De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 5 februari 2017, 10:14 uur
Als ik in een gebruikersprofiel kijk bij het tabblad Stemmen van een gebruiker met < 100 stemmen, dan worden de stemmen niet getoond met de mededeling "Er zijn geen stemmen gevonden." De stemverdelingstabel op hetzelfde blad geeft wel stemmen weer.
0
geplaatst: 5 februari 2017, 19:06 uur
De site lijkt momenteel wat problemen te hebben waardoor er regelmatig een witte pagina te zien is. Wordt naar gekeken.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 5 februari 2017, 19:06 uur
Geen idee of het ermee samenhangt, maar de cookies-mededeling op de homepage als niet-ingelogde gebruiker valt momenteel niet weg te klikken.
0
geplaatst: 7 februari 2017, 18:58 uur
Het knopje om naar het laatste ongelezen bericht van een topic te gaan werkt niet meer? Ik krijg steeds het bericht "De door jou opgevraagd pagina kan helaas niet worden gevonden".
0
geplaatst: 7 februari 2017, 20:46 uur
Ik heb al een tijdje last dat de paginanummering bij de updates niet meer werken. Als ik bv. op 2 klik dan gaat die wel naar de tweede pagina, maar volgens de paginanummering sta ik nog steeds op de eerste pagina. In deze thread werkt de paginanummering wel.
0
geplaatst: 8 februari 2017, 17:22 uur
Dit album heb ik zojuist toegevoegd. Echter het gaat niet helemaal goed op de pagina. Ninet Tayeb - כל החיות ידעו (2013) -
Het jaartal staat voor de albumtitel, en daardoor is er niet door te klikken op de artiest op de albumpagina.
Het jaartal staat voor de albumtitel, en daardoor is er niet door te klikken op de artiest op de albumpagina.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 8 februari 2017, 17:26 uur
Bizar, als goedkeurder van dienst heb ik deze behandeld. Alles staat in de juiste velden, ik heb zelfs geprobeerd met een andere jaartal (2012) maar het resultaat bleef ongewijzigd. Iets te maken met het Hebreeuws?
0
geplaatst: 8 februari 2017, 17:28 uur
Titels omgewisseld en nu staat het wel goed. De normale titel moet altijd in Westers schrift trouwens. 

0
geplaatst: 8 februari 2017, 18:27 uur
0
geplaatst: 8 februari 2017, 19:50 uur
Manfield schreef:
Dit album heb ik zojuist toegevoegd. Echter het gaat niet helemaal goed op de pagina. Ninet Tayeb - כל החיות ידעו (2013) -
Zal het op de lijst zetten, gaat blijkbaar fout bij titels in een "van rechts naar links" taal.
0
geplaatst: 9 februari 2017, 09:06 uur
Bij Muziek > Algemeen > Deezer.com:
Geen idee of dit ooit eerder geopperd is; naar mijn idee gebruiken aardig wat mensen deezer.
Op dit moment kan je bij albums een spotify of itunes link plaatsen.
Zou het wat zijn om deezer daar aan toe te voegen?
Geen idee of dit ooit eerder geopperd is; naar mijn idee gebruiken aardig wat mensen deezer.
Op dit moment kan je bij albums een spotify of itunes link plaatsen.
Zou het wat zijn om deezer daar aan toe te voegen?
0
geplaatst: 9 februari 2017, 12:59 uur
Apple en Spotify zijn momenteel de 2 grootste streamingdiensten. We moeten maar een beetje in de gaten houden of dit zo blijft. Maar ik denk dat ik het voor nu hier even bij laat.
