MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
mijn albums (balk bovenin) -> map "In Bezit" -> blauwe knop csv export.
Ook als ik een album toevoeg aan een andere map en hiervan een de data exporteer krijg ik een leeg bestand

okee bedankt, is het nu opgelost?

Jordy schreef:
okee bedankt, is het nu opgelost?

Ja, nu doet hij het weer. Bedankt!
Echter nu zie ik zo snel het volgende (weet niet of dit eerder ook al zo was, nooit op gelet), enkele bandnamen met vreemde karakters worden in het csv bestand vreemd weergegeven:

Mötley Crüe = Mötley Crüe
Motörhead = Motörhead

In de programma's die ik gebruik kan ik bij het openen van het bestand selecteren met welke tekst-encoding het bestand is opgeslagen. Daar moet ik dan UTF-8 selecteren, weet niet of dat overal hetzelfde is

Jordy schreef:
In de programma's die ik gebruik kan ik bij het openen van het bestand selecteren met welke tekst-encoding het bestand is opgeslagen. Daar moet ik dan UTF-8 selecteren, weet niet of dat overal hetzelfde is

Inderdaad, importeren met UTF-8 worden de karakters wel goed weergegeven!

Ozric Spacefolk
Worden er ook bootleg op Amazon aangeboden?
Ik zie een hele shitload aan superinteressante releases van Outlaws op de website van Amazon, maar heb het vermoeden dat dit bootlegs zijn (ook al is het uitgebracht met goedkeuring van de nabestaanden)

Zie hier: Amazon.com: The Outlaws "UNPLUGGED" ALL ACOUSTIC: Music

en hier: Amazon.com: The Outlaws Live in 85 April 21 @ the Bayou ,Wash. Dc: Music

Als je een willekeurig (lees: niet-bestaand) label invult in de URL loopt de tekst over elkaar heen.

http://www.musicmeter.nl/label/willekeurig

niet doen dus?

Sietse

Lach maar. Door jou kwam ik er achter.

GrafGantz schreef:
Zijn voldoende gratis te downloaden releases te vinden op MuMe van diverse internetlabels. Als gratis releases inderdaad niet mogen kunnen bijvoorbeeld al deze releases verwijderd worden: http://www.musicmeter.nl/label/Sutemos. En zo zullen er vast wel meer zijn...

Hoe voeg je iets toe met dat nieuwe design?

Casartelli (moderator)
SpaceLee schreef:
Hoe voeg je iets toe met dat nieuwe design?

Als je rechtsboven over je avatar schuift, komt er een menuutje in beeld. In het rechterrijtje, onder "Mijn MusicMeter" staat de optie "Album Toevoegen".

Ozric Spacefolk
Peter Frampton

Hoe komt dat plaatje er?

Ik weet niet welk plaatje er eerst stond, maar dit is niet onze Peter.

Ozric Spacefolk
Is dat bij meer artiesten zo? Waar is het fout gegaan?

wat vreemd, ik neem aan dat het een maanden geleden fout is gegaan bij het nieuwe design (300px foto's ipv 200px)

hopelijk is de schade te overzien. Svp even een correctie doen, en daarbij bv. alleen een spatie achter de wikipedia / flickr url zetten, dat moet het weer fixen

Nou zou best kunnen , Bob Dylan heeft dan weer geen foto en ze bestaan wel.

Bob Dylan bestaat?

Het lukt mij niet om Musicmeter te autoriseren voor Twitter. Bij het stemmen op een album wordt ik doorgelinkt naar Twitter, waar ik vervolgens gevraagd wordt om Mume te autoriseren. Wanneer ik doe, verschijnt er een wit scherm en gebeurt er vervolgens niets meer.

Nu heb ik geen idee of dit aan Twitter ligt, of aan Musicmeter. Iemand die me uit de brand kan helpen.

zal er binnenkort even naar kijken, lijkt bij mij ook niet te werken

Thanks

volgens mij moet het weer werken

Vraagje tussendoor: of mijn begrijpend lezen-niveau is heel slecht, of Yann Samsa heeft zijn naam veranderd; ik let niet altijd even goed op bij de nieuwe updates, dus het kan er bij mij tussendoor geglipt zijn, maar is dat nu mogelijk?

(Puur uit nieuwsgierigheid, want ik ben na 5 jaar gehecht genoeg geraakt aan mijn toch wel zwaar infantiele gebruikersnaam dat ik hem denk ik toch niet meer ga veranderen)

Als je je volledige echte naam gebruikt op de site, en deze verwijderd wilt hebben van de site (bv. uit privacy overwegingen), dan kan er een uitzondering op de regel worden gemaakt

Ah, vandaar. Weet ik dat ook weer.

Sir Spamalot (crew)
Ik heb deze vraag wellicht al eens gesteld, dus als ik in herhaling val, het is het falend geheugen... Komt er een mogelijk om verkeerde wiki-links aan te passen bij een album.

Klein voorbeeldje? De EP Disciple van de gelijknamige groep: klik. De wiki-link laat iets heel anders zien: klik. Zo erg is het nu ook niet, maar juist is juist.

Soledad
Even een kleine opmerking en vraag. Bij sommige artiesten wordt de lijst groepen/samenwerkeringen heel lang en omdat het niet alfabetisch is geordend wordt het onoverzichtelijk. Voorbeelden zijn:

John Coltrane

Mal Waldron

Is dit misschien makkelijk aan te passen door jullie Jordy? Alvast bedankt voor je reactie

Sir Spamalot schreef:
Ik heb deze vraag wellicht al eens gesteld, dus als ik in herhaling val, het is het falend geheugen... Komt er een mogelijk om verkeerde wiki-links aan te passen bij een album.

Klein voorbeeldje? De EP Disciple van de gelijknamige groep: klik. De wiki-link laat iets heel anders zien: klik. Zo erg is het nu ook niet, maar juist is juist.

Wellicht in de toekomst, staat wel op de wensenlijst

Soledad schreef:
Even een kleine opmerking en vraag. Bij sommige artiesten wordt de lijst groepen/samenwerkeringen heel lang en omdat het niet alfabetisch is geordend wordt het onoverzichtelijk. Voorbeelden zijn:

John Coltrane

Mal Waldron

Is dit misschien makkelijk aan te passen door jullie Jordy? Alvast bedankt voor je reactie

zal op de lijst zetten om dat in alfabetische volgorde te zetten, dat lijkt me inderdaad beter

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:26 uur

geplaatst: vandaag om 17:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.