De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 9 maart 2014, 13:24 uur
Klopt, maar ik geloof niet dat Thin Air bedoelde "de albums staan eerst in de zoekresultaten" maar "je moet eerst naar een album voor je naar de artiest kan". Zo begreep ik het tenminste.
Maar goed het punt is, dat de artiestdiscussies iets verstopt zitten, en daar valt wat voor te zeggen.
Maar goed het punt is, dat de artiestdiscussies iets verstopt zitten, en daar valt wat voor te zeggen.
0
geplaatst: 10 maart 2014, 13:12 uur
kan er nog eens naar die csv export functie gekeken worden aub?
die blijkt nog steeds niet te werken helaas
die blijkt nog steeds niet te werken helaas

0
geplaatst: 10 maart 2014, 13:29 uur
Als ik het probleem niet kan nabootsen, kan ik het helaas ook niet oplossen, sorry.
0
geplaatst: 10 maart 2014, 23:09 uur
Mis ik iets, heeft de totale matheid toegeslagen, of heeft iemand misschien weer met de Wiki gespeeld ? Maar als ik de Tijdlijn van Musicmeter mag geloven bestaat Mume vandaag officieel 10 jaar !
0
geplaatst: 11 maart 2014, 08:38 uur
Sinds de nieuwe lay-out heb ik heel veel moeite om de albums zoeken tool te vinden in het menu.
Nu ook weer, straffer nog, ik vind hem helemaal nergens op dit moment.
Bij forum heb je de functie zoek topic in het menu, maar bij albums niet.
In vind het ook wat vreemd dat mijn albums bovenaan in het menu staat en niet onder mijn profiel.
edit: ik heb het weer gevonden.
Ik moet dus eerst naar toplijsten, dan naar overig en daar dan op zoekfunctionaliteiten klikken.
Of bestaat er toch ergens een kortere weg?
Nu ook weer, straffer nog, ik vind hem helemaal nergens op dit moment.
Bij forum heb je de functie zoek topic in het menu, maar bij albums niet.
In vind het ook wat vreemd dat mijn albums bovenaan in het menu staat en niet onder mijn profiel.
edit: ik heb het weer gevonden.
Ik moet dus eerst naar toplijsten, dan naar overig en daar dan op zoekfunctionaliteiten klikken.
Of bestaat er toch ergens een kortere weg?
0
geplaatst: 11 maart 2014, 08:48 uur
Als je op het vergrootglas rechtsboven (zoekvenster) klikt krijg je uitgebreide zoekopties.
Misschien helpt dat.
Misschien helpt dat.
0
geplaatst: 11 maart 2014, 09:14 uur
Rudi S schreef:
Als je op het vergrootglas rechtsboven (zoekvenster) klikt krijg je uitgebreide zoekopties.
Misschien helpt dat.
Misschien helpt dat.
Ja, dat is natuurlijk wel heel gebruiksvriendelijk zo, maar je moet het weten.
Dank.
0
geplaatst: 11 maart 2014, 09:51 uur
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 11 maart 2014, 10:16 uur
Njal schreef:
Mis ik iets, heeft de totale matheid toegeslagen, of heeft iemand misschien weer met de Wiki gespeeld ? Maar als ik de Tijdlijn van Musicmeter mag geloven bestaat Mume vandaag officieel 10 jaar !
Nou, vooruit dan maar!
0
geplaatst: 11 maart 2014, 17:25 uur
Vraagje: Spotify heeft een nieuwe webplayer. Er is nu ook een optie ingebouwd dat je URLs van open.spotify.com in de desktop-versie kan laten afspelen. Echter gebruikt MuMe niet open.spotify.com, maar play.spotify.com. Kan dit veranderd worden?
0
geplaatst: 11 maart 2014, 19:20 uur
haha
ik bedoel de inhoud, als ik naar OK Computer by Radiohead on Spotify - open.spotify.com ga, wordt ik doorverwezen naar play.spotify.com
wellicht mis ik iets
ik bedoel de inhoud, als ik naar OK Computer by Radiohead on Spotify - open.spotify.com ga, wordt ik doorverwezen naar play.spotify.com
wellicht mis ik iets
0
geplaatst: 11 maart 2014, 19:37 uur
Ik niet. Ik krijg een tussenpagina. Als ik op die tussenpagina op play klik, opent die in de desktopversie.
Terwijl play.spotify.com direct naar de webplayer gaat
Terwijl play.spotify.com direct naar de webplayer gaat
0
geplaatst: 11 maart 2014, 21:45 uur
Ik zag zojuist dit:
http://oi57.tinypic.com/2ynh4qr.jpg
Blijkbaar lopen te lange woorden gewoon door.
TESTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
TESTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
http://oi57.tinypic.com/2ynh4qr.jpg
Blijkbaar lopen te lange woorden gewoon door.
TESTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
TESTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
0
geplaatst: 11 maart 2014, 22:19 uur
Ja en dan krimpt het tabletscherm. Vind eigenlijk dat dit soort knupselmensens een computervaardigheidstest moet afleggen bij aanmelding op de site 

