De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 28 augustus 2017, 23:05 uur
Ja en het venster is ook anders en ik kan niet bij alle emoji's.
0
geplaatst: 28 augustus 2017, 23:21 uur
Wat gaat er precies mis dan? Ik zit nu trouwens op m'n telefoon, wellicht zit daar het verschil in?
0
geplaatst: 28 augustus 2017, 23:39 uur
Ik ook op de phone. Scherm zit helemaal rechts, maar voor de helft te zien..is heel groot..zit ruimte tussen de emojis en staan er niet allemaal tussen...
0
geplaatst: 29 augustus 2017, 00:34 uur
notificaties van meldingen (in de browser) blijven hangen, terugkeren, voor een 30 tal seconden.. ook na page-refresh.
Een paar minuten later en ze blijft maar terugkomen...
Pas nadat ik er op klik, verdwijnt dan eindelijk de notificatie, maar nog steeds na enkel seconden.
Een paar minuten later en ze blijft maar terugkomen...
Pas nadat ik er op klik, verdwijnt dan eindelijk de notificatie, maar nog steeds na enkel seconden.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 29 augustus 2017, 09:39 uur
Idem hier, het leek gisteravond verholpen, maar nu is hij weer terug zoals E-Clect-Eddy hierboven beschrijft. Of nog iets specifieker: hij verdwijnt wel na hoveren / klikken, maar kom je op een volgende MuMe-pagina, dan is de notificatie weer terug.
0
geplaatst: 29 augustus 2017, 09:51 uur
Zal vanavond even kijken of ik dit kan reproduceren (misschien kunnen jullie me even liken of quoten
)
)
0
geplaatst: 29 augustus 2017, 12:06 uur
Jordy schreef:
Zal vanavond even kijken of ik dit kan reproduceren (misschien kunnen jullie me even liken of quoten
)
) prima
alleen door te klikken op het uitroepteken en het daarop openen van de pagina Meldingen verdwijnt de rode ballon
0
geplaatst: 29 augustus 2017, 12:19 uur
Ik heb er trouwens nog één of twee dingetjes die gerelateerd zijn aan de "hover-over / hover-above functie en de zwarte balk boven aan de pagina.
bv. Op de aanmeldpagina: als ik nog niet ingelogd ben en wil inloggen dan hover ik de muis over de knop inloggen. Dan verschijnt er een pop-up met de mogelijkheid om gegevens in te vullen en de inlogknop, die zijn normaal ingevuld en lichten geel op maar sinds kort duurt het een volle seconden voor de gegevens automatisch ingevuld worden en geel oplichten.
De eerste keer dacht ik dat er een probleem was met de browser maar ik ervaar dit alleen bij MuMe.
bv. Op de aanmeldpagina: als ik nog niet ingelogd ben en wil inloggen dan hover ik de muis over de knop inloggen. Dan verschijnt er een pop-up met de mogelijkheid om gegevens in te vullen en de inlogknop, die zijn normaal ingevuld en lichten geel op maar sinds kort duurt het een volle seconden voor de gegevens automatisch ingevuld worden en geel oplichten.
De eerste keer dacht ik dat er een probleem was met de browser maar ik ervaar dit alleen bij MuMe.
0
geplaatst: 29 augustus 2017, 21:33 uur
E-Clect-Eddy schreef:
sinds kort duurt het een volle seconden
Mocht ik ooit alle andere openstaande punten heb opgelost, dan zal ik kijken naar het probleem dat je maar liefst een seconde moet wachten voor je gegevens automatisch ingevuld worden sinds kort duurt het een volle seconden

1
geplaatst: 29 augustus 2017, 21:35 uur
luigifort schreef:
Heb nog steeds het emojiprobleem trouwens.
Is dat op Android met de standaardbrowser van je telefoon? Je kunt misschien Chrome proberen
1
geplaatst: 29 augustus 2017, 21:42 uur
luigifort schreef:
Je bent gewoon een overemojineel persoon

0
geplaatst: 29 augustus 2017, 22:15 uur
Ja android...maar verder nooit een eerder probleem mee gehad.
Ok!
Ok!
0
geplaatst: 29 augustus 2017, 23:03 uur
Jordy schreef:
(quote)
Mocht ik ooit alle andere openstaande punten heb opgelost, dan zal ik kijken naar het probleem dat je maar liefst een seconde moet wachten voor je gegevens automatisch ingevuld worden
Mijn aandacht verslapt na een halve seconde

Nee, ik noemde het alleen omdat het ook gerelateerd is aan dat 'hover-over' van notificaties (die lijken nu verholpen). Ik dacht dat het makkelijker voor jou zou worden om de oorzaak van die bug te vinden.
0
geplaatst: 30 augustus 2017, 15:54 uur
Kan het kloppen dat de 'permalink' knop verdwenen is? Zou jammer zijn want dat vind ik een handige functie.
0
Simon Smith (crew)
geplaatst: 30 augustus 2017, 21:48 uur
Is het bij Mijn Albums niet meer mogelijk om kleine of geen plaatjes te zien van de albums? Ik krijg hele grote afbeeldingen te zien (op mijn laptop).
0
geplaatst: 30 augustus 2017, 21:59 uur
en als je even switcht naar tekstmodus, en weer terug naar grafisch, is het dan wel goed?
0
geplaatst: 31 augustus 2017, 13:33 uur
In het grafische overzicht is er een hoesje dat het nooit blijkt te doen.
http://i.imgur.com/oCiGheK.jpg
4 Hero - Creating Patterns (2001)
http://i.imgur.com/oCiGheK.jpg
4 Hero - Creating Patterns (2001)
0
geplaatst: 31 augustus 2017, 14:28 uur
svp even via een correctie de (zelfde) albumhoes opnieuw insturen
na goedkeuren worden er dan nieuwe thumbnails aangemaakt door de site
na goedkeuren worden er dan nieuwe thumbnails aangemaakt door de site
0
geplaatst: 9 september 2017, 15:58 uur
Dag,
Marnix Kappers
Helaas is Marnix Kappers op 10 oktober 2016 overleden te Amsterdam.
Zou iemand misschien de overlijdensdatum in kunnen voeren?
Bij voorbaat dank!
Marnix Kappers
Helaas is Marnix Kappers op 10 oktober 2016 overleden te Amsterdam.
Zou iemand misschien de overlijdensdatum in kunnen voeren?
Bij voorbaat dank!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.