De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 30 juli 2017, 01:26 uur
Jordy schreef:
Nee, staat op de lijst met bekende bugs. Ik zal kijken of ik de lijstjes iets compacter kan maken. Het is op zich wel bewust iets groter gemaakt, omdat ik de oude situatie iets te klein / priegelig vondt. Maar het kan wellicht een tikkeltje kleiner
(quote)
Nee, staat op de lijst met bekende bugs. Ik zal kijken of ik de lijstjes iets compacter kan maken. Het is op zich wel bewust iets groter gemaakt, omdat ik de oude situatie iets te klein / priegelig vondt. Maar het kan wellicht een tikkeltje kleiner
Het ziet er nu een stuk beter uit!

0
geplaatst: 3 augustus 2017, 18:24 uur
Lukt niet om deze Spotify-link spotify:album:4DCVhgLb1uef3mwyogHHcW te koppelen aan dit album Marie-Flore - Passade Digitale (2017)
foutmelding : ongeldige Spotify URI
PS ook de uitleg over hoe Spotify link toe te voegen klopt niet meer sinds een paar maanden met een nieuwe versie van de app / programma.
foutmelding : ongeldige Spotify URI
PS ook de uitleg over hoe Spotify link toe te voegen klopt niet meer sinds een paar maanden met een nieuwe versie van de app / programma.
0
geplaatst: 3 augustus 2017, 20:29 uur
wel in de desktopversie 1.60.xxx van Spotify op W10... deze versie werd vandaag uitgerold.
0
geplaatst: 7 augustus 2017, 17:35 uur
Bij mijnalbums kan ik niet meer zien of ik op een album heb gestemd of niet. Alleen als ik mijn muis op het album zet kan ik het zien, maar dat is totaal niet overzichtelijk en te veel werk. Misschien dat dat weer terug kan zoals het was?
0
geplaatst: 7 augustus 2017, 19:11 uur
Editoor schreef:
Bij mijnalbums kan ik niet meer zien of ik op een album heb gestemd of niet.
Bij mijnalbums kan ik niet meer zien of ik op een album heb gestemd of niet.
Gewoon op "stemtabel" klikken.
0
ElPatron
geplaatst: 10 augustus 2017, 12:47 uur
Bij Muziek > Toplijsten en favorieten > Rotatie Top 10 Albums.:
Hallo allemaal.
MuMe heeft natuurlijk de vaste Top 10 albums. Ik vind het moeilijk om deze in te vullen. Sinds 1974/1975 ben ik een fervent muziekbeluisteraar, maar juist daarom is het lastig om de top 10 in te vullen. Smaak en voorkeur veranderen, logisch lijkt mij. Huidige muziek 21e eeuw vind ik goed, maar die van de vorige eeuw ook. Kortom, afhankelijk van je stemming en levensfase waarin je je bevindt rolt er een voorkeur uit die steeds kan wisselen. Misschien dat naast een all-time top 10 een recent/rotatie Top 10 albums mogelijk is? Net als bijvoorbeeld op zustersite Moviemeter.... Zijn er meer gelijkgestemden? Moderators, hoe zien jullie voorgaande?
Mvrgr ElPatron.
Hallo allemaal.
MuMe heeft natuurlijk de vaste Top 10 albums. Ik vind het moeilijk om deze in te vullen. Sinds 1974/1975 ben ik een fervent muziekbeluisteraar, maar juist daarom is het lastig om de top 10 in te vullen. Smaak en voorkeur veranderen, logisch lijkt mij. Huidige muziek 21e eeuw vind ik goed, maar die van de vorige eeuw ook. Kortom, afhankelijk van je stemming en levensfase waarin je je bevindt rolt er een voorkeur uit die steeds kan wisselen. Misschien dat naast een all-time top 10 een recent/rotatie Top 10 albums mogelijk is? Net als bijvoorbeeld op zustersite Moviemeter.... Zijn er meer gelijkgestemden? Moderators, hoe zien jullie voorgaande?
Mvrgr ElPatron.
0
geplaatst: 10 augustus 2017, 12:53 uur
ElPatron schreef:
. Zijn er meer gelijkgestemden? Moderators, hoe zien jullie voorgaande?
Mvrgr ElPatron.
. Zijn er meer gelijkgestemden? Moderators, hoe zien jullie voorgaande?
Mvrgr ElPatron.
Ik denk het wel, daarom is er een rotatielijst in te vullen

0
ElPatron
geplaatst: 10 augustus 2017, 14:06 uur
Op moviemeter is er een films top all-time en een top recent o.a.
Een top 10 oid Recent voor albums ook mogelijk onder Toplijsten op de site (naast oa top 10 artiesten - deze bestond eerder ook niet....)?
Zo, nu stop ik ermee (met zeuren ?).
Een top 10 oid Recent voor albums ook mogelijk onder Toplijsten op de site (naast oa top 10 artiesten - deze bestond eerder ook niet....)?