0
geplaatst: 11 maart 2014, 23:02 uur
Jordy schreef:
vreemd
Maar goed... dan nog de vraag of het aangepast kan worden. Als het voor jou (en sommige anderen?) toch niet uit maakt.vreemd
0
geplaatst: 12 maart 2014, 08:30 uur
Nee sorry, ik wil het eerst wel even zien voor ik zoiets aanpas
Zal eens op onderzoek uit gaan
Zal eens op onderzoek uit gaan
0
Maartenn (crew)
geplaatst: 12 maart 2014, 13:58 uur
Het lijkt alsof er een toevoeging van mij 'vast' staat. Latere toevoegingen zijn al wel geaccepteerd, maar deze blijft open staan.
0
geplaatst: 12 maart 2014, 14:25 uur
Maartenn schreef:
Het lijkt alsof er een toevoeging van mij 'vast' staat. Latere toevoegingen zijn al wel geaccepteerd, maar deze blijft open staan.
Die toevoeging staat niet 'vast', maar in de wachtrij om behandeld te worden.
Elk crewlid heeft zijn "genres" om te behandelen, maar we zijn nu eenmaal niet gelijktijdig aanwezig op de site om toevoegingen en correcties te behandelen.

0
Maartenn (crew)
geplaatst: 12 maart 2014, 15:05 uur
brajoapau schreef:
Elk crewlid heeft zijn "genres" om te behandelen, maar we zijn nu eenmaal niet gelijktijdig aanwezig op de site om toevoegingen en correcties te behandelen.
(quote)
Ah zo, hebben jullie het per genre verdeeld. Dan is het mij duidelijk, dank u!
0
geplaatst: 12 maart 2014, 19:10 uur
Het stoort mij dat er op deze site nog geen albums staan van de bekende rapper Jay Zakelijk.
0
geplaatst: 12 maart 2014, 19:16 uur
Aanstaande vrijdag op zaterdagnacht, is de site tussen 0.00 en 03.00 uur enkele malen niet bereikbaar wegens gepland onderhoud van de hostingpartij.
0
geplaatst: 16 maart 2014, 12:19 uur
Ik heb ook nog steeds problemen met de CSV export. Ik heb het geprobeerd via verschillende browsers (chrome, firefox en IE) en besturingssystemen (WIN7 en Android), maar telkens is het resultaat hetzelfde: Een leeg bestand van 1kb.
Ik heb al geprobeerd om een andere albumlijst te exporteren of de naam te veranderen, allemaal met hetzelfde resultaat.
Echter, als ik op mijn naam bij een bericht klik en dan lijsten open dan kan ik wel gegevens exporteren naar een bestand. Het vervelende hiervan is echter dat slechts een 20-tal albums weergegeven worden.
Als ik op 1 of andere manier kan helpen om deze bug te pletten, laat het maar even weten, want ik ben denk ik niet de enigste met dit probleem.
Ik heb al geprobeerd om een andere albumlijst te exporteren of de naam te veranderen, allemaal met hetzelfde resultaat.
Echter, als ik op mijn naam bij een bericht klik en dan lijsten open dan kan ik wel gegevens exporteren naar een bestand. Het vervelende hiervan is echter dat slechts een 20-tal albums weergegeven worden.
Als ik op 1 of andere manier kan helpen om deze bug te pletten, laat het maar even weten, want ik ben denk ik niet de enigste met dit probleem.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.