naar De Site > Algemeen > Albums toevoegen aan de site / Toevoeghulp
0
geplaatst: 23 januari 2017, 11:50 uur
Als ik op m'n mobiel naar de pagina voor uitgebreid zoeken ga kan ik geen cijfers meer aanpassen, bijvoorbeeld om in een bepaald jaar of periode te zoeken. Wat ik ook probeer, er blijft de standaardperiode van 1900-2018 staan. Zelfde voor aanpassingen in de andere vakjes zoals aantal stemmen en stemgemiddelde.
0
geplaatst: 23 januari 2017, 21:25 uur
Bij de laatste paar invoerringen van nieuwe albums werkt het Import tool iTunes niet of nauwelijks
Het pakt soms een single van de artiest maar niet het album die ik bij de titel heb ingevoerd.
voorbeeld: The Naked Sweat Drips - The Naked Sweat Drips (EP) 2013
Het pakt soms een single van de artiest maar niet het album die ik bij de titel heb ingevoerd.
voorbeeld: The Naked Sweat Drips - The Naked Sweat Drips (EP) 2013
0
geplaatst: 23 januari 2017, 21:58 uur
GrafGantz schreef:
Als ik op m'n mobiel naar de pagina voor uitgebreid zoeken ga kan ik geen cijfers meer aanpassen, bijvoorbeeld om in een bepaald jaar of periode te zoeken. Wat ik ook probeer, er blijft de standaardperiode van 1900-2018 staan. Zelfde voor aanpassingen in de andere vakjes zoals aantal stemmen en stemgemiddelde.
Vreemd, dat kan ik even niet nabootsen. Komt wel je toetsenbordje omhoog als je op zo'n vak klikt?
0
geplaatst: 23 januari 2017, 22:33 uur
Jordy schreef:
Vreemd, dat kan ik even niet nabootsen. Komt wel je toetsenbordje omhoog als je op zo'n vak klikt?
(quote)
Ja, en ik kan op de cijfertjes drukken tot ik een ons weeg maar er gebeurt helemaal niets.
0
geplaatst: 24 januari 2017, 15:01 uur
Waarom staat Moritz Von Oswald als een van de twee leden van Maurizio - terwijl Last.fm zegt ''Maurizio is the operating name of Moritz Von Oswald'' - maar staat Maurizio niet in het rijtje met groepen/samenwerkingen op de Moritz-pagina?
0
geplaatst: 24 januari 2017, 19:56 uur
Ik heb onderhoud gepleegd op de artiesten-detailpagina's. Mocht er ergens iets mis gaan, of mocht je ergens iets missen, dan hoor ik het graag.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 26 januari 2017, 13:40 uur
Manuel schreef:
Waarom staat Moritz Von Oswald als een van de twee leden van Maurizio - terwijl Last.fm zegt ''Maurizio is the operating name of Moritz Von Oswald'' - maar staat Maurizio niet in het rijtje met groepen/samenwerkingen op de Moritz-pagina?
Ik denk dat Last.fm het toch echt bij het verkeerde eind heeft. Op Wikipedia en Discogs staat hij als een helft van Basic Channel / Rhythm & Sound / Maurizio. Ik kan verder ook nergens vinden dat hij alleen Maurizio is.
0
geplaatst: 26 januari 2017, 14:41 uur
panjoe schreef:
Ik denk dat Last.fm het toch echt bij het verkeerde eind heeft. Op Wikipedia en Discogs staat hij als een helft van Basic Channel / Rhythm & Sound / Maurizio. Ik kan verder ook nergens vinden dat hij alleen Maurizio is.
(quote)
Helder. Betrouwbaarder dan last.fm ook dan.
Jordy schreef:
Ik heb onderhoud gepleegd op de artiesten-detailpagina's. Mocht er ergens iets mis gaan, of mocht je ergens iets missen, dan hoor ik het graag.
Ok, dank. Dit is iig gefixt nu zie ik.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 28 januari 2017, 21:23 uur
Als ik een nieuw bericht in een topic plaats, eindig ik na plaatsing op een lege pagina met de (in dit geval) volgende url: De Site >> Algemeen >> Het grote feedback / opmerkingen topic #2
Het bericht blijkt nadien wel geplaatst te zijn en ik kan het ook bewerken, maar 't lijkt me toch niet helemaal de bedoeling.
Het bericht blijkt nadien wel geplaatst te zijn en ik kan het ook bewerken, maar 't lijkt me toch niet helemaal de bedoeling.
0
geplaatst: 31 januari 2017, 10:06 uur
Bij ieder album zie je onder 'statistieken' welke gebruikers dat specifieke album in hun persoonlijke top 10 hebben staan.
We hebben nu ook een persoonlijke artiesten top 10. Maar er is geen mogelijkheid om bij de artiest te zien welke gebruikers deze artiest in hun persoonlijke artiesten top 10 hebben staan.
Je kunt alleen zien of een artiest in de samengestelde artiesten top 100 staat. Maar er is geen onderdeel 'statistieken'.
Ik zou hier wel prijs op stellen. Ik weet niet of er draagvlak voor is en of Jordy het ook ziet zitten?
We hebben nu ook een persoonlijke artiesten top 10. Maar er is geen mogelijkheid om bij de artiest te zien welke gebruikers deze artiest in hun persoonlijke artiesten top 10 hebben staan.
Je kunt alleen zien of een artiest in de samengestelde artiesten top 100 staat. Maar er is geen onderdeel 'statistieken'.
Ik zou hier wel prijs op stellen. Ik weet niet of er draagvlak voor is en of Jordy het ook ziet zitten?
0
geplaatst: 31 januari 2017, 10:12 uur
Is het mogelijk om een bevestigings vraag te krijgen bij het verwijderen van een bericht?
Bij de online versie druk je soms per ongeluk (dikke vingers) op het kruisje, maar dan is het ook meteen weg.
Een pop up met de vraag of je 't zeker weet zou in dat geval wel erg fijn zijn.
Bij de online versie druk je soms per ongeluk (dikke vingers) op het kruisje, maar dan is het ook meteen weg.
Een pop up met de vraag of je 't zeker weet zou in dat geval wel erg fijn zijn.
0
geplaatst: 31 januari 2017, 10:39 uur
Rogyros schreef:
Bij ieder album zie je onder 'statistieken' welke gebruikers dat specifieke album in hun persoonlijke top 10 hebben staan.
Deze mogelijkheid Was er al wel
Dit moet een storing zijn
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.