Zo, nu stop ik ermee (met zeuren ?).
0
geplaatst: 10 augustus 2017, 14:10 uur
ElPatron schreef:
Hoe creëer ik een openbare lijst?
Hoe creëer ik een openbare lijst?
Mijn Albums - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl
0
geplaatst: 14 augustus 2017, 22:51 uur
Zou het een idee zijn om de posting ....
Hier ben ik wel benieuwd naar
of varianten als ...Hier kijk ik erg naar uit
... eens te verbieden?
4
geplaatst: 14 augustus 2017, 23:05 uur
0
geplaatst: 15 augustus 2017, 09:06 uur
En ik vraag me nu af of ik me wel eens heb bezondigd aan een van die uitspraken...
4
geplaatst: 16 augustus 2017, 15:16 uur
dix schreef:
of varianten als ...
Hier kijk ik erg naar uit...
eens te verbieden?
of varianten als ...
Hier kijk ik erg naar uit...
eens te verbieden?
Hmm, volgens mij kom je dan in een soort taalkundige Inquisitie terecht:
Waar ga je grenzen leggen ?
1: Waarom het verbieden als mensen echt reikhalzend naar iets uitkijken ?
2: Wie gaat dit in de gaten houden ?
3: Als iemand zich op iets verheugt gaat deze later ook (pos/neut/neg) beoordelen. Eigenlijk zouden deze, hier uit voortvloeiende reviews, dan ook niet meer mogen.
4: Frikkerigheid en 'de rode inkt hanteren' gaan dan hoogtij vieren waarbij users in een taalkundige en ego strijd over elkaar heen gaan vallen wat niet ten gunste van de inhoud van de reviews van een album komt.
5: Kan je net zo goed deze site opheffen inclusief bepaalde albums: Crosby, Stills, Nash & Young - Looking Forward (1999)
6: M.i. een onuitvoerbaar en geen goed idee.
0
Maartenn (crew)
geplaatst: 17 augustus 2017, 14:52 uur
Kleinigheidje:
Deze: Kurt Vile and the Violators, wordt niet gecategoriseerd bij Kurt Vile & The Violators. Ik vermoed door het ontbreken van een hoofdletter in the (The) Violators. Kan dit worden gecorrigeerd?
Deze: Kurt Vile and the Violators, wordt niet gecategoriseerd bij Kurt Vile & The Violators. Ik vermoed door het ontbreken van een hoofdletter in the (The) Violators. Kan dit worden gecorrigeerd?
0
geplaatst: 17 augustus 2017, 14:58 uur
4
geplaatst: 17 augustus 2017, 19:28 uur
GrafGantz schreef:
Ik benieuwd naar wat Jordy hierop gaat antwoorden.
Ik benieuwd naar wat Jordy hierop gaat antwoorden.
Goed idee. Ik zal zorgen dat de woorden "hier", "kijk" en "uit" vanaf nu gefilterd worden uit elk nieuw geplaatste bericht.
0
geplaatst: 19 augustus 2017, 16:09 uur
Als ik meerdere platen wil verwijderen uit een lijst in 'Mijn albums', dan blokkeert de hele pagina en kan ik niks aanklikken. Het enige wat dan helpt is een refresh van de pagina. Idem als ik meerdere films wil verwijderen uit een lijst op Moviemeter. Heb dit probleem in zowel Chrome als in Firefox (beiden de recentste versie). Alle meter-sites staan op de whitelist van mijn adblocker en qua scripts wordt enkel de social media en dingen als Doubleclick geblokkeerd.
0
geplaatst: 20 augustus 2017, 12:08 uur
E-Clect-Eddy schreef:
Bij de rotatielijst gaat het nog niet helemaal goed, de volgorde wordt aangepast bij het opslaan.
Ik paste er eentje aan en sleepte die naar de 2e positie, daarna paste ik een andere aan en dat werkt prima maar bij het opslaan werden de 3 onderste albums van plek verplaatst.
Opera browser op W10
Ik heb hetzelfde probleem in Google Chrome. Als ik een album steeds met één plekje naar boven of beneden schuif en dan loslaat gaat het allemaal goed, maar als ik een album meerdere plaatsen wil verschuiven gaat het mis.Bij de rotatielijst gaat het nog niet helemaal goed, de volgorde wordt aangepast bij het opslaan.
Ik paste er eentje aan en sleepte die naar de 2e positie, daarna paste ik een andere aan en dat werkt prima maar bij het opslaan werden de 3 onderste albums van plek verplaatst.
Opera browser op W10
http://i.imgur.com/kNH5qIf.jpg
Het lijkt erop dat je alleen twee albums van plaats kunt verwisselen. Je ziet de albums wel opschuiven, maar achter de schermen vindt er dus enkel een verwisseling van twee albums plaats.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.