0
geplaatst: 10 februari 2017, 19:04 uur
Vandaag merk ik dat in onderlingen prive berichten met andere ik geen notificaties meer zie in de browser, niet op de tan en ook niet onderaan bericht. Meestal zie je zoiets als "er is een nieuwe post" en verschijnt er op de tab ergens een aantal (1) etc.. naast de titel topic
tweede bug - import gedaan met iTunes knop voor deze nieuwe release om toe te voegen In New York (Collected Recordings 1988-1996) by Lloyd Cole on Apple Music
maar er worden/werden alleen 50 tracks geïmporteerd van de 82. Zojuist met correctie opnieuw ingediend
tweede bug - import gedaan met iTunes knop voor deze nieuwe release om toe te voegen In New York (Collected Recordings 1988-1996) by Lloyd Cole on Apple Music
maar er worden/werden alleen 50 tracks geïmporteerd van de 82. Zojuist met correctie opnieuw ingediend
0
geplaatst: 10 februari 2017, 19:50 uur
Dat eerste werkt niet bij priveberichten, alleen bij "normale" discussies.
Dat tweede kan gebeuren inderdaad, het is in veel gevallen een handige toevoeging, maar niet foutloos
Dat tweede kan gebeuren inderdaad, het is in veel gevallen een handige toevoeging, maar niet foutloos
0
geplaatst: 12 februari 2017, 18:39 uur
Als je een artiest toevoegt aan je updates via de knop rechtsboven op de informatiepagina van artiesten, dan verandert het + teken in een vinkje.
Maar als je later deze pagina opnieuw opent staat er terug het + teken op de knop, waardoor het lijkt dat deze artiest nog niet (of niet meer) in je updates zit.
Maar als je later deze pagina opnieuw opent staat er terug het + teken op de knop, waardoor het lijkt dat deze artiest nog niet (of niet meer) in je updates zit.
0
geplaatst: 12 februari 2017, 18:55 uur
Muziek >> Muziekgames >> Greatest Hits of #3 (Regina Spektor)!
Ook hier krijg/kreeg ik vandaag geen notificatie/updates te zien (op de tab of onder de laatste post als ik een nieuwe post aan het voorbereiden ben), als ik die open heb staan in een tab. Pas als ik een page-refresh doe zie ik nieuwe posts, maar dan moet ik dus wel eerst mijn eigen post planten.
Ook hier krijg/kreeg ik vandaag geen notificatie/updates te zien (op de tab of onder de laatste post als ik een nieuwe post aan het voorbereiden ben), als ik die open heb staan in een tab. Pas als ik een page-refresh doe zie ik nieuwe posts, maar dan moet ik dus wel eerst mijn eigen post planten.
0
geplaatst: 12 februari 2017, 22:48 uur
wederom, nu op deze pagina Muziek >> Muziekgames >> Reggae K.O.
In een openstaande tab staat er een melding van 2-3 nieuwe post... dat lijkt dan wel te werken, ik doe een page-refresh en er verschijnen een aantal posts. Ik verlaat de pagina om iets op te zoek, keer terug binnen 10 seconden en daar staat dan een nieuwe post die volgens de tijdsaanduiding er al 5 minuten geleden gepost had moeten zijn. Maar 10 seconden daarvoor stond die er dus nog niet.
Er lijkt iets niet synchroon te lopen, of met een vertraging gepresenteerd te worden.
In een openstaande tab staat er een melding van 2-3 nieuwe post... dat lijkt dan wel te werken, ik doe een page-refresh en er verschijnen een aantal posts. Ik verlaat de pagina om iets op te zoek, keer terug binnen 10 seconden en daar staat dan een nieuwe post die volgens de tijdsaanduiding er al 5 minuten geleden gepost had moeten zijn. Maar 10 seconden daarvoor stond die er dus nog niet.
Er lijkt iets niet synchroon te lopen, of met een vertraging gepresenteerd te worden.
0
geplaatst: 18 februari 2017, 14:44 uur
Ik weet niet of dit al bekend is, maar als ik mijn top 10 albums aanpas en ik klik op opslaan dan verandert opeens de hele volgorde en platen die ik heb toegevoegd verschijnen niet in de lijst.
0
geplaatst: 18 februari 2017, 19:50 uur
Nee ik heb dat nog niet eerder gehoord, kan het ook even niet nabootsen. Misschien kun je proberen om de lijst even helemaal te verwijderen, en hem opnieuw in te voeren.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.