MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
lennon schreef:
Is het mogelijk om een bevestigings vraag te krijgen bij het verwijderen van een bericht?

Bij de online versie druk je soms per ongeluk (dikke vingers) op het kruisje, maar dan is het ook meteen weg.
Een pop up met de vraga of je 't zeker weet zou in dat geval wel erg fijn zijn.

Het is niet meteen weg, je krijgt als het goed is een mooie knop "verwijderen ongedaan maken" er voor in de plaats.

Rogyros schreef:
Ik zou hier wel prijs op stellen. Ik weet niet of er draagvlak voor is en of Jordy het ook ziet zitten?

Ik zie het zelfs zo erg zitten, dat ik dit 2 maanden geleden al gebouwd heb

Jordy schreef:
(quote)

Oh da's fijn... maar vorige week vrijdag is het me nog overkomen op mijn mobiel.. Werkt het dan niet goed?

Jordy schreef:

Het is niet meteen weg, je krijgt als het goed is een mooie knop "verwijderen ongedaan maken" er voor in de plaats.

Die is me nog niet opgevallen, ga er eens naar kijken. Dank voor je snelle feedback!

lennon schreef:
Oh da's fijn... maar vorige week vrijdag is het me nog overkomen op mijn mobiel.. Werkt het dan niet goed?
Wat is je overkomen? Deze opmerking ging over de artiesten top 10

Jordy schreef:
(quote)
Wat is je overkomen? Deze opmerking ging over de artiesten top 10

Mijn reactie ging over jouw opmerking: verwijderen ongedaan maken" knop...

Die andere had ik inderdaad verkeerd gelezen (dat je er al 2 maanden geleden wat aan gedaan had)

Wat is je dan precies overkomen? Dat je geen "verwijderen ongedaan" knop te zien kreeg?

GrafGantz schreef:
Als ik op m'n mobiel naar de pagina voor uitgebreid zoeken ga kan ik geen cijfers meer aanpassen, bijvoorbeeld om in een bepaald jaar of periode te zoeken. Wat ik ook probeer, er blijft de standaardperiode van 1900-2018 staan. Zelfde voor aanpassingen in de andere vakjes zoals aantal stemmen en stemgemiddelde.

Probleem speelt nog steeds. Aangezien Jordy dit niet kan nabootsen een vraagje aan mijn mede-users: zijn er nog meer mensen met dit probleem? Speelt hier alleen op m'n mobiel, Samsung Galaxy met de standaard internetbrowser.

GrafGantz schreef:
(quote)

Probleem speelt nog steeds. Aangezien Jordy dit niet kan nabootsen een vraagje aan mijn mede-users: zijn er nog meer mensen met dit probleem? Speelt hier alleen op m'n mobiel, Samsung Galaxy met de standaard internetbrowser.
Geprobeerd op mijn Samsung Galaxy met standaard browser: het lukt wel, maar met enige moeite ...

Ik neem aan dat je "overige gegevens" selecteert om op te zoeken, als je dan de jaartallen wilt veranderen wordt er bij mij niks in het veld ingevuld (terwijl ik bv. 1980 typ) maar als je uit de grijze balk met woord"hints" 1980 aanklikt wordt het wel ingevuld. Vervolgens kun je zoeken.
Op zich zou elk teken dat je typt meteen ingevuld moeten worden, maar dat functioneert kennelijk niet goed, dus moet je nu eerst het hele jaartal weghalen en vervolgens het hele nieuwe jaartal typen en selecteren uit de hint-balk (of hoe dat ook heet).

Cijfers die ik daar intoets worden gewoon helemaal niet "gelezen" op m'n telefoon, dus ik zie ook geen "1980" in die grijze balk

Jordy schreef:
(quote)

Ik zie het, ik keek zeker met mijn ogen dicht.
Dank, Jordy en teus!

GrafGantz schreef:
Cijfers die ik daar intoets worden gewoon helemaal niet "gelezen" op m'n telefoon, dus ik zie ook geen "1980" in die grijze balk

Kun je anders Chrome gebruiken? Die standaardbrowsers op Android toestellen zijn vaak nogal een ellende om te ondersteunen.

