De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 20 augustus 2017, 14:09 uur
stoepkrijt Dat probleem doet zich bij mij, op dit moment, niet meer voor.
Toevallig PC gisteren opnieuw geïnstalleerd maar volgens mij was dit euvel ook vlak daarvoor al verdwenen
Toevallig PC gisteren opnieuw geïnstalleerd maar volgens mij was dit euvel ook vlak daarvoor al verdwenen
0
geplaatst: 20 augustus 2017, 15:23 uur
Als je op de 'likes' gaat staan, krijg je een pop-up, maar als je vervolgens op de pop-up gaat staan, verdwijnt deze waardoor je dus niet de user(s) aan kunt klikken.
0
geplaatst: 20 augustus 2017, 21:24 uur
St. Tropez - Debate (2017) kan geen favoriete nummer kiezen? de EP heeft wel 4 tracks.
0
Joezer49263
geplaatst: 26 augustus 2017, 21:10 uur
Momenteel kan ik geen wijziging aanbrengen in mijn top 10 Artiesten.
0
geplaatst: 27 augustus 2017, 08:00 uur
chevy93 schreef:
Als je op de 'likes' gaat staan, krijg je een pop-up, maar als je vervolgens op de pop-up gaat staan, verdwijnt deze waardoor je dus niet de user(s) aan kunt klikken.
Ga ik naar kijken
0
geplaatst: 27 augustus 2017, 08:02 uur
Joezer49263 schreef:
Bij mij lijkt dat goed te werken, wat gaat er precies mis?
1
geplaatst: 27 augustus 2017, 08:04 uur
E-Clect-Eddy schreef:
St. Tropez - Debate (2017) kan geen favoriete nummer kiezen? de EP heeft wel 4 tracks.
ik moest het even opzoeken:
tracks < 30 seconden worden niet meegerekend, er moeten dus meer dan 3 min of meer "volwaardige" tracks zijn voor de mogelijkheid om favoriete tracks te kiezen wordt getoond
0
geplaatst: 27 augustus 2017, 19:39 uur
Heb een hoop onderhoud gepleegd waar jullie hopelijk niet zo veel van merken (tenzij ik iets kapot heb gemaakt
)
Wat wel opvalt is dat het stemmen er iets anders uit ziet. Ook is op telefoon en tablet het stemmen nu ongeveer gelijk aan wat je op de computer gewend bent. Ik heb het getest in iOS en Android/Chrome. Mocht het toch nog ergens niet lekker werken dan hoor ik het graag.
Helaas is de mogelijkheid om stemmen automatisch op Facebook en/of Twitter te plaatsen verloren gegaan bij dit onderhoud. Het zou veel werk voor me zijn om dit (opnieuw) te bouwen. En eerlijk gezegd vind ik het niet zo’n leuke en belangrijke klus. Excuses aan de mensen die hier gebruik van maakten. Je kunt natuurlijk nog wel handmatig even op het betreffende “share” knopje drukken na het plaatsen van een stem.
)Wat wel opvalt is dat het stemmen er iets anders uit ziet. Ook is op telefoon en tablet het stemmen nu ongeveer gelijk aan wat je op de computer gewend bent. Ik heb het getest in iOS en Android/Chrome. Mocht het toch nog ergens niet lekker werken dan hoor ik het graag.
Helaas is de mogelijkheid om stemmen automatisch op Facebook en/of Twitter te plaatsen verloren gegaan bij dit onderhoud. Het zou veel werk voor me zijn om dit (opnieuw) te bouwen. En eerlijk gezegd vind ik het niet zo’n leuke en belangrijke klus. Excuses aan de mensen die hier gebruik van maakten. Je kunt natuurlijk nog wel handmatig even op het betreffende “share” knopje drukken na het plaatsen van een stem.
0
geplaatst: 27 augustus 2017, 19:44 uur
De submenu's zijn weg bij "updates" en "mijn updates" ... op Android mobiel.
(de balk: album artiest forum gebruikers)
(de balk: album artiest forum gebruikers)
0
geplaatst: 27 augustus 2017, 20:15 uur
Overigens, de tekst "Via deze pagina blijf je op de hoogte van lopende discussies bij de albums die je aan jouw persoonlijke updates hebt toegevoegd." neemt op mobiel 3 regels in beslag ... en ik heb nooit begrepen wat het toevoegt.
Ieder heeft zelf e.e.a. bij updates gezet, dus is het nut van die pagina wel duidelijk. Het voegt hoogstens iets toe als de pagina volledig blanco is. In ieder geval zou ik het handiger vinden als die opmerking onder de updates staat, dan neemt het niet zo'n prominente plek in beslag. (al mag die opmerking wat mij betreft ook helemaal weg ...)
Ieder heeft zelf e.e.a. bij updates gezet, dus is het nut van die pagina wel duidelijk. Het voegt hoogstens iets toe als de pagina volledig blanco is. In ieder geval zou ik het handiger vinden als die opmerking onder de updates staat, dan neemt het niet zo'n prominente plek in beslag. (al mag die opmerking wat mij betreft ook helemaal weg ...)
0
geplaatst: 27 augustus 2017, 20:44 uur
Ik mis (op m'n mobiel) rechtsboven opeens de links naar privéberichten en notificaties. Is dit een bewuste wijziging of gaat er ergens iets verkeerd?
0
geplaatst: 27 augustus 2017, 20:54 uur
GrafGantz schreef:
Ik mis (op m'n mobiel) rechtsboven opeens de links naar privéberichten en notificaties.
Ik mis (op m'n mobiel) rechtsboven opeens de links naar privéberichten en notificaties.
Ook zo .
0
geplaatst: 27 augustus 2017, 21:15 uur
0
geplaatst: 27 augustus 2017, 21:17 uur
Jordy schreef:
opgelost?
opgelost?
Notificaties werkt weer, privéberichten zie ik het icoontje wel maar kan ik op klikken tot ik een ons weeg maar er gebeurt niets.
0
geplaatst: 27 augustus 2017, 23:15 uur
volgens mij zijn de sterren bij het stemmen op een album groter geworden?
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 28 augustus 2017, 01:51 uur
Iets minder belangrijk: als je bij het toevoegen een tracklist hebt geïmporteerd, verschijnt de pop-up "Import De tracks van dit album zijn geïmporteerd. Loop deze automatische invoer nog wel even goed na." nu bovenaan de pagina in plaats van op de plaats van de tracklist, waardoor je dus even moet scrollen voor je hem kan wegklikken.
Verder doet de suggestieknop bij het koppelen van video's het momenteel niet. Ik vermoed dat dat door de werkzaamheden komt?
Verder doet de suggestieknop bij het koppelen van video's het momenteel niet. Ik vermoed dat dat door de werkzaamheden komt?
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 28 augustus 2017, 10:51 uur
Notificaties blijven weer staan nadat ik erop geklikt heb.
0
geplaatst: 28 augustus 2017, 23:01 uur
Je bedoelt dat het pop-up venster niet automatisch weggaat nadat je er eentje gekozen hebt? Dat is inderdaad wel wat irritant ja.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.