Ach nee, ik gebruik voor uitgebreid zoeken wel gewoon m'n laptop. Wist niet dat het zo'n complex probleem zou zijn, zo heel erg boeit het ook weer niet.

Okee Bij nader inzien vind ik dat hele uitgebreid zoeken ook een beetje te priegelig voor de mobiele versie. Misschien moet ie daar maar uit.

Jordy schreef:
Misschien moet ie daar maar uit.

Liever niet, imo. Ik gebruik het nog heel veel via smartphone.

Jordy schreef:
Wat is je dan precies overkomen? Dat je geen "verwijderen ongedaan" knop te zien kreeg?

Ik had een lang bericht geschreven, en toen ik wat wilde wijzigen drukte ik per abuis op verwijderen. En weg was het bericht.....

Op mijn 7"android-tablet verschijnt er geen pop-up reclame.

Ook vallen - bijv bij David Bowie, No Plan - na de velden [32 berichten] en [2 meningen] de velden [nieuw bericht] en [zoek bericht of gebruiker] gewoon weg.

Op 7" android-tablet heb je deze zoekmogelijkheid dus niet.

Het lijkt er op dat je de mobiele site voorgeschoteld krijgt op jouw specifieke apparaat. Je kunt eventueel musicmeter.nl/desktop bookmarken, om altijd bij de volledige site uit te komen

Ik heb een "correctieverzoek": zou iemand welliicht het catawiki-logootje van de hoesfoto van Het Praatcafé van Drs. P kunnen wegbewerken? Bij voorbaat dank!

hrmnbstr schreef:
Ik heb een "correctieverzoek": zou iemand welliicht het catawiki-logootje van de hoesfoto van Het Praatcafé van Drs. P kunnen wegbewerken? Bij voorbaat dank!

bijgewerkt en ingediend

buizen
Dat je onder het 'berichten'tabblad van artiesten een foto of filmpje kunt plaatsen is ook nog niet geregeld. Omissie. Was eerder wel zo. Jammer. Wel beloofd. Jordy.

Je klinkt een beetje als een klein kind

Zie je geen "afbeelding" en "play" icoontje boven het berichtenvenster? helemaal rechts in de rij iconen?

Ik kan gewoon weer een filmpje toevoegen bij de berichtenpagina van een artiest hoor. Dit was een tijdje geen optie, maar lijkt me nu gewoon opgelost.

Wel kan er geen filmpje worden toegevoegd bij de berichten van een album. Maar dit was eerder toch ook nooit zo, buizen?

Jordy schreef:
Het lijkt er op dat je de mobiele site voorgeschoteld krijgt op jouw specifieke apparaat. Je kunt eventueel musicmeter.nl/desktop bookmarken, om altijd bij de volledige site uit te komen

Thanx zal dat proberen!

Op de label pagina:
Er staat "toevoegen aaan (sic) mijn updates".
Bovendien dient die knop blijkbaar om alle bestaande albums van dat label toe te voegen aan "mijn updates". Ik had gehoopt op een melding van elke nieuwe release op dat label.
Is dit iets dat aangepast zou kunnen worden?

Het eerste zal ik aanpassen bedankt. Het laatste is helaas voorlopig niet mogelijk, al vind ik het wel een goed idee. Zal het op de wensenlijst zetten

buizen
Jordy schreef:
Je klinkt een beetje als een klein kind

Het is goed zo. Nu.

Geen idee of het al gemeld is maar:

Stemlijst bij je rotatielijst. Kan dat weer terugkomen?

Dan kan op je profielpagina

buizen schreef:
(quote)

Het is goed zo. Nu.

Ik kan je vertellen dat ik dat niet tussen 01:27 en 08:30 opgelost heb. Maar blij dat het weer allemaal in orde is.

Ik heb nog een correctietje: er zijn twee Kinderen voor kinderens: Kinderen voor Kinderen en Kinderen Voor Kinderen. De ene heeft een hoofdletter -v. Is dat de bedoeling?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:37 uur

geplaatst: vandaag om 00:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.